Γεια σου!
Χαίρομαι που δεν κρατήσατε ιδιωτικό αυτό το ζήτημα. Ας το συζητήσουμε για να βρούμε μια διέξοδο. 🙂
Δυστυχώς, δεν βρήκα ένα μέρος στους Όρους και τις Προϋποθέσεις τους που να λέει ότι μόνο όταν κερδίσετε περισσότερο από ένα συγκεκριμένο ποσό θα διεξαχθεί το KYC, οπότε θα το αφήσω στην άκρη προς το παρόν.
Τα καζίνο συνήθως πρέπει να εκπληρώσουν τη διαδικασία KYC (Γνωρίστε τον πελάτη σας - διαδικασία επαλήθευσης) προκειμένου να επιβεβαιωθεί η ταυτότητα του παίκτη, η οποία έχει ως αποτέλεσμα, εάν περάσει σωστά, μια επιτυχής πληρωμή. Επομένως, πρέπει να προσπαθήσετε να συνεργαστείτε με την υποστήριξη. Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να πω ότι αν συνεχίσετε να τους στέλνετε τις ίδιες φωτογραφίες ή φωτογραφίες, δεν θα πάτε πολύ μακριά. Αν δεν κάνω λάθος, η υποστήριξη ισχυρίζεται ότι η ποιότητά τους είναι χαμηλής ποιότητας.
Έχετε δοκιμάσει να τους παρέχετε μια καλύτερη έκδοση των ίδιων εγγράφων;
Κατά τη γνώμη μου, η κατάστασή σας έχει ως εξής - το καζίνο δεν θα σας πληρώσει εάν δεν περάσετε την επαλήθευση. Εξαιτίας αυτού, είναι σημαντικό να ακολουθείτε τις οδηγίες που δίνονται και να παρέχετε τα έγγραφα με σωστό τρόπο και αξιοπρεπή ποιότητα. Κανείς δεν μπορεί να το κάνει αυτό για λογαριασμό σας, επομένως συνεχίστε να στέλνετε τις ίδιες εκδόσεις, ωστόσο το να περιμένετε διαφορετικό αποτέλεσμα δεν ακούγεται λύση.
Μη διστάσετε να μοιραστείτε την ακριβή απάντηση του καζίνο μαζί με μια λίστα εγγράφων και μορφών που έχετε δοκιμάσει μέχρι τώρα.
Θα έλεγα ότι είναι συγκεκριμένο και θα πρέπει να αποδειχθεί εποικοδομητικό. Συμφωνείς?
Ας το δοκιμάσουμε. 🙏
Hey there!
I'm glad you haven't kept this issue private. Let's talk this through to find a way out. 🙂
Sadly, I didn't find a part in their Terms and Conditions that said that only when you win more than a certain amount will the KYC be conducted, so I will put this aside for now.
Casinos usually need to fulfill the KYC (Know your customer - verification process) in order to confirm the player's identity, which results, if passed correctly, in a successful payment. Thus, you need to try cooperating with the support. At this point, I'd like to say that if you keep sending the very same pictures or photos to them, you won't get too far. If I'm not mistaken, the support claims their quality is of a low grade.
Have you tried providing them with a better version of the same documents?
In my opinion, your situation stands like this - the casino won't pay you unless you pass the verification. Because of that, it's crucial to follow the instructions given and provide the documents in a proper way and decent quality. No one can do this on your behalf, so keep sending the very same versions, yet expecting a different outcome does not sound like a solution.
Feel free to share the exact casino response along with a list of documents and formats you have tried so far, please.
I'd say it's concrete and should prove constructive. Do you agree?
Let's try that. 🙏
Αυτόματη μετάφραση: