Περιμένω μέρες να με πληρώσεις, η ανάληψη μου το έχει περάσει κανείς αυτό;
τι υπερβολή αργούν πολύ και η απάντηση είναι πάντα η ίδια
I've been waiting for days for you to pay me, my withdrawal has anyone gone through this?
what an exaggeration they take a long time and the answer is always the same
estou há dias a espera que me pague, o meu saque já alguém passou por isto?
que exagero eles demoram muito tempo e a resposta e sempre a mesma
Γεια σας, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε επειδή υποτίθεται ότι έπαιζα από τη Ρωσία. Παίζοντας για 3 χρόνια τώρα έχουν κερδίσει ένα μεγαλύτερο ποσό και τώρα αυτό...μπορεί κανείς να βοηθήσει;
Hello, my account was blocked because I supposedly played from Russia. Playing for 3 years now have won a bigger sum and now this...can anyone help?
Hallo mir wurde mein Konto gesperrt da ich angeblich aus Russland gespielt habe. Spiele seit drei Jahren habe nun eine größere Summe gewonnen und nun das...kann jemand helfen?
Είστε ακόμα σε επαφή με το καζίνο; Αν καταλαβαίνω καλά, κάνατε λάθος με την πρόσβαση στον ιστότοπο από μια περιορισμένη χώρα μια φορά, έτσι δεν είναι; Λοιπόν, το καζίνο θα πρέπει να λάβει υπόψη ότι μεταξύ άλλων κανόνων, θα έλεγα.
Ήταν σοφό να υποβάλουμε την καταγγελία . Ελπίζω ότι θα βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος.
Are you still in touch with the casino? If I understand correctly, you made a mistake by accessing the site from a restricted country once, didn't you? Well, the casino should consider that among other rules, I'd say.
It was wise to submit the complaint. I hope it will help to solve the issue.
Περιμένω μέρες να με πληρώσεις, η ανάληψη μου το έχει περάσει κανείς αυτό;
τι υπερβολή αργούν πολύ και η απάντηση είναι πάντα η ίδια
I've been waiting for days for you to pay me, my withdrawal has anyone gone through this?
what an exaggeration they take a long time and the answer is always the same
estou há dias a espera que me pague, o meu saque já alguém passou por isto?
que exagero eles demoram muito tempo e a resposta e sempre a mesma
Όχι, δεν μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στον λογαριασμό μου, είναι αποκλεισμένος και δεν έχω πρόσβαση ποτέ σε αυτόν από άλλη χώρα και βρίσκομαι στη Γερμανία
No, I can't access my account, it's blocked and I've never accessed it from another country and I'm in Germany
Nein ich kann an mein Konto nicht Ran es ist gesperrt und ich habe ja nie von einen anderen Land zugegriffen war und bin in Germany
ναι ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε με επιτυχία στις 09.04.2023
yes my account was successfully verified on 09.04.2023
sim a minha conta foi verificada com sucesso a 09.04.2023
Όχι, δεν μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στον λογαριασμό μου, είναι αποκλεισμένος και δεν έχω πρόσβαση ποτέ σε αυτόν από άλλη χώρα και βρίσκομαι στη Γερμανία
No, I can't access my account, it's blocked and I've never accessed it from another country and I'm in Germany
Nein ich kann an mein Konto nicht Ran es ist gesperrt und ich habe ja nie von einen anderen Land zugegriffen war und bin in Germany
Βλέπω! Τότε θα έπρεπε να εξετάσουμε τις αποδείξεις του καζίνο, θα έλεγα. Μην ανησυχείτε, αυτό ακριβώς έχει σχεδιαστεί η καταγγελία. Απλώς χρειάζεται λίγος χρόνος, γι' αυτό κάντε υπομονή, παρακαλώ.
I see! Then we would need to consider the casino's proofs, I'd say. Don't worry, this is exactly what the complaint is designed to. It just takes some time, so be patient, please.
Έτσι, σύμφωνα με την καταγγελία, το καζίνο έχει άλλες 5 ημέρες για να εκπληρώσει την πληρωμή.
Περιμένετε λίγο και κρατήστε με ενήμερο αν αλλάξει κάτι.
So, according to the complaint, the casino has another 5 days to fulfill the payment.
Kindly wait a bit and keep me posted if anything changes.
Ευχαριστώ για την απάντηση
ναι εχουν 5 μερες αλλα δεν συμμορφωνονται λενε υπαρχει προβλημα δεν μου λενε ποιο λενε οτι η πληρωμη εγκριθηκε ηδη και ειναι στον παροχο ειναι σε εξελιξη απο 10.04 .2023, συμβαίνει και ότι είναι στη γραμμή υποστήριξης κάθε μέρα λένε κάτι διαφορετικό.
απλά λένε ότι εάν δεν θέλετε να περιμένετε για να ακυρώσετε και να ζητήσετε μια νέα παραγγελία για διαφορετική μέθοδο, αλλά αυτό συνεπάγεται μια νέα επαλήθευση KYC (την οποία περίμενα 8 ημέρες για να ολοκληρωθεί)
Thanks for the answer
yes they have 5 days, but they are not complying, they say there is a problem they don't tell me which one, they say that the payment has already been approved and it is at the provider, it has been in progress since 10.04.2023, it happens and that they are on the line of support every day say something different.
they just say that if you don't want to wait to cancel and ask for a new order for a different method, but that implies a new KYC verification (which I've been waiting 8 days to complete)
Obrigada pela resposta
sim eles tem 5 dias, mas não estão a cumprir, dizem que há um problema não me dizem qual, dizem que o pagamento já foi aprovado e esta no provedor, esta em andamento desde o dia 10.04.2023, acontece e que eles na linha de apoio todos os dias dizem uma coisa diferente.
só dizem que se não quiser esperar para cancelar e pedir novo pedido para outro método diferente, mas isso implica nova verificação KYC ( que estive a espera 8 dias para estar concluída)
Τελικά! 🙂 Εκτιμώ ότι αφιερώσατε χρόνο για να μας ενημερώσετε όλους.
Θα έλεγα ότι η καθυστέρηση προκλήθηκε από τον τρίτο πάροχο paymnet - όχι το ίδιο το καζίνο. Ταιριάζει αρκετά στην περιγραφή. Αυτό είναι ένα καθιερωμένο καζίνο, ήμουν σίγουρος ότι θα έπαιρνες τα χρήματα.
Είμαι χαρούμενος που λύθηκε, φυσικά! Τέλος πάντων, θα μου υπενθυμίσετε ποιος τρόπος πληρωμής καθυστέρησε στην περίπτωσή σας, παρακαλώ;
Σας εύχομαι πιο ομαλή διαδικασία στο μέλλον.
Finally! 🙂 I pareciate you took the time to let us all know.
I would say the delay was causeed by the 3rd party paymnet provider - not the casino itself. It suits the description prety well. This a well-established casinos, I was sure you get the money.
I'm happy it was solved, of course! Anyway, would you remind me which payment method was delayed in your case, please?
Wish you smoother process in the future.
Το πιο χρησιμοποιημένο καζίνο μου τους τελευταίους 18 μήνες λόγω της υψηλής συχνότητας διαθέσιμων μπόνους 100% + κατάθεσης.
Εάν κερδίσετε πριν εισαγάγετε τα χρήματα του μπόνους, μπορείτε να κάνετε ανάληψη.
Αναλήφθηκε πολλές φορές, έως 1.000 ευρώ, χωρίς προβλήματα παραλαβής των κεφαλαίων. Μερικές φορές οι αναλήψεις εκκρεμούσαν για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα που δεν μπορούσα να αντισταθώ στο να το ακυρώσω και στη συνέχεια να το έχασα, αλλά αυτό είναι στο χέρι μου. Τον τελευταίο καιρό, οι αναλήψεις μου εγκρίθηκαν και διεκπεραιώθηκαν εντός της ώρας. Έχω κάνει επαλήθευση μία φορά, στην αρχή, και δεν με έχουν ξαναρωτήσει.
Η επιλογή παιχνιδιών τους είναι υπέρτατη.
Επιτρέπουν αγορές χαρακτηριστικών υψηλών στοιχημάτων.
Το site τους έχει κατά καιρούς κάποια τεχνικά προβλήματα.
Όλο και περισσότερο επιλέγουν τις χαμηλότερες εκδόσεις RTP. Έχω δει μερικά στο 88%, που είναι συγκλονιστικό.
Το πρόγραμμα αφοσίωσης τους δεν είναι το καλύτερο. Είμαι στο "Wynn" και η ανταλλαγή πόντων επιβράβευσης δίνει απλώς ρέστα ακόμα και με πολλές χιλιάδες ευρώ σε πραγματικά χρήματα στοιχηματισμένα.
Πολλές καταθέσεις παίζουν ακριβώς το ίδιο. Εάν είχατε ένα γράφημα με κάθε περιστροφή, θα ήταν σχεδόν πανομοιότυπα.
Οι κουλοχέρηδες τείνουν να αποσυνδέονται και να διακόπτουν τη συνεδρία σας, και αυτό έχει γίνει μόνο χειρότερο. Στην πραγματικότητα, είναι τόσο ενοχλητικό, που από μόνο του με κάνει να σκεφτώ δύο φορές για την κατάθεση.
Έχουν συνδέσμους με καζίνο με σκιερές πρακτικές.
Αλλά πληρώνουν και οι κουλοχέρηδες μερικές φορές είναι καλοί. Δεν είμαι δυσαρεστημένος με το Vulkan Vegas.
Χαιρετισμοί,
Μάριους Χάνσεν
Νορβηγία
My most used casino over the last 18 months due to their high frequency of available 100% + deposit bonuses.
If you win before entering the bonus money, you are free to withdraw.
Withdrawn several times, up to EUR 1,000, with no problems receiving the funds. Sometimes the withdrawals were pending for so long that I couldn't resist cancelling it and then lost it instead but that's on me. Lately, my withdrawals have been approved and processed within the hour. I've verified once, in the start, and haven't been asked again.
Their game selection is supreme.
They allow high stakes feature buys.
Their site has some technical issues from time to time.
They more and more opt in for the lower RTP-versions. I've seen some at 88%, which is shocking.
Their loyalty program isn't the best. I'm at 'Wynn' and the loyalty points exchange just gives pocket change even with several thousand euros in real money wagered.
Several deposits play out exactly the same. If you had a graph with every spin, they would be near identical.
Slots tend to disconnect and interrupt your session, and this has only become worse. In fact, it is so annoying, that alone causes me to think twice about depositing.
They have links to casinos with shady practices.
But they pay, and the slots are sometimes good. I'm not unhappy with Vulkan Vegas.
Regards,
Marius Hanssen
Norway
Ωραία! 🙂
Θα μπορούσατε να εξηγήσετε τους συνδέσμους σε καζίνο με σκιερές πρακτικές, παρακαλώ; Δεν είμαι σίγουρος ότι έχει το σωστό νόημα.
Αναφέρεστε σε πολλά καζίνο που προσποιούνται ότι σχετίζονται με το Vulkan Vegas κατά τύχη; Απλά μαντέψτε τώρα:
Nicely done! 🙂
Could you explain the links to casinos with shady practices, please? I'm not sure got the correct meaning.
Do you refer to many casinos pretending to be related to Vulkan Vegas by chance? Just guessing now:
Γειά σου,
Παιδιά, θεωρητικά δεν πρέπει να έχετε προβλήματα με το καζίνο.
Είχα κάποιες αναλήψεις, η πρώτη μου χρειάστηκε περίπου 30 ημέρες για να ολοκληρωθεί, οι άλλες χρειάστηκαν περίπου μία ώρα περίπου.
Τώρα έχω αξιοπρεπή ανάληψη, είναι κάτω από 500e όμως, θα πρέπει να διαρκέσει λιγότερο από 2 ημέρες, παρόλο που έχουν περάσει 48 ώρες από τότε που επιβεβαίωσαν την απόσυρσή μου για επεξεργασία.
Το μόνο πρόβλημα που έχω δει μέχρι τώρα είναι ότι πρέπει να περιμένετε πολύ καιρό για να λύσουν τα προβλήματα.
edit: τα χρήματα μόλις αποσύρθηκαν.
Hello,
Guys, theoretically you shouldn't have problems with the casino.
I had some withdrawals, my first one took about 30 days to be completed, the other ones took about a hour or so.
Now i have decent withdrawal, it's under 500e though, it should last less than 2 days, even though 48 hours have passed since they confirmed my withdrawal for processing.
The only problem that i've seen so far is that you have to wait a very long time for them to solve the problems.
edit: the money have just been withdrawn.
Γεια σου Radka 🙂
Αναφερόμουν κυρίως σε μια προσωπική εμπειρία με το Ice Casino, ο οποίος με κακομεταχειρίστηκε άσχημα όταν πριν από περίπου ένα χρόνο κέρδισα ένα σημαντικό ποσό το οποίο απλά δεν μπορούσα να τους κάνω να σκεφτούν καν να πληρώσουν.
Έπειτα, υπάρχει το Verde Casino, του οποίου η βαθμολογία 'Bad Reputation' εδώ στο Guru τα λέει όλα.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, εξετάζοντας τους κατόχους αδειών, το τμήμα πληρωμών κ.λπ., εμπλέκονται μερικοί από τους ίδιους ανθρώπους.
Hi Radka 🙂
I was mainly referring to a personal experience with Ice Casino, who mistreated me badly when I a year or so ago won a significant sum which I just couldn't get them to even consider paying out.
Then there's Verde Casino, whose 'Bad Reputation' rating here on Guru says it all.
One way or the other, looking at license holders, payment division etc., some of the same people are involved.
Λογικό τώρα 🙂 το ίδιο γκρουπ για Ice και Vulkan το πήρα!
Όταν πρόκειται για το Verde, τι σας κάνει να πιστεύετε ότι σχετίζεται επίσης; 🤔 Η απόδειξη μιας τέτοιας σχέσης είναι συνήθως πολύ δύσκολη ή δύσκολη, επομένως θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε οποιαδήποτε υπόδειξη μπορούμε να πάρουμε.
Makes sense now 🙂 the same group for Ice and Vulkan I got it!
When it comes to Verde, what makes you think it's also related? 🤔 Proving such a relation is usually very difficult or tricky, hence we could use any hint we can get.
Είναι όλα Brivio Ltd/Invicta Networks. Επίσης, όταν συνδέεστε στον λογαριασμό σας Vulkan, υπάρχει συχνά μια διαφήμιση εκεί για να εγγραφείτε στο Verde.
They're all Brivio Ltd/Invicta Networks. Also, when you log in to your Vulkan account, there's often an ad there to sign up with Verde.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.