πριν από 2 εβδομάδες
Θα περιμένουμε μαζί σας.😉
Εκτιμούμε την προσπάθειά σας να μας ενημερώσετε.
We will wait with you.😉
We appreciate your effort to let us know.
0
Θα περιμένουμε μαζί σας.😉
Εκτιμούμε την προσπάθειά σας να μας ενημερώσετε.
We will wait with you.😉
We appreciate your effort to let us know.
Το τρίτο είναι ακόμα σε εκκρεμότητα... κάνε κάτι για να φροντιστεί το συντομότερο
Έγραψα στο chat και λένε πάντα να περιμένεις...καλά, δεν νομίζω ότι θα πάρει τόσο πολύ για να το αναλάβεις
The third one is still pending... do something so that it is taken care of as soon as possible
I wrote in chat and they always say to wait...well, I don't think it will take that long to take charge of it
Il terzo ancora pendente... fate qualcosa in modo che venga preso in carico al più presto
Ho scritto in chat e dicono sempre di attendere...mah, non credo ci voglia tanto a prenderlo in carico
όπως ήταν αναμενόμενο από το Σάββατο μέχρι σήμερα έχουν ακυρώσει την απόσυρση 3 φορές και κάθε φορά την ξαναδημιουργούσα... λένε ότι είμαι αυτός που την ακύρωσα. αλλά προφανώς είναι όλες εφευρέσεις. τώρα το έχω ξαναδημιουργήσει και ελπίζω να λάβω τα χρήματα αύριο
as expected, from Saturday to today they have cancelled the withdrawal 3 times, and each time I recreated it... they say that I am the one who cancelled it. but obviously they are all inventions. now I have recreated it, and I hope to receive the money tomorrow
come volevasi dimostrare, da sabato a oggi hanno annullato il prelievo 3 volte, e tutte volte l'ho ricreato... dicono che sono io ad annullarlo. ma ovviamente sono tutte invenzioni. ora l'ho ricreato, e spero domani di ricevere i soldi
Έλαβα ένα email που έλεγε ότι ζήτησα να κλείσω τον λογαριασμό. Κάτι που δεν είναι αλήθεια και τώρα δεν έχω πλέον πρόσβαση στον λογαριασμό και επομένως δεν μπορώ να κάνω ανάληψη. Βοήθησέ με εδώ μου έκλεψαν τα λεφτά. Άλλοι χρήστες έχουν ήδη παραπονεθεί για το ίδιο πράγμα. Αποκλείστηκε ο λογαριασμός χωρίς λόγο
I received an email saying that I asked to close the account. Which is not true and now I no longer have access to the account and therefore I cannot withdraw. Help me here they stole my money. Other users have already complained about the same thing. Blocked the account for no reason
Ho ricevuto una mail in cui dicono che ho chiesto io di chiudere il conto. Cosa non vera e ora non ho più accesso al conto e quindi non posso prelevare. Aiutatemi qui mi hanno rubato i soldi. Già altri utenti hanno lamentato la stessa cosa. Bloccato il conto senza motivo
Παρεμπιπτόντως λένε ότι υπάρχει ανάληψη μέσω litecoin. Δεν είχα ποτέ λογαριασμό, όπως μπορείτε να δείτε από τη φωτογραφία η ανάληψη γίνεται μέσω τραπεζικού εμβάσματος, οπότε όλα είναι παράλογα. Επινοήθηκαν λόγοι για να μην πληρώσετε. Τα λεφτά είναι δικά μου, και εδώ τώρα δεν βλέπω τίποτα πια. Λένε ότι προώθησαν στο τμήμα, αλλά μου φαίνεται σαν αστείο.
Παρακαλώ παρέμβετε άμεσα ώστε να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου, να έχω διαθέσιμο το υπόλοιπό μου και να λάβω την ανάληψη 5000 ευρώ στον προσωπικό μου λογαριασμό.
Άλλαξα και τον κωδικό πρόσβασής μου χθες στις 8.30 μ.μ. μόνο και μόνο για να αποφύγω τυχόν προβλήματα, οπότε αν όπως διάβασα μπορούν να εφεύρουν ιστορίες χακαρίσματος, είναι πραγματική απάτη.
By the way they say there is a withdrawal via litecoin. Never had an account, as you can see from the photo the withdrawal is via bank transfer, so it's all absurd. Reasons for not paying invented. The money is mine, and here now I don't see anything anymore. They say they forwarded to the department, but it seems like a joke to me.
Please intervene immediately so that I can access my account, have my balance available and receive the withdrawal of 5000 euros to my personal account.
I also changed my password yesterday at 8.30pm just to avoid any problems, so if as I read they can invent stories of hacking, it's a real scam.
Tra l'altro dicono che c'è un prelievo tramite litecoin. Mai avuto un account, come vedi dalla foto il prelievo è tramite bonifico, quindi è tutto assurdo. Motivi per non pagare inventati. I soldi sono i miei, e qui ora non vedo più niente. Dicono che hanno inoltrato al dipartimento, ma mi sa di prese in giro.
Intervenite subito affinché possa accedere al mio account, avere a disposizione il mio saldo e ricevere il prelevo di 5000 euro sul mio conto personale.
Ho anche cambiato password ieri alle 20.30 appunto per non aver problemi, quindi se come leggo possono inventarsi storie di hacking, è proprio una truffa bella e buona
Γεια σου @marcozucc82,
Μην πανικοβάλλεσαι φίλε το verdecasino είναι ένας αξιόπιστος ιστότοπος, αυτό είναι καζίνο μικρού μεγέθους, οπότε αν έχουμε περισσότερα από 4500 € στον λογαριασμό, συνήθως μπλοκάρουν τον λογαριασμό λέγοντας το ίδιο μήνυμα,
Και θέλω να σας διευκρινίσω ότι το Litecoin είναι ένας πάροχος τραπεζικών πληρωμών για την αποστολή του ποσού μέσω verdecasino,
• Όταν ο λογαριασμός μας μπλοκάρεται, μεταφέρουν μη αυτόματα τα χρήματα μέσω Litecoin για επιστροφή του πλήρους υπολοίπου,
Hey @marcozucc82,
Don't panic mate verdecasino is a trusted sites this is small size casino so if we have more than 4500€ in account they usually blocked account via saying same message,
And I want to clarify you that Litecoin is a bank payment provider for sending the amount by verdecasino,
• When our account blocked they manually transfer the funds by Litecoin for return the full balance,
@marcozucc82 αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο πράγμα που κέρδισα και μετά από λίγο μπλόκαραν τον λογαριασμό μου χωρίς κανένα λόγο,
Επίσης, δεν ξέρω τι είναι το Litecoin, αλλά αφού διάβασα τις κριτικές, καταλαβαίνω ότι όταν ο λογαριασμός του παίκτη μπλοκάρει τα διαδικτυακά καζίνο έστειλε το υπόλοιπο του λογαριασμού ως μη αυτόματη ανάληψη μέσω της διαδικασίας Litecoin,
Δεν χρειάζεται να ανησυχείς φίλε,
Θα λάβετε ακριβώς το ίδιο ποσό με το συνολικό διαθέσιμο υπόλοιπό σας.
Απλώς περιμένετε τουλάχιστον 2-5 ημέρες για να λάβετε τα χρήματα των κερδών.
@marcozucc82 i am also face same thing I'm won amount and after sometime they blocked my account without any reason,
I'm also not know what is Litecoin but after read reviews I understand that when player's account blocked online casinos sent account balance as manual withdrawal by Litecoin process,
No need to worry mate ,
You will receive exact same amount as your total balance available.
Just wait atleast 2-5 days for receive the winnings funds.
Πρέπει απλώς να ζητήσετε να δώσω την απόσυρσή μου, ώστε να μπορέσουν να το επεξεργαστούν το συντομότερο δυνατό,
Παίξτε στο μέλλον οποιοδήποτε άλλο καζίνο,
You need to just ask give my withdrawal , so they can process this as soon as possible,
In future play any other casino,
Ζήτησα λοιπόν στο chat... να λάβω τα πάντα. Το υπόλοιπό μου ήταν 5195 ευρώ και είχα ζητήσει ανάληψη 5000 ευρώ
Αν είναι όπως λες, να κάνω μια εξέταση αίματος με όλα;
So I asked in chat... to receive everything. My balance was 5195 euros and I had requested a withdrawal of 5000 euros
If it's like you say, should I have a blood test with everything?
Così ho chiesto in chat... di ricevete tutto. Il mio saldo era 5195euro e avevo chiesto un prelievo di 5000euro
Se è come dici mi dovrebbero farmi un prelievo con tutto?
Ναι, το αντιμετωπίζω κι εγώ πριν από 30 μέρες,
Το Verdecasino είναι ένα μικρό καζίνο, αν κάποιος παίκτης κέρδισε περισσότερα από 4500 € θα μπλοκάρει τον λογαριασμό και θα πει το ίδιο μήνυμα,
Brother, το υπόλοιπο μου που είναι διαθέσιμο στο πορτοφόλι καζίνο verdecasino, αποστέλλεται με τη διαδικασία Litecoin στον τραπεζικό μου λογαριασμό,
Εντός 5 ημερών η πίστωση του ταμείου σας στον τραπεζικό σας λογαριασμό,
Καλή επιτυχία 😍😊 μην ανησυχείς 👍
Yes I am also face this in 30 day's ago,
Verdecasino is a small casino, if any player won more than 4500€ they will blocked account and said same message,
Brother my all balance that is available in casino wallet verdecasino send by Litecoin process to my bank account,
Within 5 days your fund's credit in your bank account,
Good luck 😍😊 don't worry 👍
Παρεμπιπτόντως λένε ότι υπάρχει ανάληψη μέσω litecoin. Δεν είχα ποτέ λογαριασμό, όπως μπορείτε να δείτε από τη φωτογραφία η ανάληψη γίνεται μέσω τραπεζικού εμβάσματος, οπότε όλα είναι παράλογα. Επινοήθηκαν λόγοι για να μην πληρώσετε. Τα λεφτά είναι δικά μου, και εδώ τώρα δεν βλέπω τίποτα πια. Λένε ότι προώθησαν στο τμήμα, αλλά μου φαίνεται σαν αστείο.
Παρακαλώ παρέμβετε άμεσα ώστε να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου, να έχω διαθέσιμο το υπόλοιπό μου και να λάβω την ανάληψη 5000 ευρώ στον προσωπικό μου λογαριασμό.
Άλλαξα και τον κωδικό πρόσβασής μου χθες στις 8.30 μ.μ. μόνο και μόνο για να αποφύγω τυχόν προβλήματα, οπότε αν όπως διάβασα μπορούν να εφεύρουν ιστορίες χακαρίσματος, είναι πραγματική απάτη.
By the way they say there is a withdrawal via litecoin. Never had an account, as you can see from the photo the withdrawal is via bank transfer, so it's all absurd. Reasons for not paying invented. The money is mine, and here now I don't see anything anymore. They say they forwarded to the department, but it seems like a joke to me.
Please intervene immediately so that I can access my account, have my balance available and receive the withdrawal of 5000 euros to my personal account.
I also changed my password yesterday at 8.30pm just to avoid any problems, so if as I read they can invent stories of hacking, it's a real scam.
Tra l'altro dicono che c'è un prelievo tramite litecoin. Mai avuto un account, come vedi dalla foto il prelievo è tramite bonifico, quindi è tutto assurdo. Motivi per non pagare inventati. I soldi sono i miei, e qui ora non vedo più niente. Dicono che hanno inoltrato al dipartimento, ma mi sa di prese in giro.
Intervenite subito affinché possa accedere al mio account, avere a disposizione il mio saldo e ricevere il prelevo di 5000 euro sul mio conto personale.
Ho anche cambiato password ieri alle 20.30 appunto per non aver problemi, quindi se come leggo possono inventarsi storie di hacking, è proprio una truffa bella e buona
Γεια σας. Πιστεύω ότι πρέπει να γράψετε τα πάντα σχετικά με την απόσυρσή σας στο νήμα παραπόνων σας. Διαφορετικά, ο συμβατός επιλύτης δεν θα ενημερωθεί για το τι συμβαίνει εκεί και δεν θα μπορεί να παρέμβει.
Οπότε, παρακαλούμε, ενημερώστε την καταγγελία όποτε είναι δυνατόν και κρατήστε μας όλους ενήμερους για τυχόν κινήσεις.
Hello there. I believe that you should write everything regarding your withdrawal in your complaint thread. Otherwise, your compliant resolver won't be informed about what is happening there and won't be able to intervene.
So, please, update the complaint whenever possible and keep us all informed about any movements.
Αυτό είναι σωστό. Αντιμετωπίζω επίσης αυτό το πρόβλημα στις 02/Οκτώβρη το verdecasino μπλοκάρει τον λογαριασμό μου επειδή απλώς κερδίζω ένα καλό ποσό παίζοντας κουλοχέρηδες και αθλητικά στοιχήματα,
Μετά από 5 ημέρες επιστρέφουν αυτόματα όλο το υπόλοιπό μου στον τραπεζικό μου λογαριασμό, τα συνολικά μου κεφάλαια είναι 18560,
Το καλό είναι ότι θα επιστρέψουν αυτόματα το υπόλοιπο των παικτών εντός 5 ημερών
That's right I'm also face this issue on 02/oct verdecasino blocked my account because I'm just win good amount in playing slots and sports betting,
After 5 days they automatically refund my all balance to my bank account, my total funds is 18560 ,
Good things is they will automatically refund players balance within 5 days
Έγραψα στο chat και μου λένε ότι πρέπει να στείλω email στο support@... να ζητήσω να ακυρωθούν τα όρια πρόσβασης στον λογαριασμό μου
I wrote in chat and they say that I have to send an email to support@... to ask that the access limits to my account be cancelled
Ho scritto in chat e dicono che devo mandare una mail a support@.... per chiedere che vengano cancellati i limiti di accesso al mio conto
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.