ΦόρουμΚαζίνοWinnita Casino - γενική συζήτηση

Winnita Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 6 μήνες από Radka
|
3168 προβολές 46 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 μήνα

ΓΕΙΑ,

όχι καμία ενημέρωση, έστειλα ακόμη και την τραπεζική κάρτα όπου είναι εμφανής ο αριθμός της κάρτας, αλλά συνεχίζουν να μειώνονται, δεν ξέρω πλέον τι να κάνω για να μπορέσω να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου σωστά, αλλά μπορεί κάποια αρχή να παρέμβει;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 μήνα

με συγχωρείτε αλλά για πολλοστή φορά αρνήθηκαν έστω και με το στιγμιότυπο του τρέχοντος λογαριασμού, εδώ συνορεύει με το γελοίο!!! Αναρωτιέμαι αλλά πώς μπορούν να λειτουργούν παρόμοια καζίνο χωρίς να συλλαμβάνονται όλοι;;; συνεχίζουν να απαντούν γενικά χωρίς να διευκρινίζουν τίποτα εκτός από το ότι μπλοκάρονται οι αναλήψεις, αλλά δεν θέλουν να δεχτούν το αίτημα με την ελπίδα να τα παίξω όλα!!! πες μου τι μπορώ να κάνω!

Αυτόματη μετάφραση:
cfinelli
πριν από 1 μήνα

I can see that you are really frustrated by all this, but on the other hand, the casino needs to verify you. KYC is very important process and they have to do it.

If the casino repeatedly refuse to accept the documents you have sent them and does not explain to you what you should do so these documents can be accepted, there is unfortunately not much you can do right now, but wait.

So, in this case, I suggest you wait for your complaint resolver to get in touch with the casino representative and try to resolve this.

Please be patient, though, as we have many complaints submitted on our site and our resolvers are really busy with all of them.

Veronika will get back to you within the timeline shown on the timer in your complaint, for sure.

πριν από 1 μήνα

Καταλαβαίνω την επαλήθευση και τα πάντα, αλλά όταν στέλνεις τουλάχιστον 30 φορές όλα τα έγγραφα που πιστοποιούν τέλεια την ταυτότητά σου είναι αστείο, τίποτα περισσότερο, γιατί δεν ζητούν την επαλήθευση στην κατάθεση; Φροντίζουν να κουραστεί κανείς, να επαναλάβει και να χάσει αυτό που κέρδισε. είμαστε σοβαροί και ειλικρινείς αυτή είναι η πραγματικότητα και όπως εγώ υπάρχουν πολλοί χρήστες με το ίδιο πρόβλημα απλά κοιτάξτε τις κριτικές

Αυτόματη μετάφραση:
cfinelli
πριν από 1 μήνα

So, hopefully, we'll be able to find out the reason the casino is doing so and everything will be explained soon.

Usually there are not many casinos that would verify players when they deposit. It actually could be seen as a waste of time, to tell you the truth, really time-consuming for them.

Just imagine all the players who want to try the casino, deposit some amount, and play, and then decide that they don't like the casino for various reasons, so they leave and never come back again.

If the casino would verify all these players, it would be really a waste of time, don't you think so?🤷‍♀️

That is one of the reasons that the verification process starts when withdrawing.

Do you get the point there now?

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Καταλαβαίνω τέλεια το θέμα, αλλά σας φαίνεται λογικό το σύστημα που χρησιμοποιούν; Επομένως, δεν μπορούν να αποτρέψουν τις αναλήψεις και να βρίσκουν άχρηστες δικαιολογίες για να ελπίζουν ότι ο παίκτης θα τις επαναλάβει και θα τις χάσει, κάτι που είναι πάντα συστηματικό. Συνιστώ να παίξετε σε καζίνο ADM και να περιμένετε να επαληθευτεί ο λογαριασμός, μετά την οποία δεν θα έχετε πλέον κανένα πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
cfinelli
πριν από 3 εβδομάδες

I can't really say if the system is logical, for sure.🤷‍♀️

I believe that every online casino has to do the KYC because they are not able to see the player as the real casinos do, to prevent any issues.

We usually give casinos 14 full days to proceed with this because there can be many factors they need to deal with whenever verifying all the players.

Unfortunately for vulnerable players, it really can be difficult to keep the money in the casino account, and they play them down, as you said, but in many cases, the casino can't be blamed for it, actually.

I'm really sorry that you have to go through this kind of experience, though.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα