ΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 17)

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
97815 προβολές 457 απαντήσεις |
|
1...16 17 18...23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

This Casino Told Email daily Try This Game And Try This Slot You Will Good Winning Here I'm daily try Here And Many More Slots Try But No Winning All Slot Are Fix During Bet Freez spin totally Lost Of Money here 35000INR 350$ And Now Recently Told me Try Again

Sallu008
πριν από 1 έτος

I find it very strange that casinos would state that this particular slot is great for getting winnings.

Can you share the announcement, please?

I also feel that you could use a bit of a hint about how the slot works, what the RTP is, and how volatility goes in hand:

https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

https://casino.guru/how-slot-machines-work-math

https://casino.guru/how-to-beat-slots

Let me know what you think about these guides.

πριν από 1 έτος

Thanks For Sharing This Knowledge about slots...BTW i never seen this type of casino this casino Always Tell Me Try This Slots Try this slots and I'm daily Lose here never give me 1 win atleast never ever win always Get my all Money and Again Tell me Try again This slot I'm recently all Slots try here but never win vulkano Vegas online casino.. and Never give me bonus or Cashback i wish you you will Blacklisted this Casino for slots...When i try fun play he was get me winning and after try real money 0$ win i never seen this casino All Casino Take Atleast One Big win given for deposit amount but he was Never and ever and if I'm tell Please close my account he was tell me Don't close ur account try again one time more

Sallu008
πριν από 1 έτος

Well, losing is part of gambling the more you play, the higher the chance that you'll lose at the end that's math.

Can you paste here a screenshot showing that the casino encourages you to play a certain slot?

That's the part I dislike the most, but I want to be sure that we are not talking about regular email offers e.g.

πριν από 1 έτος

thanks..Yeah sure. if you want deposit history i will share with you...i can't send more screenshot if you want me i will share with you filefilefilefilefile

Sallu008
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm still missing the part where you were explicitly told to play a concrete game to gain winnings. From what I see, you were complaining about losing, and asking for compensation. The casino suggested trying a different game which makes sense to me.

It also seems that the account provides a special section to show you sort of "hot games" pretty normal too, I'd say. I would not take that as a direct encouragement to play a specific game or promises of winnings.

What makes you feel that I wonder.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

And after try hot slots and i already all slot try i will share you more screenshot but no winning

Sallu008
πριν από 1 έτος

I'm sorry, but do you know that if you try each game for only a few spins, you'll only increase your losses most probably?

And on the other hand, the longer you play, the higher the chance that you'll lose.

I recommend you learn how slots work first to ensure that you understand that playing in any casino does not mean you will win more than you lose:

If a game RTP is 96%, it means that if you start with $1,000,000,000 and then play 1,000,000,000 rounds at $1 each, then you should end up with approximately $960,000,000 dollars.

It's because the math is always on the side of the casino.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Thanks

Sallu008
πριν από 1 έτος

Gambling should be fun, only play with funds you can afford to lose. Do not expect huge wins there are no guarantees. If you feel bad because you lost much, stop playing. Do not try to win it all back you will most likely lose even more.

πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους,


Είχα εγγραφεί στο Vulkan Vegas και έπαιξα λίγο. Δεν είχα μπόνους και ήθελα να εξαργυρώσω το υπόλοιπό μου. Δεν πρόκειται για υψηλό ποσό αλλά 300 ευρώ. Έχω υποβάλει όλες τις πληροφορίες που ζητήθηκαν για την επαλήθευση KYC. Η διαδικασία συνεχίζεται εδώ και πάνω από μια εβδομάδα.


Σήμερα ήθελα να δω αν έχει ολοκληρωθεί η αναθεώρηση. Όταν προσπαθούσα να συνδεθώ, έλαβα το μήνυμα Ο χρήστης είναι κλειδωμένος. Θα επικοινωνήσω με το chat και θα μάθω τι συμβαίνει. Η κυρία στο chat με ενημέρωσε ότι είχα δύο λογαριασμούς και γι' αυτό μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός μου. Μπορεί να ξεμπλοκαριστείτε, αλλά η πίστωση θα χαθεί. Ξέρω ότι έχω μόνο έναν λογαριασμό στο Vulkan Vegas. Στη συνέχεια, μου δόθηκε μια διεύθυνση email του οποίου ο τομέας είναι άγνωστος σε εμένα και δεν μου ανήκει, καθώς και τα τέσσερα τελευταία ψηφία ενός αριθμού κινητού που δεν μου ανήκει (επίσης έχω μόνο έναν αριθμό κινητού)


Εξήγησα ότι δεν είναι ο αριθμός μου και ότι δεν ξέρω τη διεύθυνση email. Με εξέπληξε η επαναλαμβανόμενη σημείωση: Έχετε δύο λογαριασμούς. Εάν αρθεί το μπλοκ, η πίστωσή σας θα καταπέσει. Είμαι ενοχλημένος και δεν είχα την αίσθηση ότι έγινε προσπάθεια να βρεθεί λύση.


Είχε κανείς παρόμοια εμπειρία ή καμιά ιδέα τι μπορώ να κάνω τώρα;


Αυτόματη μετάφραση:
Packi90
πριν από 1 έτος

Hi there.

Finding similarities between just two accounts can be pretty easy these days, and I feel that the casino truly believes that you've created two accounts. I'm not saying you have, but even if you have created several accounts, the important part is with what purpose. Casinos usually enforce what we call a "multiple account rule" to defend themselves from bonus abusers. Anytime a player comes here and submits a complaint with such an issue, we try to find out whether the player is connected to other accounts, the pieces of evidence the casino presents, and whether the player gained an unfair advantage over the casino.

I think you should consider submitting the complaint too.

Here you can find sort of a guiding article, to get prepared - just click this link.

By using this link, you can submit the complaint directly.

I would give it a try.

πριν από 1 έτος

Καλησπερα, εκανα ολες τις διαδικασιες, ειμαι επαληθευμενος, και τα εχω ολα ενταξει, αλλα η vulkan vegas δεν πληρωνει τα κερδη μου, ειμαι απο την Αργεντινη παρεμπιπτοντως, εχω τα μεσα να αποσυρω τα χρηματα, χρησιμοποιω astropay, και όταν ρωτάω, δεν μου δίνουν απάντηση Μου λένε να περιμένω, όταν αυτό που μου είπαν ήταν ότι η πληρωμή έγινε τις δύο πρώτες εργάσιμες ημέρες και ότι ο χρόνος έχει ήδη λήξει

Αυτόματη μετάφραση:
gala22
πριν από 1 έτος

Hello there,

I'd say that the casino is delayed with withdrawals, this thread is full of similar posts. The way I see it, there is no real problem aside from the constant waiting, isn't it?

I know you would not be happy, but I suggest waiting a bit. The casino pays, it just takes longer. 🙁

Anyway, has your account been fully verified yet, please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

I played blackjack there. Everything was ok.

gala22
πριν από 1 έτος

Hello,

any update you can share? How are you faring with the withdrawal?

Radka
πριν από 1 έτος

Hello,

I got my prize

Szbkriszta
πριν από 1 έτος

Gratulations! 😀

How long did you have to wait for it in total?

πριν από 1 έτος

Γεια σου αγαπητή ομάδα,

Ήθελα να κλείσω τον λογαριασμό μου στο VulkanVegas αρκετές φορές, κάτι που με αρνούνται επανειλημμένα.

Έχω αναφέρει αρκετές φορές ότι δεν θέλω να το κάνω ή να το παίξω άλλο και δεν έλαβα καμία απάντηση.

Θέλω απλώς να διαγραφεί ο λογαριασμός μου χωρίς να ανεβάσω κανένα έγγραφο.

Δυστυχώς δεν ξέρω πια.

LG

Αυτόματη μετάφραση:
SinSin
πριν από 1 έτος

Hello there.

May I know which reason you stated for closing your account? Some casinos need players to pass the verification in order to ensure they will not be able to open another account by using the same personal information. Furthermore, do you currently have an active withdrawal or positive balance on your casino account by any chance? Both can prevent the casino from closing your account immediately.

Let me know more details, please.


1...16 17 18...23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα