ΦόρουμΚαζίνοVerde Casino - γενική συζήτηση

Verde Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

πριν από 1 έτος από Sev01
|
27158 προβολές 218 απαντήσεις |
|
1...10 11
πριν από 1 μήνα

Έγραψα στο chat και μου είπαν να γράψω στο support@... να αφαιρέσω τα όρια πρόσβασης.. σου είπαν το ίδιο;

Αυτόματη μετάφραση:
Sujatha
πριν από 1 μήνα

Σας γράφουν επίσης στο chat για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης του email σας, πείτε τους τον νέο κωδικό πρόσβασης. στείλτε ένα email λέγοντας ότι δεν είστε εθισμένοι στον τζόγο... όλα μπλα μπλα μπλα για να με αποτρέψετε από την πρόσβαση...


Χάνω την ελπίδα μου τώρα, τα χρήματα θα χαθούν



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Verdecasino is a small size casino if anyone won more than 4500 € so they will blocked account,

πριν από 1 μήνα

I see that you also had the same experience but according to what I saw you also got paid yes? Did the casino explain to you why they blocked your account? Is this just some kind of investigation? Could you have made a normal withdrawal later and played on? 🤔

πριν από 1 μήνα

That's right I'm also face this issue on 02/oct verdecasino blocked my account because I'm just win good amount in playing slots and sports betting,

After 5 days they automatically refund my all balance to my bank account, my total funds is 18560 ,


Good things is they will automatically refund players balance within 5 days

πριν από 1 μήνα

It would be good to write from one account and not from multiple accounts and get the feeling in the players that several players have managed to cross the same thing here. Would it be possible to do that and therefore not create a fake conversation? If you don't stop this, you will be banned from the forum.

πριν από 1 μήνα

Σας γράφουν επίσης στο chat για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης του email σας, πείτε τους τον νέο κωδικό πρόσβασης. στείλτε ένα email λέγοντας ότι δεν είστε εθισμένοι στον τζόγο... όλα μπλα μπλα μπλα για να με αποτρέψετε από την πρόσβαση...


Χάνω την ελπίδα μου τώρα, τα χρήματα θα χαθούν



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I certainly wouldn't give a changed password to anyone, they don't have the right to ask anything like that. 

Anyway, when you talk about addiction, have you ever mentioned to the casino that you're addicted? I saw that mentioned in your complaint. If they ask you to send them an email like that, and you have to write to them, I don't see the problem, but of course only if you are not really addicted. 

Don't lose hope, I see that the casino also replied in the complaint and it is possible that it will be solved somehow.

Just be patient. ☘️

Jaro
πριν από 1 μήνα

Φυσικά απάντησα ότι δεν είμαι εθισμένος... μάλιστα δεν έπαιζα περιμένοντας να λάβω την πληρωμή και με μπλόκαραν.


Τώρα έκανα ότι ζητάνε... να δούμε αν μου δίνουν πρόσβαση στον λογαριασμό μου χωρίς να χάσω τα λεφτά μου

Αυτόματη μετάφραση:
marcozucc82
πριν από 1 μήνα

Definitely, you have done well and therefore it is important to cooperate with the casino. If you are not sure about something, feel free to write. Also, it's good to share new things in the complaint thread first of all, because that's where the expert is dealing with the situation. 

I hope the case will turn out well.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Τώρα το πρόβλημα είναι ότι μόλις ανοίγω τη συνομιλία κάποιος χακάρει τον λογαριασμό και ζητά να αλλάξει το email για να αποκτήσει πρόσβαση στον λογαριασμό μου.


Ανησυχώ πολύ μήπως χάσω τα μυστήρια 5195 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
marcozucc82
πριν από 1 μήνα

So if they hacked it, they'd probably change the email themselves, wouldn't they? What makes you think someone hacked your account if they're only asking you to change your email. Don't change it. 

Anyway, it's the casino asking you to do it, or is it live chat?

πριν από 1 μήνα

Λήφθηκαν πληρωμές...

Αυτόματη μετάφραση:
marcozucc82
πριν από 1 μήνα

So that's perfect news, after all you wrote I thought it wouldn't happen anymore. 

Could you please update your complaint that you have received the money. 

I look forward to see that and hope you don't run into anything like this again in the future. ☘️🤞

πριν από 2 εβδομάδες

Η επαλήθευση διαρκεί πλέον περισσότερο από μία εβδομάδα. Η πληρωμή απορρίπτεται ανάλογα. Ποτέ δεν είχα καθυστερήσει μια πληρωμή τόσο πολύ πριν.

Πότε πρέπει να υποβάλω καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
denni7
πριν από 1 εβδομάδα

@denni7 brother verification is completed within 48 hours in verdecasino,




what is your registered email in the casi

no,


πριν από 2 εβδομάδες

Η επαλήθευση διαρκεί πλέον περισσότερο από μία εβδομάδα. Η πληρωμή απορρίπτεται ανάλογα. Ποτέ δεν είχα καθυστερήσει μια πληρωμή τόσο πολύ πριν.

Πότε πρέπει να υποβάλω καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

We usually give casinos 14 full days to proceed with the withdrawal before we can intervene. So it is up to you when and if you file a complaint, we will surely try to help.

May I ask if this is your first withdrawal request at this casino?

πριν από 1 εβδομάδα

@denni7 brother verification is completed within 48 hours in verdecasino,




what is your registered email in the casi

no,


πριν από 1 εβδομάδα

How would you help this player by knowing his email, please?

Do you work at this casino, perhaps?

It is not safe to share this kind of information, and we always suggest our users not to do that, you know.

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Ναι, το πρώτο μου αίτημα ανάληψης. Το καζίνο έχει πλέον εγκρίνει την επαλήθευση μου. Παρατήρησα αργά ότι είχα ένα email από το καζίνο που ζητούσε μια selfie μου με μια φωτογραφία. Δεν υπήρχε καμία αναφορά σε αυτό στον ιστότοπο του καζίνο, απλώς "υπό επεξεργασία". Λοιπόν, μια σημείωση για τους άλλους, εάν χρειάζεται ασυνήθιστα μεγάλο χρονικό διάστημα: ελέγξτε και τα εισερχόμενα του email σας.

Η πληρωμή δεν είναι ακόμα εδώ, αλλά σίγουρα θα έρθει σύντομα, δεν είναι μεγάλο ποσό πάντως 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
denni7
πριν από 1 εβδομάδα

brother what is your email address,

you will receive withdrawal within 2 hours

πριν από 1 εβδομάδα

Ναι, το πρώτο μου αίτημα ανάληψης. Το καζίνο έχει πλέον εγκρίνει την επαλήθευση μου. Παρατήρησα αργά ότι είχα ένα email από το καζίνο που ζητούσε μια selfie μου με μια φωτογραφία. Δεν υπήρχε καμία αναφορά σε αυτό στον ιστότοπο του καζίνο, απλώς "υπό επεξεργασία". Λοιπόν, μια σημείωση για τους άλλους, εάν χρειάζεται ασυνήθιστα μεγάλο χρονικό διάστημα: ελέγξτε και τα εισερχόμενα του email σας.

Η πληρωμή δεν είναι ακόμα εδώ, αλλά σίγουρα θα έρθει σύντομα, δεν είναι μεγάλο ποσό πάντως 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

That is an important thing to do, to check the emails, for sure. Sometimes this kind of emails can even finish in a spam folder, as it happened many times to lot of users.

I am glad that it is going well now, and please inform us whenever you receive your money.

πριν από 1 εβδομάδα

brother what is your email address,

you will receive withdrawal within 2 hours

πριν από 1 εβδομάδα

I believe that I have already asked you what is the reason for asking the email address from this user, please?

This is a confidential information and is never good to share it on forum.

Please explain to us how could you help this player to get his money, as you say.

We won't be happy to get you restricted from this forum because of a suspicious activity you actually do with this kind of offer.

1...10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα