ΦόρουμΚαζίνοWinnita Casino - γενική συζήτηση

Winnita Casino - γενική συζήτηση

πριν από 5 μήνες από Radka
|
2042 προβολές 37 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Winnita Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 5 μήνες

Καλημέρα έχω πρόβλημα με τη WINNITA! Εδώ και μια βδομάδα, αντί να μου δώσουν εύσημα, μου λένε ότι τα έγγραφα δεν είναι καλής ποιότητας! Εκτός από αυτό στην ιστοσελίδα τους οι όροι και οι προϋποθέσεις λένε ότι μπορούν να ζητήσουν έγγραφα για μια νίκη άνω των 1000 ευρώ! Θα έπρεπε να μου δώσουν 300 αλλά αντίθετα μου δίνουν πάντα την ίδια απάντηση για τα έγγραφα, οπότε δεν μου δίνουν πίστωση! Όλα τα έγγραφα είναι ορατά και πιστεύω ότι είναι απάτη σε αυτή την περίπτωση! Έχει συμβεί το ίδιο σε κανέναν εκεί; Και τι πρέπει να κάνω σε αυτή την περίπτωση; Ότι αυτό που συμβαίνει δεν είναι σωστό; Χίλια ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
simonasibichi
πριν από 5 μήνες

Hey there!

I'm glad you haven't kept this issue private. Let's talk this through to find a way out. 🙂

Sadly, I didn't find a part in their Terms and Conditions that said that only when you win more than a certain amount will the KYC be conducted, so I will put this aside for now.

Casinos usually need to fulfill the KYC (Know your customer - verification process) in order to confirm the player's identity, which results, if passed correctly, in a successful payment. Thus, you need to try cooperating with the support. At this point, I'd like to say that if you keep sending the very same pictures or photos to them, you won't get too far. If I'm not mistaken, the support claims their quality is of a low grade.

Have you tried providing them with a better version of the same documents?

In my opinion, your situation stands like this - the casino won't pay you unless you pass the verification. Because of that, it's crucial to follow the instructions given and provide the documents in a proper way and decent quality. No one can do this on your behalf, so keep sending the very same versions, yet expecting a different outcome does not sound like a solution.

Feel free to share the exact casino response along with a list of documents and formats you have tried so far, please.

I'd say it's concrete and should prove constructive. Do you agree?

Let's try that. 🙏



πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ, αλλά επειδή οι απαντήσεις στο chat τους ήταν πάντα οι ίδιες, την τελευταία φορά προσπάθησα να στείλω μόνο 1 έγγραφο και η κάρτα είναι και η selfie και τελικά πέτυχε! Θα έχω βγάλει 70 φωτογραφίες και 100 selfies για καλύτερη ορατότητα! Ευτυχώς πήγε καλά! Ευχαριστώ και πάλι !

Αυτόματη μετάφραση:
simonasibichi
πριν από 5 μήνες

It worked eventually, didn't it?

Oh, that's a relief! 🙌🚀

I had no idea it took you so many attempts, but I'm really glad you finally made it.

Do you perhaps have some tips for players who might go through the same process? I'm just asking out of curiosity. It must been a terrible experience, and I'd love to spread a bit of prevention. 🙂

Who knows, someone might find it handy.

πριν από 3 μήνες

Καλό απόγευμα! Έφτασα σε επίπεδο πλατινένιο στο winita! Τώρα δικαιούμαι πολλά πράγματα, συμπεριλαμβανομένου του 70% σε κάθε κατάθεση! Όταν ρώτησα αν ήθελα να ενεργοποιήσω αυτήν την καμπάνια, μου απάντησαν ότι μόνο ορισμένα τμήματα αποτελούν μέρος αυτής της καμπάνιας (προφανώς δεν είμαι)! Αν όμως γράφεται ότι έχω αυτό το δικαίωμα γιατί μου το αρνούνται;

Αυτόματη μετάφραση:
simonasibichi
πριν από 3 μήνες

In such cases, players should always discuss this with their support regarding this issue. We cannot be of any help, as it is only up to the casino to determine to whom they give any VIP level.

Have you confronted them yet?

Romi
πριν από 3 μήνες

Φυσικά έχω κάνει ήδη 3 μεγάλες συζητήσεις αλλά η απάντηση είναι πάντα η ίδια! Ότι δεν είμαι μέρος του τμήματος χρηστών! Στην απορία μου γιατί κανείς δεν μου έδωσε απάντηση! Τι πρέπει να κάνω?

Αυτόματη μετάφραση:
simonasibichi
πριν από 3 μήνες

As I already told you, unfortunately, we cannot do anything about it. If the casino doesn't allow you to, I am really sorry. I know that this kind of thing shouldn't happen, especially if you reach VIP status.

You are very welcome to write a review describing the whole situation so other players can be informed about the actions of the casino, and maybe it'll help them better know what to expect. Here's the link to do so, if you wish.

Let us know if anything changes, please.

πριν από 3 μήνες

Ευχαριστω για την απαντηση! Ωστόσο, λυπάμαι πολύ για αυτή την κατάσταση! Δεν μου φαίνεται σωστό κάποιος να ξοδεύει χρήματα για να φτάσει σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, μετά να λάβει μια τέτοια απάντηση, χωρίς καν να δικαιολογήσει το γιατί! Τότε ο σύνδεσμος δεν ανοίγει για να γράψει! Ευχαριστώ και πάλι, αλλά δεν νομίζω ότι θα πάρω θετική απάντηση από αυτούς! Και προσπαθώ να ζητήσω δικαίωση εδώ και ένα μήνα! Και αφού έφτασα σε επίπεδο πλατίνας, κατά σύμπτωση δεν έχω πλέον διαθέσιμα μπόνους! Αυτό είναι το δώρο από το lotus για όσους έχουν φτάσει στο επίπεδο της πλατίνας! Χωρίς μπόνους, χωρίς προσφορές, και προφανώς η καμπάνια 70% σε κάθε κατάθεση που γράφεται σε αυτό το επίπεδο δεν είναι εκεί για ΕΜΕΝΑ!! Πραγματικά απογοητευτικό!!!

Αυτόματη μετάφραση:
simonasibichi
πριν από 3 μήνες

I surely understand your frustration and disappointment, of course. It is not ok at all, in my opinion as well, but sometimes we really do have our hands tied even though we would like to help.

πριν από 3 μήνες

Αυτό με θυμώνει ακόμα περισσότερο! Γιατί κανείς δεν έχει απάντηση!

Αυτόματη μετάφραση:
simonasibichi
πριν από 3 μήνες

I would be furious too.

Look, I've been thinking. We have a team of dedicated specialists ready to resolve players' disputes. It's completely free of charge, the only thing needed is your cooperation. There is however a catch, specifically in this case. The complaint process determines whether the casino has or has not acted unfairly, our approach is that casinos are free to decide who is eligible for a bonus or special offer, simply because this is something players are given for free. I feel your situation is not that easy. If I'm not mistaken, you've been playing and depositing continuously to reach a certain level because of its advantages, at this point, I'd say, it's quite similar to issues with deposit bonuses for instance.

So, if you want this whole situation to be reviewed by our specialists, feel free to submit the request here 👈

There is a fair chance it won't be accepted for the aforementioned reasons, however, there are no risks or consequences. I can't promise a solution, but I would try that.

If you need to see some examples, browse the complaint site 👈


Any thoughts, perhaps? Just ask.


πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ για το μήνυμα! Δυστυχώς δεν μπορώ να μπω σε παράπονα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα, έχω και εγώ προβλήματα με το winnita. Κερδίζω, κάνω την επαλήθευση για να έχω μόνο απόσυρση. Είμαι σούπερ VIP, επομένως δικαιούμαι γρήγορες αναλήψεις. Μετά από 3 μέρες περνάω το τεστ. Έρχεται η ειδοποίηση για το πάσο επαλήθευσης. Νομίζω, ρε παγανιά. Όχι όμως, μετά από 24 ώρες ζητάνε και άλλα έγγραφα (σημ. Δεν σε βοηθούν σε τίποτα στο chat). Ανέβασε άλλα έγγραφα, μετά από μια μέρα τα έγγραφα δεν ήταν καλά. Στη συνέχεια, προσπαθώ ξανά, τώρα ΕΚΤΗ μέρα, ακόμα περιμένω την επαλήθευση. Μπορώ να είμαι σίγουρος ότι θα πληρώσουν αργότερα; Έχετε θετικές εμπειρίες με αυτό; Ευχαριστωγια τη βοηθεια

Αυτόματη μετάφραση:
elisabetcors
πριν από 3 μήνες

Κοίτα, με τρέλαναν για 10 μέρες! Στείλτε την ταυτότητά σας μπροστά και πίσω! Η φωτογραφία που τραβήχτηκε στην επίπεδη επιφάνεια! Τότε η κάρτα σου με την οποία φορτώνεις τις καταθέσεις μπρος-πίσω! (οι έξι αριθμοί ορατότητας πρέπει να είναι οι πρώτοι 4 και οι τελευταίοι 6 αν δεν κάνω λάθος! Μετά μια φωτογραφία ή μια selfie με αυτά τα 2 έγγραφα στο χέρι που φαίνονται! Μετά σε πληρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:
simonasibichi
πριν από 3 μήνες

Τι άλλα έγγραφα όμως χρειάζονται; Μετά...βλέπεις ότι δεν έχει σημασία αν είσαι VIP ή όχι! Αναγνωρίζουν δικαιώματα μόνο σε ορισμένα τμήματα των χρηστών! Γρήγορες αναλήψεις λοιπόν....ξέχνα το, 70% σε κάθε κατάθεση.....ξέχασέ το....! Ωστόσο, ενημερώστε με αν έχετε αυτό το δικαίωμα αφού σας πληρώσουν! Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ για το μήνυμα! Δυστυχώς δεν μπορώ να μπω σε παράπονα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

No worries at all. We are here if you need us.

Is there any update from the casino by now?

πριν από 3 μήνες

Καλημέρα, έχω και εγώ προβλήματα με το winnita. Κερδίζω, κάνω την επαλήθευση για να έχω μόνο απόσυρση. Είμαι σούπερ VIP, επομένως δικαιούμαι γρήγορες αναλήψεις. Μετά από 3 μέρες περνάω το τεστ. Έρχεται η ειδοποίηση για το πάσο επαλήθευσης. Νομίζω, ρε παγανιά. Όχι όμως, μετά από 24 ώρες ζητάνε και άλλα έγγραφα (σημ. Δεν σε βοηθούν σε τίποτα στο chat). Ανέβασε άλλα έγγραφα, μετά από μια μέρα τα έγγραφα δεν ήταν καλά. Στη συνέχεια, προσπαθώ ξανά, τώρα ΕΚΤΗ μέρα, ακόμα περιμένω την επαλήθευση. Μπορώ να είμαι σίγουρος ότι θα πληρώσουν αργότερα; Έχετε θετικές εμπειρίες με αυτό; Ευχαριστωγια τη βοηθεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello. Have you managed to get the verification done? If you need some help from our complaint team, please let us know, and hopefully we will be able to get it solved.🙏

Romi
πριν από 3 μήνες

Τίποτα! Πριν φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο υπήρχαν πάντα προσφορές, μπόνους! Τώρα όχι πια! Και το 70% μου δεν υπάρχει! Βλέπουμε ότι όσοι φτάνουν στο πλατινένιο επίπεδο τιμωρούνται και δεν επιβραβεύονται! Και καλύτερα να ξέρουν και οι άλλοι! Τότε η βοήθεια είναι τρομερή!

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα