ΦόρουμΚαζίνοVelobet Casino - γενική συζήτηση

Velobet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 15)

πριν από 1 έτος από Landgraf1994
|
43647 προβολές 388 απαντήσεις |
|
1...14 15 16...20
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Hello Vicente.

The €10 are waiting in your account, all you need to do is log in and initiate the withdrawal.

The casino ensures that the only action available in your account is to initiate a withdrawal; the games are blocked, and you cannot use the money for anything else.

πριν από 4 μήνες


Γεια σας, δεν πρόκειται να μπω σε κανένα μέρος με ένα παιχνίδι γιατί όταν μπείτε μέσα, ακόμα κι αν δεν μπορείτε να έχετε πρόσβαση, μπορείτε να έχετε ξανά αισθήσεις.

δώσε ένα άλλο, που φαίνεται ότι με πιέζεις να κάνω, μίλα με τον ψυχοθεραπευτή μου και τον δικηγόρο μου και εξήγησέ τους, επομένως η καταγγελία δεν έχει κλείσει, κάτι συμβαίνει εδώ στις 11 Ιουλίου 2024, κανείς δεν έχει μου αποζημιωσε οτιδηποτε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Και αυτοί προφανώς δεν είναι κατάλληλοι τρόποι για να αποζημιώσετε οτιδήποτε σε έναν παίκτη με εθισμό στον τζόγο που ήταν στα πρόθυρα της αυτοκτονίας, σας διαβεβαιώνω και θα το δείτε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hello Vicente.

I have spoken with the casino, and they have sent you the €10 today to the account from which you previously made a withdrawal.

πριν από 4 μήνες

Αναφέρομαι στο προηγούμενο email μου σήμερα και τη μη συμμόρφωσή μου δεν αναλαμβάνουν την ενοχή τους, δεν έχουν επιστρέψει τίποτα και δεν έχουν κάνει τίποτα για να αλλάξουν τον τρόπο ενεργείας τους όπως επαληθεύεται από τρίτους.

Και η καταγγελία έκλεισε, κάτι ξεφεύγει.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 4 μήνες

They sent the money today. So I assume it will not be in your account immediately. (I assume 2 days) After that, I consider the whole case closed, and you can hire a lawyer and sue them if you wish.

πριν από 4 μήνες

Κοίτα, Matej, με ιντριγκάρει πολύ η γρήγορη ώθηση που δίνεις για να μου πάρεις πίσω τα 10 ευρώ, που για μένα είναι το λιγότερο σημαντικό, και παραβλέπεις τα άλλα σημεία τόσο πολύ που για μένα είναι το πιο σημαντικό πράγμα, ειδικά σε ηθικό και ψυχολογικό επίπεδο.

Και το ότι θεωρείς ότι η υπόθεση έκλεισε είναι γνώμη σου, η δική μου ως θύμα είναι ότι δεν μπορεί να κλείσει υπό αυτές τις συνθήκες.

και φυσικά θα λάβω τα νομικά μέτρα που κρίνω κατάλληλα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Αν παραλάβω τα 10 ευρώ θα μου επιστραφούν. Δεν θέλω ούτε τα 10 ευρώ ούτε τα λεφτά. Θέλω όλοι οι ιστότοποι στους οποίους δίνεται διαφήμιση να αναγνωρίζουν ότι εκμεταλλεύονται ευάλωτους παίκτες με εθισμό στον τζόγο, έχοντας ενημερωθεί σχετικά, όπως φέρατε στο φως. Matej και έτσι απέδειξε ότι οδηγεί στην αυτοκτονία

και δεν έχουν αλλάξει κάτι και μπορώ να το αποδείξω με στοιχεία.

Όλα θα δοκιμαστούν, σας διαβεβαιώνω εγκαίρως.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Οποιοσδήποτε ανήλικος έχει την πόρτα ανοιχτή στο velobet.com και επίσης κρύβεται από τρίτους. Έχω τα πάντα αποδεδειγμένα, αλλά η αύξηση του δείκτη ασφαλείας λίγο περισσότερο, κάτι που είναι περίεργο για πολλούς τομείς σύμφωνα με τον γκουρού του καζίνο, αξίζει παρά τα πάντα.

Ευχαριστώ.

Ναι έχεις δίκιο τσάπο.

και σας ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Δεν καταλαβαίνω πώς ένα καζίνο που ωθεί τους ευάλωτους παίκτες να αυτοκτονήσουν, έχοντας ενημερωθεί γι' αυτό, το velobet.com συνεχίζει να προστατεύεται και ο δείκτης ασφαλείας του αυξάνεται. Ούτε ο δικηγόρος μου, που είναι πάνω από όλα, δεν καταλαβαίνει τίποτα, αλλά ρε, μπορεί να είμαι ο λάθος που ξέρει. .

Ευχαριστώ.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Το Velobet.com ξέρετε ότι εκμεταλλεύονται ευάλωτους παίκτες που αποδείχθηκε από τον γκουρού του καζίνο συνεχίζουν να κάνουν πράγματα που μπορώ να το αποδείξω και έχουν προβλήματα με καταθέσεις και αναλήψεις επίσης με απόδειξη στην περίπτωσή μου μπορείτε να αυξήσετε λίγο περισσότερο τον δείκτη ασφάλειας συνεχίστε να εκμεταλλεύεστε τους παίκτες και θα δείξω γιατί

Ευχαριστώ.


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 4 μήνες

As Matej already said in his previous post, if you feel like finding a lawyer, please do so. We surely wish you all the best in your future and hope you will be able to solve your issues with him.

πριν από 3 μήνες

Τα 10 ευρώ επιστρέφονται σε νέο λογαριασμό που δημιούργησα με τα ίδια προσωπικά μου στοιχεία, φυσικά δεν περίμενα λιγότερα, μόνο αυτό έχουν λύσει. Κατατέθηκε από τον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό και έπαιξε ακόμα και ποιος ξέρει αν file για ανηλίκους, αφού δεν σου ζητάνε επαλήθευση και όλα αυτά υπερασπίζονται, νομίζω ότι τους αξίζει να ανεβάσουν λίγο περισσότερο τον δείκτη ασφαλείας (ειρωνικά βέβαια) εδώ έχουν κλείσει την υπόθεσή τους, πρόκειται για πλήρη απάτη και φυσικά θα αναφερθεί, φυσικά και θα αναφερθεί.


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 3 μήνες

I am really sorry that they did not done anything about it yet. I will make sure to communicate it with our team, and hopefully we'll be able to make some consequences for it.

I will surely let you know of any updates soon.

And of course, if needed, our complaint team is always ready to help out and you can feel free to submit a new complaint.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
πριν από 3 μήνες

Πραγματικά, αφού αναλάβουν την ευθύνη να εκμεταλλευτούν έναν ευάλωτο παίκτη, ενημερώθηκαν όπως αναγνώρισαν, αφού δήλωσαν ότι θα άλλαζαν τη φόρμα εγγραφής και συνεχίζουν το ίδιο, μπορούν να παίξουν ακόμα και ανήλικους, καθώς επικοινώνησαν μαζί μου αφού μπορείτε να καταθέσετε ό,τι θέλεις, όχι. Δεν σου ζητάνε τίποτα, με όλες τις αξιώσεις που εμπλέκονται, με άνοιξαν ξανά με τα ίδια προσωπικά μου στοιχεία και τον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό, χάνεις όλα σου τα λεφτά, δεν σου ζητούν τίποτα, αν κερδίσεις, θα κερδίσουμε δες, συνεχίζουν να το εκμεταλλεύονται με τον ίδιο τρόπο. Ακολουθεί ο ίδιος δείκτης ασφαλείας; σωστά; γιατί όλα αυτά είναι πολύ σοβαρά και οι δικαιολογίες δεν αξίζουν πια τίποτα

Και φυσικά όλα αυτά πρέπει να πάνε για απαίτηση, όχι γιατί μου το λέει κανείς, αλλά για να παλέψω για το νόμιμο και να μην καταστρέψω τις ζωές των ανθρώπων, ακόμα και εκείνων που ξέρουν αν ισχύει για ανηλίκους.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 3 μήνες

Hello Vicente,

In the complaint, I mentioned that the casino is working on a solution. You assumed the casino implemented the new feature immediately after your complaint, but as those in IT know, this process involves developing and testing. Yesterday, the casino representative informed me that the solution is now operational, meaning you or anyone else who is exclooded cannot register with the same data. So as you can see the casino is not so bad as you describe it after. Just some things cannot be done in 24h.

πριν από 3 μήνες

Στην καταγγελία θα αναφέρω ότι έκλεισαν την απαίτησή μου γρήγορα χωρίς να έχουν λύσει το πρόβλημα και σε αυτό το διάστημα μπόρεσα να ανοίξω τους λογαριασμούς που ήθελα να καταθέσω χωρίς κανένα πρόβλημα, γνωρίζοντας τέλεια τα σοβαρά μου προβλήματα και το καζίνο δεν έκανε απολύτως τίποτα για να αποτρέψει το.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Το καζίνο δεν έχει κάνει τίποτα και λέει ψέματα όπως έκανε file μέχρι τώρα και δεν ξέρω αν είναι αλήθεια ότι πιστεύουν αυτά που λέει το καζίνο ή αν θέλουν να βάλουν τα μάτια σε αυτό που κάνουν γνωρίζοντας πολύ καλά ότι διασχίζει την παρανομία αλλά καταλαβαίνω σιγά σιγά καθώς μαζεύω πληροφορίες

Ο γκουρού του καζίνο γνωρίζει πολύ καλά ότι το καζίνο βλάπτει σοβαρά τους παίκτες με τον τρόπο δράσης του, αλλά το ξέρει πολύ καλά και το τέλος μπορεί να είναι καταστροφικό για αυτούς.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 3 μήνες

I can sort of see why you think the way you do. You can, however, see that we make an effort to address your concerns. We are not, to be honest, either official authorities or employees of the casino. Despite this fact, a great deal of effort has been utilized to make the casino aware of this issue.

Hence, it makes little sense for us to act as irresponsibly as you just suggested, I'd say.

πριν από 3 μήνες

Εάν ενεργούσαν υπεύθυνα, το μεγάλο πρόβλημα που έχει αυτό το καζίνο απέναντι στην κοινωνία με τους παίκτες του θα είχε αποδειχτεί τέλεια και θα είχε συνοψιστεί εδώ, καλά εξηγημένο δημόσια από το Casino Guru. Η μείωση του δείκτη ασφαλείας είναι δικαιολογημένη, αλλά όσες δοκιμές και αν επιχειρήσουν να αναρτηθούν, τις απορρίπτουν.

Εφόσον η καταγγελία μου έκλεισε χωρίς να επιλυθεί, αυτή είναι η όλη αλήθεια.

Ακόμα κι έτσι, σας ευχαριστώ για την προσπάθεια που κάνατε να αναγνωρίσετε την ενοχή του καζίνο και την οποία μπορώ να κρατηθώ για να τους μηνύσω.

Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
1...14 15 16...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα