ΦόρουμΚαζίνοVerde Casino - γενική συζήτηση

Verde Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Sev01
|
18513 προβολές 165 απαντήσεις |
|
12 3 4...9
Προσθήκη ανάρτησης
hugosousa091974
πριν από 10 μήνες

Hi, I noticed that you had a complaint, which was also resolved quite quickly and the casino refunded your deposit of €10 and you can continue to use your account. I'm glad that everything was solved so quickly and it didn't drag on for a long time with further problems. 

However, will you stay with this casino even if such a situation has developed ? I only ask because I think they were quick to help you solve the problem and you can continue to play at this casino.

πριν από 10 μήνες

Δεν ήταν γρήγοροι. Μόνο με τη βοήθεια του Casino Guru το έλυσαν. Η ταχύτητα ήρθε από εδώ.

Δεν έχουν ελέγξει ακόμα τα έγγραφά μου. Τεράστιος χρόνος αναμονής για να μπορέσετε να σηκωθείτε.

Δεν είναι ευχάριστο και από τις κριτικές που έχω διαβάσει δεν βλέπω κανένα πλεονέκτημα στο να συνεχίσω.

Αυτόματη μετάφραση:
hugosousa091974
πριν από 10 μήνες

Oh right, in that case I understand what was the cause of the "speeding up ". Anyway, even bad experience is experience and I firmly believe that you will not get into a similar situation again.

But I also commend you for checking out the reviews because it is always good to get an overview.

I wish you the best of luck.

πριν από 10 μήνες

Ναι...δεν θα κάνω ποτέ ξανά κατάθεση χωρίς έλεγχο.

Όσο για τα καζίνο Verde...έχει ένα kyc που μοιάζει με υπηρεσίες μετανάστευσης...😁😜🤪😜😁😜🤪

Αυτόματη μετάφραση:
hugosousa091974
πριν από 10 μήνες

Hehe even though I know how important this process is for casinos, that made me quite laugh. 😁😁

However, of course I recommend user reviews or complaints, where you can see what the most common problems occur in the casino and based on that you can evaluate whether it is worth depositing for you. 

I believe that your next choice of casino will be much better. ☘️

πριν από 10 μήνες

Καλημέρα, από χθες αντιμετωπίζω προβλήματα με τον λογαριασμό μου στο πράσινο καζίνο

Είναι μπλοκαρισμένο και δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση σε τίποτα.

μπλοκαρίστηκε μετά από νίκη και πάνω από όλα έγιναν όλα χωρίς εξηγήσεις ή οτιδήποτε άλλο, τι μπορώ να κάνω;


το κείμενο που βγαίνει είναι:

Λυπούμαστε, έχετε αποκλειστεί



Αυτόματη μετάφραση:
nicomozzato
πριν από 10 μήνες

Υπέβαλα μια καταγγελία εδώ στο Casino Guru και μπόρεσαν να το επιλύσουν πολύ γρήγορα.

Πηγαίνετε στο Complaints και δοκιμάστε..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Καλημέρα, από χθες αντιμετωπίζω προβλήματα με τον λογαριασμό μου στο πράσινο καζίνο

Είναι μπλοκαρισμένο και δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση σε τίποτα.

μπλοκαρίστηκε μετά από νίκη και πάνω από όλα έγιναν όλα χωρίς εξηγήσεις ή οτιδήποτε άλλο, τι μπορώ να κάνω;


το κείμενο που βγαίνει είναι:

Λυπούμαστε, έχετε αποκλειστεί



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hello there.

A green account could surely use a green solution. Joking.

Are you sure you have not received any emails concerning your account? You said you won big, and in some cases, casinos need to investigate the gaming history to confirm the withdrawal request. In the meantime, the account may be blocked. 🤔

Could you perhaps share a printscreen of the failed login attempt?

By the way, you'll find the complaint feature here.

Let me know how it goes, please.

πριν από 10 μήνες

people please go play fairspin or luckyblock or starcasino or circus. These you can trust. Not here. You wil lose allot of money.. there wil be more messages going viral tomorrow about this casino on X ,facebook,Telegram,instagram. That are gonna beware you to do not go play on verde casino. Scam, false offers, even a nice win of 20€ from free spins you need to pay to receive them and adventually you wil lose everything in his whole useless situation .. just dont give them a single dime. It wil be gone soon enough.. (or maybe there own staf will be playing and depositing to safe the day)🤣😅😆😆😆

TheFlash0610
πριν από 10 μήνες

Hi, I assume from what you wrote that you didn't have a good experience here. May I know more about what happened ? I think it might be helpful for other players as well. 

As for some information, what specifically should come out on the platforms you mentioned ? 🤔

πριν από 9 μήνες

Γιατί είναι τόσο δύσκολο να αποσυρθείς από το Καζίνο Verde; Δεν άκουσα ποτέ την απαίτησή τους να εγκρίνουν την απόσυρση. Εδώ είναι ένα μήνυμα από την τελευταία φορά που προσπάθησα να αποσυρθώ


"Για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία επαλήθευσης, μεταφορτώστε τις ακόλουθες πληροφορίες: - Τραπεζικά αντίγραφα, κάρτες και δελτία πληρωμής για τον έλεγχο της ταυτότητας της προέλευσης των κεφαλαίων ή της περιουσίας. Η παρεχόμενη δήλωση δεν πρέπει να υπερβαίνει το χρονικό πλαίσιο των 12 μηνών και πρέπει να περιλαμβάνει το πλήρες όνομα του χρήστη. "

Αυτόματη μετάφραση:
Taiway
πριν από 9 μήνες

Hey, it looks like you will need to go through account verification or complete the documents they ask you for. It's quite common in casinos when you withdraw money. Is this your first time winning and withdrawing at this casino ? I think there is nothing strange about this situation and if you complete the verification successfully then you will be able to withdraw the money.

Therefore, I would recommend that you cooperate in the process and let us know if it was successful or not. Will that be possible ? 🙂

πριν από 8 μήνες

Γεια, έπαιξα στο Καζίνο Verde για λίγο. μετά αυτο-αποκλεισα τον εαυτό μου για τζόγο, μετά από μερικούς μήνες αποσύρω τον αυτοαποκλεισμό και ξαναρχίζω τον τζόγο. Καταφέρνω να κερδίσω 27.000€ στα φρουτάκια. Προσπαθώ κανονικά να το αποσύρω και μου ζητάνε έγγραφα. Μετά από 3 μέρες αναμονής, προσπαθώ να συνδεθώ και μου μπλόκαραν τον λογαριασμό gaming. Ισχυρίζονται ότι έχω 2 λογαριασμούς και ότι είμαι εθισμένος στον τζόγο, μου ζητούν να ενεργοποιήσω τον λογαριασμό που θα έχω για να καθαρίσω το υπόλοιπο. Έχει ξανασυμβεί αυτό σε κανέναν; Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
cristianbellafiore
πριν από 8 μήνες

Hi, have you asked for self-exclusion in the casino in the past or just to close your account ? When you were able to play in the casino again, how did you reopen your account ? Did you write somewhere to the casino ? 

Anyway, if you feel that there is no error and you don't have two accounts and the casino is at fault, I recommend you to open a complaint here on this link and our team will look into the situation and see what can be done.

Do you think it might be worth it ?

Jaro
πριν από 8 μήνες

Όσον αφορά λοιπόν τον αυτοαποκλεισμό, δήλωσα με email ότι δεν είμαι εθισμένος στον τζόγο και ενεργοποίησαν τον λογαριασμό μου και άρχισα να παίζω ήρεμα. τα προβλήματα ήρθαν μόλις κέρδισα. Στη συνέχεια, όσον αφορά τον δεύτερο λογαριασμό είχε ήδη αποκλειστεί με άλλο email αλλά χωρίς έγγραφα. Τότε σκέφτομαι ότι αν έκανα λάθος που είχα 2 λογαριασμούς, έκαναν λάθος που δεν με μπλοκάρισαν πρώτα. Αλλά από τότε που κέρδισα βρήκαν τη συκοφαντία ότι δεν πλήρωσα. Και μετά τι νόημα έχει να χάσεις το υπόλοιπο για να ενεργοποιηθεί ξανά ο λογαριασμός

Αυτόματη μετάφραση:
cristianbellafiore
πριν από 8 μήνες

I'm sorry to say that, but creating a second account is a mistake. Additionally, and most likely, the casino is not aware of both accounts until a verification on both accounts is triggered. On the other hand, each case needs to be considered separately to avoid an unfair judgment.

This is what we believe in.

So, if you think the casino has made a mistake, there is one easy way to find out. Have you heard about our Resolution Center? Let me know whether you like the idea.


Radka
πριν από 8 μήνες

Χαιρετίσματα. Και επειδή με ρωτάνε ότι αν θέλω να ενεργοποιηθεί ξανά ο λογαριασμός πρέπει να καθαρίσω το υπόλοιπο. Δηλαδή δεν μου βγάζει νόημα. Ωστόσο, έχετε κάποιες λύσεις για μένα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I'm sorry to say that, but creating a second account is a mistake. Additionally, and most likely, the casino is not aware of both accounts until a verification on both accounts is triggered. On the other hand, each case needs to be considered separately to avoid an unfair judgment.

This is what we believe in.

So, if you think the casino has made a mistake, there is one easy way to find out. Have you heard about our Resolution Center? Let me know whether you like the idea.


πριν από 8 μήνες

Θα μπορέσω να το λύσω μαζί σας; Για μένα είναι άδικο να καταθέτω και να παίζω ήρεμα και μετά μόλις κέρδισα με μπλόκαραν, δηλαδή ένιωσα εξαπατημένη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Χαιρετίσματα. Και επειδή με ρωτάνε ότι αν θέλω να ενεργοποιηθεί ξανά ο λογαριασμός πρέπει να καθαρίσω το υπόλοιπο. Δηλαδή δεν μου βγάζει νόημα. Ωστόσο, έχετε κάποιες λύσεις για μένα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Meaning you need to withdraw your balance? That would make sense. So there is only one active account of yours.

What do you aim to resolve, please? I probably do not fully understand the actual issue.

Feel free to paste here the suggestion the casino has made, just to be sure things are as they should be.

πριν από 8 μήνες

Θα μπορέσω να το λύσω μαζί σας; Για μένα είναι άδικο να καταθέτω και να παίζω ήρεμα και μετά μόλις κέρδισα με μπλόκαραν, δηλαδή ένιωσα εξαπατημένη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

The way I see it, they blocked you because you had created a second account, which is against the casino's terms.

The casino may feel cheated too, wouldn't you say?

12 3 4...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα