ΦόρουμΚαζίνοWinsmania Casino - γενική συζήτηση

Winsmania Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 9 μήνες από GODENKOR
|
9174 προβολές 88 απαντήσεις |
|
1...4 5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

Τα χρήματα μου εξαφανιστικαν από το λογαριασμό εξεπερετησει πελατών δεν είναι καθόλου ευγενική δεν μου εξηγούν τίποτα μου λένε μόνο ότι στήλε μηνύματα και θα σας απαντήσουμε έχω στείλει 2 μηνύματα καμία απάντηση έχω απογοητευτεί πολύ

πριν από 5 μήνες

You still haven't managed to get any answer from the casino, so why did this situation arise and what happened ?

Since you have a complaint, our team will try to help you and hopefully they will succeed. 

I will wait for an update if there is one.

πριν από 5 μήνες

Τίποτα καμία απάντηση δεν έχω πάρει εδώ και 7 μέρες είναι απάτη αυτό το καζίνο μου είπαν ότι θα μου απαντήσουν στο email και δεν έχουνε απάντηση ακωμα το μόνο που στέλνουν στο email είναι να με ενημερώσουν για μπόνους κατάθεσης

rina123
πριν από 5 μήνες

That's not the way an honest casino should behave, I think, and they certainly shouldn't let a player go a week without an answer when they've told them they'll let them know and write them off. I think they will lose more players this way than they keep. 

Since we don't have anything new, the only thing we can stick to right now is to complain like I said and wait and see what the team finds out. I would be very happy if the casino would express an opinion, but I don't know if it will happen if it hasn't done so yet. 

Anyway, Nick will do everything he can to help. 

πριν από 5 μήνες

Σας ευχαριστούμε πολύ είμαι πολύ απογοητευμένη δεν μου απαντάνε καθόλου το μόνο που κάνουν κάθε μέρα είναι να μου στέλνουν μηνύματα για μπόνους κατάθεσης τίποτα άλλο

rina123
πριν από 5 μήνες

Yes, it's even sadder if they can't give you an answer to the problem, but the bonuses are still coming to your email. We will have to be patient and hopefully this will all be sorted out soon. 🙂

πριν από 5 μήνες

Ναι κάθε μέρα μου στέλνουν για μπόνους και για το θέμα που μου εξαφάνισαν τα χρήματα από το λογαριασμό μου δεν μου απαντισανε ποτέ εδώ και πολλές μέρες

rina123
πριν από 5 μήνες

It would certainly be useful to know if they are investigating or similar to give you at least some reassurance. This way it looks like they don't respect you at all and ignore you. I don't think that's the best approach. Anyway, we'll see if our team can find out more.

rina123
πριν από 5 μήνες

Sorry rina, you ran into scam. The withdraw section on their site is only for show.

There is no evidence of


7bets io

winsmania

duobetz

dogsfortune

casiwawe

casobet

ninbet

time2spin


Has ever processed any withdraw, maybe they have paid someone in the past.


There was a case where someone was stuck thousands, then they paid her 250$ withdraw. It was probably because they calculated they can juice more out of her in the future.


The sooner you understand you got scammed, the sooner you can move on with this unfortunate event in your lifespan.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
laka44
πριν από 5 μήνες

Quite a negative view, but with your experience I am not so surprised. Anyway, let's not throw in the towel just yet and wait and see if another player doesn't get the money or how the casino handles the whole situation. I hope it will turn out well. I would be honestly happy. 😕

1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα