Σίγουρα δεν θα έδινα αλλαγμένο κωδικό σε κανέναν, δεν έχουν το δικαίωμα να ρωτήσουν κάτι τέτοιο.
Τέλος πάντων, όταν μιλάς για εθισμό, έχεις αναφέρει ποτέ στο καζίνο ότι είσαι εθισμένος; Είδα ότι αναφέρεται στην καταγγελία σας. Αν σου ζητήσουν να τους στείλεις ένα τέτοιο email και πρέπει να τους γράψεις, δεν βλέπω το πρόβλημα, αλλά φυσικά μόνο αν δεν είσαι πραγματικά εθισμένος.
Μη χάνεις την ελπίδα, βλέπω ότι απάντησε και το καζίνο στην καταγγελία και είναι πιθανό να λυθεί κάπως.
Απλά κάνε υπομονή. ☘️
I certainly wouldn't give a changed password to anyone, they don't have the right to ask anything like that.
Anyway, when you talk about addiction, have you ever mentioned to the casino that you're addicted? I saw that mentioned in your complaint. If they ask you to send them an email like that, and you have to write to them, I don't see the problem, but of course only if you are not really addicted.
Don't lose hope, I see that the casino also replied in the complaint and it is possible that it will be solved somehow.
Just be patient. ☘️
Αυτόματη μετάφραση: