ΦόρουμΚαζίνοVelobet Casino - γενική συζήτηση

Velobet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 16)

πριν από 1 έτος από Landgraf1994
|
43614 προβολές 388 απαντήσεις |
|
1...15 16 17...20
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Πραγματικά, αυτό είναι πραγματικά να έχεις προβλήματα με καταθέσεις σε ένα καζίνο, να έχεις παρακρατήσει χρήματα από τον λογαριασμό σου και να έχεις προβλήματα με αναλήψεις, να έχεις ανοίξει λογαριασμούς γνωρίζοντας ότι έχεις προβλήματα με τον τζόγο, χωρίς προβλήματα με περιπτώσεις αυτοκτονίας, ακόμη και να μπορείς να παίξεις ανήλικοι, δεν είναι πραγματικά εκπρόσωποι του καζίνο; file Και η ζημιά είναι πολύ σοβαρή, δεν πειράζει, νομίζω ότι πρέπει να έχεις κάποια ηθική;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 3 μήνες

Dear vicente2013,

I told you that the casino would improve its system, and they already did. Your deposit from the 3rd account was refunded to the same wallet as before. If you try to create an account now, the casino will block you.

πριν από 3 μήνες

Και η ζημιά που προκαλείται επανειλημμένα;

Και οι μέχρι τώρα ζημιές από αμέλεια με τραγικά αποτελέσματα;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 3 μήνες

I believe I get what you are trying to say. Yet still, I believe it would make little sense to punish casinos for something that is no longer possible. In order to keep others informed, the Safety Index should be lowered or a warning added to reflect the current circumstances.

Additionally, thanks to your active approach, many players have a fair chance to get familiar with your experiences, and assess potential risks.

πριν από 3 μήνες

Για εσάς, η Radka θα έχει ελάχιστο νόημα, με όλο τον σεβασμό, για μένα σημαίνει πολλά ότι στην κοινωνία, όποιος έχει διαπράξει ένα έγκλημα πληρώνει για τη ζημιά που προκλήθηκε, ειδικά με τραγική κατάληξη, ακόμα κι αν ληφθούν μέτρα.

Και η αλήθεια είναι ότι είναι δύσκολο για άλλους παίκτες να ανακαλύψουν πότε δεν δηλώνεται ξεκάθαρα εδώ η πραγματική κατάσταση που βιώθηκε, όταν ο δείκτης ασφάλειας δεν τροποποιείται και, κυρίως, δεν δημοσιεύονται κριτικές που εξηγούν την αλήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Επομένως, για μένα δεν έχει κλείσει η υπόθεση ούτε συμφωνώ με το πώς έχει κλείσει. Περιέργως, δεν γίνεται κανένα σχόλιο σχετικά με αυτό στο ψήφισμα, καθώς το κύριο θύμα είναι εντελώς κατά του ψηφίσματος.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 3 μήνες

Actually, I have little to add.

In my opinion, we have explained all we could. We've been very open to you. The casino has changed the system, probably thanks to your persistence. You got the refunds even from the 3rd account.

Thus, from our perspective, the complaint is closed. I'm sorry you disagree; there is no reason to keep the complaint open - its process has reached the final stage.

Moral principles, or other truths, as you prefer to say, are available here on the forum, since this is the place for debates. Anyone is welcome to read your complaint, or your perfectly visible forum posts. Nothing has been hidden.

End from my side, I guess.




πριν από 3 μήνες

Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σας, αλλά με όλο τον σεβασμό από αυτή τη στιγμή θα ακολουθήσω άλλες διαδρομές όταν όλα θα είναι πλήρως σκιαγραφημένα από την αρχή μέχρι το τέλος.

Θέλω απλώς να σας ευχαριστήσω που χάρη σε εσάς ήρθαν στο φως οι παρανομίες αυτού του καζίνο, η μόνη κηλίδα που δεν μου επιτρέψατε ποτέ να εξηγήσω είναι όλη η παρανομία που έχει διαπράξει αυτό το καζίνο με τους πελάτες του μέχρι τώρα απορρίπτοντας τις κριτικές μου και χωρίς τροποποίηση του ευρετηρίου ασφαλείας. που ούτε καταλαβαίνω ούτε θα καταλάβω ποτέ, ούτε οι ειδικοί και οι επαγγελματίες σε αυτόν τον τομέα που με βοηθούν δεν το καταλαβαίνουν.

από τώρα και στο εξής;;;;;;

ένα μυστήριο καζίνο

Από την πλευρά μου, δεν υποθέτω τίποτα περισσότερο.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 3 μήνες

There is actually something worth mentioning, and it could also have been a part of your dissatisfaction.

Allow me to mention just one thing: posting comments on the forum about anything you believe any casino has done wrong is preferable to doing so specifically for a user review. The "crime" or unfair behavior must be proven in order for the user review to be made public, particularly if there is a complaint attached.

In spite of this, the review needs to include a sufficient quantity of information; otherwise, the community will not really benefit from it.

I checked your reviews, would you say this text is informative?

"I have only had problems with this casino and it ruined my life."


"This casino was about to end my life and almost drove me to suicide, with that, it is all said above, recognizing its mistake and its guilt, refusing to pay for its true consequences safety index 0 casino guru knows perfectly well my experience with velobet.com and It has all the evidence that is why I hope my review is published because it is my real experience, thank you."


Through the explanation provided, we attempted to advise you on how to proceed with the review.

"Hello, thank you for your review. I can see you rated the casino pretty low. Could you please share more details about the issue at the casino so it will be helpful for other players as well?"

I truly don't want to oppose you - if only you tried to submit a decent user review with a true value, preferably from a single account - not more than one. It has a fair chance of being approved then.

Thank you for your time and dedication. You have done a great deal of good through the complaint, and I wish you only the best.

πριν από 3 μήνες

Συγγνώμη, αλλά για να είμαι ειλικρινής, δημοσιεύστε όλα αυτά που έστειλα και τα οποία έχετε απορρίψει και σε κριτικές γιατί είστε απελπισμένοι αφού δεν δεχτήκατε κανένα και ήξερα ότι δεν θα τα αποδεχτείτε και πολλά με πληροφορίες για τα προβλήματά μου στις αναλήψεις. καταθέσεις και κυρίως υπεύθυνο gaming, νομίζω ότι υπάρχουν αρκετά στοιχεία, όπως αποδείξατε και εσείς, ότι το γνωρίζετε πολύ καλά και είστε απόλυτα ενημερωμένοι, διαφορετικά δεν υπάρχει ενδιαφέρον να τα δημοσιεύσετε όπου θα έπρεπε να ενημερώνονται οι παίκτες στο κριτικές.

Γνωρίζετε ότι έχουν παραβιάσει το νόμο και εκμεταλλεύονται ευάλωτους παίκτες και ο ίδιος δείκτης ασφαλείας συνεχίζεται και έχετε πλήρη επίγνωση των πάντων.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 3 μήνες

Saying anything more would only serve to continue this circle. Everything has been explained to you very openly.

I regret to see that you are unable to move past your own viewpoint.

Thank you for your contribution.



πριν από 3 μήνες

Δεν συγχωρεί, δεν μπορώ να το ξεπεράσω ΟΧΙ, δεν με κάνατε να ξεπεράσω την άποψή μου και αυτός που έπαθα την κατάσταση ήμουν εγώ και ήταν τραγικό.

αλλά καλά, η γνώμη μου είναι ότι είστε περισσότερο στο πλευρό του καζίνο παρά των ευάλωτων παικτών. Η περίπτωσή μου, η εμπειρία μου και η εντελώς προσωπική μου άποψη με οδήγησαν στην άποψή μου, αλλιώς δεν θα είχε κλείσει έτσι, ΤΙΠΟΤΑ δεν εξηγήθηκε ανοιχτά. και για σένα είναι κύκλος, για μένα είναι κλείσιμο της καταγγελίας μου χωρίς απαντήσεις και χωρίς να πληρώνω για τις παρανομίες που διαπράχθηκαν, γιατί πίσω από αυτό κρύβονται πολλά εκπληκτικά πράγματα.

Αλλά επαναλαμβάνω, όλα είναι προσωπική και αξιοσέβαστη γνώμη, τόσο η δική μου όσο και των άλλων είναι εξίσου σεβαστή, αν και η δική μου δεν είναι πολύ σεβαστή.

Θέλω απλώς να σας ευχαριστήσω για όλα όσα έχετε ερευνήσει και για τα αποτελέσματά σας που λάβατε ακόμη και με τη λήψη πολύ λίγων μέτρων.

Τώρα θα συνεχίσω σε έναν άλλο δρόμο που ελπίζω και πιστεύω ότι αν έχω περισσότερη υποστήριξη για να συνεχίσω να παλεύω για τη νομιμότητα ακόμα κι αν δεν καταλήξει σε τίποτα, ποιος ξέρει, θα προσπαθήσω να βεβαιωθώ ότι όλα είναι γνωστά, όλα.

Ευχαριστώ.


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 3 μήνες

I'll try to mention aspects the whole team was considering when we were discussing your case, they might be of interest, and I'll leave that to you.

Mainly, we are not lawyers here, we do not represent or substitute laws. I understand you aim for compensation, as you said "the illegalities committed" - this is something we have no authority to get involved in. Yet I understand that, from your perspective, it's something you've attached to achieving. One way or another, I hope you will be satisfied in the end.

The next part is quite complex, but still, understanding the background is important:

Currently, almost all operators operate under a license that defines the rules and scope of self-exclusion. Moreover, virtually all operators offer some sort of self-exclusion to their players, whose scope is highly dependent on regulatory requirements and decisions of individual operators.

There are currently two basic levels of self-exclusion:

Single-operator level: Typically, when self-excluding in an online casino, the self-exclusion does not extend to other operators. This creates a problem: self-excluded players can freely access and play at other casino websites, bringing the overall effectiveness of such self-exclusion schemes into question.

Nationwide/license-wide level: Some countries and online gambling regulators, such as the UK, Sweden, or the Netherlands, operate wider self-exclusion schemes, which require their licensees (operators) to be part of nationwide (license-wide) self-exclusion schemes. These allow players to self-exclude from all casinos licensed in a specific country or by a specific regulator at once, creating a better level of protection.

As of this moment, a player struggling with problem gambling symptoms cannot self-exclude on a global scale. This means that although the player self-excludes on one of the above-mentioned levels, there are still many ways in which players can bypass these self-imposed measures.

It should be noted, in a more thorough version of the previous overview, that every platform, casino operator, and brand has a unique approach to the self exclusion tools. There is not a definitive guide or rule outlining how everyone should go about doing that. As a result, we are unable to establish a baseline by which we could assess the caliber of the options that are provided. While some casinos only keep track of emails as personal information, others offer a "short registration form."

If we had punished this casino for what has been done but is no longer possible, we would also have to start punishing many others, even though we would not have a decent methodology for doing so. I can promise you that you have reopened this conversation, but this is not the direction we are ready to take today.

Now, in order to fill this void, we offer the forum in addition to user reviews or complaints.

I appreciate your well-meaning intentions.

πριν από 3 μήνες

Κοίτα Radka, ο πρώτος αυτοαποκλεισμός λόγω εθισμού στον τζόγο έγινε με τον ίδιο χειριστή velobet.com που το αγνόησε και επέτρεψε στον ΙΔΙΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗ να συνεχίσει να παίζει με καταστροφικές συνέπειες που θα πρέπει να μετρήσει ένας δικαστής

και οι καθολικοί κανόνες ενός καζίνο είναι η προστασία των ευάλωτων παικτών, των ανηλίκων και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, κάθε καζίνο μπορεί να έχει τους κανόνες του, αλλά παραπάνω είναι ο νόμος

δεν τον τιμωρησες επειδη δεν θελησες τους λογους σου θα εχεις ξαναανοιξει την υποθεση με αποδειξεις παρανομιας για αυτο την ξανανοιξες και ερευνησες και καταληξες οτι ηταν ένοχοι

Κάνεις κακό στους παίκτες γενικά γιατί εκτός από το χαμηλό ποσοστό ασφάλειας, η εμπειρία μου έδειξε ότι υπήρχαν προβλήματα με τις καταθέσεις και τις αναλήψεις.

Θέλω απλώς να πληρώσουν για τις αποδεδειγμένες παράνομες πράξεις τους και να βοηθήσουν παίκτες που δεν περνούν το ίδιο πράγμα.

Εξήγησα ανοιχτά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Και επαναλαμβάνω τις ευχαριστίες μου στον casinoguru για την επίδειξη των παρανομιών που διαπράττει το velobet.com, τώρα ούτε ξέρω ούτε με ενδιαφέρει πια, εάν συνεχίσουν το ίδιο έχω κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να διασφαλίσω ότι αυτή η παρανομία θα σταματήσει και όλοι οι παίκτες ενημερωθούν με όλα τα εμπόδια που έχω βρει ως επί το πλείστον αναθεωρούν δημοσιεύσεις γιατί έχει ήδη γίνει μεγάλη ζημιά και αυτό έχει γίνει.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 3 μήνες

Thank you as well; take care, and best wishes on your honorable campaign!

You are welcome to start your own thread here in the forum to keep others updated on your progress. I wanted to let you know in case you were interested in doing so.

πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ αλλά νομίζω ότι δεν θα χρειαστεί. Είμαι σίγουρος ότι θα μάθετε για την εξέλιξη της υπόθεσης ταυτόχρονα με εμένα.

Και θα εναπόκειται σε εσάς να παρέχετε με σαφήνεια πληροφορίες στην κοινότητα των παικτών ?????.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 3 μήνες

Well, the "case" has been closed. I can hardly inform others on your behalf. I do not even know what you plan to do next.

πριν από 3 μήνες

Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από το ότι θα μου αρνηθείς την επαναλειτουργία, το είχα ήδη αφομοιώσει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hallo

Velobet is one the best bookie able in many countries. Fast deposits and whidrawals, very professional support able 24h and answering very fast. Many sports able to play, even table tennis. I hardly recommend this bookie and casino. I dont see how can I give my Mark but its max so 10/10 or 5/5 stars

1...15 16 17...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα