ΦόρουμΚαζίνοVerde Casino - γενική συζήτηση

Verde Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

πριν από 1 έτος από Sev01
|
24437 προβολές 210 απαντήσεις |
|
1...10 11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 εβδομάδα

Έγραψα στο chat και μου είπαν να γράψω στο support@... να αφαιρέσω τα όρια πρόσβασης.. σου είπαν το ίδιο;

Αυτόματη μετάφραση:
Sujatha
πριν από 1 εβδομάδα

Σας γράφουν επίσης στο chat για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης του email σας, πείτε τους τον νέο κωδικό πρόσβασης. στείλτε ένα email λέγοντας ότι δεν είστε εθισμένοι στον τζόγο... όλα μπλα μπλα μπλα για να με αποτρέψετε από την πρόσβαση...


Χάνω την ελπίδα μου τώρα, τα χρήματα θα χαθούν



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Verdecasino is a small size casino if anyone won more than 4500 € so they will blocked account,

πριν από 1 εβδομάδα

I see that you also had the same experience but according to what I saw you also got paid yes? Did the casino explain to you why they blocked your account? Is this just some kind of investigation? Could you have made a normal withdrawal later and played on? 🤔

πριν από 1 εβδομάδα

That's right I'm also face this issue on 02/oct verdecasino blocked my account because I'm just win good amount in playing slots and sports betting,

After 5 days they automatically refund my all balance to my bank account, my total funds is 18560 ,


Good things is they will automatically refund players balance within 5 days

πριν από 1 εβδομάδα

It would be good to write from one account and not from multiple accounts and get the feeling in the players that several players have managed to cross the same thing here. Would it be possible to do that and therefore not create a fake conversation? If you don't stop this, you will be banned from the forum.

πριν από 1 εβδομάδα

Σας γράφουν επίσης στο chat για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης του email σας, πείτε τους τον νέο κωδικό πρόσβασης. στείλτε ένα email λέγοντας ότι δεν είστε εθισμένοι στον τζόγο... όλα μπλα μπλα μπλα για να με αποτρέψετε από την πρόσβαση...


Χάνω την ελπίδα μου τώρα, τα χρήματα θα χαθούν



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

I certainly wouldn't give a changed password to anyone, they don't have the right to ask anything like that. 

Anyway, when you talk about addiction, have you ever mentioned to the casino that you're addicted? I saw that mentioned in your complaint. If they ask you to send them an email like that, and you have to write to them, I don't see the problem, but of course only if you are not really addicted. 

Don't lose hope, I see that the casino also replied in the complaint and it is possible that it will be solved somehow.

Just be patient. ☘️

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Φυσικά απάντησα ότι δεν είμαι εθισμένος... μάλιστα δεν έπαιζα περιμένοντας να λάβω την πληρωμή και με μπλόκαραν.


Τώρα έκανα ότι ζητάνε... να δούμε αν μου δίνουν πρόσβαση στον λογαριασμό μου χωρίς να χάσω τα λεφτά μου

Αυτόματη μετάφραση:
marcozucc82
πριν από 1 εβδομάδα

Definitely, you have done well and therefore it is important to cooperate with the casino. If you are not sure about something, feel free to write. Also, it's good to share new things in the complaint thread first of all, because that's where the expert is dealing with the situation. 

I hope the case will turn out well.

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Τώρα το πρόβλημα είναι ότι μόλις ανοίγω τη συνομιλία κάποιος χακάρει τον λογαριασμό και ζητά να αλλάξει το email για να αποκτήσει πρόσβαση στον λογαριασμό μου.


Ανησυχώ πολύ μήπως χάσω τα μυστήρια 5195 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
marcozucc82
πριν από 1 εβδομάδα

So if they hacked it, they'd probably change the email themselves, wouldn't they? What makes you think someone hacked your account if they're only asking you to change your email. Don't change it. 

Anyway, it's the casino asking you to do it, or is it live chat?

πριν από 1 εβδομάδα

Λήφθηκαν πληρωμές...

Αυτόματη μετάφραση:
marcozucc82
πριν από 1 εβδομάδα

So that's perfect news, after all you wrote I thought it wouldn't happen anymore. 

Could you please update your complaint that you have received the money. 

I look forward to see that and hope you don't run into anything like this again in the future. ☘️🤞

1...10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα