πριν από 5 μήνες
Ποιος είναι ο κωδικός ταξινόμησης στον οποίο έγινε η επεξεργασία των χρημάτων σας;
What is the sort code where your money was processed to?
0
Ποιος είναι ο κωδικός ταξινόμησης στον οποίο έγινε η επεξεργασία των χρημάτων σας;
What is the sort code where your money was processed to?
Ο μόνος δείκτης ασφαλείας που έχει το velobet.com είναι 0. Όλοι το ξέρουν και ο καθένας θέλει να καλυφθεί όπως θέλει και αυτή είναι η μόνη αλήθεια.
The only security index that velobet.com has is 0. Everyone knows it and everyone wants to mask themselves however they want and that is the only truth.
El único índice de seguridad que tiene velobet.com es 0 lo sabe y lo sabrá todo el mundo se quiera enmascarar como se quiera y esa es la única verdad.
Μου αρνήθηκαν την επαλήθευση επειδή έκανα την επαλήθευση με άδεια οδήγησης του Ηνωμένου Βασιλείου. Αυτή είναι κυριολεκτικά η μόνη μορφή ταυτότητας που κατέχω και αυτό είναι το μόνο καζίνο που μου αρνείται τα κέρδη μου επειδή δεν δέχονται νόμιμη άδεια οδήγησης με τη φωτογραφία μου και όλα τα στοιχεία της ταυτότητάς μου, ακόμη και με μια selfie που την κρατάω, κάθεται με 1000 £ και δεν μπορώ να τα βγάλω, τα καζίνο ένας απατεώνας
I got denied verification because i verified with a government issued UK drivers license. This is literally the only form of id i own and this is the only casino to deny me of my winnings because they dont accept a legitimate drivers license with my photo and all my identity details on it, even with a selfie of me holding it, sitting on £1000 and cant get it out, casinos a scam mate
Εγγράφηκα στο velobet, απολάμβανα το παιχνίδι, κατέθεσα περίπου 400 £ και μου άρεσε, κατάφερα να κερδίσω μερικά μεγάλα μπόνους και κατέληξα με 1000 £ στον λογαριασμό μου, προσπάθησα να κάνω ανάληψη και χτυπήθηκα με μια επαλήθευση πριν από την ανάληψη. Εντάξει, τίποτα το ασυνήθιστο, θα τους δώσω μια φωτογραφία ταυτότητας (άδεια οδήγησης) εμπρός και πίσω και μια φωτογραφία που την κρατάω, διεύθυνση και απόδειξη τραπεζικής κάρτας.
Η απόδειξη της διεύθυνσης και η τραπεζική κάρτα έγιναν δεκτές, η άδεια οδήγησης δεν έγινε δεκτή, δεν κατέχω άλλη μορφή ταυτότητας και τώρα έχω κολλήσει με 1000 £ στον λογαριασμό χωρίς λόγο. Ποτέ δεν είχα αυτό το πρόβλημα με κανέναν άλλο ιστότοπο, η άδεια οδήγησης του Ηνωμένου Βασιλείου είναι μια νόμιμη μορφή ταυτότητας που εκδίδεται από την κυβέρνηση και τώρα σκέφτομαι ότι με απατούν για τα κέρδη μου.
Οποιαδήποτε συμβουλή?
Ευχαριστώ
Signed up to velobet, was enjoying playing, deposited about £400 and was loving it, managed to hit some big bonuses and ended up with £1000 in my account, tried to withdraw and was hit with a verification before withdrawal. Okay, nothing out of the ordinary i will provide them with a photo ID (drivers license) front and back and a pic of me holding it, address and proof of bank card.
Proof of address and bank card accepted, drivers license denied, i dont own any other form of ID and am now stuck with £1000 in the account for no reason. Never had this problem woth any other site, a UK drivers license is a legit government issued form of identity and am now thinking im being scammed for my winnings.
Any advice?
Thanks
Αυτό πρέπει πρώτα να αποδειχθεί, φοβάμαι. Το παράπονό σας μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο, αλλά πρέπει να περιμένουμε την έκβασή του. Η αλλαγή οποιουδήποτε Δείκτη Ασφαλείας σε μηδέν με βάση μια ανοιχτή καταγγελία θα ήταν παράλογη.
Μην ανησυχείτε, οι παίκτες που θέλουν να επιθεωρήσουν το καζίνο πριν εγγραφούν εκεί έχουν μια δίκαιη ευκαιρία να το κάνουν.
Το παράπονό σας και αυτό το νήμα είναι δημόσια. Προσπαθήστε να ηρεμήσετε, παρακαλώ, και αφήστε το παράπονο να προχωρήσει.
This needs to be proven first, I'm afraid. Your complaint may play a significant role, but we have to wait for its outcome. Changing any Safety Index to zero based on an open complaint would be irrational.
Don't worry, the players who want to inspect the casino before registering there have a fair chance to do so.
Your complaint and this thread are public. Try to calm down, please, and let the complaint proceed.
Εγγράφηκα στο velobet, απολάμβανα το παιχνίδι, κατέθεσα περίπου 400 £ και μου άρεσε, κατάφερα να κερδίσω μερικά μεγάλα μπόνους και κατέληξα με 1000 £ στον λογαριασμό μου, προσπάθησα να κάνω ανάληψη και χτυπήθηκα με μια επαλήθευση πριν από την ανάληψη. Εντάξει, τίποτα το ασυνήθιστο, θα τους δώσω μια φωτογραφία ταυτότητας (άδεια οδήγησης) εμπρός και πίσω και μια φωτογραφία που την κρατάω, διεύθυνση και απόδειξη τραπεζικής κάρτας.
Η απόδειξη της διεύθυνσης και η τραπεζική κάρτα έγιναν δεκτές, η άδεια οδήγησης δεν έγινε δεκτή, δεν κατέχω άλλη μορφή ταυτότητας και τώρα έχω κολλήσει με 1000 £ στον λογαριασμό χωρίς λόγο. Ποτέ δεν είχα αυτό το πρόβλημα με κανέναν άλλο ιστότοπο, η άδεια οδήγησης του Ηνωμένου Βασιλείου είναι μια νόμιμη μορφή ταυτότητας που εκδίδεται από την κυβέρνηση και τώρα σκέφτομαι ότι με απατούν για τα κέρδη μου.
Οποιαδήποτε συμβουλή?
Ευχαριστώ
Signed up to velobet, was enjoying playing, deposited about £400 and was loving it, managed to hit some big bonuses and ended up with £1000 in my account, tried to withdraw and was hit with a verification before withdrawal. Okay, nothing out of the ordinary i will provide them with a photo ID (drivers license) front and back and a pic of me holding it, address and proof of bank card.
Proof of address and bank card accepted, drivers license denied, i dont own any other form of ID and am now stuck with £1000 in the account for no reason. Never had this problem woth any other site, a UK drivers license is a legit government issued form of identity and am now thinking im being scammed for my winnings.
Any advice?
Thanks
Γειά σου,
Όπως φαίνεται σε αυτό το νήμα, δεν είστε ο μόνος που έχετε προβλήματα με αυτό το καζίνο. Θα ήθελα πολύ να δώσω μια συγκεκριμένη απάντηση, αλλά αντ' αυτού, θέλω να σας ρωτήσω: Έχει εξηγήσει κάποιος από το καζίνο γιατί αρνήθηκαν την ταυτότητά σας; Θέλω να πω, θα πρέπει να μπορούν να εξηγήσουν πλήρως.
Εμείς, από την άλλη, μετά βίας μπορούμε να μαντέψουμε.
Ενημερώστε μας τι σας είπαν.
Hello,
As can be seen in this thread, you are not the only one having issues with this casino. I would love to provide a concrete answer, but instead, I want to ask you: Has anyone from the casino explained why your ID was denied? I mean, they should be able to explain in full.
We, on the other hand, can barely guess.
Let us know what you've been told.
Είμαι πολύ ήρεμος και εμπιστεύομαι τον Matej, αλλά το θέμα του καζίνο είναι πάντα η ίδια απάντηση και δεν διευκρινίζουν ούτε απαντούν τίποτα, γιατί έχοντας ενημερωθεί ότι υπάρχουν παίκτες με εθισμό στον τζόγο, τους επιτρέπουν να συνεχίσουν να καταθέτουν και να στοιχηματίζουν και να παίζουν με τη ζωή τους επομένως ο δείκτης Ασφάλεια πρέπει να μειωθεί πολύ γιατί συμβαίνει σε πολλούς παίκτες και δεν έχει σημασία ότι η ζωή ενός ανθρώπου αξίζει όσο πολλών, το καζίνο θα είναι επίσης υπεύθυνο, λέω.
I am very calm and I trust Matej but the casino thing is always the same answer and they do not clarify or answer anything, because having been informed that there are players with gambling addiction they allow them to continue depositing and betting and playing with their lives therefore the index Security must be greatly reduced because it happens to many players and it doesn't matter that one person's life is worth as much as that of many, the casino will also be responsible, I say.
Estoy muy calmado y confío en Matej pero lo del casino es siempre la misma respuesta y no esclarecen ni responden nada ,porque habiendo sido informados que hay jugadores con adicción al juego les permiten seguir depositando y apostando y jugando con sus vidas por lo tanto el índice de seguridad debe reducirse muchísimo porque le pasa a muchos jugadores y da igual la vida de uno vale tanto como la de muchos,su responsabilidad tendrá el casino también digo yo.
Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε, αλλά όπως ανέφερε ο Radka, ο δείκτης ασφάλειας θα αλλάξει όταν κλείσει η υπόθεση, φυσικά με βάση το πώς θα βγει.
Έχετε την ευκαιρία να δείτε, όπως και εγώ, ότι ο Matej είπε ότι είμαστε στο πλευρό σας σε αυτήν την περίπτωση και επομένως πρέπει να δει τι του έστειλε το καζίνο ξανά στο Skype.
Ελπίζω ότι αυτό το έπος θα επιλυθεί το συντομότερο δυνατό και, κυρίως, δίκαια.
Θα πρέπει να περιμένουμε περαιτέρω εξελίξεις, οπότε κρατήστε την ψυχραιμία σας.
You don't have to worry, but as Radka mentioned, the safety index will change when the case is closed, of course based on how it turns out.
You have the opportunity to see, as I did, that Matej said that we are on your side in this case and therefore he has to look at what the casino sent him on Skype again.
I hope that this saga will be resolved as soon as possible and, importantly, fairly.
We will have to wait for further developments, so keep your composure.
Είμαι έτοιμος να κάνω καταγγελία!
Δεν μπορώ να επαληθεύσω τον εαυτό μου! Θέλουν απόδειξη πιστωτικής κάρτας. Αυτό είναι απολύτως εντάξει. Αλλά η δική μου είναι ηλεκτρονική τράπεζα και δεν έχω "πραγματική" κάρτα! Στιγμιότυπο οθόνης από το κινητό μου δεν γίνεται αποδεκτό!
Έχω εξηγήσει το πρόβλημα αρκετές φορές στη ζωντανή συνομιλία. Μου ζητήθηκε να γράψω ένα email, αλλά κανείς δεν απάντησε!
I'm about to file a complaint!
I can't verify myself! They want proof of a credit card. That's absolutely fine. But mine is an online bank and I don't have a "real" card! A screenshot from my cell phone isn't accepted!
I have explained the problem several times in the live chat. I was asked to write an email, but no one responded!
Ich bin kurz davor eine Beschwerde einzureichen!
Ich kann mich nicht verifizieren! Sie wollen den Nachweis einer Kreditkarte. Ist auch absolut in Ordnung. Bei mir handelt es sich jedoch um eine Onlinebank und ich besitze keine "echte" Karte! Ein screenshot vom Handy wird jedoch nicht akzeptiert!
Ich habe das Problem nun mehrmals im Livechat erläutert. Ich soll eine Email schreiben auf diese wird jedoch nicht reagiert!
Γεια, λυπάμαι όταν προκύπτουν καταστάσεις όπως αυτή, γιατί θα ήμουν πάντα χαρούμενος αν οι παίκτες μπορούσαν να βρουν έναν λογικό τρόπο να μιλήσουν με το καζίνο. Άρα δεν έχεις φυσική κάρτα, σωστά; Προσπαθήσατε να τους ρωτήσετε αν κάτι θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως εναλλακτική από την ηλεκτρονική τραπεζική, όπου θα μπορούσαν να επαληθεύσουν κάτι τέτοιο;
Σχετικά με την καταγγελία, είδα ότι βρίσκεται σε κατάσταση ελέγχου, οπότε η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Εάν τυχαία καταφέρετε να επαληθεύσετε ή να μάθετε κάτι νέο, σίγουρα θα χαιρόμουν αν μπορούσατε να με ενημερώσετε.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για ένα καλό αποτέλεσμα. 🤞
Hi, I'm sorry when situations like this arise, because I would always be happy if players could find a reasonable way to talk with the casino. So you don't have a physical card, do you? Did you try to ask them if something could serve as an alternative from online banking, where they could verify something like that ?
Regarding the complaint, I saw that it is in review status, so our team will try to help you.
If by any chance you manage to verify or find out something new, I'd certainly be glad if you could let me know.
I'll keep my fingers crossed for a good outcome. 🤞
Νομίζω ότι όταν ένα καζίνο αναλαμβάνει την ενοχή του και ο δείκτης ασφαλείας δεν μειώνεται χωρίς καν να το καταλάβουν οι αρχές γιατί δεν τροποποιείται και κανείς δεν απαντά τίποτα, είναι δύσκολο να διατηρήσεις την ψυχραιμία του.
I think that when a casino assumes its guilt and the security index is not lowered without even the authorities understanding because it is not modified and no one answers anything, it is difficult to maintain composure.
Creo que cuando asume su culpabilidad un casino y no se baja el índice de seguridad sin entender ni las autoridades porque, no se modifica y nadie contesta a nada es difícil mantener la compostura.
Τεχνικά, το παράπονό σας δεν έχει κλείσει ακόμα, επομένως το αποτέλεσμα εξακολουθεί να περιμένει. Νομίζω ότι ο Matěj ενδιαφέρθηκε αρκετά για την περίπτωσή σας και έχει παρακολουθήσει μερικές αρκετά απαιτητικές διεθνείς εκδηλώσεις. Ας του δώσουμε τον κατάλληλο χρόνο. Μόλις κλείσει η καταγγελία, θα υπάρξει σωστή απάντηση και κλείσιμο για εσάς.
(Λυπάμαι που είναι στα αγγλικά)
Technically, your complaint has not been closed yet, so the outcome still awaits. I think that Matěj took quite an interest in your case, and he has been attending a few quite demanding international events. Let's give it the proper time. Once the complaint is closed, there will be a proper response and closure for you.
(I'm sorry it's in English)
Διαφωνώ εντελώς με αυτό που κάνατε μαζί μου
Πρώτον- η καταγγελία δεν επιλύεται βάσει οποιασδήποτε συμφωνίας από το κύριο θύμα μου, επομένως για μένα αυτό δεν έχει τελειώσει.
Δεύτερον-Το καζίνο velobet ψέματα, δεν έχω λάβει καμία επιστροφή χρημάτων, θεωρείται δεδομένο.
Τρίτον-Μέσω νομικών και ιατρικών συμβουλών, με συμβουλεύουν να μην μπω ξανά στον ιστότοπο velobet.com, κάτι που σκοπεύει το καζίνο.
τέταρτο- μετά την αναγνώριση του λάθους το καζίνο και σοβαρό αφού εκμεταλλεύονται ευάλωτους παίκτες αναγνώρισε το γεγονός ως πολύ σοβαρό ή θα μπορούσε να ήταν δευτερεύον ο δείκτης ασφαλείας δεν κινείται είτε είναι 20 είτε 100 παίκτες ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ κάτι πολύ περίεργο.
Πέμπτο-Δεν μπορώ να εκφράσω σε μια κριτική την αληθινή μου εμπειρία σε αυτό το καζίνο γιατί δεν μου τη δημοσιεύετε, προβλήματα ασφάλειας στον λογαριασμό, αναλήψεις, καταθέσεις, την προσωπική μου εμπειρία επαναλαμβάνω κ.λπ.
Νιώθω σαν να παραβλέπω κάτι.
Τα λέμε για πάντα.
Totally disagree with what you have done with me
First- the complaint is not resolved based on any agreement by my main victim therefore for me this is not over.
Second-The velobet casino lies, I have not received any refund, it is taken for granted.
Third-Through legal and medical advice, they advise me not to enter the velobet.com website again, which is what the casino intends.
fourth- after recognizing the error the casino and serious since they take advantage of vulnerable players recognized the fact as very serious or it could have been a minor the security index does not move whether it is 20 or 100 players VERY SERIOUS something very strange.
Fifth-I cannot express in a review my true experience in this casino because you do not publish it to me, security problems in account, withdrawals, deposits, my personal experience I repeat, etc.
I feel like I'm overlooking something.
See you forever.
Totalmente en desacuerdo con lo q habéis echo conmigo
Primero- la queja no está resuelta con base a ningún acuerdo por mi parte principal víctima por lo tanto para mí esto no ha terminado.
Segundo-El casino velobet miente yo no he recibido ningún reembolso se da por echo.
Tercero-Por asesoramiento jurídico y medico me asesoran que no vuelva a entrar en la web de velobet.com cosa que pretende el casino.
cuarto- tras reconocer el error el casino y grave ya que se aprovechan de jugadores vulnerables reconocido echo muy grave o podía haber sido un menor no se mueve el índice de seguridad sea uno 20 o 100 jugadores MUY GRAVE algo muy extraño.
Quinto-No puedo expresar en una reseña mi verdadera experiencia en este casino porque no me la publicáis,seguridad problemas en cuenta,retiradas,depósitos mi experiencia personal repito etc.
Me da la sensación que paso algo por alto.
Hasta siempre.
Λοιπόν, η υπόθεσή σας σέρνεται εδώ και πολύ καιρό και ο Matej τα εξήγησε όλα καλά. Είπε επίσης ότι μπορείτε να ζητήσετε νομική βοήθεια, οπότε αν το ζητήσετε, υποθέτω ότι θα ήμασταν όλοι περίεργοι να δούμε αν θα πετύχετε.
Όσο για την κριτική χρήστη σας, δεν νομίζω ότι έχει κάποια αξιοσημείωτη αξία και είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ότι μπορείτε να δώσετε 1 κριτική χρήστη ανά καζίνο από έναν λογαριασμό.
Δεν ξέρω τι άλλο να πω για όλα αυτά, γιατί τα περισσότερα από αυτά έχουν ήδη εξηγηθεί και παρόλο που λυπάμαι για τον τρόπο που έγιναν όλα, μάλλον δεν υπάρχει τίποτα άλλο να γίνει. 😥
Well, your case has been dragging on for quite a long time and Matej explained everything well. He also said that you can seek legal help, so if you go for it, I guess we'd all be curious to see if you'd succeed.
As for your user review, I don't think it's of any telling value and it's also important to remember that you can give 1 user review per casino from one account.
I don't know what more to say about all of this, because most of it has already been explained and although I'm sorry about the way it all turned out, there's probably nothing more to be done. 😥
Γεια σου Vicente.
Στην καταγγελία ανέφερα ότι έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων 10€ από τον δεύτερο λογαριασμό σας. Αυτά τα χρήματα, τα οποία δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για στοιχήματα, είναι διαθέσιμα στον λογαριασμό σας μόνο για ανάληψη. Το καζίνο έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να αντιμετωπίσει το ζήτημα που επισημαίνεται στην καταγγελία σας, προτρέποντας την επανεξέταση των διαδικασιών του και τη διόρθωση του λάθους. Κατά συνέπεια, δεν δικαιολογείται η επιβολή κυρώσεων με δείκτη ασφαλείας.
Εάν επιθυμείτε να κινηθείτε νομικά κατά του καζίνο, ισχυριζόμενοι ότι είναι υπεύθυνοι για τα προβλήματά σας, μπορείτε να το κάνετε ελεύθερα. Είναι σημαντικό να σημειωθεί, όπως έχω δηλώσει προηγουμένως, ότι το καζίνο μπορεί να σας αποζημιώσει μόνο για τις απώλειές σας κατά την περίοδο κατά την οποία τους ενημερώσατε για τον εθισμό σας στον τζόγο, σύμφωνα με τις τυπικές πρακτικές σε όλες τις δικαιοδοσίες.
Τώρα, ας εξετάσουμε το θέμα από μια διαφορετική οπτική γωνία. Εάν διαθέτετε ένα καζίνο και κάποιος ανακάλυψε ένα λάθος στο σύστημα υπεύθυνου τζόγου σας με αποτέλεσμα να χάσει 10 €, θα έπρεπε να του καταβάλετε εκατομμύρια ως αποζημίωση απλώς και μόνο επειδή έχασε κάποια χρήματα; Είμαι σίγουρος ότι όχι. Η ευθύνη σας είναι καθαρά οικονομική, επομένως θα αποζημιώσετε τον παίκτη για τις απώλειές του και θα ζητούσατε συγγνώμη. Διαφορετικά, κάθε άλλος παίκτης θα προσπαθούσε να βρει ένα exploit στα καζίνο και να τους μηνύσει για σημαντικά ποσά.
Hello Vicente.
In the complaint, I mentioned that you have the right to claim a €10 refund from your second account. This money, which cannot be used for betting, is available in your account for withdrawal only. The casino has taken the necessary steps to address the issue pointed out in your complaint, prompting a review of their procedures and rectification of the mistake. Consequently, there is no justification for imposing any safety index penalties.
Should you wish to take legal action against the casino, alleging that they are accountable for your issues, you are free to do so. It is important to note, as I have previously stated, that the casino can only reimburse you for your losses during the period in which you informed them of your gambling addiction, in accordance with standard practices in all jurisdictions.
Now, let's consider the issue from a different perspective. If you owned a casino and someone discovered a mistake in your responsible gambling system resulting in them losing €10, would you have to pay them millions in compensation simply because they lost some money? I am sure not. Your liability is purely financial, so you would reimburse the player for their losses and issue an apology. Otherwise, every other player would attempt to find an exploit in casinos and sue them for significant sums.
Αναφέρομαι και επιβεβαιώνω το προηγούμενο email μου σημείο προς σημείο από την πρώτη λέξη μέχρι την τελευταία
Ευχαριστώ.
I refer and confirm my previous email point by point from the first word to the last
Thank you.
Me remito y confirmo mi anterior correo punto por punto de la primera palabra a la última
Gracias.
Προφανώς, ευχαριστώ τον Matej που βοήθησε να ξεσκεπαστούν αυτοί οι σκάρτοι που εκμεταλλεύονται ευάλωτα άτομα χωρίς να υποθέτουν τίποτα και με βοηθάει πολύ να κάνω μήνυση
αλλά δεν έχω άλλη επιλογή από το να κάνω μήνυση για όλα αφού δεν έχω λάβει καμία επιστροφή χρημάτων, όλα είναι ψέματα και φυσικά δεν πρόκειται να ξαναμπώ στην ιστοσελίδα σας. Εάν θέλετε να το κάνω, επικοινωνήστε με τον δικηγόρο μου και εξηγήστε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, ευχαριστώ.
Obviously, thank you Matej for helping to unmask these scoundrels who take advantage of vulnerable people without assuming anything and it helps me a lot to sue
but I have no choice but to sue everything since I have not received any refund, everything is a lie and of course I am not going to enter your website again. If you want me to do so, contact my lawyer and explain the steps to follow thanks.
Evidentemente gracias Matej por ayudar a desenmascarar a estos sinvergüenzas que se aprovechan de la gente vulnerable sin asumir nada y me sirve de muchísimo para demandar
pero no me queda más remedio que demandar todo ya que yo no he recibido ningún reembolso todo es mentira y por supuesto no pienso entrar de nuevo en su web si quieren q lo haga q se pongan en contacto con mi abogado y le expliquen los pasos a seguir gracias.
Μην εξαπατήσετε κανέναν άλλον, η καταγγελία δεν έχει επιλυθεί από σήμερα 09-07-2024, κανείς δεν μου έχει αποζημιώσει τίποτα, προφανώς μου έλειψαν πολλά.
Ειδοποίηση προς τους ναυτικούς.
Don't deceive anyone else, the complaint is not resolved as of today 07-09-2024, no one has reimbursed me anything, obviously I missed many things.
Notice to sailors.
Que no engañen a nadie mas la queja no está resuelta a día de hoy 09-07-2024 a mí nadie me ha reembolsado nada evidentemente se me escapaban muchas cosas.
Aviso a navegantes.
Γειά σου. Θα ενημερώσω αμέσως τον Matej και θα έρθει σε επαφή μαζί σας.
Hello. I will inform Matej right away, and he will get in touch with you.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.