Όπως το βλέπω εγώ, σε μπλόκαραν γιατί είχες δημιουργήσει δεύτερο λογαριασμό, ο οποίος είναι αντίθετος με τους όρους του καζίνο.
Το καζίνο μπορεί επίσης να αισθάνεται εξαπατημένο, δεν θα λέγατε;
The way I see it, they blocked you because you had created a second account, which is against the casino's terms.
The casino may feel cheated too, wouldn't you say?
Ναι, φυσικά, αλλά δεν ήξερα ότι αυτό θα μπορούσε να συμβεί διαφορετικά δεν θα έβαζα καν στοίχημα με τα χρήματά μου. Ίσως θα μπορούσαν να με είχαν ειδοποιήσει με την πρώτη κατάθεση. Με το ίδιο πρόβλημα είχα κερδίσει παλιότερα 80€ και το απέσυρα εύκολα
Yes, of course, but I didn't know that this could happen otherwise I wouldn't even bet with my money. Maybe they could have notified me at the first deposit. With the same problem I had previously won €80 and I easily withdrew it
Si ci mancherebbe ma io non sapevo che poteva succedere questo altrimenti nemmeno scommettevo con i miei soldi. Magari loro mi potevano avvisare al primo deposito. Con lo stesso problema prima avevo vinto 80€ e li ho prelevati tranquillamente
Ναι, φυσικά, αλλά δεν ήξερα ότι αυτό θα μπορούσε να συμβεί διαφορετικά δεν θα έβαζα καν στοίχημα με τα χρήματά μου. Ίσως θα μπορούσαν να με είχαν ειδοποιήσει με την πρώτη κατάθεση. Με το ίδιο πρόβλημα είχα κερδίσει παλιότερα 80€ και το απέσυρα εύκολα
Yes, of course, but I didn't know that this could happen otherwise I wouldn't even bet with my money. Maybe they could have notified me at the first deposit. With the same problem I had previously won €80 and I easily withdrew it
Si ci mancherebbe ma io non sapevo che poteva succedere questo altrimenti nemmeno scommettevo con i miei soldi. Magari loro mi potevano avvisare al primo deposito. Con lo stesso problema prima avevo vinto 80€ e li ho prelevati tranquillamente
Θα μπορούσαν να με μπλοκάρουν όταν έβγαλα 80,00 € λίγες εβδομάδες νωρίτερα αλλά όλα πήγαν ομαλά. Μετά, ευτυχώς ή δυστυχώς, κέρδισα 27.000€ και προκύπτει αυτό το πρόβλημα
They could have blocked me when I withdrew €80.00 a few weeks earlier but everything went smoothly. Then, fortunately or unfortunately, I won €27,000 and this problem emerges
Mi potevano bloccare quando ho prelevato 80.00€ qualche settimana prima invece tutto è filato liscio. Poi per fortuna o per sfortuna ho vinto 27.000€ ed esce fuori questo problema
Καταλαβαίνω, αλλά το πιο λογικό πράγμα που έπρεπε να κάνετε σε αυτήν την περίπτωση ήταν να κάνετε ανάληψη των χρημάτων και να ενημερώσετε το καζίνο για την επόμενη πορεία δράσης για να αποφύγετε μια τέτοια κατάσταση. Η δημιουργία ενός δεύτερου λογαριασμού δεν ήταν η καλύτερη ιδέα.
Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε ήδη, εάν πιστεύετε ότι το καζίνο έκανε λάθος, τότε έχετε την επιλογή ναανοίξετε μια καταγγελία σε αυτόν τον σύνδεσμο . Η ομάδα μας θα ερευνήσει την περίπτωσή σας και θα δει τι θα συμβεί.
Είσαι μέσα ?
I understand, but the most sensible thing to do in this case was to withdraw the money and inform the casino about the next course of action to avoid such a situation. Setting up a second account was not the best idea.
However, as already mentioned, if you think that the casino made a mistake, then you have the option to open a complaint on this link. Our team will investigate your case and see what happens.
Are you in ?
Καταλαβαίνω, αλλά το πιο λογικό πράγμα που έπρεπε να κάνετε σε αυτήν την περίπτωση ήταν να κάνετε ανάληψη των χρημάτων και να ενημερώσετε το καζίνο για την επόμενη πορεία δράσης για να αποφύγετε μια τέτοια κατάσταση. Η δημιουργία ενός δεύτερου λογαριασμού δεν ήταν η καλύτερη ιδέα.
Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε ήδη, εάν πιστεύετε ότι το καζίνο έκανε λάθος, τότε έχετε την επιλογή ναανοίξετε μια καταγγελία σε αυτόν τον σύνδεσμο . Η ομάδα μας θα ερευνήσει την περίπτωσή σας και θα δει τι θα συμβεί.
Είσαι μέσα ?
I understand, but the most sensible thing to do in this case was to withdraw the money and inform the casino about the next course of action to avoid such a situation. Setting up a second account was not the best idea.
However, as already mentioned, if you think that the casino made a mistake, then you have the option to open a complaint on this link. Our team will investigate your case and see what happens.
Are you in ?
Γεια, τον δευτερεύοντα λογαριασμό και με τα ονόματά μου (χωρίς έγγραφα) με άλλο email αλλά δεν το κατάφερα, τον διαχειριζόταν ο αδερφός μου. Ωστόσο, πιστεύεις ότι μπορώ να λύσω κάτι; Γιατί αν είμαι ήδη χαμένος από την αρχή, δεν έχει νόημα να ανοίξω μια καταγγελία. Απλώς είπα πώς πήγαν τα πράγματα, πιστεύεις ότι είναι σωστό; Αν ήξερα ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο, δεν θα έπαιζα με τα χρήματά μου, θα προσπαθούσα να λύσω το πρόβλημα νωρίτερα. Εφόσον, όπως προαναφέρθηκε, μπόρεσα να παίξω και να κερδίσω 80€, να τα αποσύρω χωρίς πρόβλημα, ήμουν σίγουρος ότι δεν υπήρχε τίποτα κακό. Προσοχή, αν δεν είχα κερδίσει και δικαίως δεν με είχαν μπλοκάρει, θα συνέχιζα να στοιχηματίζω ήρεμα, θα με προειδοποιούσαν ότι παραβαίνω τους κανόνες τους; Μόνο όταν κέρδισα και προσπάθησα να αποσυρθώ το παρατήρησαν;!
Hi, the secondary account and with my names (without documents) with another email but I didn't manage it, it was managed by my brother. However, do you think I can solve something? Because if I'm already lost from the start there's no point in opening a complaint. I just said how things went, do you think that's right? If I knew something like this could happen, I wouldn't have played with my money, I would have tried to solve the problem sooner. Since, as mentioned before, I was able to play and win €80, withdraw it without any problem, I was sure that there was nothing wrong. Be careful, if I hadn't won and rightly they hadn't blocked me, I would have continued to bet calmly, would they have warned me that I was violating their rules? Only when I won and tried to withdraw did they notice?!
Ciao l'account secondario e con i miei nominativi (senza documenti) con un'altra email ma non l'ho gestivo io, era gestito da mio fratello. Comunque lei pensa che potrò risolvere qualcosa? Perché se già sono perso in partenza inutile aprire un reclamo. Io ho detto solo come sono andate le cose voi lo ritenete giusto? Se io sapevo che poteva succedere qualcosa del genere non avvessi giocato con i miei soldi, avrei cercato di risolvere prima il problema. Siccome già come detto prima sono riuscito a giocare e vincere 80€ prelevarli senza alcun problema avevo la certezza che non c'era nulla di sbagliato. Attenzione se non avessi vinto e giustamente non mi avessero bloccato avrei continuato a scommettere tranquillamente loro mi avrebbero avvisato che stavo violando le loro regole? Solo quando ho vinto e ho cercato di prelevare si sono accorti?!
Γεια σου.
Αυτή είναι μια πολύ θλιβερή ιστορία, πράγματι.
Ειλικρινά, όπως το βλέπω, έκανες αρκετά λάθη. Λάβετε υπόψη ότι απλά δεν μπορείτε να δημιουργήσετε τον δεύτερο λογαριασμό και στη συνέχεια να αφήσετε τον αδερφό σας ή οποιονδήποτε άλλο να τον διαχειριστεί. Αυτό είναι αυστηρά αντίθετο με τους πιο συνηθισμένους όρους και προϋποθέσεις.
Από την άποψή μου, το πιο σημαντικό μέρος φαίνεται να είναι το χρονοδιάγραμμα.
Φανταστείτε αυτό:
Μια μέρα δημιουργήθηκε ο πρώτος σας λογαριασμός στο καζίνο - όλα καλά. Καταφέρατε να κάνετε ανάληψη 80€ χωρίς κανένα πρόβλημα.
Από ποιον λογαριασμό καταφέρατε να κάνετε ανάληψη, παρακαλώ; Κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό ερώτημα που πιστεύω ότι πρέπει πρώτα να διευκρινίσουμε.
Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτό το συγκεκριμένο ζήτημα με πιο γενικό τρόπο, ανατρέξτε στο άρθρο " Επαλήθευση παίκτη και διπλότυποι λογαριασμοί "
Πείτε μου τη γνώμη σας για αυτό, αν δεν σας πειράζει.
Επιπλέον, είναι η σειρά σας να ενημερώσετε την καταγγελία, αυτός ο πράσινος σύνδεσμος σας οδηγεί στην κατάλληλη ενότητα.
Hi there.
This is a very sad story, indeed.
Frankly, the way I see it, you made several mistakes. Please note you just can't create the second account and then let your brother, or anyone else, manage it. This is strictly against the most common terms and conditions.
From my point of view, the most important part seems to be the timeline.
Imagine this:
One day your first account in the casino was established - all good. You managed to withdraw 80€ without any issues.
From which account did you manage to withdraw, please? In my eyes, this a very important question I feel we need to clarify first.
If you are interested in learning more about this particular issue in a more general manner, please check out the article called "Player verification and duplicate accounts"
Let me know what you think about it, if you don't mind.
Aditionally, it is your turn to update the complaint, this green link gets you to the proper section.
Δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται να ανοίξεις δεύτερο λογαριασμό. Το καζίνο δεν έχει ασφάλεια για αυτές τις παραβάσεις; Υπάρχει ειδοποίηση μόνο όταν ο πελάτης θέλει να αποσύρει τα κέρδη του; Γιατί όχι πριν; Μπορείτε να κάνετε κατάθεση κατά βούληση, χωρίς κανένα πρόβλημα και σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να έχετε ακόμη και 10 λογαριασμούς...
Είναι, τουλάχιστον, μια αμφίβολη πολιτική.
Γι' αυτό δεν παίζω εδώ.
Ούγκω
I don't understand how it is possible to open a second account. Does the casino not have security for these infractions? Is there an alert only when the customer wants to withdraw their winnings? Why not before? You can deposit at will, without any problems and in this case you can even have 10 accounts...
It is, to say the least, a dubious policy.
That's why I don't play here.
Hugo
Eu nao entendo é como é possivel abrir uma segunda conta. O casino nao tem segurança para estas infração? Só quando o cliente quer sacar os seus ganhos é que há um alerta? Porque nao antes? Podes depositar á vontade, sem problemas e neste caso até podes ter 10 contas...
É no minimo uma politica duvidosa.
Por isso nao jogo aqui.
Hugo
Γεια σου.
Αυτή είναι μια πολύ θλιβερή ιστορία, πράγματι.
Ειλικρινά, όπως το βλέπω, έκανες αρκετά λάθη. Λάβετε υπόψη ότι απλά δεν μπορείτε να δημιουργήσετε τον δεύτερο λογαριασμό και στη συνέχεια να αφήσετε τον αδερφό σας ή οποιονδήποτε άλλο να τον διαχειριστεί. Αυτό είναι αυστηρά αντίθετο με τους πιο συνηθισμένους όρους και προϋποθέσεις.
Από την άποψή μου, το πιο σημαντικό μέρος φαίνεται να είναι το χρονοδιάγραμμα.
Φανταστείτε αυτό:
Μια μέρα δημιουργήθηκε ο πρώτος σας λογαριασμός στο καζίνο - όλα καλά. Καταφέρατε να κάνετε ανάληψη 80€ χωρίς κανένα πρόβλημα.
Από ποιον λογαριασμό καταφέρατε να κάνετε ανάληψη, παρακαλώ; Κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό ερώτημα που πιστεύω ότι πρέπει πρώτα να διευκρινίσουμε.
Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτό το συγκεκριμένο ζήτημα με πιο γενικό τρόπο, ανατρέξτε στο άρθρο " Επαλήθευση παίκτη και διπλότυποι λογαριασμοί "
Πείτε μου τη γνώμη σας για αυτό, αν δεν σας πειράζει.
Επιπλέον, είναι η σειρά σας να ενημερώσετε την καταγγελία, αυτός ο πράσινος σύνδεσμος σας οδηγεί στην κατάλληλη ενότητα.
Hi there.
This is a very sad story, indeed.
Frankly, the way I see it, you made several mistakes. Please note you just can't create the second account and then let your brother, or anyone else, manage it. This is strictly against the most common terms and conditions.
From my point of view, the most important part seems to be the timeline.
Imagine this:
One day your first account in the casino was established - all good. You managed to withdraw 80€ without any issues.
From which account did you manage to withdraw, please? In my eyes, this a very important question I feel we need to clarify first.
If you are interested in learning more about this particular issue in a more general manner, please check out the article called "Player verification and duplicate accounts"
Let me know what you think about it, if you don't mind.
Aditionally, it is your turn to update the complaint, this green link gets you to the proper section.
Εκανα 80€ με τον λογαριασμο που μπλοκαρανε και ο αλλος λογαριασμος υπηρχε ηδη, θα μπορουσαν να με ενημερωσουν τωρα
I withdrew €80 with the account they blocked and the other account already existed, they could inform me right now
Ho prelevato 80€ con l'accaunt che hanno bloccato e già l'altro accaunt esisteva potevano informarmi in questo momento
Τι μπορώ να πω αν ήξερα ότι υπήρχε αυτό το πρόβλημα, δεν θα πετούσα τα χρήματά μου έτσι και μετά μπλοκόμουν παράλογο
What can I say if I knew there was this problem I wouldn't throw my money away like this and then get blocked absurd
Che dire se sapevo che c'era questo problema non buttavo via i miei soldi in questa maniera Per poi farmi bloccare assurdo
Τράβηξα 80€ με τον ίδιο λογαριασμό που με μπλόκαραν και ο άλλος ήταν ήδη εγγεγραμμένος
Θα μπορούσαν να με μπλοκάρουν αυτή τη στιγμή, αλλά αντ' αυτού με άφησαν να παίξω και να καταθέσω ήρεμα μέχρι να κερδίσω αυτό το ποσό
I withdrew €80 with the same account that they blocked me and the other one was already registered
They could have blocked me right now but instead they let me play and deposit calmly until I won that amount
Ho prelevato 80€ con lo stesso account che mi hanno bloccato e già l'altro era registrato
Potevano bloccarmi in questo momento invece mi hanno lasciato giocare e depositare tranquillamente fino a quando non ho vinto quella cifra
Δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται να ανοίξεις δεύτερο λογαριασμό. Το καζίνο δεν έχει ασφάλεια για αυτές τις παραβάσεις; Υπάρχει ειδοποίηση μόνο όταν ο πελάτης θέλει να αποσύρει τα κέρδη του; Γιατί όχι πριν; Μπορείτε να κάνετε κατάθεση κατά βούληση, χωρίς κανένα πρόβλημα και σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να έχετε ακόμη και 10 λογαριασμούς...
Είναι, τουλάχιστον, μια αμφίβολη πολιτική.
Γι' αυτό δεν παίζω εδώ.
Ούγκω
I don't understand how it is possible to open a second account. Does the casino not have security for these infractions? Is there an alert only when the customer wants to withdraw their winnings? Why not before? You can deposit at will, without any problems and in this case you can even have 10 accounts...
It is, to say the least, a dubious policy.
That's why I don't play here.
Hugo
Eu nao entendo é como é possivel abrir uma segunda conta. O casino nao tem segurança para estas infração? Só quando o cliente quer sacar os seus ganhos é que há um alerta? Porque nao antes? Podes depositar á vontade, sem problemas e neste caso até podes ter 10 contas...
É no minimo uma politica duvidosa.
Por isso nao jogo aqui.
Hugo
Γνωρίζετε ότι δεν είναι συνετό να συγκρίνετε αναλήψεις και καταθέσεις, επειδή και οι δύο συναλλαγές είναι πολύ διαφορετικές, ειδικά όσον αφορά τις επιταγές.
Όταν κάνετε κατάθεση σε ένα διαδικτυακό καζίνο, δεν γίνονται πραγματικοί έλεγχοι από την πλευρά του καζίνο. Είναι απλώς μια απλή χρηματική συναλλαγή. Ίσο όταν αγοράζεις βενζίνη στο βενζινάδικο και πληρώνεις με κάρτα.
Από την άλλη πλευρά, όταν υποβάλλετε ένα αίτημα ανάληψης, πρέπει να γίνει όλη η διαδικασία ελέγχου, επειδή το καζίνο πρέπει να είναι απολύτως βέβαιο ότι δεν έχετε παραβιάσει ποτέ κανέναν όρο του καζίνο, ότι έχετε χρησιμοποιήσει μόνο μεθόδους πληρωμής που έχετε καταχωρίσει και ότι έχετε ακολουθήσει άλλες πολιτικές.
Έτσι, εάν δεν ζητήσετε από το caisno να εκτελέσει το KYC (γνωρίστε τον πελάτη σας) αμέσως μετά την εγγραφή, υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα ένας δεύτερος λογαριασμός να περάσει απαρατήρητος.
Καταλαβαίνω ότι είναι κενό για να πιάσεις παίκτες, αλλά υποθέτω ότι είναι αρκετά κοινό γνωστό ότι η δημιουργία δεύτερου λογαριασμού απαγορεύεται σε κάθε καζίνο που εκτελεί επαλήθευση KYC.
Διάβασες το άρθρο που σου έστειλα, παρακαλώ; Λέει:
"Δεχόμαστε ότι είναι ευθύνη των παικτών να βεβαιωθούν ότι δεν δημιουργούν πολλούς λογαριασμούς στο ίδιο καζίνο. Όχι επειδή πιστεύουμε ότι είναι ο σωστός τρόπος για να το κάνουμε, αλλά επειδή είναι το πρότυπο του κλάδου και δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε όλους καζίνο που δεν επιβάλλουν τον κανόνα "ένας λογαριασμός ανά παίκτη" με τον τρόπο που θεωρούμε καλύτερο. Ωστόσο, πιστεύουμε και ελπίζουμε ότι ο έλεγχος για διπλότυπους λογαριασμούς κατά τη δημιουργία λογαριασμού θα γίνει το πρότυπο του κλάδου στο μέλλον και οι παίκτες θα προστατεύονται καλύτερα."
You know it's not wise to compare withdrawals and deposits because both transactions are very different, especially regarding checks.
When you deposit at an online casino, there are no actual checks made on the casino's side. It is just a simple money transaction. Equal to when buying gasoline at the gas station and paying by card.
On the other side, when you submit a withdrawal request, the whole process of checking needs to be done because the casino must be perfectly sure you have never violated any casino terms, used only payment methods registered to you, and followed other policies.
So, unless you ask the caisno to perform the KYC (know your customer) right after the registration, there is a pretty high chance that a second account will go unnoticed.
I understand it feels like a gap to catch players, but I guess it is pretty common knowledge that creating a second account is prohibited in every casino performing KYC verification.
Did you read the article I sent you, please? It says:
"We accept that it is the responsibility of players to make sure that they don't create multiple accounts at the same casino. Not because we think it's the right way to do it, but because it's the industry standard, and we cannot penalize all casinos that don't enforce the 'one account per player' rule the way we consider best. However, we believe and hope that checking for duplicate accounts during account creation will become the industry standard in the future and players will be better protected."
Τράβηξα 80€ με τον ίδιο λογαριασμό που με μπλόκαραν και ο άλλος ήταν ήδη εγγεγραμμένος
Θα μπορούσαν να με μπλοκάρουν αυτή τη στιγμή, αλλά αντ' αυτού με άφησαν να παίξω και να καταθέσω ήρεμα μέχρι να κερδίσω αυτό το ποσό
I withdrew €80 with the same account that they blocked me and the other one was already registered
They could have blocked me right now but instead they let me play and deposit calmly until I won that amount
Ho prelevato 80€ con lo stesso account che mi hanno bloccato e già l'altro era registrato
Potevano bloccarmi in questo momento invece mi hanno lasciato giocare e depositare tranquillamente fino a quando non ho vinto quella cifra
Γεια σας και ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Άρα έβγαλες τα αρχικά 80€ μέσω του πρώτου λογαριασμού. Τώρα έρχεται το σημαντικό μέρος, θα έλεγα. Κανένας από αυτούς τους λογαριασμούς δεν επαληθεύτηκε τότε; Μερικές φορές τα καζίνο επιτρέπουν την ανάληψη χαμηλότερων ποσών χωρίς επαλήθευση πλήρους κλίμακας, κάτι που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την κατάστασή σας όταν εγγραφεί ένας δεύτερος λογαριασμός στην πορεία.
Αλλά όπως πιστεύουμε:
"Για την αποφυγή διπλότυπων λογαριασμών, είναι εφικτό και αποτελεσματικό να ελέγχετε για διπλότυπους λογαριασμούς κατά τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού. Δεν εννοούμε μια διαδικασία πλήρους γνώσης του πελάτη σας (KYC) που θα περιλαμβάνει επαλήθευση ταυτότητας, αλλά γρήγορο έλεγχο συνδυασμών προσωπικών στοιχείων που θα κοινοποιούνταν μόνο από δύο ξεχωριστά άτομα σε πολύ σπάνιες εξαιρέσεις, όπως το όνομα, το επώνυμο και η ημερομηνία γέννησης. Εάν το καζίνο δεν απαιτεί αυτές τις πληροφορίες κατά τη διαδικασία εγγραφής, θα πρέπει να αρχίσει να το κάνει.
Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα υπάρξει αγώνας και το καζίνο μπορεί να αφήσει τον παίκτη να παίξει, ενεργοποιώντας μόνο μια πλήρη διαδικασία KYC όταν ο παίκτης υποβάλει το αίτημα ανάληψης. Ωστόσο, εάν το καζίνο πάρει έναν αγώνα, είναι πιθανό ο παίκτης να έχει ήδη λογαριασμό. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ειδοποιήστε τον παίκτη ή/και ζητήστε του να ολοκληρώσει μια διαδικασία KYC για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχει ήδη λογαριασμό.
Εάν αυτό δεν είναι τεχνολογικά εφικτό, το καζίνο δεν θα πρέπει να τιμωρεί τους παίκτες που δημιούργησαν έναν δεύτερο λογαριασμό χωρίς να το γνωρίζουν και δεν σκόπευαν να κάνουν κατάχρηση του μπόνους καλωσορίσματος. Εάν ο παίκτης δεν σας έχει προκαλέσει ζημιά, είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε μαζί του και να βρείτε μια αποδεκτή λύση και για τα δύο εμπλεκόμενα μέρη, όπως να κρατήσετε έναν λογαριασμό ανοιχτό και να κλείσετε τον άλλον."
Ελπίζω να υπάρχει τρόπος να σε βοηθήσει.
Hello, and thanks for the information. So you withdrawn the initial €80 through the first account. Now comes the important part, I'd say. Did neither of these accounts get verified back then? Sometimes casinos allow lower sums to be withdrawn without full-scale verification, which may result in your situation when a second account is registered along the way.
But as we believe:
"To prevent duplicate accounts, it is feasible and effective to check for duplicate accounts during the account creation process. We don't mean a full know your customer (KYC) procedure that would involve ID verification, but a quick check of personal detail combinations that would only be shared by two separate people in very rare exceptions, such as first name, surname and date of birth. If the casino doesn't require this information during the registration process, it should start doing so.
In most cases there will not be a match and the casino can let the player play, only triggering a full KYC procedure when the player submits their withdrawal request. However, if the casino does get a match, it is likely that the player already has an account. In these cases, notify the player and/or ask them to complete a KYC procedure to make sure that they don't already have an account.
If this is not technologically feasible, the casino shouldn't punish players who created a second account unknowingly and didn't intend to abuse the welcome bonus. If the player hasn’t caused you any harm, it's best to contact them and find an acceptable solution for both involved parties, such as keeping one account opened and closing the other one(s)."
I hope there is a way to help you.
Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε, έκανα τα πάντα εν αγνοία μου
Hopefully you can help me I did everything unknowingly
Speriamo che mi può aiutare ho fatto tutto inconsapevolmente
Γειά σου. Δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω. Απλώς προσπάθησα να εξηγήσω ότι τα πράγματα λειτουργούν με κάποιο τρόπο στο καζίνο, και σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και το παραμικρό λάθος σημαίνει δυσάρεστες επιπλοκές.
Λυπάμαι, αλλά αυτός ο κανόνας είναι το κοινό πρότυπο. 🙏
Hello. I have no reason not to believe you. I just tried to explain that things work somehow in casino, and in certain cases, even the slightest mistake means unpleasant complications.
I'm sorry, but this rule is the common standard. 🙏
Καλημέρα, πάλι σήμερα μου στάλθηκε το email ότι πρέπει να ανεβάσω ξανά έγγραφα από το verde casino, αλλά σήμερα το πρωί ανέβασα ό,τι έχουν αυτό, αλλά κάνουν ότι δεν έγινε τίποτα, αλλά είναι δυνατόν;; Κοιμάμαι 2 βδομάδες από τότε που τους τσακώνομαι
Good morning, again today the email was sent to me that I have to upload documents again from verde casino, but this morning I uploaded everything they have this, but they pretend nothing happened, but is it possible?? I've been sleeping for 2 weeks since I've been fighting with them
Buongiorno ,di nuovo oggi mi estato mandato l'email che devo caricare di nuovo documenti da verde casino,ma io o caricato stamattina tutto quello che hanno questo,ma loro Fanno finta di niente,ma e posibile??sonno 2 settimane da quando combatto con loro
Γεια, σύμφωνα με το email που έστειλε το καζίνο, αυτά είναι τα τυπικά KYC που χρειάζονται. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν την επαλήθευση, αλλά λέτε ότι συνεχίζεται για 2 εβδομάδες, που είναι ακριβώς το χρονικό πλαίσιο.
Τέλος πάντων, προσπάθησες να γράψεις στο live chat ότι έστειλες τα έγγραφα και ότι σου ζητούν να ξανακάνεις το ίδιο; Καταλαβαίνω καλά ότι έχετε ήδη επαληθευτεί με επιτυχία μια φορά και τώρα θέλουν ξανά τα ίδια έγγραφα από εσάς;
Είδα επίσης ότι έχετε ήδη ένα παράπονο και το καζίνο απάντησε σε αυτό δύο φορές, λέγοντάς σας να ολοκληρώσετε την επαλήθευση σύμφωνα με τις οδηγίες στο email. Αν λοιπόν δεν το έχετε ολοκληρώσει με επιτυχία, προσπαθήστε να συνεργαστείτε και να ανεβάσετε τα πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες. Εάν εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα, τότε έχετε ανοιχτό παράπονο και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hi, according to the email that the casino sent, these are the standard KYC stuff they need. We give casinos 14 days to resolve the verification, but you say it's been going on for 2 weeks, which is exactly the time frame.
Anyway, did you try to write to the live chat that you sent the documents and that they are asking you to do the same again ? Do I understand correctly that you have already been successfully verified once and now they want the same documents from you again ?
I also saw that you already have a complaint and the casino replied to it twice, telling you to complete the verification according to the instructions in the email. So if you have not successfully completed it yet, try to cooperate and upload everything according to the guidelines. If there are still problems, then you have an open complaint and we will try to help you.
καλημερα ανεβασα ολα τα εγγραφα σημερα μου εστειλαν το email που πρεπει να στειλω την φωτο της ταυτοτητας που ανεβασα και την πρωτη αλλα ανεβασα και σημερα το εγγραφο συνεργαστηκα καθε φορα μαζι τους , αλλά κάθε μέρα τα ίδια email, τα ίδια πράγματα, περιμένω τώρα να δω τι θα μου ζητήσουν να επαληθεύσω την ταυτότητά μου, γιατί ήμουν καλά και περίμενα σχεδόν 3 εβδομάδες, κάτι που δεν μου φαίνεται φυσιολογικό. θεωρώντας ότι για να παίξω χρειάζομαι και αναλήψεις, ναι συνεχίζουν να λένε τα ίδια πράγματα ακόμα και τώρα και η Fanny δεν μου το επαληθεύει και μετά για να μπορώ να κάνω την απόσυρση δικαιώνομαι παντού γιατί αυτό που Fanny δεν είναι σωστό καθόλου... ας ελπίσουμε που κρατούν τον εαυτό τους σε τάξη και κάνουν τα σωστά πράγματα και κάνουν τα σωστά πράγματα, οπότε είμαστε όλοι σε τάξη... ευχαριστώ
Good morning, I uploaded all the documents, today they sent me the email that I have to send the photo of the identity card, which I also uploaded the first one, but I uploaded the document again today too, I collaborated every time with them, but every day the same emails, the same things, I'm waiting now to see what they'll ask me to verify my identity card, because I've been good and waited almost 3 weeks, which doesn't seem normal to me considering that to play I also need withdrawals, yes they continue to say the same things even now and Fanny doesn't verify it for me and then to be able to make the withdrawal I do myself justice everywhere because what Fanny them is not correct at all... let's hope who keep themselves in order and do the right things and do the right things, so we are all in order... thank you
Buongiorno,io o caricato tutti I documenti ,oggi mi hanno mandato l'email che devo mandare la foto della carta d'identita,che io o gea caricato anche quella prima,ma o caricato di nuovo anche oggi il documento,io o colaborato ogni volta con loro,ma ogni giorno I stessi email,le stesse cose,aspetto adesso a vedere che mi rospondono per la verifica della carta d'identita,perche io sonno stata brava e o aspettato quasi 3 settimane,cosa che non mi sembra normale visto che per giocare cellai bisogno anche dei prelievi,si loro continuano a dire le stesse cose anche adesso e non mi Fanny la verifica e poi per potere fare il prelievo io mi faccio giustizia dappertutto perche quello che Fanny loro non e corretto per niente...speriamo che si mettono aposto e che fanno le cose giuste e per bene,cosi siamo tutti aposto..grazie
Εντάξει, πιστεύω ότι κάνετε το σωστό προσπαθώντας να συνεργαστείτε, οπότε αν ο λογαριασμός σας δεν έχει ακόμα επαληθευτεί, μπορείτε να το αναφέρετε στην καταγγελία σας. Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει με την όλη κατάσταση.
Ωστόσο, ελπίζω πραγματικά ότι η επαλήθευση θα είναι επιτυχής και δεν θα έχετε περαιτέρω δυσκολίες.
Okay, so I think you're doing the right thing by trying to cooperate, so if your account isn't still verified, you can mention that in your complaint. Our team will try to help you with the whole situation.
However, I really hope that the verification will be successful and you will not have further difficulties.
Όχι, ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ακόμα γιατί κάθε μέρα στέλνουν το email και ζητάνε τα ίδια πράγματα, αλλά πάντα στέλνω ό,τι μου ζήτησαν, δεν ξέρω αν θέλουν περισσότερα, δεν μου φαίνεται σωστό στο όλα... ευχαριστώ
No, my account is not yet verified because every day they send the email and ask for the same things, but I always send what they asked me, I don't know if they want more, it doesn't seem right to me at all... thanks
No,il mio account non e ancora verificato perche ogni giorno mandano l'email e chiedono le stesse cose,ma io o mandato sempre che mi hanno chiesto,non lo so che vogliono di piu,non mi sembra giusto per niente..grazie
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.