Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVelobet Casino - γενική συζήτηση

Velobet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 1 έτος από Landgraf1994
|
52.498 προβολές 390 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...20
πριν από 9 μήνες

Μην μπείτε στον κόπο να βάλετε παράπονα και κριτικές εδώ, το έχουν κλείσει γιατί λένε ότι δεν προσφέρω αποδείξεις, εξήγησέ μου αν αυτό δεν σημαίνει ξεκάθαρα ότι μου το έκλεισαν λόγω εθισμού στον τζόγο και διάβασα από αυτούς velobet.com file και τους έχω στείλει το email και μου απαντούν κλείνοντας τον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Πώς γίνεται να ελέγχεται με 7.2; Δεν έχουν άδεια, δεν έχουν δίκαιο παιχνίδι, ανοίγουν λογαριασμό σε παίκτες με εθισμό στον τζόγο, γνωρίζουν το πρόβλημα και οι παίκτες τους έχουν προβλήματα κατάθεσης και ανάληψης, αυτό δεν μυρίζει καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

I have already answered this question once, or rather it has already been mentioned. Here is a guide to how we review casinos so you can take a look and find out a lot of useful information.

πριν από 9 μήνες

It's frustrating that these companies, even though they're part of the same group, operate separately to dodge negative reviews. They use this separation to their advantage, allowing problem gamblers to sign up on their other sites, effectively keeping the money flowing in despite the issues.


Casino guru should be always standing up for players and lumping Santeda into the one entity and forget their affiliation money

πριν από 9 μήνες

I think what you say is not quite right: "Casino gurus should be always standing up for players and lumping Santeda into the one entity and forget their affiliation money". 

It's not at all about whether we get money out of something, it's about trying to resolve everything fairly. If you had a casino and the players were trying to bend the rules or other things like that, would you also be of the opinion that someone should always side with the players ? We don't stand on either side, but we are a mediator who tries to look at things objectively and help whoever is in the right. 

πριν από 9 μήνες

Μην μπείτε στον κόπο να βάλετε παράπονα και κριτικές εδώ, το έχουν κλείσει γιατί λένε ότι δεν προσφέρω αποδείξεις, εξήγησέ μου αν αυτό δεν σημαίνει ξεκάθαρα ότι μου το έκλεισαν λόγω εθισμού στον τζόγο και διάβασα από αυτούς velobet.com file και τους έχω στείλει το email και μου απαντούν κλείνοντας τον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

In your case it was clearly explained by Kristina. She demanded evidence from you and you failed to provide it or it was incomplete. That made it difficult to decide differently than she did. She also told you that if you are willing to provide full evidence, you can reopen your complaint

I don't think there is anything more to add.

πριν από 9 μήνες

Ρωτάω, σύμφωνα με εσάς, αυτό δεν είναι απόδειξη;

Είναι απολύτως αποδεκτό ένας δικηγόρος να τους το κοινοποιεί με οποιονδήποτε τρόπο. Το διάβασαν και μάλιστα μου απάντησαν με email και για σένα δεν αξίζει. Νομίζω ότι αυτό που κρύβεις είσαι εσύ. Αυτό μυρίζει άσχημα, αλλά πολύ άσχημα και ότι δεν το έχετε. Υπάρχουν περισσότερα για να μιλήσουμε, τίποτα, ούτε εσείς ούτε κανένας άλλος πρόκειται να με φιμώσετε όσο ο νόμος είναι με το μέρος μου. Το velobet.com ανοίγει λογαριασμούς για Ισπανούς με εθισμό στον τζόγο, γνωρίζοντας το πρόβλημά τους και αντιμετωπίζοντας προβλήματα με τις καταθέσεις και τις αναλήψεις, εκτός από το ότι δεν έχει άδεια, ούτε αυτό ισχύει. Σημασία έχει ως ξεκάθαρα τεκμηριωμένο είτε σας αρέσει είτε όχι.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized545
πριν από 9 μήνες

If Kristina was going to help you, she needed to see a lot more. For example, the screenshot you posted in your last reply has another message that was written by the casino and we can't see it there anymore, and that can be also important information. If Kristina needed more and you kept sending her something similar, then she can't know 100% if the casino hasn't also advised you how to close it. 

Once again, if you provide everything that is needed, you can reopen the complaint and we will try to help you.

However, I am glad that a lawyer can assist you based on such information, and I hope that you will be able to resolve the problem. Although I think that if he needs to see, for example, the whole chat, you will give it to him, as you should have done here. 

πριν από 9 μήνες

Έχω το email που μου έστειλαν επιβεβαιώνοντας το κλείσιμο του λογαριασμού μου στις 25 Φεβρουαρίου στις 18:37 και το έστειλα στην Kristina αφού, όπως βλέπετε στο screenshot, τους έχω ενημερώσει, επομένως, αν ή αν είναι εκεί και δίνουν δεόντως ενημερωμένοι γιατί μου απαντούν με email κλεισίματος, νομίζω είναι αρκετά σαφές

Όπως είναι ξεκάθαρο ότι εδώ λένε ότι δεν δέχονται Ισπανούς παίκτες και μου ανοίγουν δύο λογαριασμούς που δεν μου επιτρέπουν να κάνω καταγγελία γι' αυτό και όλα είναι δεόντως τεκμηριωμένα αλλά αυτός που κωλύεται είμαι εγώ. Λυπάμαι, αλλά αυτό δεν με εξαπατά πλέον, ίσως κάνω λάθος, αλλά μυρίζει πολύ άσχημα και ναι οι δικηγόροι βοηθούν γιατί ενημερώθηκαν ακόμη και μέσω συνομιλίας και απάντησαν μέσω email.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Και μου φαίνεται πολύ περίεργο ότι δεν γίνεται καμία ενέργεια εναντίον αυτού του τύπου καζίνο εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Hi there. Im reading through these threads and just thought id have a say here. Vincente2013 I just want to make you aware these casinos will not be getting way with it. I am in a very similar situation to yourself. However i am raising a big legal battle. Its going to take time but my chance seem very good from the converstions i have had. Im fighting for all deposits back. Velobet have refused to make this easy so from the conversation i have had with my legal representative they have been very positive i will also be fighting for compensation aswell. I have to be careful not to go in tomuch detail but stay strong and keep fighting.

πριν από 9 μήνες

Φυσικά αυτό δεν πρόκειται να μείνει έτσι ακόμα κι αν προσπαθήσουν να το καλύψουν, και οι δικηγόροι μου έχουν μεγάλες ελπίδες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Όχι μόνο τις καταθέσεις, αλλά πρέπει να πληρώσουν γι' αυτό και για αυτό που κάνουν καθημερινά λόγω των συνεπειών του παιχνιδιού με άτομα με εθισμό στον τζόγο που ενδιαφέρονται ελάχιστα για αυτούς και που τους καταστρέφει σε σημείο ανεπανόρθωτων συνεπειών.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Έχω το email που μου έστειλαν επιβεβαιώνοντας το κλείσιμο του λογαριασμού μου στις 25 Φεβρουαρίου στις 18:37 και το έστειλα στην Kristina αφού, όπως βλέπετε στο screenshot, τους έχω ενημερώσει, επομένως, αν ή αν είναι εκεί και δίνουν δεόντως ενημερωμένοι γιατί μου απαντούν με email κλεισίματος, νομίζω είναι αρκετά σαφές

Όπως είναι ξεκάθαρο ότι εδώ λένε ότι δεν δέχονται Ισπανούς παίκτες και μου ανοίγουν δύο λογαριασμούς που δεν μου επιτρέπουν να κάνω καταγγελία γι' αυτό και όλα είναι δεόντως τεκμηριωμένα αλλά αυτός που κωλύεται είμαι εγώ. Λυπάμαι, αλλά αυτό δεν με εξαπατά πλέον, ίσως κάνω λάθος, αλλά μυρίζει πολύ άσχημα και ναι οι δικηγόροι βοηθούν γιατί ενημερώθηκαν ακόμη και μέσω συνομιλίας και απάντησαν μέσω email.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

According to the way Kristina summarized it, she also missed an email from you: " Moreover, you provided an email, but it was only a casino's reply, again, missing the crucial part - your message." 

Again, if you are willing to provide everything she needs, you can reopen the complaint. This just seems like arguing about who's right, but I can only draw from the complaint.

πριν από 9 μήνες

Hi there. Im reading through these threads and just thought id have a say here. Vincente2013 I just want to make you aware these casinos will not be getting way with it. I am in a very similar situation to yourself. However i am raising a big legal battle. Its going to take time but my chance seem very good from the converstions i have had. Im fighting for all deposits back. Velobet have refused to make this easy so from the conversation i have had with my legal representative they have been very positive i will also be fighting for compensation aswell. I have to be careful not to go in tomuch detail but stay strong and keep fighting.

πριν από 9 μήνες

Hello, if you would like you can explain a bit more about the situation you got into. Is it also about the fact that you could open two accounts or is it something else ? I'm glad it looks good for you and if you don't have a problem with that you can share any news or updates you have. 

I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

πριν από 9 μήνες

Όλα εξηγούνται τέλεια και ειδοποιούνται τέλεια εδώ, ο χρόνος χάνεται αλλά δεν περίμενα πολλά από εδώ για να είμαι ειλικρινής.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Γνωρίζουν πολύ καλά ότι δεν έχουν άδεια, ότι εγγράφουν Ισπανούς παίκτες και ότι ανοίγουν λογαριασμούς για παίκτες με εθισμό στον τζόγο, έχοντας ενημερωθεί γι' αυτό, το γνωρίζουν τέλεια και δεν κάνουν τίποτα εδώ, θα ξέρουν γιατί θα φυσικά πηγαίνετε όπου χρειάζεται.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized545
πριν από 9 μήνες

We don't have to go on and on about the same things, I have said everything I wanted to say, also everything has been explained in the complaint. You have the option to reopen the complaint when you have everything you think is necessary. That concludes it from my side. 

πριν από 9 μήνες

Όχι, το παράπονο δεν εξαρτάται από εμένα, εξαρτάται από το τι θέλουν να κάνουν, αλλά δεν πειράζει, ξέρουν ότι έχουν όλα τα δεδομένα, η αλήθεια είναι ότι καταλήγει εδώ, ειδικά εδώ, αυτό δεν έχει σημασία εμένα, είμαι πολύ απογοητευμένος.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized545
πριν από 9 μήνες

I think Kristina was able to assess whether she had everything she needed, as she is an expert in this field. If you are willing to cooperate, I have already said that you have the opportunity to reopen the complaint. 

πριν από 9 μήνες

Το ξέρουν τέλεια, τα έχουν όλα, δεν το ξανανοίγουν γιατί δεν θέλουν ή δεν τους νοιάζει, αλλά έχω ήδη πει ότι περίμενα λίγα από εδώ και πολύ περισσότερο έχοντας διαβάσει πολλές κλειστές υποθέσεις. , είτε φταίει πάντα ο παίκτης είτε υπάρχει έλλειψη ενημέρωσης και τώρα μπορώ να κλείσω ό,τι έχει σημασία για μένα. Είναι αυτός που με βοηθάει πραγματικά και είναι πολύ κοντά στο να πληρώσουν για αυτό που κάνουν αυτού του είδους τα σπίτια που προστατεύονται από τόκους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Καλύπτουν και βοηθούν καζίνο χωρίς άδεια που παίζουν με παίκτες με εθισμό στον τζόγο και δεν τους νοιάζει και γνωρίζοντας το δεν καταλαβαίνω. ως εξής velobet με δείκτη ασφαλείας 7.2.

Αυτόματη μετάφραση:
1...8 9 10...20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα