Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοTsars Casino - γενική συζήτηση

Tsars Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από Anonymized713
|
8.180 προβολές 63 απαντήσεις |
|
12 3 4

Εκτιμώ πολύ την προσοχή σας σε αυτό το θέμα. Σε κάθε περίπτωση, το παράπονό μου δεν σχετίζεται άμεσα με τους κανονισμούς και τις πολιτικές αδειοδότησης, αλλά μάλλον με τον χρόνο αναμονής και την προσοχή της υπηρεσίας υποστήριξης. Είναι, όπως είπα, 9 μήνες αναμονής για απάντηση. Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:

9 months would be too long for me, and I probably wouldn't even wait for an answer, because it's like waiting for Godot. If I understand correctly you did not contact Antillephone ? It is possible that you might not be successful there either, but I would probably try all the possibilities.

Anyway, I'm sorry to hear about your problem, but we can't postpone the waiting time, but if something moves forward, don't hesitate to say so. 

I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

Jaro

Δεν έχω λάβει καμία απάντηση από την Antillephone NV εδώ και χρόνια. Είναι κρίμα, αλλά φταίω εγώ που παίζω σε τέτοιου είδους πλατφόρμες. Η μόνη μου ελπίδα είναι ότι κάποιος από τους Τσάρους θα επικοινωνήσει μαζί μου. Δυστυχώς, δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να ασχοληθώ νομικά με τέτοιου είδους εταιρείες. Σας ευχαριστώ όλους για την προσοχή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Felmelvil

Well, according to information from other players from other cases this license is not much of an answer and you are not the only one who didn't get it. So unless the casino moves on its own, you probably won't get very far. And since it's been going on for 9 months, I'd probably be resigned to it. 

Although I am very sorry, I don't think you can do anything more about it and the important thing is to learn from this situation and not to play in this kind of casinos like you said.

Long time for i have my withdraw proceed .


I play in tsars last years and now when i have my best win today 24 hours have passed and nothing payment is made ...

Netteller not work and when i make for my account bank i have this moment 6000 euros waiting and nothing.

And the support team only tell me for i wait...

In my account player i have more 9170,71€


This casino have in the terms and conditions the time for processing a withdraw is 0-24 hours .


Im a loyalty player but for casino is not interested .... file

Έγινε επεξεργασία
redtugaPT

May I ask if your account is fully verified there? Have you ever successfully withdrawn any money before from this casino?

Also know that it is not necessary to write in English as we have an auto-translator implemented on our website. So feel free to write in your language, of course. It will surely help us better understand each other.👌


Romi

Γειά σου.

Ναί. Είμαι πελάτης αυτού του καζίνο για δύο χρόνια και πάντα παίρνω τα πάντα, αλλά όταν υπάρχει μεγάλη νίκη υπάρχει πάντα μια καθυστέρηση και αυτό με ενοχλεί. Αυτή τη φορά δεν θα επεξεργαστούν καν τα αιτήματά μου για ανάληψη.


Το αίτημά μου υποβλήθηκε πριν από σχεδόν 48 ώρες και ακόμα δεν έχει διεκπεραιωθεί.

Σύμφωνα με τους ίδιους, έχουν τεχνικό πρόβλημα και το οικονομικό τιμ προσπαθεί να το λύσει. Πραγματικά δεν τους πιστεύω.


Αυτή τη στιγμή έχω 4 αναλήψεις σε εκκρεμότητα ύψους 9100€ και έχω άλλα 7457,24€ στον λογαριασμό του παίκτη και καμία πληρωμή.


Ένα καζίνο που πληρώνει ακαριαία, προχθές πληρώθηκα και τώρα τίποτα .... 48 ώρες δεν φτάνουν για να λυθούν τεχνικά προβλήματα; Δεν υπάρχει μη αυτόματη πληρωμή;

Είμαι καθημερινός παίκτης σε αυτό το καζίνο και κάνω καταθέσεις εκεί κάθε μέρα. Αξίζω περισσότερο σεβασμό.

Όλο το KYC έχει γίνει και ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί.


Σκέφτομαι να ανοίξω αμέσως μια καταγγελία κατά του καζίνο.


file


μπορούμε να δούμε στους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο ο χρόνος επεξεργασίας είναι 0-24 ώρες


file

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Time passes and nothing. I think I will open an immediate complaint as the processing deadline has already passed and there is no solution.


file

redtugaPT

I am sorry that you have to experience this delay.

On the other hand, technical errors do happen from time to time, and sometimes it is probably more complicated to sort them out.🤷‍♀️

The main thing to do from the casino site is to inform their players about it, what they did. So, try to be a bit patient, and hopefully you will get your money soon.

At least you know that usually they pay, and there is nothing to worry about. Right?

Even if you open a complaint now, our team won't be able to intervene right away, as we give casinos 14 full days to sort out the issues and proceed with the payments. But it is totally up to you, of course, how you're going to act.

Just please keep us informed about anything related to this, and hopefully you'll come with the good news soon.🤞

Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σας.

Όλα παραμένουν ίδια προς το παρόν.

Καμία επεξεργασία πληρωμής.

Η χρήση ενός καζίνο πρέπει να είναι για διασκέδαση, όχι για να στεναχωριέται ένας παίκτης για τις αναλήψεις του.

Αυτόματη μετάφραση:
redtugaPT

I fully empathize with you and hope the complaint won't be necessary in the end. Like some others confirmed earlier, the money comes eventually, though it is not a good user experience, so we will appreciate it if you stay in touch with us. I prefer to be sure you get the money.

Radka

Σήμερα έχω ήδη λάβει 4100€.


Αυτή τη στιγμή έχω 7000 € σε εκκρεμότητα.


Το καζίνο tsars είναι ασφαλές, αλλά ως υποδειγματικό καζίνο δεν θα πρέπει να υπάρχουν τέτοια προβλήματα.


Αυτόματη μετάφραση:
redtugaPT

I get your point for sure. Now just hope that the remaining balance will arrive soon. Keeping my fingers crossed.🤞

Hopefully they will be able to fix all this in the near future, though. So players will be able to get paid with no delays.

Αυτή τη στιγμή περιμένω άλλες 7000 ευρώ πληρωμές.

Το θέμα δεν ήταν ποτέ η έλλειψη εμπιστοσύνης στο καζίνο, αλλά οι καθυστερήσεις.

Δεν είναι καλό για κανέναν παίκτη, ειδικά τους καθημερινούς παίκτες, να περιμένει τόσο πολύ για αποσύρσεις.

Τα τυχερά παιχνίδια πρέπει να είναι ευχαρίστηση, όχι ανησυχία

Αυτόματη μετάφραση:
redtugaPT

Sure thing.

Waiting for you to bring us the updates.

Romi

Εκείνη την εποχή, κατέληξα να πάρω σχεδόν τα πάντα επειδή έχασα μερικά από αυτά. Το κάνουν για να παίζουμε όσο περιμένουμε και να χάνουμε...


Και τώρα είμαι πάλι στην ίδια κατάσταση...


Άλλη μια νίκη 9000€ και η ταινία ξεκινάει από την αρχή...


Όταν είναι μικρό το επεξεργάζονται αμέσως, έκανα αξίωση 4000 € και δύο εργάσιμες μέρες μετά είναι καθ' οδόν και τίποτα...


Το τσίρκο ετοιμάζεται να ξαναρχίσει...

Αυτόματη μετάφραση:
redtugaPT

Good, and since you know how it goes, don't play with the money and leave it at that. If the casino won't pay the money, then we'll try to help you. So far you've been waiting a few days and it's been a weekend when the money hasn't been processed, so I'm sure you'll get through it eventually.

Since you got the cash before, I guess it will be okay now too. Just don't spend the money.

Jaro

Έλαβα 🙏 αλλά αυτή τη φορά δεν έπαιξα. Περίμενα να το παραλάβω.



Αυτόματη μετάφραση:
redtugaPT

You did very well and you got the money in the end, so I commend you. 

I'm also glad you got it and everything got sorted out. 

Do you think you will continue to play here?🙂

Πάω, αλλά πάντα με όρια. Αν και μου αρέσουν τα υψηλά όρια, δεν θα μπορώ να ρισκάρω υψηλά ποσά εξαιτίας αυτών των καταστάσεων.

Με στεναχωρεί

Αυτόματη μετάφραση:
redtugaPT

Of course I personally wouldn't play with a lot of money if I were already playing. Sometimes it doesn't pay to lose a lot of money for nothing, so it's definitely best to play smart. 

So, have a good day and take care.🙂

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα