Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 18)

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
110.159 προβολές 470 απαντήσεις |
|
1...17 18 19...24
πριν από 1 έτος

Καλή μέρα,

Ρώτησα στη ζωντανή συνομιλία εάν ο λογαριασμός μου μπορεί να διαγραφεί.

Δεν έχω πληρώσει ακόμα, οπότε θα έπρεπε να έχω επαληθεύσει τον εαυτό μου.

Απλώς δεν θέλω να παίζω πια και δεν έχω καμία σχέση με αυτό πια.

Αλλά δεν βλέπω να στέλνω όλα τα έγγραφα εκεί μόνο για να με διαγράψουν.

Δεν έχει νόημα για μένα προσωπικά γιατί δεν γίνεται.

Δεν εκκρεμούν αναλήψεις και κανένα υπόλοιπο σε αυτό.

Ούτε εκεί θέλω να ανοίξω δεύτερο λογαριασμό.

LG.

Αυτόματη μετάφραση:
SinSin
πριν από 1 έτος

Hello again and thanks for the additional info.

However, it's important to know whether you mentioned or did not mention the gambling problem. If you did, your account should be closed as soon as possible even only temporarily, and then the verification can be handled.

Is the difference obvious?

Furthermore, the casino does that as a precaution. Every player can change their mind later, so the casino wants to be prepared, I'd say.

I understand you see that as a complication, though. Now it comes to my mind, have you checked the rules? What does it say about closing and account?

πριν από 1 έτος

ΚΑΤΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ!!!!

Επένδυσα πολλά χρήματα εδώ, ο έλεγχος λογαριασμού για να μπορέσετε να κάνετε πληρωμές (αν κερδίσετε) δεν λειτουργεί, πάντα κάτι λείπει λίγο μετά τη μεταφόρτωση της πιστωτικής μου κάρτας ως επαλήθευση, συγκεντρώθηκαν πάνω από 1000 ευρώ στην Ελβετία . .. οι άμεσες μεταφορές δεν γίνονται κράτηση παρά την παραλαβή, τα χρήματά σας δουλεύονται εδώ ... Έχω ήδη υποβάλει καταγγελία για απάτη και αυτό το καζίνο αναφέρθηκε ονομαστικά ... παρακαλώ απλά ψάξτε για άλλους ιστότοπους ..!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
bella16361
πριν από 1 έτος

I had mostly the same experience here

πριν από 1 έτος

Γειά σου,


ίσως κάποιος άλλος έχει το πρόβλημα ότι δεν μπορείτε πλέον να χρησιμοποιείτε κωδικούς μπόνους στο vulkanvegas.com.


Η υποστήριξη από την οποία δεν είναι πραγματικά μια βοήθεια.


Θερμούς χαιρετισμούς

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
bigbear3
πριν από 1 έτος

Hello.

Do you mean you can't technically insert/use the codes, or have you been stripped from the bonuses by the casino itself?

πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Δυστυχώς, κανείς στο vulkan δεν θέλει να μου το πει αυτό


Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
bigbear3
πριν από 1 έτος

That's strange. So what did they tell you when you asked them about it? Since they didn't say you're banned from their bonuses, then I'd treat it as a technical issue and asked them for help.

πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Συνεχίζω να παίρνω την παρακάτω απάντηση


Η διαθεσιμότητα των μπόνους στον Ιστότοπο για έναν συγκεκριμένο παίκτη βασίζεται αποκλειστικά στη διαθεσιμότητά του στο προφίλ του παίκτη. Εάν ένα από τα μπόνους δεν προορίζεται για τον παίκτη, τότε αυτό το μπόνους δεν θα εμφανίζεται ανάμεσα στα μπόνους που είναι διαθέσιμα στο προφίλ. Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.


Τεχνικά προβλήματα μπορούν να αποκλειστούν γιατί το δοκίμασα με έναν συνάδελφο και πέτυχε.


Η υποστήριξη δεν θέλει ή δεν μπορεί να μου δώσει μια ακριβή απάντηση.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
bigbear3
πριν από 1 έτος

I'm sorry - I missed your answer. What are you asking about? 🙂

I'd say you should only take bonuses available in your profile for some technical reason.

πριν από 1 έτος

Είμαι περίεργος τι θα είναι αυτό.

Μόλις πήρα πίσω πίστωση από το μπόνους και ξαφνικά η πίστωση χάθηκε μετά από μια περιστροφή.

Αυτόματη μετάφραση:
bigbear3
πριν από 1 έτος

I'm still missing the point.

Could you explain and ask a direct question? It should help 🙂

πριν από 1 έτος

hello, I have a problem, my account was blocked on the basis that I was connected in Germany, but I have no connection with Germany, I live in Austria, I contacted a vulkan casino operator, and I was told yes, I prove that I live in Germany.. although I have repeated several times that I do not live in Germany and that I can prove that I live in Austria...

dianaboligrad875
πριν από 1 έτος

Hello there.

Well, I guess the easiest way is to present the proves to the casino. Have you tried that?

What prooves you tried, and what response did you get, please?

πριν από 1 έτος

Γειά σου,


το ηφαίστειο είναι αυτή τη στιγμή πολύ περίεργο. Με αποκλείσατε για κάθε κωδικό μπόνους που υπάρχει.

Και στο τέλος, τα χρήματα μπόνους υπεξαιρούνται επίσης λόγω δυσλειτουργιών της αρχικής σελίδας. (Μέχρι στιγμής πάντως όλα έχουν αποπληρωθεί)


Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
bigbear3
πριν από 1 έτος

Happy to hear the website is functional again.

What about the bonus codes? Are they now available to you?

πριν από 1 έτος

Δυστυχώς όχι

Αυτόματη μετάφραση:
bigbear3
πριν από 1 έτος

Are you going to try your luck with bonuses elsewhere?

I feel you truly miss those.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε επειδή υποτίθεται ότι έπαιζα από τη Ρωσία. Παίζοντας για 3 χρόνια τώρα έχουν κερδίσει ένα μεγαλύτερο ποσό και τώρα αυτό...μπορεί κανείς να βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Βοηθήστε τον Vulkan vegas να μην πληρώνει κέρδη Ο λογαριασμός έχει ανασταλεί..

Αυτόματη μετάφραση:
1...17 18 19...24
Μετάβαση στη σελίδααπό 24 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα