Απλώς δώστε λίγο περισσότερο χρόνο, παρακαλώ, και η ομάδα παραπόνων μας θα ασχοληθεί σύντομα με αυτό.
Just give it some more time, please, and our complaint team will soon get into it.
Καλημέρα σε όλους, τις προάλλες στο Verde Casino κέρδισα περίπου 5860, έκανα αίτημα ανάληψης 5650 €, έχουν περάσει 2 μέρες και τίποτα
Σήμερα το πρωί για την ακρίβεια μπήκα και είδα ότι το άθροισμα δεν υπήρχε πια και στις συναλλαγές του παιχνιδιού υπήρχαν στοιχήματα 400/500€ το καθένα. Επικοινώνησα με τη βοήθεια λέγοντας ότι δεν έκανα αυτά τα στοιχήματα και ο βοηθός μου είπε ότι δεν υπήρχε επιβεβαίωση για πειρατεία.
Δεν ξέρω αν κάποιος γνώριζε τον κωδικό πρόσβασής μου και μπήκε στον λογαριασμό μου, αλλά είναι πραγματικά παράλογο
Good morning everyone, the other day on Verde Casino I won about 5860, I made a withdrawal request of €5650, 2 days have passed and nothing
Today this morning to be precise I entered and I saw that the sum was no longer there and in the game transactions there were bets of €400/500 each. I contacted the assistance saying that I did not make those bets and the assistant told me that there was no confirmation of hacking.
I don't know if someone knew my password and got into my account but it's really absurd
Buongiorno a tutti l’altro giorno su verde casino avevo vinto sui 5860 io ho fatto la richiesta di prelievo di 5650€ sono passati 2 giorni e Niente
Oggi questa mattina di preciso entro e vedo che la somma non ce piu e nelle transazioni di gioco ci sono giocate da 400/500€ l’una io contatto l’assistenza dicendo che non le ho fatte io quelle giocate e l’assistente mi ha detto che non ce conferma di hacking
io non só se qualcuno sapeva la mia password ed entrato nel conto ma e veramente assurdo
Αυτό μου ακούγεται πραγματικά περίεργο, ειδικά αν δεν ξέρεις τίποτα σίγουρα.🤔
Αν μου επιτρέπετε, θα πρότεινα να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ με την ομάδα μας και ελπίζουμε ότι θα μπορέσουν να το καταφέρουν.
Τι λέτε, είστε έτοιμοι;
Εδώ είναι ο σύνδεσμος όπου μπορείτε να το κάνετε. Ενημερώστε μας πώς πάει.
This really sounds strange to me, especially if you don't know anything for sure.🤔
If I may, I would suggest you file a complaint here with our team and hopefully they will be able to get to the bottom of it.
What do you say, are you up to it?
Here is the link where you can do so. Please let us know how it goes.
Έχω καταθέσει αρκετές χιλιάδες ευρώ στο verde, πάντα με άμεση μεταφορά. Μέχρι στιγμής δεν έχω ζητήσει ποτέ απόσυρση παρά τα υψηλά κέρδη. Τώρα έχω ζητήσει ανάληψη 2000 € για πρώτη φορά, έχει υποβληθεί σε επεξεργασία και εγκρίθηκε για ανάληψη, αλλά δεν έγινε τίποτα, πάντα μου λένε ότι πρέπει να κάνω υπομονή
I have deposited several thousand euros with verde, always via instant transfer. So far I have never requested a withdrawal despite high winnings. Now I have requested a withdrawal of €2000 for the first time, it has been processed and approved for withdrawal, but nothing has happened, I am always told that I should be patient
Habe mehrere Tausende an Euro bei verde eingezahlt,immer per Sofortüberweisung.Bisher niemals trotz hoher Gewinne eine Auszahlung beantragt.Jetzt erstmals eine Auszahlung von 2000€ beantragt,ist auch bearbeitet worden und für die Auszahlung freigegeben worden,es passiert aber nichts,werde immer drauf hingewiesen das ich Geduld haben soll
Γεια σας, αν η απόσυρσή σας εγκρίθηκε, φαίνεται ότι βρίσκεται στο σωστό δρόμο. Πόσο καιρό περιμένατε να έρθουν τα χρήματα; Χρησιμοποιήσατε την ίδια μέθοδο για ανάληψη;
Νομίζω ότι το πιο λογικό πράγμα που πρέπει να κάνουμε τώρα είναι να είμαστε πραγματικά υπομονετικοί και να περιμένουμε λίγο και να δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια.
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να τακτοποιήσουν όλα όσα χρειάζονται και να στείλουν στον παίκτη τα χρήματα, αλλά ελπίζουμε ότι δεν θα χρειαστεί να περιμένετε τόσο πολύ και θα έρθει νωρίτερα.
Εάν έχετε ενημέρωση, μη διστάσετε να μοιραστείτε.
Hey, if your withdrawal was approved, it looks like it's on the right track. How long have you been waiting for the money to come in? Did you use the same method to withdraw?
I think the most sensible thing to do now is to be really patient and wait a bit and see what happens next.
We give casinos 14 days to sort out everything they need and send the player the money, but hopefully you won't have to wait that long and it will come sooner.
If you have an update, don't hesitate to share.
Τώρα η πληρωμή ακυρώθηκε για τεχνικούς λόγους, απίστευτο. Έχω κάνει ένα νέο αίτημα. Μια πραγματικά κακή εξυπηρέτηση 🤮
Now the payment has been cancelled for technical reasons, unbelievable. I have made a new request. A really bad service🤮
Jetzt ist die Auszahlung aus technischenGründen abgebrochen worden,unfassbar.Habe eine neue Anfrage gestellt.Ein ganz mieser Service🤮
Ω, αυτό πονάει!
Ας ελπίσουμε ότι θα είναι σε θέση να επιλυθούν γρήγορα και το θέμα είναι στην άμεση διαχείριση του καζίνο. Έγινε πολύ δημοφιλές η πρόσληψη μιας εταιρείας πληρωμών τρίτων για τη διαχείριση των οικονομικών συναλλαγών. Τα κύρια μειονεκτήματα μιας τέτοιας συνεργασίας προκύπτουν όταν οι πληρωμές δεν λειτουργούν.
Κανονικά, όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, είναι λογικό να δοκιμάσετε διαφορετικές επιλογές πληρωμής. Ωστόσο, το καζίνο θα πρέπει πρώτα να αισθάνεται αρκετά σίγουρο για να προτείνει μια πραγματικά λειτουργική επιλογή.
Θα είμαστε εδώ - περιμένουμε πιο θετική ενημέρωση 🤞🤞
Oh, that hurts!
Let's just hope they will be capable of quick resolution and the issue is within the casino's direct management. It became very popular to hire a third-party payment company to manage the financial transactions. The main cons of such cooperation arise when payments are not working.
Normally, when something like this occurs, it makes sense to try different payment options. Yet the casino should first feel confident enough to suggest a truly working option.
We will be here - waiting for more positive update 🤞🤞
Τώρα περιμένω 14 ημέρες αφού ζήτησα την πρώτη πληρωμή, η οποία ακυρώθηκε μετά από 5 ημέρες για τεχνικούς λόγους. Όταν κάνω τα αιτήματά μου, πάντα μου ζητείται να έχω υπομονή. Είμαι πολύ θυμωμένος γι 'αυτό τώρα, πιθανότατα θα λάβω ένα άλλο email σύντομα που θα λέει ότι η πληρωμή έχει ακυρωθεί. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει.
Now I'm waiting 14 days after requesting the first payout, which was canceled after 5 days for technical reasons. When I make my requests, I'm always asked to be patient. I'm really angry about it now, I'll probably get another email soon saying the payout has been canceled. I can't understand what's happening.
Jetzt warte ich 14 Tage nach Beantragung der ersten Auszahlung,die ja nach 5 Tagen aus technischen Gründen abgebrochen wurde.Bei meinen Anfragen werde ich immer aufgefordert Geduld zu haben.Mittlerweile bin ich richtig sauer darüber,wahrscheinlich kommt bald wieder eine Mail mit einer Absage der Auszahlung.Unverständich was da passiert
Σε αυτή την περίπτωση, πιθανότατα θα υπέβαλα μια καταγγελία μαζί μας στον ιστότοπό μας. Δίνουμε στα καζίνο ακριβώς δύο εβδομάδες για να πληρώσουν έναν παίκτη και βλέπω ότι τίποτα δεν έχει προχωρήσει στην περίπτωσή σας. Χρησιμοποιήσατε κάποια άλλη μέθοδο πληρωμής όταν κάνατε την ανάληψη για δεύτερη φορά; Υποθέτω ότι δεν θα ήμουν ικανοποιημένος μόνο με την υπομονή πια.
Τι λέτε, θα παραπονεθείτε;
In this case, I would probably file a complaint with us on our website. We give casinos exactly two weeks to pay out a player and I see that nothing has moved forward in your case. Did you use some other payment method when you made the withdrawal for the second time? I guess I wouldn't be satisfied with just being patient anymore.
What do you say, are you going to complain?
Γεια σας, τώρα λειτούργησε, η πληρωμή ταχυδρομήθηκε στο λογαριασμό μου σήμερα το πρωί. Μετά από 14 ημέρες τουλάχιστον.
lg😎
Hello, now it worked, the payment was posted to my account this morning. After 14 days at least.
lg😎
Hallo,jetzt hat es geklappt,die Auszahlung ist heute Morgen auf meinem Konto gebucht worden.Immerhin nach 14 Tagen.
lg😎
Ανυπομονώ μαζί σου. Χρειάστηκε μόνο να αντέξω παρόλο που οι 2 εβδομάδες δεν είναι λίγες και θα ήμουν νευρικός.
Πιστεύετε ότι θα δώσετε άλλη μια ευκαιρία σε αυτό το καζίνο γνωρίζοντας τη διαδικασία που έχει για την ανάληψη χρημάτων; 🙂
I look forward with you. It was only necessary to hold out even though 2 weeks are not a little and I would have been nervous.
Do you think you'll give this casino another chance knowing the process they have for withdrawing money? 🙂
Και εγώ έχω προβλήματα, κέρδισα σχεδόν 12.000 ευρώ, τα βγάζω 1 εβδομάδα, κάποια έχουν πετύχει. Τώρα που πρέπει να πληρώσουν τις αναλήψεις 10.450 ευρώ, πρώτα κάποιες επιβεβαιώθηκαν, αφαιρέθηκαν από τον λογαριασμό και είναι σε εξέλιξη, μετά ακυρώνονται. Δεν λαμβάνω email, γράφω και μου λένε ότι τα ακύρωσα.. πολύ λάθος σαν συμπεριφορά. Τώρα φοβάμαι μην ξαναδώ τα κέρδη μου.
Έχω ήδη ανοίξει μια καταγγελία εδώ, παρακαλώ βοηθήστε με να το επιλύσω.
I am having problems too, I won almost 12,000 euros, I have been withdrawing them for 1 week, some have been successful. Now that they have to pay the withdrawals of 10,450 euros, first some confirmed, deducted from the account and are in progress, then they are canceled. I do not receive emails, I write and they tell me that I canceled them.. very incorrect as a behavior. Now I am afraid of never seeing my winnings again.
I have already opened a complaint here, please help me resolve this.
Sto avendo problemi anche io, vinto quasi 12.000 euro, li sto prelevando da 1 settimana, alcuni sono andati a buon fine. Ora che devono pagare i prelievi da 10.450 euro prima alcuni confermati, scalati dal conto e risultano in corso, poi vengono annullati. Non ricevo mail, scrivo e mi dicono che li ho annullati io.. molto scorretto come comportamento. Ora ho paura di non rivedere mai più le mie vincite.
Ho già aperto reclamo qui, aiutatemi a risolvere.
Ναι, βλέπω ότι έχετε υποβάλει το παράπονό σας και ότι ο εκπρόσωπος του καζίνο είναι ενεργός στο νήμα. Είναι ένα καλό σημάδι ότι το καζίνο είναι πρόθυμο να λύσει το πρόβλημα, ξέρετε.
Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι σύντομα θα μπορέσετε να λάβετε την απόσυρσή σας χωρίς περαιτέρω προβλήματα.
Πώς είναι τα πράγματα αυτή τη στιγμή; Υπάρχουν ενημερώσεις;
Yes, I can see that you have submitted your complaint and that the casino representative is active in the thread. It is a good sign that the casino is willing to solve the issue, you know.
So hopefully soon you will be able to get your withdrawal without any further problems.
How are things at the moment? Any updates?
Δύο από τα τρία δείγματα έχουν ληφθεί υπόψη και το τρίτο δεν έχει ληφθεί ακόμη υπόψη.
Ελπίζω να μην ακυρωθούν τις επόμενες μέρες, αλλά να πιστωθούν σωστά στον λογαριασμό μου
Two out of three samples have been taken into account and the third has not yet been taken into account.
I hope they don't get cancelled in the next few days, but get credited to my account correctly
Due prelievi su tre sono stati presi in carico e il terzo ancora no.
Spero non vengano annullati nei prossimi giorni, ma vengano correttamente accreditati al mio conto
Φαίνεται πολλά υποσχόμενο, οπότε ελπίζω ότι και η τελευταία πληρωμή θα πιστωθεί σύντομα.
Ενημερώστε μας όποτε το λαμβάνετε, παρακαλώ.
It looks very promising, so I hope that also the last payment will be credited soon.
Let us know whenever you receive it, please.
οι δύο πρώτες πληρωμές πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου σήμερα το πρωί. τώρα περιμένει να διεκπεραιωθεί η τελευταία εκκρεμή ανάληψη. ας περιμένουμε
the first two payments were credited to my account this morning. now waiting for the last pending withdrawal to be processed. let's wait
i primi due pagamenti sono stati accreditati stamattina sul mio conto. ora attendo che l'ultimo prelievo da pendente venga preso in carico. attendiamo
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.