ΦόρουμΚαζίνοVerde Casino - γενική συζήτηση

Verde Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από Sev01
|
24966 προβολές 210 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες

ladies and gentlemen

I work in the field of legal and tax consulting, and I have a client who has a big problem with the gambling site Verdecasino The money was deposited 4,000 euros and he won and the money became almost eight thousand euros, but unfortunately, the sports on the site blocked his account to verify the payments, and this is not fair or unfair. It is true that the account is blocked after it is confirmed that he has his money in his account and they did not send it to him, and they tell him to wait so that we can verify the payments that entered your account. For the record, he sent them all the supporting documents that the money was paid from his bank account. Is there anyone who can help him?

πριν από 9 μήνες

Can you please delete my account?

f2oberhausen
πριν από 9 μήνες

Hello and thank you for your post. I can understand that this must a very unpleasant situation for your client. To help your client, though, there is only one way here, and in order with GDPR (General Data Protection Regulation), there is no other way. He/she has to submit a complaint with our team here in Casino Guru. The complaint is free of charge and here, in this guide 👈, you will find all the useful information about the process, which can be really helpful to your client. To submit a complaint, he/she just needs to click/tap on this link, please.

I hope this will answer your question and will help your client.

πριν από 9 μήνες

Έχω πρόβλημα με το πράσινο χάλι μιας και τώρα έχασα την υπομονή μου θέλω να γράψω μια ανάρτηση σχετικά.

Προσπαθώ να κάνω ανάληψη εδώ και μήνες και μου λένε ότι χρειάζεται η επαλήθευση KYC, στέλνω τα έγγραφα, μου λένε να περιμένω την επαλήθευση, περνούν μέρες και ξαναπαίζω την ανάληψη και τελειώνει κάπως έτσι... αλλα σημερα δεν θελω να χασω λεφτα αλλα οποτε κανω αναληψη 300 ευρω και ξανα πέφτω στο kyc verification οτι θελω παραστατικα κτλ.. ξαναστειλω τα εγγραφα περιμενω και μου λενε οτι δεν το κανουν δεν πληρούν τις απαιτήσεις. Στέλνω τα έγγραφα πίσω όπως μου λένε και με κάνουν να περιμένω. Τώρα έχω χάσει την υπομονή μου και δεν θέλω να περιμένω άλλο. Θέλω η απόσυρσή μου και τα έγγραφα που έστειλα να είναι προσωπικά και σαφώς ορατά, οπότε δεν υπάρχουν άλλες δικαιολογίες για να μην προχωρήσω στην επαλήθευση.

Αυτόματη μετάφραση:
Dennis95
πριν από 9 μήνες

Hi, according to what I've read the main problem why you can't withdraw is the verification of your account. Have you been informed what specifically seems to be a problem in verifying your account? First you will need to successfully pass it to be able to withdraw money. But I guess if it's been going on for two months, that's a long time. 

I also noticed that you have filed a complaint, which I think was the right thing to do, so our team will try to help you. 

I hope it will be successful and you will be able to verify and withdraw. If you have any new information about your case, please let me know.

Jaro
πριν από 9 μήνες

Μόλις έγραψα στην υποστήριξη πελατών του καζίνο και μου είπαν ότι μόλις έλεγξαν τον λογαριασμό μου και θα δούμε πώς θα πάει η ανάληψη, θα σας κρατάω ενήμερους

Αυτόματη μετάφραση:
Dennis95
πριν από 9 μήνες

So that means your account has already been successfully verified yes ? Of course now we will wait if the withdrawal is completed or not. I hope you will come with a positive update. 

Fingers crossed. 🤞

πριν από 9 μήνες

Ναι, αφού σας έγραψα, επιβεβαίωσαν και προχώρησαν στην επαλήθευση του λογαριασμού. Ακόμα περιμένω να ολοκληρωθεί η ανάληψη.. Θα σας κρατάω ενήμερους.

Αυτόματη μετάφραση:
Dennis95
πριν από 9 μήνες

Perfect and thank you.

I'll be waiting then. 🙂

πριν από 8 μήνες

Όλα τα είδη έφτασαν με τη σειρά.

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Dennis95
πριν από 8 μήνες

Well done so everything turned out good in the end. Congratulations and I hope you enjoy the win. 🎉😊

Nevertheless, could I ask you to share this information in your complaint and write to Petronela that you have already received the money so that she can close it ? That would certainly be appropriate. 

You can do that here. ⬅️

Anyway, will you continue to play in this casino even if you had troubles here and give it another chance or will you find another one ? 

πριν από 8 μήνες

Im very disappointed on casino guru giving this scam casino such a high grade. Tons of people are having problems getting their money. So do i. Verification still not done after a week, and judging by the TONS and TONS of complaints found on the internet, it wont be for a long time.

bumslotman
πριν από 8 μήνες

Hello.

You know we are not judging by the tons and tons of complaints found across the internet.

These days, people are used to complaints, but that does not mean they are correct to the last letter, does it?

So, instead, we follow our own principles.

Feel free to browse the Fair Gambling Codex 👈 This methodology is applied to everything we do at Casino Guru.

A reasonable addition would be another transparent guide "Learn About Our Casino Review And Rating Process"

file

Remains to say that if you have an undisputed issue with this casino, we are ready to handle your concrete complaint. Once the conclusion is reached, an unresolved complaint may affect the current safety index.

As you may see, even this part is covered in the Safety Index 👈

file

Please do not assume I'm opposing you, my goal is to help you understand we have our way.


Anonymized495
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, έχω επίσης καταθέσει μερικές φορές στο Καζίνο Verde. Δεν μου αρέσει εκεί. Ήθελα να κλείσω οριστικά τον λογαριασμό μου. Έγραψα ένα email. Η απάντηση ήταν χωρίς επαλήθευση KYC, δεν είναι δυνατό να κλείσω τον λογαριασμό μου. Δεν νομίζω ότι είναι εντάξει, τι μπορώ να κάνω τώρα

Αυτόματη μετάφραση:
Melocan
πριν από 7 μήνες

Hey there!

Sorry to say that, but you won't get a reply from a closed account user.

On the contrary, though, decent casinos prefer to verify you before the account is blocked, to prevent you from creating another account in the future, which may result in a multiple account rule breach.

Does it make sense to you, please?

I'm right here if you have questions.


πριν από 7 μήνες

Καλό απόγευμα!

Κατέθεσα 40 ευρώ και πήρα 352 και ζήτησα ανάληψη γιατί μου φάνηκε περίεργη η πλατφόρμα..

Ωστόσο λένε ότι η ανάληψη μέσω Ethereum μπορεί να πάρει έως και 7 ημέρες;; Πιστεύετε ότι αυτό είναι φυσιολογικό; σε πολλά άλλα στοιχηματικά σπίτια που χρησιμοποιώ αποσύρω σε λιγότερο από 2 ώρες.. περιμένω βοήθεια!

Αυτόματη μετάφραση:
davelalala
πριν από 6 μήνες

Hello. I do understand your concern, but as Kristina has explained to you in your complaint, we usually give casinos 14 full days to proceed the payment. So try to be a bit patient here, and let us know whether there's any update regarding your withdrawal.

πριν από 4 μήνες

Να είστε προσεκτικοί με αυτό το καζίνο, θα αποσύρουν τα μπόνους και τις προσφορές τους ξαφνικά και θα μπορείτε να παίζετε μόνο με το πραγματικό υπόλοιπό σας από τότε. Δεν υποστηρίζω αυτού του είδους την ανέντιμη πρωτοβουλία χωρίς να δώσω περαιτέρω εξηγήσεις, παρόλο που είμαι υποχρεωμένος να συμφωνήσω να μπορώ να χρησιμοποιήσω το καζίνο.

Προσεκτικός. Η εμπειρία μου ήταν δυσάρεστη με αυτό το καζίνο και έχω ήδη ζητήσει να κλείσει ο λογαριασμός μου.

Αυτόματη μετάφραση:
rafaelsanchesdepieri
πριν από 4 μήνες

Hi, as much as I hate to say it, unfortunately casinos have the right to offer their bonuses only to certain players. Of course, I completely understand that if you like to play with them and suddenly they stop offering them to you because it's an administrative decision, you're not happy about it. 

And therefore they didn't tell you anything why you can't take them anymore ? Is it a dealbreaker for you and you won't play in this casino anymore ? 

πριν από 4 μήνες

Another scammers I encountered on my casino adventure. The game was going very well until I requested a withdrawal. They blocked my account, stole all my money and said they would only refund my deposit.

1...4 5 6...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα