Λοιπόν, από ό,τι είδα στην καταγγελία είναι προφανές γιατί το καζίνο πιστεύει ότι και οι δύο λογαριασμοί είναι συνδεδεμένοι.
Πάρα πολλά ίδια χαρακτηριστικά. Επιπλέον, πολλά καζίνο εξακολουθούν να εφαρμόζουν κανόνες που λένε κάτι σαν μόνο έναν λογαριασμό ανά νοικοκυριό/IP, διαφορετικά θεωρείται ως δημιουργία πολλαπλών λογαριασμών ή κατάχρηση μπόνους. Πολλά μπόνους χωρίς κατάθεση είναι διαθέσιμα μόνο μία φορά ανά IP/νοικοκυριό - αστείο σωστά;
Εδώ που τα λέμε, έχει πάρει κάποιος από εσάς μπόνους χωρίς κατάθεση;
Εάν μπορώ να σας δώσω συμβουλές, όποτε και οι δύο σκοπεύετε να παίξετε στο ίδιο καζίνο, ενημερώστε πρώτα το καζίνο και στη συνέχεια πραγματοποιήστε την επαλήθευση για να σας γλιτώσετε από τέτοια προβλήματα.
Αυτοί οι κανόνες δεν είναι αυστηρά δίκαιοι, αλλά εξακολουθούν να ευνοούνται από τα καζίνο.
Well, from what I saw in the complaint it's obvious why the casino thinks both accounts are connected.
Too many same features. Furthermore, many casinos still apply rules saying something like only one account per household/IP, otherwise is considered as creating multiple accounts or abusing bonuses. Many no-deposit bonuses are only available once per IP/household - funny right?
Speaking of which, has any of you taken any no-deposit bonus?
If I may provide advice, whenever you both intend to play in the same casino, inform the casino first then undergo the verification to save you such troubles.
Such rules are not strictly fair but are still favored by casinos.