ΦόρουμΚαζίνοVelobet Casino - γενική συζήτηση

Velobet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 1 έτος από Landgraf1994
|
43861 προβολές 388 απαντήσεις |
|
1...9 10 11...20
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized545
πριν από 8 μήνες

Since I have explained this to you several times and we are still going round in circles, I will say this. If you continue to accuse us and say that we are trying to cover up someone's illegal practices and spread something that is not true, your access to the forum will be suspended. Take this as a warning, as I have tried many times to tell you everything according to the facts that have been established. I hope we understand each other.

πριν από 8 μήνες

Μου φαίνεται ότι αυτός που δεν ξέρει είσαι εσύ. Αν λέει ότι δεν δέχονται Ισπανούς παίκτες και σας έχω στείλει την εγγραφή μου στον Ισπανικό λογαριασμό μου, νομίζω ότι ο δείκτης ασφαλείας δεν αντιστοιχεί. Θα ξέρετε γιατί δεν κάνετε τίποτα αν κλείσω τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο. και ανοιγουν αλλο με τα ιδια μου στοιχεια νομιζω οτι δεν ανταποκρινεται ο δεικτης ασφαλειας και αν ενεργουν χωρις αδεια επειδη δεν το εχουν αυτη τη στιγμη και το ξερεις νομιζω οτι δεν ανταποκρινεται και το δεικτη ασφαλειας και Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω με επαρκή αποδεικτικά στοιχεία ως εξής Με αυτά τα ευρετήρια ασφαλείας, για μένα και τους συμβούλους μου, αν πρόκειται να προχωρήσουν τη μήνυση, τους φαίνεται πολύ περίεργο, αλλά μπορώ ακόμη και να το διαβάσω αυτή τη στιγμή.

Και μπορείς να με διώξεις από το φόρουμ αν θέλεις, δεν με νοιάζει, εκφράζω την αληθινή μου πραγματικότητα ότι έχω πάθει σε καζίνο αν δεν είναι ενδιαφέρον, δεν καταλαβαίνω γιατί, καλά, δεν μας περιμένω να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλον.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Και αυτό που κάνουν σε άτομα με λεξικό για τα τυχερά παιχνίδια είναι ένα πολύ, πολύ σοβαρό ζήτημα να το πάρουν έτσι είναι πολύ σοβαρό θέμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Μου φαίνεται ότι αυτός που δεν ξέρει είσαι εσύ. Αν λέει ότι δεν δέχονται Ισπανούς παίκτες και σας έχω στείλει την εγγραφή μου στον Ισπανικό λογαριασμό μου, νομίζω ότι ο δείκτης ασφαλείας δεν αντιστοιχεί. Θα ξέρετε γιατί δεν κάνετε τίποτα αν κλείσω τον λογαριασμό μου λόγω εθισμού στον τζόγο. και ανοιγουν αλλο με τα ιδια μου στοιχεια νομιζω οτι δεν ανταποκρινεται ο δεικτης ασφαλειας και αν ενεργουν χωρις αδεια επειδη δεν το εχουν αυτη τη στιγμη και το ξερεις νομιζω οτι δεν ανταποκρινεται και το δεικτη ασφαλειας και Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω με επαρκή αποδεικτικά στοιχεία ως εξής Με αυτά τα ευρετήρια ασφαλείας, για μένα και τους συμβούλους μου, αν πρόκειται να προχωρήσουν τη μήνυση, τους φαίνεται πολύ περίεργο, αλλά μπορώ ακόμη και να το διαβάσω αυτή τη στιγμή.

Και μπορείς να με διώξεις από το φόρουμ αν θέλεις, δεν με νοιάζει, εκφράζω την αληθινή μου πραγματικότητα ότι έχω πάθει σε καζίνο αν δεν είναι ενδιαφέρον, δεν καταλαβαίνω γιατί, καλά, δεν μας περιμένω να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλον.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Here you can read what the safety index consists of, because I can see that you probably have no information about it. Just because a similar thing happens to one player doesn't mean it should be low for the casino now. Do you know how many players can play in the casino and when a problem like this occurs, it should suddenly be what? 

Also, our team assessed that your complaint was not supported by sufficient evidence, so that means that your complaint was rejected, in which case there is no reason to change it here. 

Anyway, since you said you were going to have a lawsuit I wonder how it will turn out.

πριν από 8 μήνες

Νομίζω ότι έστειλα όλες τις αποδείξεις απόλυτα διαπιστευμένες

Νομίζω απέδειξα ότι δέχονται και εγγράφουν Ισπανούς παίκτες, τους έστειλα τα στιγμιότυπα με τους λογαριασμούς, αντίθετα λέτε ότι δεν παραδέχονται, θα ξέρετε γιατί λέει ότι στη σελίδα, νομίζω ότι είναι δεόντως διαπιστευμένο με το στιγμιότυπο που τους κοινοποίησα τον εθισμό μου στο παιχνίδι και μου απάντησαν με email. Νομίζω ότι είναι δεόντως διαπιστευμένο ότι επέτρεψαν την πρόσβαση σε Ισπανούς και γενικούς παίκτες κατά το διάστημα που ήμουν με ληγμένη άδεια. Έχετε λάβει αυτές τις πληροφορίες. Θα ξέρετε γιατί δεν θέλουν να το αναγνωρίσουν στους παίκτες. Είναι δικό τους πρόβλημα.

Φυσικά θα κάνω μήνυση και έχω σχεδόν τα πάντα επιβεβαιωμένα, αλλά δεν πρόκειται να σας δώσω καμία εξήγηση φυσικά εσείς τοποθετείστε στο πλευρό αυτού του τύπου καζίνο.

Και παρεμπιπτόντως, σώζετε τις προειδοποιήσεις και τις απειλές για να πολεμήσετε εναντίον αυτού του τύπου καζίνο, όχι εναντίον ευάλωτων ατόμων γιατί δεν με νοιάζει ακριβώς αν πω την αλήθεια για το τι μου συνέβη με το velobet. com για να μην ξανασυμβεί σε κανέναν, είτε ενδιαφέρεται είτε όχι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Και σας επαναλαμβάνω ξανά ότι ο εθισμός στον τζόγο είναι ένα πολύ σοβαρό και σοβαρό θέμα για να μην του δίνετε τη σημασία που του δίνετε. Είναι πολύ ξεκάθαρο στο screenshot πώς περιγράφω το πρόβλημά μου και το διαβάζουν και μου απαντούν αργότερα με email. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πούμε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Φυσικά πώς θα ξεκαθαρίσουν την υπόθεσή μου αν απορρίψουν όλα όσα έστειλε.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized545
πριν από 8 μήνες

We have decided to restrict you from the forum since we are confident this conversation is going nowhere, even in many other threads, and you also appear to be resistant to caring explanations. Please understand that dealing with the numerous charges you have leveled at us is not within our daily capabilities.

I imagine you feel mistreated, so please, find another forum that better suits your interests.

πριν από 7 μήνες

Είχα μόνο καλές εμπειρίες με αυτό το καζίνο μέχρι στιγμής, η επαλήθευση ήταν γρήγορη και οι πληρωμές είναι πάντα γρήγορες. Γενικά, είμαι πολύ πεπεισμένος και ικανοποιημένος με το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Quickmathsss
πριν από 7 μήνες

This casino must be very happy to have such a satisfied player under its roof.

If I asked you to recommend the best payment option for players from Germany, which one would you suggest? 😉

I bet we all seek the easiest and fastest option. Thanks in advance!

πριν από 7 μήνες

Hello. I won something with them now, and they are asking for a Video in which I'm holding a sheet of paper with my username, the date, and the name of the casino (Velobet) in this case. Also, I should try to hold my passport somehow (lol) in the same hand.

Also, they want me to read what is on the paper.

In my opinion, KYC is ok, but that's too much to ask.

What are you thinking about that @Casino Guru team?!

πριν από 7 μήνες

Hi Guys. I just want to give some experiences ive had witht the casino. The sports on there i cant fault. Very good for betting. Deposits seem straight forward and withdrawals have seemed ok at times. The casino i would say be very careful with bonuses. Specially the ones they give as gesture of goodwill. They do not send any terms and conditions regard the bonus so you think you are playing with the money and its yours. This is the cashback mainly. So after being given a 100 cash back bonus from vip i used this and winning well throughout the day with different bets. It then comes to withdrawal i do £1000. They reject this and take 500 off me for the bonus rules. I asked for terms and conditions to be sent as i was never given these and they said they cannot due to being a special bonus. In my eyes this is wrong. Terms and conditions should always be stated and in this case it definitly wasnt. So speaking with live chat they really cant do nothing. To be honest there answers to most things are very generic and most of the time you dont get nowhere. Ive raised a complaint to compliance manger but again the time taken to get a response is awful. Im actually unsure whether this person exists as a very basic reponse normally comes back from them. Another thing they heavily advertise promotions for like the velobet vip loyalty cashback promotion. They ask you to go to live chat support to claim it and they dont even know the bonus. And then they say you dont qualify. Its unreal after spend 1000s as you think you will get this bonus it dont happen. I will update how long it takes for the manager to come back to me.

πριν από 7 μήνες

Hello. I won something with them now, and they are asking for a Video in which I'm holding a sheet of paper with my username, the date, and the name of the casino (Velobet) in this case. Also, I should try to hold my passport somehow (lol) in the same hand.

Also, they want me to read what is on the paper.

In my opinion, KYC is ok, but that's too much to ask.

What are you thinking about that @Casino Guru team?!

πριν από 7 μήνες

Hi. To tell you the truth, it is no for the first time I have come across this kind of verification, to upload a video like this. I remember once we've had a player trying to make a video for 4 hours, as he stated, but at the end he managed it, and got approved, actually. So, you should just tray to go with it, to get a better chance of getting the money. What do you say?

πριν από 7 μήνες

Hi Guys. I just want to give some experiences ive had witht the casino. The sports on there i cant fault. Very good for betting. Deposits seem straight forward and withdrawals have seemed ok at times. The casino i would say be very careful with bonuses. Specially the ones they give as gesture of goodwill. They do not send any terms and conditions regard the bonus so you think you are playing with the money and its yours. This is the cashback mainly. So after being given a 100 cash back bonus from vip i used this and winning well throughout the day with different bets. It then comes to withdrawal i do £1000. They reject this and take 500 off me for the bonus rules. I asked for terms and conditions to be sent as i was never given these and they said they cannot due to being a special bonus. In my eyes this is wrong. Terms and conditions should always be stated and in this case it definitly wasnt. So speaking with live chat they really cant do nothing. To be honest there answers to most things are very generic and most of the time you dont get nowhere. Ive raised a complaint to compliance manger but again the time taken to get a response is awful. Im actually unsure whether this person exists as a very basic reponse normally comes back from them. Another thing they heavily advertise promotions for like the velobet vip loyalty cashback promotion. They ask you to go to live chat support to claim it and they dont even know the bonus. And then they say you dont qualify. Its unreal after spend 1000s as you think you will get this bonus it dont happen. I will update how long it takes for the manager to come back to me.

πριν από 7 μήνες

I can understand your frustration here. You are right when saying, that they should always provide the terms for every and each bonus, for the player to read them. In your case I would recommend you to file a complaint here with our team, so they can have a better look into this issue, and hopefully be able to help you out. To do so just follow this link, please. Let us know, please, what your next step will be.

πριν από 7 μήνες

So below is the email i have recieved from compliance manager just now. They have sent something over in regards to a refund terms and conditionns which was not what i was the point. When they added 100 to my balance i thought that it was generous and could just be used. Not anywhere was i sent and terms to this.

Dear Brian,


Trust this email finds you in good health.


We have conducted a thorough examination of the circumstances surrounding your complaint and regret to inform you that, as per the Velobet "refund policy," refunds are not applicable if the purported deposit and bonuses have been utilized within our Services.


Below, you will find a copy of the Refund Policy for your reference:




In light of the aforementioned policy, we must respectfully deny your refund request. While we acknowledge that this decision may raise concerns, please understand that our foremost objective is to uphold the regulations and principles that govern our platform, ensuring fairness for all participants.


We encourage you to carefully review our Terms and Conditions, which are meticulously crafted to protect the interests of our users and sustain a secure and equitable environment.


Should you have any further inquiries, please do not hesitate to reach out to us.





Best regards,

Compliance Agent / Mia Miller 

Brianpaul_7
πριν από 7 μήνες

Ok, I see. Maybe next time, ask the support beforehand, just to make sure, you won't get into any issues. What do you say? Were you able to withdraw the £500 at the end, I wonder?🤔

πριν από 7 μήνες

I was allowed to withdraw the £500 but i had £1000. I would not of tried to make this withdrawal at this point if I knew the terms. This is what is fustrating. Im again awaiting to see if compliance manager would do the right thing and see where the mostake is on there side and offer the £500 to me

Brianpaul_7
πριν από 7 μήνες

I understand. Well, I wish you good luck 🍀, and keep us updated, please, whether they will be willing to give the money to you. Are you still going to continue to play at this casino, or this experience has put you out of there, somehow?🤔

πριν από 6 μήνες

Είναι δύσκολο να συνεχίσω να παίζω σε αυτό το καζίνο, είναι η χειρότερη εμπειρία που είχα στη ζωή μου από κάθε άποψη, η πραγματική μου εμπειρία είναι πιο κοντά στις αρνητικές κριτικές, τις βλέπω πιο αξιόπιστες, η κατάστασή μου έγινε κρίσιμη ακόμα και με τη ζωή μου .

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized669
πριν από 6 μήνες

Be sure not to play at this casino again. I have seen the problem you are solving and it is definitely not right and according to Matej the steps towards responsible gambling have not been enough from the casino's side. So let's wait for the complaint as the ball is in the casino's court at the moment and I'll keep my fingers crossed for a good outcome.

I know it's not easy but take care.😕

1...9 10 11...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα