Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 21)

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
110.314 προβολές 470 απαντήσεις |
|
1...20 21 22...24
Dennis1311
πριν από 1 έτος

Hey, 8 days sounds pretty serious. Especially if the casino gave a deadline that they didn't meet. However, I must mention that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal request. 

Anyway, is this your first withdrawal ? Do you already have a verified account with the casino? 

Although it is definitely not pleasant, I would recommend to wait until the mentioned time and if nothing has moved and you have not received the money nor a reply from the casino, I would suggest a complaint. 

Therefore, would it be possible to be patient for a while and try to communicate with the casino again to see if they can give a more concrete answer than just that it is being handled by a financial expert ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Ναι, αυτή είναι η πρώτη μου πληρωμή εκεί και είμαι επαληθευμένος, λέει το ίδιο το καζίνο και επίσης σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μια πληρωμή έως 5000€ διαρκεί το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες. Από χθες το μεσημέρι έχει διεκπεραιωθεί η πληρωμή μου αλλά τώρα είμαστε στις 6 1/2 εργάσιμες και κανείς δεν μου απαντά ούτε με βοηθάει. Χθες κάποιος από το Vulkan Vegas μου απάντησε εδώ στο φόρουμ ότι ελέγχει και προσπαθεί να επιταχύνει τα πράγματα από τότε, αλλά κανείς δεν κατάφερε, πήρα απάντηση στην απάντησή μου, δεν ξέρω κανένα άλλο καζίνο που χρειάζεται τόσο καιρό, όπως είπα είναι τώρα 9 μέρες και πάντα αναβάλλω. Αν ήταν περίπου 100-200€, δεν θα με πείραζε αρχικά, αλλά είναι περίπου 2.600€, που είναι πολλά λεφτά για μένα.

Και αν δεν τηρείτε καν τους όρους και τις προϋποθέσεις σας, το βρίσκω πολύ λυπηρό.

Επιπλέον, τα 2.600€ λήφθηκαν μόνο χθες από τον gaming λογαριασμό μου, κάτι που δεν ξέρω από άλλα καζίνο. Θα είχα τον πειρασμό να συνεχίσω να παίζω με τα χρήματά μου για σχεδόν 7 ημέρες, όπου είμαι της άποψης ότι αυτό ακριβώς θέλει να πετύχει το καζίνο με αυτό!

Αυτόματη μετάφραση:
Dennis1311
πριν από 1 έτος

Certainly don't gamble with money although it can sometimes be hard to resist the temptation. 

However, the casino at least assured you that it's in the works, so I think it could be heading in the right direction. Some casinos won't even do that. 

Anyway, I understand that waiting is not pleasant, especially when you don't know where you stand, but try to be patient and I believe everything will work out. If things don't work out, we will try to help you. 🙂

πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Θα με ενδιέφερε να μάθω ποιος από εσάς δεν μπορεί πλέον να χρησιμοποιεί κωδικούς μπόνους από σήμερα;


Και τι δικαιολογία σου δόθηκε.


lg

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
bigbear3
πριν από 1 έτος

Care to share yours, perhaps? One I "like" the most is "administration decision" 😀 Am I close?

πριν από 1 έτος

Είχε κάποιος πρόσφατα προβλήματα με το Vulcan Vegas casino το προφίλ μου είναι επαληθευμένο πολλά έγγραφα ζήτησαν πολλές φωτογραφίες selfies Τους έστειλα όλα όσα λέει το προφίλ μου επαληθεύτηκαν και απλώς δεν θα εγκρίνουν την απόσυρσή μου Απλώς καθυστερούν τη μεταφορά ή όχι στέλνοντάς τα καθόλου θα ήμουν πολύ ευγνώμων αν μπορούσε κάποιος να μου απαντήσει


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

What did you win? Do you have screenshots?

πριν από 1 έτος

Είχε κάποιος πρόσφατα προβλήματα με το Vulcan Vegas casino το προφίλ μου είναι επαληθευμένο πολλά έγγραφα ζήτησαν πολλές φωτογραφίες selfies Τους έστειλα όλα όσα λέει το προφίλ μου επαληθεύτηκαν και απλώς δεν θα εγκρίνουν την απόσυρσή μου Απλώς καθυστερούν τη μεταφορά ή όχι στέλνοντάς τα καθόλου θα ήμουν πολύ ευγνώμων αν μπορούσε κάποιος να μου απαντήσει


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, how long has the situation been going on that you can't withdraw the money ? Have you tried asking the casino what the problem is and why you can't withdraw ? Tell us more so we can try to help you.

Jaro
πριν από 1 έτος

Το πρόβλημα είναι ότι καταθέτω 1.000 ευρώ, μετά 2.000 ευρώ για ανάληψη και κάθε φορά που μεταφέρουν 200 ευρώ με 400, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τα μεταφέρουν με τη μία, όσο έχω διεκδικήσει, συνολικά. βδομάδα με πλήρωναν σχεδόν κάθε μέρα 200 ευρώ επί 400 ευρώ και τώρα πάλι για πέντε έξι μέρες δεν έχω μεταγραφή, δεν ξέρω τι περιμένουν, να τους παίξω, δεν θα το πάρουν. , το ποσό δεν είναι καθόλου μικρό

Αυτόματη μετάφραση:
LuckyLeppy
πριν από 1 έτος

filefilefile

beykara6
πριν από 1 έτος

Hmm, that's quite a small limit. Do they have somewhere that they have a daily limit or why do they send you in such small amounts ? I see that you've accumulated a lot of money, which is probably difficult to pay out after 200 euro. However, if nothing goes ahead and you don't get another amount from the casino and nobody replies to you, could you let us know so we can try to help you ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Αφού δήλωσα την πρώτη μου ανάληψη 2000 ευρώ μετά από μια εβδομάδα αναμονής άρχισαν να μου μεταφέρουν 200 ή 400 κάθε μέρα για μια εβδομάδα μετά σταμάτησαν ήδη την 5η μέρα δεν παίρνω ούτε ένα δεκάρα και δικαιολογούνται με το εξής I στείλτε ένα στιγμιότυπο οθόνης στη συνομιλία file

Αυτόματη μετάφραση:
beykara6
πριν από 1 έτος

I understand, and it is certainly not pleasant. So I understand correctly that you can withdraw only the multiple of your deposit, yes ? Of course, if the casino refuses to send you more money, let us know and we will try to help you. I'm not sure how long you'll be withdrawing such a large amount if it's still in such small amounts. 🤔

πριν από 1 έτος

Γεια σας παιδιά, είμαι ο Άντι, 27 ετών.


Παίζω στο Vulkan Vegas χρόνια τώρα και έχω επίσης πληρώσει "υψηλότερα" ποσά, πάνω από 5 χιλιάδες. Μερικές φορές όλα πήγαιναν καλά. Τώρα η κατάσταση είναι ότι κέρδισα 800 € στις 30 Οκτωβρίου και ήθελα να τα αποσύρω. Η κατάσταση βρίσκεται υπό επεξεργασία εδώ και 9 ημέρες. Κανονικά αυτό δεν πρέπει να διαρκέσει περισσότερες από 5 ημέρες (συνήθως ήταν πάντα στον λογαριασμό την επόμενη ημέρα της αίτησης ανάληψης). Τώρα κανείς δεν μπορεί πραγματικά να μου πει τίποτα από την υποστήριξη, απλώς λέει συνεχώς "δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα εκτός από το να περιμένουμε γιατί η πληρωμή γίνεται μέσω εξωτερικού συνεργάτη". Αναρωτιέμαι λοιπόν τι σημαίνει αυτό; Περιμένω εβδομάδες τώρα; Ή μήνες; Ή τι σημαίνει αυτό; Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία;

Σίγουρα δεν θα κάνω καμία κατάθεση μέχρι να λάβω τα χρήματά μου.


τις καλύτερες ευχές


Ανδρέας Χοτ

Αυτόματη μετάφραση:
AndiH95
πριν από 1 έτος

Hello, I've moved your post under Vulkan Vegas Casino. I'm sorry to hear about this situation, but I would say that it would be a good idea to wait a bit longer, although I understand that it's not easy when support keeps giving you the same answer, which isn't very helpful. I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve your withdrawal, so I would suggest you try to be patient for a while and inform yourself about your withdrawal. 

However, since you haven't had any problems so far, I firmly believe that this situation will also be resolved without any major problems and the money will eventually come to your account. If that doesn't happen, be sure to update us and we will try to help you. 

Would that be possible ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Hi Jaro, of course I'll wait for 14 days. But it seems very, very strange to me. because larger amounts have already been paid out more quickly

AndiH95
πριν από 1 έτος

I understand that, and it seems strange to me as well. As far as the 14 days are concerned, they are counted from when you made the withdrawal, just to make it more precise. 

However, in this case it would be best if we had some answer from support, but they didn't give you any response as to why it takes longer than usual, which is a pity. However, if you find out something new, please let us know. 

πριν από 1 έτος

Γεια, πώς να εγγραφείτε στο vav vilkon

Αυτόματη μετάφραση:
dgeorgiev941
πριν από 1 έτος

Hi, you register at the casino itself. If you have any problem you could try to ask live chat. What seems to be the issue when registering ? 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

I've said before that when you play at Vulkan Vegas it feels almost as if it's scripted as several deposits will play out exactly the same.


I didn't use them for quite some time now but I recently got some 100 euro no-deposit offer which sucked me back in, and after that I deposited a few more times. And now it's happening again. Three straight deposits playing out exactly the same. I didn't screenshot the first of the 3 but, trust me, it was as good as identical to the following two below:


file file

One good win almost immediately - within the first 25 spins or so - and then absolute silence. And look at the amounts wagered, there is hardly anything to separate them! And this is with 0.25 spins. On each of the 3 deposits!

I've played enough in casinos not to get paranoid by a losing streak, This however is too blatant, and too much. In fact, for something that's supposed to be completely random, such similarities occuring in only a short time, and on consecutive deposits, is near impossible.

1...20 21 22...24
Μετάβαση στη σελίδααπό 24 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα