Θα προσπαθήσω να αναφέρω πτυχές που εξέταζε όλη η ομάδα όταν συζητούσαμε την περίπτωσή σας, μπορεί να είναι ενδιαφέρουσες και θα το αφήσω σε εσάς.
Κυρίως, δεν είμαστε δικηγόροι εδώ, δεν εκπροσωπούμε ούτε υποκαθιστούμε νόμους. Καταλαβαίνω ότι στοχεύετε σε αποζημίωση, όπως είπατε "τις παρανομίες που διαπράχθηκαν" - αυτό είναι κάτι στο οποίο δεν έχουμε καμία αρμοδιότητα να εμπλακούμε. Ωστόσο, καταλαβαίνω ότι, από τη δική σας οπτική γωνία, είναι κάτι που έχετε δεσμευτεί να επιτύχετε. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ελπίζω να μείνετε ικανοποιημένοι στο τέλος.
Το επόμενο μέρος είναι αρκετά περίπλοκο, αλλά και πάλι, η κατανόηση του ιστορικού είναι σημαντική:
Επί του παρόντος, σχεδόν όλοι οι φορείς εκμετάλλευσης λειτουργούν με άδεια που καθορίζει τους κανόνες και το εύρος του αυτο-αποκλεισμού. Επιπλέον, σχεδόν όλοι οι φορείς εκμετάλλευσης προσφέρουν κάποιου είδους αυτο-αποκλεισμό στους παίκτες τους, το πεδίο εφαρμογής του οποίου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις κανονιστικές απαιτήσεις και τις αποφάσεις μεμονωμένων φορέων.
Υπάρχουν επί του παρόντος δύο βασικά επίπεδα αυτο-αποκλεισμού:
Επίπεδο ενός χειριστή: Συνήθως, κατά τον αυτο-αποκλεισμό σε ένα διαδικτυακό καζίνο, ο αυτο-αποκλεισμός δεν επεκτείνεται σε άλλους χειριστές. Αυτό δημιουργεί ένα πρόβλημα: οι αυτο-αποκλεισμένοι παίκτες μπορούν ελεύθερα να έχουν πρόσβαση και να παίξουν σε άλλους ιστότοπους καζίνο, θέτοντας υπό αμφισβήτηση τη συνολική αποτελεσματικότητα τέτοιων συστημάτων αυτο-αποκλεισμού.
Σε εθνικό επίπεδο/σε επίπεδο άδειας: Ορισμένες χώρες και ρυθμιστικές αρχές τυχερών παιχνιδιών στο Διαδίκτυο, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Σουηδία ή η Ολλανδία, εφαρμόζουν ευρύτερα συστήματα αυτοαποκλεισμού, τα οποία απαιτούν από τους δικαιοδόχους τους (φορείς) να αποτελούν μέρος του εαυτού τους σε εθνικό επίπεδο (σε επίπεδο άδειας). -συστήματα αποκλεισμού. Αυτά επιτρέπουν στους παίκτες να αυτο-εξαιρούνται από όλα τα καζίνο που έχουν άδεια σε μια συγκεκριμένη χώρα ή από μια συγκεκριμένη ρυθμιστική αρχή ταυτόχρονα, δημιουργώντας ένα καλύτερο επίπεδο προστασίας.
Από αυτή τη στιγμή, ένας παίκτης που παλεύει με προβλήματα τζόγου δεν μπορεί να αυτο-αποκλειστεί σε παγκόσμια κλίμακα. Αυτό σημαίνει ότι παρόλο που ο παίκτης αυτοαποκλείεται σε ένα από τα προαναφερθέντα επίπεδα, υπάρχουν ακόμα πολλοί τρόποι με τους οποίους οι παίκτες μπορούν να παρακάμψουν αυτά τα μέτρα που επιβάλλονται από τον εαυτό τους.
Θα πρέπει να σημειωθεί, σε μια πιο εμπεριστατωμένη έκδοση της προηγούμενης επισκόπησης, ότι κάθε πλατφόρμα, χειριστής καζίνο και επωνυμία έχει μια μοναδική προσέγγιση στα εργαλεία αυτο-αποκλεισμού. Δεν υπάρχει οριστικός οδηγός ή κανόνας που να περιγράφει πώς πρέπει να το κάνει ο καθένας. Ως αποτέλεσμα, δεν είμαστε σε θέση να καθορίσουμε μια βασική γραμμή βάσει της οποίας θα μπορούσαμε να αξιολογήσουμε το διαμέτρημα των επιλογών που παρέχονται. Ενώ ορισμένα καζίνο παρακολουθούν μόνο τα email ως προσωπικά στοιχεία, άλλα προσφέρουν μια "σύντομη φόρμα εγγραφής".
Εάν είχαμε τιμωρήσει αυτό το καζίνο για ό,τι έχει γίνει αλλά δεν είναι πλέον δυνατό, θα έπρεπε επίσης να αρχίσουμε να τιμωρούμε πολλούς άλλους, παρόλο που δεν θα είχαμε μια αξιοπρεπή μεθοδολογία για να το κάνουμε. Μπορώ να σας υποσχεθώ ότι ανοίξατε ξανά αυτήν τη συνομιλία, αλλά αυτή δεν είναι η κατεύθυνση που είμαστε έτοιμοι να ακολουθήσουμε σήμερα.
Τώρα, για να καλύψουμε αυτό το κενό, προσφέρουμε το φόρουμ εκτός από κριτικές ή παράπονα χρηστών.
Εκτιμώ τις καλοπροαίρετες προθέσεις σου.
I'll try to mention aspects the whole team was considering when we were discussing your case, they might be of interest, and I'll leave that to you.
Mainly, we are not lawyers here, we do not represent or substitute laws. I understand you aim for compensation, as you said "the illegalities committed" - this is something we have no authority to get involved in. Yet I understand that, from your perspective, it's something you've attached to achieving. One way or another, I hope you will be satisfied in the end.
The next part is quite complex, but still, understanding the background is important:
Currently, almost all operators operate under a license that defines the rules and scope of self-exclusion. Moreover, virtually all operators offer some sort of self-exclusion to their players, whose scope is highly dependent on regulatory requirements and decisions of individual operators.
There are currently two basic levels of self-exclusion:
Single-operator level: Typically, when self-excluding in an online casino, the self-exclusion does not extend to other operators. This creates a problem: self-excluded players can freely access and play at other casino websites, bringing the overall effectiveness of such self-exclusion schemes into question.
Nationwide/license-wide level: Some countries and online gambling regulators, such as the UK, Sweden, or the Netherlands, operate wider self-exclusion schemes, which require their licensees (operators) to be part of nationwide (license-wide) self-exclusion schemes. These allow players to self-exclude from all casinos licensed in a specific country or by a specific regulator at once, creating a better level of protection.
As of this moment, a player struggling with problem gambling symptoms cannot self-exclude on a global scale. This means that although the player self-excludes on one of the above-mentioned levels, there are still many ways in which players can bypass these self-imposed measures.
It should be noted, in a more thorough version of the previous overview, that every platform, casino operator, and brand has a unique approach to the self exclusion tools. There is not a definitive guide or rule outlining how everyone should go about doing that. As a result, we are unable to establish a baseline by which we could assess the caliber of the options that are provided. While some casinos only keep track of emails as personal information, others offer a "short registration form."
If we had punished this casino for what has been done but is no longer possible, we would also have to start punishing many others, even though we would not have a decent methodology for doing so. I can promise you that you have reopened this conversation, but this is not the direction we are ready to take today.
Now, in order to fill this void, we offer the forum in addition to user reviews or complaints.
I appreciate your well-meaning intentions.
Αυτόματη μετάφραση: