My money disappeared from my account customer service is not polite at all they don't explain anything they just say send messages and we will get back to you I have sent 2 messages no response I am very disappointed
Τα χρήματα μου εξαφανιστικαν από το λογαριασμό εξεπερετησει πελατών δεν είναι καθόλου ευγενική δεν μου εξηγούν τίποτα μου λένε μόνο ότι στήλε μηνύματα και θα σας απαντήσουμε έχω στείλει 2 μηνύματα καμία απάντηση έχω απογοητευτεί πολύ
Ακόμα δεν έχετε καταφέρει να λάβετε καμία απάντηση από το καζίνο, οπότε γιατί προέκυψε αυτή η κατάσταση και τι συνέβη;
Εφόσον έχετε ένα παράπονο , η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και ελπίζουμε ότι θα τα καταφέρει.
Θα περιμένω ενημέρωση αν υπάρχει.
You still haven't managed to get any answer from the casino, so why did this situation arise and what happened ?
Since you have a complaint, our team will try to help you and hopefully they will succeed.
I will wait for an update if there is one.
Nothing no response I have not received for 7 days this casino is a scam they told me they will respond to my email and they still have no response all they email is to inform me about a deposit bonus
Τίποτα καμία απάντηση δεν έχω πάρει εδώ και 7 μέρες είναι απάτη αυτό το καζίνο μου είπαν ότι θα μου απαντήσουν στο email και δεν έχουνε απάντηση ακωμα το μόνο που στέλνουν στο email είναι να με ενημερώσουν για μπόνους κατάθεσης
Δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να συμπεριφέρεται ένα τίμιο καζίνο, νομίζω, και σίγουρα δεν πρέπει να αφήνουν έναν παίκτη να μείνει μια εβδομάδα χωρίς απάντηση, όταν του έχουν πει ότι θα τον ενημερώσουν και θα τους διαγράψουν. Νομίζω ότι θα χάσουν περισσότερους παίκτες με αυτόν τον τρόπο από ό,τι κρατούν.
Δεδομένου ότι δεν έχουμε τίποτα καινούργιο, το μόνο πράγμα στο οποίο μπορούμε να μείνουμε τώρα είναι να παραπονεθούμε όπως είπα και να περιμένουμε να δούμε τι θα ανακαλύψει η ομάδα. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν το καζίνο εξέφραζε γνώμη, αλλά δεν ξέρω αν θα συμβεί αν δεν το έχει κάνει ακόμα.
Τέλος πάντων, ο Νικ θα κάνει ό,τι μπορεί για να βοηθήσει.
That's not the way an honest casino should behave, I think, and they certainly shouldn't let a player go a week without an answer when they've told them they'll let them know and write them off. I think they will lose more players this way than they keep.
Since we don't have anything new, the only thing we can stick to right now is to complain like I said and wait and see what the team finds out. I would be very happy if the casino would express an opinion, but I don't know if it will happen if it hasn't done so yet.
Anyway, Nick will do everything he can to help.
Thank you very much I'm very disappointed they don't answer me at all all they do every day is send me messages about deposit bonuses nothing else
Σας ευχαριστούμε πολύ είμαι πολύ απογοητευμένη δεν μου απαντάνε καθόλου το μόνο που κάνουν κάθε μέρα είναι να μου στέλνουν μηνύματα για μπόνους κατάθεσης τίποτα άλλο
Ναι, είναι ακόμα πιο λυπηρό αν δεν μπορούν να σας απαντήσουν στο πρόβλημα, αλλά τα μπόνους εξακολουθούν να έρχονται στο email σας. Θα πρέπει να κάνουμε υπομονή και ελπίζουμε ότι όλα θα λυθούν σύντομα. 🙂
Yes, it's even sadder if they can't give you an answer to the problem, but the bonuses are still coming to your email. We will have to be patient and hopefully this will all be sorted out soon. 🙂
Yes every day they send me for bonus and about the issue that the money disappeared from my account they never answered me for many days
Ναι κάθε μέρα μου στέλνουν για μπόνους και για το θέμα που μου εξαφάνισαν τα χρήματα από το λογαριασμό μου δεν μου απαντισανε ποτέ εδώ και πολλές μέρες
Σίγουρα θα ήταν χρήσιμο να ξέρετε αν ερευνούν ή κάτι παρόμοιο για να σας δώσουμε τουλάχιστον κάποια διαβεβαίωση. Έτσι φαίνεται ότι δεν σε σέβονται καθόλου και σε αγνοούν. Δεν νομίζω ότι είναι η καλύτερη προσέγγιση. Τέλος πάντων, θα δούμε αν η ομάδα μας μπορεί να μάθει περισσότερα.
It would certainly be useful to know if they are investigating or similar to give you at least some reassurance. This way it looks like they don't respect you at all and ignore you. I don't think that's the best approach. Anyway, we'll see if our team can find out more.
Συγγνώμη rina, έπεσες σε απάτη. Η ενότητα απόσυρσης στον ιστότοπό τους είναι μόνο για προβολή.
Δεν υπάρχουν στοιχεία για
7bets io
winsmania
duobetz
σκυλοτυχία
casiwawe
καζόμπα
ninbet
time2spin
Έχει επεξεργαστεί ποτέ οποιαδήποτε ανάληψη, ίσως έχουν πληρώσει κάποιον στο παρελθόν.
Υπήρχε περίπτωση που κάποιος κόλλησε χιλιάδες και μετά της πλήρωσαν 250$ ανάληψη. Ήταν πιθανώς επειδή υπολόγισαν ότι θα μπορούσαν να απολαύσουν περισσότερα από αυτήν στο μέλλον.
Όσο πιο γρήγορα καταλάβετε ότι σας απάτησαν, τόσο πιο γρήγορα μπορείτε να προχωρήσετε με αυτό το ατυχές γεγονός στη διάρκεια της ζωής σας.
Sorry rina, you ran into scam. The withdraw section on their site is only for show.
There is no evidence of
7bets io
winsmania
duobetz
dogsfortune
casiwawe
casobet
ninbet
time2spin
Has ever processed any withdraw, maybe they have paid someone in the past.
There was a case where someone was stuck thousands, then they paid her 250$ withdraw. It was probably because they calculated they can juice more out of her in the future.
The sooner you understand you got scammed, the sooner you can move on with this unfortunate event in your lifespan.
Αρκετά αρνητική άποψη, αλλά με την εμπειρία σας δεν εκπλήσσομαι τόσο. Ούτως ή άλλως, ας μην πετάξουμε πετσέτα ακόμα και ας περιμένουμε να δούμε αν κάποιος άλλος παίκτης δεν θα πάρει τα χρήματα ή πώς το καζίνο χειρίζεται την όλη κατάσταση. Ελπίζω να βγει καλά. Θα ήμουν ειλικρινά χαρούμενος. 😕
Quite a negative view, but with your experience I am not so surprised. Anyway, let's not throw in the towel just yet and wait and see if another player doesn't get the money or how the casino handles the whole situation. I hope it will turn out well. I would be honestly happy. 😕
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.