Γεια σας, με συγχωρείτε που ρωτάω, στοχεύω μόνο να είμαι σίγουρος για την καταγγελία. Έχετε αντιμετωπίσει κάποιο τεχνικό πρόβλημα όταν λέτε, "δεν μπορώ να αναφερθώ σε παράπονα", παρακαλώ;
Εάν ναι, δώστε περισσότερες λεπτομέρειες και θα προσπαθήσουμε να το εξετάσουμε.
Hello, pardon me for asking, I only aim to be sure regarding the complaint. Have you experienced any technical issues when you say, "I can't go into complaints", please?
If so, please provide further details and we will try to look into this.
Σας ευχαριστώ πολύ για την ευγενική σας εκτίμηση για τους άλλους. Μακάρι να υπήρχε κάποιος τρόπος να σε βοηθήσω, έστω και με το μπόνους κατάθεσης δεν σου δόθηκε όταν έκανες την κατάθεση. Κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι πραγματικά άδικο.
Thank you so much for your kind consideration of the others. I only wish there was a way I could assist you, if only with the deposit bonus you were not given when you made the deposit. In my opinion, that is really unfair.
Ναι, δεν μπορώ να μπω στον σύνδεσμο! Μου βγάζει σφάλμα!
Yes I can't enter the link! It gives me an error!
Si non riesco entrare nel link! Mi da errore!
Ω, εντάξει, οπότε η Radka είχε τη σωστή αίσθηση ότι μπορεί να ήταν κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Θα προσπαθήσω να σας δημοσιεύσω ξανά τον σύνδεσμο εδώ 👈, και αν το πρόβλημα συνεχίζεται, παρακαλώ γράψτε στο complaints@casino.guru ή μπορείτε ακόμη και να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης του μηνύματος σφάλματος που σας δίνει όταν προσπαθείτε να ανοίξετε τον σύνδεσμο εδώ.
Ενημερώστε μας και θα βρούμε τη λύση.
oh, okay, so Radka had the right feeling that it could be some technical issue. I will try to post the link to you again here 👈, and if the issue still continues, please write to complaints@casino.guru or you can even post a screenshot of the error message it gives you when trying to open the link here.
Please let us know, and we will find the solution.
Μετά από 15 μέρες που κέρδισα 2400 ευρώ και περιμένω με απαγόρευσαν γιατί έκανα δύο καταθέσεις με την κάρτα της γυναίκας μου... Είχα στείλει όλα τα έγγραφα όπως μου ζητούσαν και μάλιστα τράβηξα τις φωτογραφίες με τον πληρωμένο φωτογράφο
After 15 days of winning 2400 euros and waiting they banned me because I made two deposits with my wife's card... I had sent all the documents as requested by them and even took the photos with the paid photographer
Dopo 15 giorni che ho vinto 2400 euro e aspettavo mi hanno bannato perché ho fatto due depositi con la carta di mia moglie... avevo mandato tutti i documenti come da loro richiesto facendo addirittura le foto dal fotografo a pagamento
Αγαπητέ παίχτη,
Η εύρεση αυτού του φόρουμ ήταν πράγματι μια καλή κλήση. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικά άσχημα νέα που πρέπει να σας πω τώρα.
Ένας από τους πιο σημαντικούς κανόνες του καζίνο λέει: «Χρησιμοποιείτε μόνο τραπεζικούς λογαριασμούς και πιστωτικές κάρτες που είναι στο όνομά σας».
Το θέμα είναι: τα καζίνο πρέπει να αντιμετωπίσουν δραστηριότητες όπως το ξέπλυμα χρήματος ή η κατάχρηση καρτών. Ως εκ τούτου, πάντα να διαβάζετε τους κανόνες πριν παίξετε σε οποιοδήποτε διαδικτυακό καζίνο για να προσδιορίσετε τι αναμένεται από εσάς. Φοβάμαι ότι λέγοντας ότι αγνοούσατε τους κανόνες δεν θα σας πάει πολύ μακριά, ειδικά εάν επαληθεύσατε την αναγνώρισή σας δημιουργώντας έναν λογαριασμό καζίνο, που είναι επίσης ένα τυπικό βήμα στη διαδικασία εγγραφής.
Η πράξη της πλαστοπροσωπίας κάποιου άλλου μέσω της διαδικασίας επαλήθευσης KYC (Γνωρίστε τον Πελάτη σας) είναι ανάλογη με τη χρήση της μεθόδου πληρωμής κάποιου άλλου. Αυτό, κατά τη γνώμη μου, ήταν το σημείο στο οποίο το καζίνο ήταν θετικό ότι η κάρτα δεν ήταν δική σας.
Λυπάμαι πραγματικά που έκανες αυτό το λάθος που μπορούσε να αποφευχθεί. ειλικρινά, υπάρχουν λίγα που μπορείτε να κάνετε για να το διορθώσετε.
Τουλάχιστον επιτρέψτε μου να σας βοηθήσω με άλλους βασικούς κανόνες του καζίνο.
Διαβάστε τον οδηγό που ονομάζεται " Εισαγωγή στα διαδικτυακά καζίνο " 👈👈
Θα είμαι εδώ για να απαντήσω στις ερωτήσεις σας αν έχετε κάποιες.
Dear player,
finding this forum was indeed a good call. There is, however, a few bad news I have to tell you now.
One of the most important casino rules says, "Only use bank accounts and credit cards that are in your name."
The thing is: casinos have to fight activities like money laundering or card abuse. Hence, always read the rules before playing at any online casino to determine what is expected of you. Saying you were unaware of the rules will not get you very far, I fear, especially if you verified your acknowledgement of them by creating a casino account, which is also a standard step in the registration process.
The act of impersonating someone else through the KYC (Know Your Customer) verification process is analogous to using someone else's payment method. This, in my opinion, was the point at which the casino was positive that the card was not yours.
I'm really sorry you made this avoidable mistake; frankly, there is little you can do to fix that.
At least let me help you with other casino basic rules.
Read the guide called "Introduction to Online Casinos" 👈👈
I'll be here to answer your questions if you have some.
Καλημέρα, περίμενα 6 ημέρες για τα κέρδη μου μετά από 14 ημέρες επαλήθευσης λογαριασμού. Σας υπόσχονται γρήγορες αναλήψεις για VIP παίκτες. Αντίθετα, είναι απλώς μια απάτη, δεν υπάρχει ίχνος από τα χρήματά μου και μου λένε ότι πρέπει να περιμένω εντός 14 ημερών. Το πιο σοβαρό, πάσχω από εθισμό στον τζόγο, έστειλα την ιατρική βεβαίωση πριν από δύο μήνες. Με κοροϊδεύουν λέγοντας ότι μου έστειλαν email για ακύρωση που δεν έφτασε ποτέ. Ενώ όλα τα email τους φτάνουν καθημερινά. Παρακαλώ βοηθήστε με, θέλω τα χρήματά μου γρήγορα όπως μου υποσχέθηκαν. Και θέλω να κλείσω αυτόν τον λογαριασμό. Σεβασμός στο παιδί μου και υγεία πάνω από όλα
Good morning, I've been waiting for 6 days for my winnings after 14 days of account verification. They promise you fast withdrawals for VIP players. Instead it's just a scam, no trace of my money and they tell me that I have to wait within 14 days. What's more serious, I suffer from gambling addiction, I sent the medical certificate two months ago. They make fun of me saying that they sent me an email for cancellation that never arrived. While all their emails arrive daily. Please help me, I want my money quickly as they promised. And I want to close this account. Respect for my child and health above all else
Buongiorno sono 6 giorni che aspetto la vincita dopo 14 giorni di verifica dell’account. Ti promettono prelievi rapidi per giocatori vip. Invece è solo una truffa, no traccia dei miei soldi e mi dicono che devo spettare entro 14 giorni. Cosa più grave soffro di ludopatia, ho inviato la certificazione medica da due mesi due mesi. Mi prendono in giro dicendo che mi hanno inviato una mail per la cancellazione che non è mai arrivata. Mentre tute le loro email mi arrivano quotidianamente. Per favore aiutatemi, io voglio i miei soldi rapidamente come da loro promesso. E voglio chiudere questo account. Il rispetto della mia fignità e salute sopra ogni cosa
Αγαπητέ παλαίερ.
Είναι λυπηρό να ακούς μια τέτοια εμπειρία από πρώτο χέρι. Υποθέτω σωστά ότι έχετε αυτο-αποκλειστεί από τα καζίνο με άδεια AAMS, και έτσι καταλήξατε σε ένα εντελώς χωρίς άδεια;
Λοιπόν, έψαξα τους κανόνες τους για συμβουλές σχετικά με το πώς να προχωρήσω στο κλείσιμο του λογαριασμού ειδικά για εξαρτημένα άτομα, αλλά φαίνεται ότι τίποτα δεν εμποδίζει αυτήν την κατάσταση. Φοβάμαι ότι ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης είναι η υποβολή καταγγελίας στο Κέντρο Επίλυσης Παραπόνων. Απλά να είστε προετοιμασμένοι. η διαδικασία διαρκεί κάποιο χρόνο και δεν θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε όσο πιο γρήγορα θα περιμένατε.
Το να παίζεις σε ένα φρέσκο καζίνο εμπεριέχει πάντα έναν μικρό κίνδυνο και ελπίζω να βρούμε κάποιον από το καζίνο πρόθυμο να συνεργαστεί.
Υποβάλετε την καταγγελία εδώ 👈, μην ανησυχείτε είναι δωρεάν. Όπως είπα, δεν υπάρχουν πολλά άλλα να κάνουμε αυτή τη στιγμή.
Ίσως μπορείτε να προσπαθήσετε να ορίσετε μηδενικά όρια πληρωμής σε όλες τις καταχωρημένες επιλογές πληρωμής σας για να αποτρέψετε περαιτέρω καταθέσεις. Μπορείτε επίσης να προσπαθήσετε να ζητήσετε από κάποιον που εμπιστεύεστε να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασής σας στο καζίνο και να σας κρατήσει μακριά από το email εγγραφής σας μέχρι να αποκλειστεί οριστικά ο λογαριασμός.
Έχετε άλλες ιδέες στο μυαλό σας;
Dear palyer.
It is sad to hear such an experience firsthand. Am I assuming correctly you have self-excluded from the AAMS-licensed casinos, thus ended up in a completely unlicensed one?
Well, I searched their rules for advice on how to proceed with the account closure specifically for addicted people, but it seems there is nothing preventing this situation. I fear the only way to deal with it is to submit a complaint within our Complaint Resolution Center. Just be prepared; the process takes some time, and we won't be able to help you as quickly as you would most likely expect.
Playing in a fresh casino always contains a bit of a risk, and I hope we will find someone from the casino willing to cooperate.
Submit the complaint here 👈, don't worry it is free. As I said, not much else to do at the moment.
Perhaps you can try to set up zero pay limits on all of your registered payment options to prevent further deposits. You may also try to ask someone you trust to change your casino password and keep you away from your registration email until the account gets finally blocked.
Do you have any other ideas on mind?
ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας. Τώρα θα κάνω μια καταγγελία, και στο μεταξύ, θα αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου! Φοβερή ιδέα. Πιστεύετε ότι θα πάρω τα χρήματά μου από αυτούς; Έχω ξοδέψει πάρα πολλά. Ευχαριστώ πολύ
thank you so much for your help. I will now file a complaint, and in the meantime, I will change my password! Great idea. Do you think I will get my money from them? I have spent too much. Thank you so much
grazie mille per il suo aiuto. Ora farò il reclamo, e nel frattempo, cambierò la password ! Ottima idea. Lei pensa che io avrò i miei soldi da loro ? Ne ho spesi fin troppi. Grazie mille
Με κάθε δυνατή ειλικρίνεια, ελπίζω ότι το θέμα σχετικά με την απόσυρση θα επιλυθεί σύντομα.
Ωστόσο, θα ήταν πολύ ανεύθυνο να σας το υποσχεθώ. Στο μεταξύ, ωστόσο, προσπαθήστε να διασκεδάσετε με οτιδήποτε διαθέσιμο. Ξεκινήστε να παρακολουθείτε μια νέα σειρά δημοφιλών εκπομπών. Βγάλτε τα παιδιά σας έξω για μια βόλτα. πηγαίνετε στο ζωολογικό κήπο. Απλά προσπαθήστε να βγάλετε τον τζόγο από το μυαλό σας, έστω και για λίγο. Πρέπει να είναι πολύ δύσκολο και καταλαβαίνω ότι ο χρόνος φαίνεται να είναι ο μεγάλος εχθρός σου. Θα προσπαθούσα επίσης να βάλω τα όρια, προληπτικά. Εάν το καζίνο δεν σας το επιτρέπει, προσπαθήστε να ορίσετε ένα όριο online αγοράς στην κάρτα σας και δοκιμάστε το ίδιο για ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι.
Πώς νιώθεις, τέλος πάντων; Έχετε κάποιον κοντά σας να σας βοηθήσει;
With all possible honesty, I hope the matter regarding the withdrawal will end up resolved pretty soon.
Yet, it would be highly irresponsible to promise you that. In the mean time, however, try to get yourself entertained by anything available. Start watching a new series of popular shows. Take your children outside for a walk; go to the zoo. Just try to get gambling out of your head, even for a while. It must be really hard, and I understand time seems to be your great enemy. I would also try to set the limits, just as precaution. If the casino does not allow you to do so, try to set an online purchase limit on your card, and try the same for an e-wallet.
How are you feeling, anyway? Do you have someone close around to help you out?
ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας. Τώρα θα κάνω μια καταγγελία, και στο μεταξύ, θα αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου! Φοβερή ιδέα. Πιστεύετε ότι θα πάρω τα χρήματά μου από αυτούς; Έχω ξοδέψει πάρα πολλά. Ευχαριστώ πολύ
thank you so much for your help. I will now file a complaint, and in the meantime, I will change my password! Great idea. Do you think I will get my money from them? I have spent too much. Thank you so much
grazie mille per il suo aiuto. Ora farò il reclamo, e nel frattempo, cambierò la password ! Ottima idea. Lei pensa che io avrò i miei soldi da loro ? Ne ho spesi fin troppi. Grazie mille
Καλημέρα,
Σκέφτηκα να σε ελέγξω νωρίς το πρωί. Λοιπόν, δεν είμαι σίγουρος τι φαίνεται να συμβαίνει με τον σύνδεσμο, αλλά θα μπορούσατε να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε αυτόν, παρακαλώ;
https://casino.guru/complaints/create
Εναλλακτικά, μεταβείτε στην ενότητα παραπόνων και πατήστε "δημιουργία καταγγελίας". Το κουμπί είναι εκεί.
Η άλλη επιλογή είναι να εντοπίσετε το κουμπί στον λογαριασμό σας - καρτέλα "παραπόνων".
Ελπίζω απλώς να μην βρήκατε κάποιο τεχνικό σφάλμα στον ιστότοπό μας. Θα θέλατε να μου στείλετε ένα στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει την πλήρη οθόνη αφού κάνετε κλικ ή πατήσετε το κουμπί, παρακαλώ; Απλά κουτί. βρισκόμαστε στο
Good morning,
I thought I should check on you early in the morning. Well, not sure what seems to be the matter with the link, but could you try to use this one, please?
https://casino.guru/complaints/create
Alternatively, access the complaint section and hit "create a complaint". The button is there.
The other option is to locate the button in your account - tab "complaints".
I just hope you did not find a technical bug on our site. Would you kindy send me a screenshot showing the full screen after you clicked or tapped the button, please? Just incase. We are at community@casino.guru
Είμαι μόνος μου και είναι πολύ ύποπτο. Παρακαλώ βοηθήστε με είναι η μόνη πλατφόρμα που δεν μπορώ να αποκλείσω. Υποσχέθηκαν γρήγορη πληρωμή, πέρασαν 6 μέρες. Βοηθήστε με να πάρω τα χρήματά μου και να τα κλείσω
παρακαλώ. Προχωρώ σε καταγγελία
I am alone and it is very suspicious. Please help me it is the only platform that I can not block. They promised quick payment, 6 days passed. Help me to get my money and close it
please. I proceed with a complaint
Sono sola ed è molto diffide. Per favore aiutatemi è l’unica piattaforma che non riesco a bloccare. I avevano promesso rapido pagamento, 6 giorni trascorsi. Aiutatemi ad avere i miei soldi e a chiuderla
per favore. Procedo con reclamo
Σας ευχαριστώ. Ειλικρινά, ένα τέτοιο στιγμιότυπο οθόνης δεν είναι πολύ χρήσιμο επειδή δεν εμφανίζει καν τη διεύθυνση URL. Δεν το έχω ξαναδεί αυτό, για να είμαι ειλικρινής. Ποια προαναφερθείσα επιλογή οδήγησε σε αυτό το λευκό κενό, παρακαλώ;
1) ο λογαριασμός σας - καρτέλα "παράπονα"
2) άμεσος σύνδεσμος που σου έστειλα
3) ενότητα παραπόνων - κουμπί "υποβολή καταγγελίας"
Σε κάθε περίπτωση, ας δοκιμάσουμε κάτι άλλο: προτείνω να δοκιμάσετε ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ή συσκευή εάν χρησιμοποιείτε μόνο smartphone. μεταβείτε σε υπολογιστή, παρακαλώ. Εκκαθαρίστε τα cookie και τα προσωρινά αρχεία ή αποκτήστε πρόσβαση στον σύνδεσμο μέσω.
Σε περίπτωση που τίποτα από αυτά δεν λειτουργεί, κάτι που θα ήταν πολύ ενοχλητικό, εξηγήστε την τρέχουσα κατάστασή σας στο και ζητήστε τους να σας υποβάλουν την καταγγελία.
Όσον αφορά το θέμα του καζίνο, έχετε τύχη να κλείσετε τον λογαριασμό σας στο καζίνο, παρακαλώ;
Thank you. Frankly, such a screenshot is not very helpful because it does not even show the URL. I have never seen this before, to be honest. Which aforementioned option resulted in this white emptiness, please?
1) your account - tab "complaints"
2) direct link I sent you
3) complaint section - button "submit complaint"
In any case, let's try something else: I suggest you try a different browser or device if you only use a smartphone; switch to a PC, please. Clean up the cookies and temporary files or access the link through.
In case none of this works, which would be highly annoying, please explain your current situation at complaint@casino.guru and ask them to submit the complaint for you.
Regarding the casino issue, any luck closing your casino account, please?
Προσπαθώ με άλλο πρόγραμμα περιήγησης. Δεν μου επιτρέπουν να κλείσω
I try with another browser. They do not allow me to close
Provo con altro browser. Loro non mi permettono di chiudere
Εντάξει. Θα ήταν πραγματικά χρήσιμο να γνωρίζουμε ποια παραλλαγή δεν λειτουργεί. Ίσως αν μπορούσατε να τραβήξετε ένα βίντεο και μετά να μου το στείλετε στο , μπορεί να βρούμε κάτι. Προσθέστε επίσης την τρέχουσα διεύθυνση IP σας, παρακαλώ. Θα το προωθήσω στην ομάδα τεχνολογίας μας.
Για να εντοπίσετε την IP, προτείνω: https://whatismyipaddress.com/
Σχετικά με το καζίνο, είστε ακόμα σε επαφή με κάποιον εκεί; Ποια ήταν η τελευταία απάντηση στο αίτημα κλεισίματος του λογαριασμού σας;
Ok. It would be really helpful to know which variant does not work. Maybe if you could capture a video and then send it to me at community@casino.guru, we may find something. Also add your current IP address, please. I'll forward it to our tech team.
To locate the IP, I suggest: https://whatismyipaddress.com/
About the casino, are you still in contact with anyone there? What was the last response to your account closure request?
Καλημέρα,
Τρελαίνομαι με τη Winnita για να επαληθεύσω τα έγγραφά μου και να μπορέσω να κάνω ανάληψη των 3000 ευρώ μου, έχω στείλει τουλάχιστον είκοσι φορές από ό,τι μου ζητήθηκε, αλλά συνεχίζουν να αρνούνται την επαλήθευση επιβεβαιώνοντας ότι οι φωτογραφίες δεν είναι υψηλής ευκρίνειας (2,5 MB κατά μέσο όρο), νομίζω ότι η μόνη λύση είναι να τα αναφέρεις, αφού μιλάς με χειριστές και σου επαναλαμβάνουν τα ίδια.
Good morning,
I'm going crazy with Winnita to verify my documents and to be able to withdraw my 3000 euros won, I've sent at least twenty times what was requested, but they continue to refuse the verification by making up that the photos are not in high definition (2.5 MB on average), I think the only solution is to report them, since you speak to operators and they repeat the same things to you.
Buongiorno,
io sto impazzendo con Winnita per la verifica dei documenti e per poter prelevare i miei 3000 euro vinti, ho mandato almeno venti volte quanto richiestomi, ma continuano a rifiutare la verifica inventandosi che le foto non sono in alta definizione (2.5 mb di media ) , credo che l'unica soluzione sia denunciarli, visto che parli con operatori e ti ripetono le stesse cose .
Γειά σου,
Έλεγξα για λίγο το παράπονό σας και φαίνεται ότι το καζίνο ανησυχεί περισσότερο για την κάρτα που λείπει το όνομά σας. Αν και πρέπει να πω ότι εξεπλάγην αρκετά, το καζίνο φαινόταν να αποφεύγει την άμεση ερώτησή σας σχετικά με το ποιο έγγραφο έχει και ποιο δεν έχει εγκριθεί. Ίσως συναντήσετε κάποια ενημέρωση ακόμα;
Ενημερώστε μας, παρακαλώ.
Hello,
I checked your complaint briefly, and it seems the casino is more concerned about the card missing your name on it. Though I must say I was quite surprised, the casino seemed to avoid your direct question about which document has and has not been approved. Do you perhaps come across any updates yet?
Do let us know, please.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.