ΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 20)

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
97941 προβολές 457 απαντήσεις |
|
1...19 20 21...23
Προσθήκη ανάρτησης
SCATT3R
πριν από 1 έτος

I see, care to provide a screenshot showing the sign, please?

πριν από 1 έτος

Λοιπόν, αυτό που κάνει η vulkan αυτή τη στιγμή με τους πελάτες που είναι χρόνια εκεί δεν είναι φυσιολογικό. Πραγματικά πάντα ένα καλό καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
bigbear3
πριν από 1 έτος

Let me guess - the manager's decision? 🤔

πριν από 1 έτος

Αν το ήξερα

Αυτόματη μετάφραση:
bigbear3
πριν από 1 έτος

I'd love to cheer you up, frankly, I feel it's not in my power. May I suggest trying another big brand casino? Luckily it will work, at least for a start.

πριν από 1 έτος

Hello again 😁,

I have a question.

I won lot of money with Clash of Seraphim game in Vulkan Vegas. You remember maybe bacuse the Casino Guru helped for me. So since then I can’t play with this game because can’t enter.

I got error message in Vulkan Vegas and Ice Casino too 🤔

This is normal and correct or the casinos is watching my activity? Is anyone else experiencing this?

file file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Szbkriszta
πριν από 1 έτος

Γειά σου,


αυτό είναι φυσιολογικό.


Εάν κερδίσετε πάρα πολλά σε ένα κουλοχέρη θα αποκλεισθείτε για αυτό.


Ή απλά έχετε πρόβλημα με την προσωρινή μνήμη του προγράμματος περιήγησης. Δοκιμή CTRL+F5.


Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλημέρα σε όλους,

Ειμαι καινουριος εδω.

Ίσως κάποιος εδώ μπορεί να απαντήσει στις ερωτήσεις μου.


Κέρδισα €4500 παίζοντας Vulkan Vegas.

Στις 7/9/23 ζητήθηκε απόσυρση στις 14/7/23 ακόμη δεν έχει γίνει επεξεργασία.


Προηγούμενες αναλήψεις 200-600€ στον λογαριασμό μου εντός 2 ημερών.


Τώρα στα 4500 ευρώ (παρεμπιπτόντως, είναι η πρώτη φορά που κερδίζω τόσα) η πληρωμή διαρκεί πολύ...


Πού είναι το πρόβλημα...


Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας..


LG

Αυτόματη μετάφραση:
jmachado367
πριν από 1 έτος

Hello.

This could be due to the summer staff shortage, or just an ordinary delay. Honestly. Any chance the casino would explain?

Maybe your previous withdrawals didn't hit a threshold, and it is different. Well, just guessing...

Could you update me whenever you can?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, χθες έλαβα ένα email ότι τα κέρδη μου εξοφλήθηκαν. Είμαι περίεργος αν είναι στον λογαριασμό μου τις μέρες αφού είναι Σαββατοκύριακο.




Αυτόματη μετάφραση:
jmachado367
πριν από 1 έτος

Probably be in your account Monday am some casinos rarely pay out at weekends

jmachado367
πριν από 1 έτος

Hi, have you already received it?

πριν από 1 έτος

Μετά από σχεδόν 6 χρόνια, είμαι μόνο παίκτης 3 κατηγορίας στη Vulcan,

Βρείτε μου έναν ιστότοπο τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πριν από 12 μέρες έκανα μια κατάθεση στο λογαριασμό μου για 200 πέσος και αυτά δεν αντικατοπτρίστηκαν ποτέ, η εξυπηρέτηση πελατών μου λέει μόνο το ίδιο ξανά και ξανά και δεν προκύπτει τίποτα, αφήνω στιγμιότυπα οθόνης ως απόδειξη, είναι παράλογο γιατί επικοινώνησα με το τράπεζα και τα χρήματα που τα έχουν ήδη συγκεντρώσει, και είναι 200 πέσος, αλλά ελπίζω ότι αυτό βοηθά άλλους ανθρώπους και δεν εμπιστεύονται αυτό το καζίνο. filefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
perlalunapj
πριν από 1 έτος

Hey there!

Sorry to see you are in trouble...

This is quite an interesting situation because if I understand correctly, the casino points a finger at your bank while your bank has confirmed the money was deducted, hm?

You have spoken with your bank regarding the transaction, I reckon. Still, allow me a question, which payment option did you use - was it an ordinary wire transfer (bank to bank)?

I know asking questions won't help you - thus, I would like to suggest using Casino Guru Resolution Center.

Kindly browse this guide first.

If you agree, submitting a free complaint won't cast you mere than a few minutes of your time so, this is the way to start one:

https://casino.guru/complaints/create

Does it seem like a good idea to you?





πριν από 1 έτος

Έχω ένα παράπονο με το καζίνο Vulkan Vegas, κέρδισα 15 χιλιάδες πέσο Χιλής στα μηχανήματα χωρίς μπόνους, αλλά δυστυχώς μου έκλεισαν τον λογαριασμό γιατί σύμφωνα με τους κανόνες του καζίνο, το θέμα ήταν ότι περίμενα 1 μήνα για να καταθέσουν στον λογαριασμό μου και έτυχε να το απέρριψαν αφού ο λογαριασμός μου ήταν ήδη επαληθευμένος, επομένως μου έστειλαν μηνύματα για να επιστρέψω αύριο και δεν μου έδωσαν ποτέ απάντηση μετά από λίγες μέρες, διάλεξε άλλο τρόπο πληρωμής για να με καταθέσω και απλώς μπλόκαρε τον λογαριασμό μου, έχω ήδη βαρεθεί με αυτήν την αναμονή Ως καζίνο, δεν είναι υπεύθυνοι για τίποτα, δεν είναι καν ικανοί να κάνουν τον πελάτη να έχει λύση. Την πρώτη φορά που παίζω, δεν είχα προβλήματα με άλλους, αλλά ο Vulkan Vegas με έχει απογοητεύσει, έτσι ώστε ο λογαριασμός μου να επανέλθει στο κανονικό, μου λένε ότι πρέπει να ακυρώσουν τη μεταφορά των χρημάτων μου, αλλά αυτό θα περιμένει 1 ακόμη μήνα και αυτό είναι πάρα πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
fcullen966
πριν από 1 έτος

Ok, I have no idea what might go wrong - I would appreciate further explanation, but for now, I believe you should create a complaint.

Use this link and do your best to explain the issue, please:

https://casino.guru/complaints/create



πριν από 1 έτος

Γειά σου

Εγγράφηκα για να ακούσω τη γνώμη σας.

Παίζω σε διάφορα καζίνο εδώ και πολύ καιρό χωρίς κανένα πρόβλημα άξιο αναφοράς. Τώρα αντιμετωπίζω πρόβλημα με μια πληρωμή από το Vulkan Vegas. Είναι περίπου 1600€. Πλήρωσαν, αλλά τα χρήματα δεν έφτασαν. Ως απόδειξη, μου έδωσαν ένα αντίγραφο της "Έλεγχος πληρωμής" που εστάλη.

Είχα ήδη πολλές πληρωμές από αυτούς χωρίς κανένα πρόβλημα, με μια εξαίρεση. Πριν από μερικές εβδομάδες δεν έφτασαν ούτε τα χρήματα. Ήθελαν ένα αντίγραφο των καταστάσεων λογαριασμού και μετά λειτούργησε.

Τώρα όμως θέλετε να φέρω γραπτή απόδειξη (με σφραγίδα και υπογραφή) από την τράπεζά μου ότι δεν υπήρχε απόδειξη. Στην τράπεζά μου, ωστόσο, δεν θέλω πραγματικά να ξυπνήσω σκυλιά που κοιμούνται, δεν είμαι σίγουρος αν η "άδεια Κουρασάο" είναι kosher.

Έχετε μια συμβουλή;

MfG και ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Chemiker
πριν από 1 έτος

I believe the casino is convinced the money was sent already when you claim you have never received those. Well, I'd say you should be able to support your claim as well as the casino.

If I may add, you should also only play in DE-licensed casinos. GGL seems to be pretty strict about that.

What do you think?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σας, περίμενα τα 2600€ μου εδώ και 8 μέρες, αρχικά μου είπαν ότι θα πάρει το πολύ 5 εργάσιμες, πλήρωσα τις Κυριακές, μετά μου είπαν ότι θα πάρουν τα λεφτά τους την Παρασκευή, τώρα Δευτέρα δεν έγινε τίποτα και δεν έχω λάβει από το email μου Απάντηση και στο live chat γράφεις τα ίδια κάθε μέρα και θα το φροντίσει ο οικονομικός

μπορεί κάποιος να με βοηθήσει

Αυτόματη μετάφραση:
1...19 20 21...23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα