Γεια, διάβασα αυτά που έγραψες και λυπάμαι που έχεις και εσύ πρόβλημα με την ανάληψη. Είδα ότι το καζίνο σας έδωσε κάποιες συμβουλές όπως για παράδειγμα να ανοίξετε έναν νέο τραπεζικό λογαριασμό, κάτι που φαίνεται σαν μια παράξενη εναλλακτική εάν έχουν αρκετά να διαλέξουν.
Λοιπόν, όταν το κάνατε, ποιον λόγο έδωσαν για την άρνηση της απόσυρσής σας; Ρωτάω γιατί περιγράφεις ότι έπρεπε να επαληθεύσεις το έγγραφο του λογαριασμού με λατινικά γράμματα, κάτι που κατάφερες και πάλι δεν βοήθησε.
Τέλος πάντων, μην κάνετε τίποτα με τα χρήματα και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει αφού έχετε κάνει καταγγελία . Ας ελπίσουμε ότι η υπόθεσή σας μπορεί να επιλυθεί και το καζίνο θα σας πληρώσει τα χρήματά σας.
Hi, I read what you wrote and I'm sorry that you also have a problem with the withdrawal. I saw that the casino gave you some advice like for example to open a new bank account, which seems like a strange alternative if they have enough to choose from.
So when you did, what reason did they give for refusing your withdrawal ? I ask because you describe that you had to verify the account document in Latin letters, which you managed to do, and it still didn't help.
Anyway, don't do anything with the money and our team will try to help you since you have opened a complaint. Hopefully your case can be resolved and the casino will pay you your money.
Αυτόματη μετάφραση: