ΦόρουμΚαζίνοVelobet Casino - γενική συζήτηση

Velobet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 15)

πριν από 1 έτος από Landgraf1994
|
32864 προβολές 339 απαντήσεις |
|
1...14 15 16...18
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized669
πριν από 3 μήνες

You don't have to worry, but as Radka mentioned, the safety index will change when the case is closed, of course based on how it turns out. 

You have the opportunity to see, as I did, that Matej said that we are on your side in this case and therefore he has to look at what the casino sent him on Skype again.

I hope that this saga will be resolved as soon as possible and, importantly, fairly. 

We will have to wait for further developments, so keep your composure. 

πριν από 3 μήνες

Είμαι έτοιμος να κάνω καταγγελία!



Δεν μπορώ να επαληθεύσω τον εαυτό μου! Θέλουν απόδειξη πιστωτικής κάρτας. Αυτό είναι απολύτως εντάξει. Αλλά η δική μου είναι ηλεκτρονική τράπεζα και δεν έχω "πραγματική" κάρτα! Στιγμιότυπο οθόνης από το κινητό μου δεν γίνεται αποδεκτό!


Έχω εξηγήσει το πρόβλημα αρκετές φορές στη ζωντανή συνομιλία. Μου ζητήθηκε να γράψω ένα email, αλλά κανείς δεν απάντησε!

Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer
πριν από 3 μήνες

Hi, I'm sorry when situations like this arise, because I would always be happy if players could find a reasonable way to talk with the casino. So you don't have a physical card, do you? Did you try to ask them if something could serve as an alternative from online banking, where they could verify something like that ? 

Regarding the complaint, I saw that it is in review status, so our team will try to help you. 

If by any chance you manage to verify or find out something new, I'd certainly be glad if you could let me know. 

I'll keep my fingers crossed for a good outcome. 🤞

Jaro
πριν από 3 μήνες

Νομίζω ότι όταν ένα καζίνο αναλαμβάνει την ενοχή του και ο δείκτης ασφαλείας δεν μειώνεται χωρίς καν να το καταλάβουν οι αρχές γιατί δεν τροποποιείται και κανείς δεν απαντά τίποτα, είναι δύσκολο να διατηρήσεις την ψυχραιμία του.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 3 μήνες

Technically, your complaint has not been closed yet, so the outcome still awaits. I think that Matěj took quite an interest in your case, and he has been attending a few quite demanding international events. Let's give it the proper time. Once the complaint is closed, there will be a proper response and closure for you.

file

(I'm sorry it's in English)

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
πριν από 2 μήνες

Διαφωνώ εντελώς με αυτό που κάνατε μαζί μου

Πρώτον- η καταγγελία δεν επιλύεται βάσει οποιασδήποτε συμφωνίας από το κύριο θύμα μου, επομένως για μένα αυτό δεν έχει τελειώσει.

Δεύτερον-Το καζίνο velobet ψέματα, δεν έχω λάβει καμία επιστροφή χρημάτων, θεωρείται δεδομένο.

Τρίτον-Μέσω νομικών και ιατρικών συμβουλών, με συμβουλεύουν να μην μπω ξανά στον ιστότοπο velobet.com, κάτι που σκοπεύει το καζίνο.

τέταρτο- μετά την αναγνώριση του λάθους το καζίνο και σοβαρό αφού εκμεταλλεύονται ευάλωτους παίκτες αναγνώρισε το γεγονός ως πολύ σοβαρό ή θα μπορούσε να ήταν δευτερεύον ο δείκτης ασφαλείας δεν κινείται είτε είναι 20 είτε 100 παίκτες ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ κάτι πολύ περίεργο.

Πέμπτο-Δεν μπορώ να εκφράσω σε μια κριτική την αληθινή μου εμπειρία σε αυτό το καζίνο γιατί δεν μου τη δημοσιεύετε, προβλήματα ασφάλειας στον λογαριασμό, αναλήψεις, καταθέσεις, την προσωπική μου εμπειρία επαναλαμβάνω κ.λπ.

Νιώθω σαν να παραβλέπω κάτι.

Τα λέμε για πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 2 μήνες

Well, your case has been dragging on for quite a long time and Matej explained everything well. He also said that you can seek legal help, so if you go for it, I guess we'd all be curious to see if you'd succeed. 

As for your user review, I don't think it's of any telling value and it's also important to remember that you can give 1 user review per casino from one account.

I don't know what more to say about all of this, because most of it has already been explained and although I'm sorry about the way it all turned out, there's probably nothing more to be done. 😥

Anonymized669
πριν από 2 μήνες

Hello Vicente.

In the complaint, I mentioned that you have the right to claim a €10 refund from your second account. This money, which cannot be used for betting, is available in your account for withdrawal only. The casino has taken the necessary steps to address the issue pointed out in your complaint, prompting a review of their procedures and rectification of the mistake. Consequently, there is no justification for imposing any safety index penalties.


Should you wish to take legal action against the casino, alleging that they are accountable for your issues, you are free to do so. It is important to note, as I have previously stated, that the casino can only reimburse you for your losses during the period in which you informed them of your gambling addiction, in accordance with standard practices in all jurisdictions.


Now, let's consider the issue from a different perspective. If you owned a casino and someone discovered a mistake in your responsible gambling system resulting in them losing €10, would you have to pay them millions in compensation simply because they lost some money? I am sure not. Your liability is purely financial, so you would reimburse the player for their losses and issue an apology. Otherwise, every other player would attempt to find an exploit in casinos and sue them for significant sums.

πριν από 2 μήνες

Αναφέρομαι και επιβεβαιώνω το προηγούμενο email μου σημείο προς σημείο από την πρώτη λέξη μέχρι την τελευταία

Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Προφανώς, ευχαριστώ τον Matej που βοήθησε να ξεσκεπαστούν αυτοί οι σκάρτοι που εκμεταλλεύονται ευάλωτα άτομα χωρίς να υποθέτουν τίποτα και με βοηθάει πολύ να κάνω μήνυση

αλλά δεν έχω άλλη επιλογή από το να κάνω μήνυση για όλα αφού δεν έχω λάβει καμία επιστροφή χρημάτων, όλα είναι ψέματα και φυσικά δεν πρόκειται να ξαναμπώ στην ιστοσελίδα σας. Εάν θέλετε να το κάνω, επικοινωνήστε με τον δικηγόρο μου και εξηγήστε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από isotopeskits διαγράφηκε από Radka
Δημοσίευση από Anonymized669 διαγράφηκε
πριν από 2 μήνες

Μην εξαπατήσετε κανέναν άλλον, η καταγγελία δεν έχει επιλυθεί από σήμερα 09-07-2024, κανείς δεν μου έχει αποζημιώσει τίποτα, προφανώς μου έλειψαν πολλά.

Ειδοποίηση προς τους ναυτικούς.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 2 μήνες

Hello. I will inform Matej right away, and he will get in touch with you.

πριν από 2 μήνες

Hello Vicente.

The €10 are waiting in your account, all you need to do is log in and initiate the withdrawal.

The casino ensures that the only action available in your account is to initiate a withdrawal; the games are blocked, and you cannot use the money for anything else.

πριν από 2 μήνες


Γεια σας, δεν πρόκειται να μπω σε κανένα μέρος με ένα παιχνίδι γιατί όταν μπείτε μέσα, ακόμα κι αν δεν μπορείτε να έχετε πρόσβαση, μπορείτε να έχετε ξανά αισθήσεις.

δώσε ένα άλλο, που φαίνεται ότι με πιέζεις να κάνω, μίλα με τον ψυχοθεραπευτή μου και τον δικηγόρο μου και εξήγησέ τους, επομένως η καταγγελία δεν έχει κλείσει, κάτι συμβαίνει εδώ στις 11 Ιουλίου 2024, κανείς δεν έχει μου αποζημιωσε οτιδηποτε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Και αυτοί προφανώς δεν είναι κατάλληλοι τρόποι για να αποζημιώσετε οτιδήποτε σε έναν παίκτη με εθισμό στον τζόγο που ήταν στα πρόθυρα της αυτοκτονίας, σας διαβεβαιώνω και θα το δείτε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hello Vicente.

I have spoken with the casino, and they have sent you the €10 today to the account from which you previously made a withdrawal.

πριν από 2 μήνες

Αναφέρομαι στο προηγούμενο email μου σήμερα και τη μη συμμόρφωσή μου δεν αναλαμβάνουν την ενοχή τους, δεν έχουν επιστρέψει τίποτα και δεν έχουν κάνει τίποτα για να αλλάξουν τον τρόπο ενεργείας τους όπως επαληθεύεται από τρίτους.

Και η καταγγελία έκλεισε, κάτι ξεφεύγει.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 2 μήνες

They sent the money today. So I assume it will not be in your account immediately. (I assume 2 days) After that, I consider the whole case closed, and you can hire a lawyer and sue them if you wish.

1...14 15 16...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη