πριν από 3 μήνες
Αδερφέ είχες ακόμα πρόβλημα μαζί τους; ή σου επιστρέφουν το υπόλοιπο ;
Bro did you still face problem with them ? or they return you the balance ?
0
Αδερφέ είχες ακόμα πρόβλημα μαζί τους; ή σου επιστρέφουν το υπόλοιπο ;
Bro did you still face problem with them ? or they return you the balance ?
Δεν υπάρχουν πολλά άλλα να προτείνω, φοβάμαι. Ίσως χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να διευθετηθεί το παράπονο. Έχουμε επίσης μια διαδικασία που ονομάζεται «αξιολόγηση περίπτωσης».
There is little else to suggest, I'm afraid. Maybe it just take some time until the complaint is addressed. We also have a procedure called "case evaluation."
Αν θεωρητικά για πλάκα θα μπορούσαμε να πούμε ότι ασχολείστε και με αθλητικό στοίχημα, θα μπορούσατε να εξηγήσετε ποια θεωρητική κατάσταση δικαιολογεί το κλείσιμο του λογαριασμού κάποιου και τη δήμευση όλων των κεφαλαίων του;
Όλοι οι κανονικοί και κανονικοί ιστότοποι απλώς περιορίζουν τον πελάτη εάν δεν του αρέσουν τα στοιχηματικά του πρότυπα, πάντα στην περίπτωση των λογαριασμών που βγάζουν χρήματα αντί να χάνουν.
Αυτή είναι η μόνη περίπτωση που έχω συναντήσει ποτέ για να παραδεχτώ ανοιχτά ότι θα πάρουν τα χρήματά σας και θα κλείσουν τον λογαριασμό σας εάν δεν τους αρέσουν τα στοιχηματικά σας πρότυπα.
Φυσικά δεν μπορούν να αποδείξουν τίποτα, όλα τα στοιχεία είναι περιστασιακά, αλλά επειδή βρίσκονται στο Κουρασάο, δεν τους νοιάζει.
Το άλλο πράγμα είναι ότι το Καζίνο γνωρίζει ότι δεν πρόκειται να ασχοληθείς με αθλητικά στοιχήματα και μπορεί απλά να προωθήσει κάθε ανοιχτή υπόθεση εδώ στην ενότητα αθλητικών - ακόμα κι αν κάποιος έκανε μόνο ένα στοίχημα και η υπόθεση κλείσει - η βαθμολογία είναι άθικτη.
If we could theoretically just for fun say that you also deal with sports betting, could you explain what theoretical situation justifies closing someone's account and confiscating all of his funds?
All of the normal and regular sites simply limit the customer if they don't like his betting patterns, always in the case of the accounts that are making money instead of losing.
This is the only case I have ever met to openly admit that they are going to take your money and close your account if they don't like your betting patterns.
Ofcourse they can not prove anything, all of the evidence is circumstantial, but since they are in Curaçao, they don't care.
The other thing is, the Casino knows you are not going to deal with sports betting and they can simply push every open case here to the sports section - even if one made only one bet, and the case is closed - the rating is intact.
Γειά σου,
Θα προσπαθήσω να εξηγήσω αυτό το θεωρητικό ερώτημα.
Το βασικό σημείο είναι ότι, παρόλο που το πρόβλημα θα ήταν ένα μόνο αθλητικό στοίχημα, που θα οδηγούσε στο κλείσιμο του λογαριασμού, θα απαιτούσε επίσης να μιλήσουμε με το καζίνο σχετικά με τις σχετικές πολιτικές αθλητικών στοιχημάτων.
Δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό επειδή δεν έχουμε την απαραίτητη τεχνογνωσία σχετικά με τα αθλητικά στοιχήματα για να διασφαλίσουμε τη δικαιοσύνη. Επομένως, αφήνουμε άλλους να το χειριστούν αυτό.
Ωστόσο, πιστεύω ότι καταλαβαίνω τι λες. Λίγα παράπονα έχουν γίνει στο παρελθόν σχετικά με αθλητικά στοιχήματα, γεγονός που υποδηλώνει ότι παρόλο που ο παίκτης έβαλε κάποια στοιχήματα, το πρόβλημά του με το καζίνο δεν είχε καμία σχέση με τις πολιτικές και τις διαδικασίες αθλητικών στοιχημάτων, όπως καθυστερημένη πληρωμή ή επαλήθευση λογαριασμού. Οι ιδιαιτερότητες είναι πάντα σημαντικές.
Hello,
I'll try to explain this theoretical question.
The key point is that, even though the problem would have been a single sports wager, leading to the account's closure, it would also have required us to speak with the casino about related sports betting policies.
We are unable to do this because we lack the necessary expertise about sports betting to ensure fairness. We therefore let others handle that.
However, I believe I understand what you are saying. Few complaints have been made in the past about sports betting, which suggests that although the player placed some bets, his issue with the casino had nothing to do with the sports betting policies and procedures, such as delayed payment or account verification. The specifics are always important.
Αδερφέ, δεν είναι στο Κουρασάο. Τα CEG για παράδειγμα είναι πολύ δίκαια.
Η άδεια είναι ΑΔΕΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ANJOUAN, δεν απαντούν καν σε μηνύματα, ο δικαιοπάροχος είναι κρίμα που είναι ακόμη και μαζί με τα suprabets.
Το άλλο πράγμα είναι ότι το Καζίνο γνωρίζει ότι δεν πρόκειται να ασχοληθείς με αθλητικά στοιχήματα και μπορεί απλά να προωθήσει κάθε ανοιχτή υπόθεση εδώ στην ενότητα αθλητικών - ακόμα κι αν κάποιος έκανε μόνο ένα στοίχημα και η υπόθεση κλείσει - η βαθμολογία είναι άθικτη. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ και ο γκουρού του καζίνο πρέπει να δείξει ότι πολλοί παίκτες αντιμετωπίζουν πρόβλημα λογαριασμού. έτσι οι άνθρωποι δεν θα χρησιμοποιούν suprabets.
,
Bro, they are not in curacao. CEG for example are very fair.
The license is ANJOUAN GAMING LICENSING they even dont reply to mails, the licensor its a shame that even are together with suprabets.
The other thing is, the Casino knows you are not going to deal with sports betting and they can simply push every open case here to the sports section - even if one made only one bet, and the case is closed - the rating is intact. YOU RE RIGHT and casino guru must signal that many players face account problem. so people wont use suprabets.
Γειά σου,
τώρα μια θεωρητική ερώτηση από την πλευρά μου, αν μου επιτρέπεται:
Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει ένας ιστότοπος με το όνομα "κριτικές αθλητικών βιβλίων". Οι κριτικές δεν έχουν καμία σχέση με τα καζίνο. όλοι οι οδηγοί και η πλειοψηφία των θεμάτων σε ολόκληρο τον ιστότοπο σχετίζονται με αθλητικά στοιχήματα. Θα αναζητούσατε ένα αξιοσέβαστο αθλητικό βιβλίο ή καζίνο χρησιμοποιώντας έναν τέτοιο ιστότοπο;
Επιπλέον, παρόλο που δεν έχουμε πολλά να πούμε για τα αθλητικά στοιχήματα, μπορείτε να εκφράσετε τις απόψεις σας στο φόρουμ μας, το οποίο προσθέσαμε επειδή αναγνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι να μοιράζεστε πληροφορίες. Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν γνωρίζουμε πολλά για τις πολιτικές "SB", οπότε πώς μπορούμε να ειδοποιήσουμε τους παίκτες για κάτι που δεν κατανοούμε πλήρως; Απλώς έχετε υπόψη σας τη σύνοψη της καταγγελίας σας:
"Δεδομένου ότι το ζήτημα που οδήγησε στον αποκλεισμό σας οφειλόταν σε θέμα που σχετίζεται με αθλητικά στοιχήματα, δυστυχώς, δεν θα είμαστε σε θέση να σας συμβουλεύσουμε σωστά, καθώς δεν έχουμε αρκετές πληροφορίες για τα αθλητικά στοιχήματα και δεν θα μπορούσαμε να κρίνουμε σωστά Όλα τα υπέρ και τα κατά, επομένως, πρέπει να απορρίψουμε την καταγγελία σας».
Κατά συνέπεια, το φόρουμ.
Δεν προσπαθώ να σας εναντιωθώ, απλά θέλω να καταλάβετε ότι έχουμε ήδη κάνει πολλές παρόμοιες συζητήσεις, αλλά κανένα από αυτά δεν έχει αλλάξει τίποτα.
Hello,
now a theoretical question from my side, if I may:
Suppose that there is a website named "sportsbook reviews." Reviews have nothing to do with casinos; all guides and the majority of topics on the entire website relate to sports betting. Would you search for a respectable sportsbook or casino using such a website?
In addition, even though we do not have much to say about sports betting, you can still express your opinions in our forum, which we added because we recognize how important it is to share information. To be honest, we do not know a lot about "SB" policies, so how can we alert players to something we do not fully comprehend? Just keep in mind the summary of your complaint:
"As the issue resulting in your blocking was due sports betting-related issue, unfortunately, we won't be able to advise you correctly as we don't have enough insight into sports betting, and we wouldn't be able to judge competently all the pros and cons, therefore, we have to reject your complaint."
Consequently, the forum.
I'm not trying to oppose you, I just want you to understand that we have already had many similar discussions, yet none of these has changed anything.
Όχι από την πλευρά μου δεν σου ζητάω να κρίνεις, σε παρακαλώ να είσαι ενδιάμεσος γιατί για μένα εδώ και 2 μήνες τα email μου αγνοούνται και ένας λογαριασμός με 7000 ευρώ είναι μπλοκαρισμένος χωρίς εξήγηση, αυτό που θέλω είναι απλά ο εκπρόσωπος του site του καζίνο μιλάει και μου εξηγεί βλέπετε; Έχεις τουλάχιστον μια ελάχιστη αξιοπιστία όχι ένας απλός παίκτης
Θα αναζητούσατε ένα αξιοσέβαστο αθλητικό βιβλίο ή καζίνο χρησιμοποιώντας έναν τέτοιο ιστότοπο;
Όσον αφορά την ερώτησή σας, θα ψάξω για αθλητικό βιβλίο και καζίνο ταυτόχρονα, σήμερα εσείς και εγώ γνωρίζουμε ότι πολλοί ιστότοποι έχουν μια πλευρά αθλητικών στοιχημάτων και μια πλευρά καζίνο στον ίδιο ιστότοπο, οπότε αν η φήμη τους είναι κακή και δεν το κάνουν πληρώνουν στα στοιχήματα προφανώς θα κάνουν το ίδιο για το καζίνο και δεν θα πληρώσουν, οπότε ακόμα κι αν ο ιστότοπός σας αφορά την πλευρά του καζίνο και ακόμα κι αν ήθελα να ψάξω για έναν ιστότοπο στοιχημάτων αν έχω κακή βαθμολογία στον ιστότοπό του, δεν θα εγγραφεί. Νομίζω ότι απάντησα στην ερώτησή σου
No, for my part I am not asking you to judge, I am asking you to be an intermediary because for me for 2 months my emails are ignored and an account with 7000 euros is blocked without explanation, what I want is that just the representative of the casino site speaks and explains to me you see? You at least have a minimum of credibility not a simple player
Would you search for a respectable sportsbook or casino using such a website?
As for your question, I will look for a sportsbook and casino at the same time, today you and I know that many sites have a sports betting side and a casino side on the same site, so if their reputation is bad and they do not pay on bets obviously they will do the same for the casino and will not pay, so even if your site is about the casino side, and even if I wanted to look for a betting site if I have a bad rating on their site, I will not register. I think I have answered your question
Εντάξει, λυπάμαι για όσα πέρασες.
Όχι μόνο το παράπονό σας δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές μας, αλλά επίσης δεν θα μπορούσαμε να εξακριβώσουμε το αποτέλεσμα της απάντησης εάν κάναμε τέτοιες ερωτήσεις στον εκπρόσωπο του καζίνο για λογαριασμό σας, ενώ επικεντρωνόμαστε μόνο στα καζίνο.
Λόγω της πολιτικής GDPR, για να εκπληρώσουμε το αίτημά σας, θα πρέπει επίσης να θεσπίσουμε νέες οδηγίες για το Κέντρο Εξυγίανσης. Φοβάμαι ότι δεν πρόκειται να συμβεί. Είναι αυτονόητο ότι η ομάδα είναι ανίκανη να συμμετάσχει σε θεωρητικές συζητήσεις σχετικά με τα πολυάριθμα παράπονα που σχετίζονται με τα καζίνο.
Ορισμένοι ιστότοποι υποστηρίζουν την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τα αθλητικά στοιχήματα. Κατά την άποψή μου, είναι πιο λογικό να μιλάτε για το πρόβλημά σας σε αυτούς τους ιστότοπους.
Σχετικά με την απάντησή σας:
Όσον αφορά την ερώτησή σας, θα ψάξω για αθλητικό βιβλίο και καζίνο ταυτόχρονα, σήμερα εσείς και εγώ γνωρίζουμε ότι πολλοί ιστότοποι έχουν μια πλευρά αθλητικών στοιχημάτων και μια πλευρά καζίνο στον ίδιο ιστότοπο, οπότε αν η φήμη τους είναι κακή και δεν το κάνουν πληρώνουν στα στοιχήματα προφανώς θα κάνουν το ίδιο για το καζίνο και δεν θα πληρώσουν, οπότε ακόμα κι αν ο ιστότοπός σας αφορά την πλευρά του καζίνο και ακόμα κι αν ήθελα να ψάξω για έναν ιστότοπο στοιχημάτων αν έχω κακή βαθμολογία στον ιστότοπό του, δεν θα εγγραφεί. Νομίζω ότι απάντησα στην ερώτησή σου
Πιστεύω ότι όλη αυτή η επικοινωνία αποδεικνύει ότι η προσέγγισή σας δεν λειτουργεί όπως νομίζατε. Έχετε υποθέσει, και δείτε πού σας πήρε.
Με απλά λόγια, ελέγξτε τα καζίνο σε σελίδες που προορίζονται για καζίνο και τα αθλητικά στοιχήματα σε σελίδες που είναι αφιερωμένες σε αθλητικά βιβλία. Εχετε δίκιο; Τα αθλητικά στοιχήματα είναι διαθέσιμα σε πολλά καζίνο. Ωστόσο, πιστεύετε πραγματικά ότι τα ίδια άτομα που καθορίζουν τα μπόνους, τις οδηγίες και τα επιχειρηματικά σχέδια για τα καζίνο διαχειρίζονται επίσης το τμήμα αθλητικών στοιχημάτων κάθε καζίνο; Δηλαδή, οι αθλητικοί κανόνες μπορεί να είναι άδικοι ακόμα κι αν το καζίνο είναι εξαιρετικό και δίκαιο. Για αυτόν τον λόγο, δεν θεωρούμε τα αθλητικά στοιχήματα ως χαρακτηριστικό του καζίνο και πιστεύουμε ότι το να υποθέσουμε δεν είναι ο καλύτερος τρόπος δράσης.
Λοιπόν, αυτό είναι όλο, φοβάμαι.
Ok, I'm sorry what you have been through.
Not only is your complaint outside of our purview, but we would also be unable to ascertain the outcome of the response if we were to ask the casino representative such questions on your behalf while we are concentrating only on casinos.
Due to the GDPR policy, in order to fulfill your request, we would also need to establish new guidelines for the Resolution Center. I am afraid that is not going to occur. It goes without saying that the team is incapable of engaging in theoretical discussions about the numerous complaints pertaining to casinos.
Some websites advocate for resolving problems related to sports betting; in my view, it makes more sense to talk about your problem on these websites.
Regarding your response:
As for your question, I will look for a sportsbook and casino at the same time, today you and I know that many sites have a sports betting side and a casino side on the same site, so if their reputation is bad and they do not pay on bets obviously they will do the same for the casino and will not pay, so even if your site is about the casino side, and even if I wanted to look for a betting site if I have a bad rating on their site, I will not register. I think I have answered your question
I believe this whole communication proves your approach does not work as you thought it would. You have been assuming, and look where it got you.
Put simply, review casinos on pages designated for casinos and sportsbooks on pages devoted to sportsbooks. You are right; sports betting is available at a lot of casinos. However, do you really believe that the same individuals who establish the bonuses, guidelines, and business plans for casinos also manage the sports betting division of each casino? That is to say, the sports rules may be unjust even if the casino is excellent and fair. For this reason, we do not view sports betting as a casino feature and believe that assuming is not the best course of action.
Well, that's all, I'm afraid.
Νομίζω ότι δεν καταλαβαίνεις τι καταλαβαίνω.
Ένα καζίνο που δεν πληρώνει που έχει κακή φήμη, που βρίσκει δικαιολογίες για να κλείσει έναν λογαριασμό και να μην δώσει τα κερδισμένα χρήματα στον παίκτη. Αυτόματα ή υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κάνει το ίδιο στο αθλητικό στοίχημα και το αντίστροφο πάει και προς τις δύο κατευθύνσεις.
Οπότε για μένα ως παίκτη αν δω ότι το site έχει κακή φήμη στο καζίνο, δεν θα εγγραφώ ακόμα κι αν θέλω να παίξω στοίχημα ή καζίνο. Αρκεί ο ιστότοπος να έχει μια φήμη πίσω του. Δεν χρειάζεται να εγγραφείτε.
Σε αυτή την περίπτωση αφήνοντας δείκτη 6,1/10 συμβάλλετε σε μια θετική εικόνα των suprabets. Αλλά είναι απατεώνες...
I think you don't understand what I'm getting at.
A casino that does not pay that has a bad reputation, that finds excuses to close an account and not give the winning money to the player. Automatically or there is a good chance that he will do the same in sports betting and vice versa it goes in both directions.
So for me as a player if I see that the site has a bad reputation in the casino, I will not register even if I want to play betting or casino. As long as the site has a reputation behind it. You don't have to register.
In this case by leaving an index 6.1/10 you contribute to a positive image of suprabets. But they are scammers...
Προσπάθησα να εξηγήσω ότι εδώ δεν έχουμε την ίδια άποψη και καταλαβαίνω τι λέτε.
Κατά τη γνώμη μου, μπορεί να έχετε εν μέρει δίκιο, αλλά απλά δεν μπορούμε να ενσωματώσουμε μια τέτοια υπόθεση στον μαθηματικό τύπο του Δείκτη Ασφάλειας που είναι συγκεκριμένος για τα καζίνο, εφόσον δεν εξετάζουμε τα αθλητικά στοιχήματα. Τουλάχιστον κάθε λάτρης του αθλητικού στοιχήματος έχει πρόσβαση στο φόρουμ.
Είναι εντάξει αν πιστεύετε ότι πρέπει να προσεγγίσουμε τα πράγματα διαφορετικά. Ωστόσο, δεν θα το κάνουμε, γι' αυτό μην μπερδεύετε την βαθμολογία αθλητικών στοιχημάτων—την οποία δεν προσφέρουμε καν—με τον δείκτη ασφάλειας του καζίνο .
Συνεχίζεις να λες το ίδιο, επομένως, ειλικρινά, δεν μου δίνεις άλλη επιλογή από το να επαναλάβω τον εαυτό μου.
Το Casino Guru δεν εξετάζει ούτε ερευνά τα αθλητικά βιβλία. λυπάμαι.
I have been trying to explain that we do not have the same viewpoint here, and I understand what you are saying.
In my opinion, you might be partly right, but we simply cannot incorporate such an assumption into the mathematical formula of the Safety Index that is specific to casinos as long as we do not look into sports betting. At least every fan of sports betting has access to the forum.
It is okay if you believe that we should approach things differently. However, we won't, so please do not confuse the sportsbook rating—which we do not even offer—with the casino Safety Index.
You keep saying the same, hence, frankly, giving me no other option than to repeat myself too.
Casino Guru does not review or investigate sportsbooks. I'm sorry.
Γεια σου radka λαμβάνω απάντηση από τις αρχές.
Hello radka i receive a response from the authorties.
Γεια! Αν μπορώ να το πω, δεν νομίζω ότι ήταν καλή ιδέα να μοιραστώ αυτό το είδος στιγμιότυπου οθόνης στο διαδίκτυο. Η διεύθυνση email και το πλήρες όνομά σας ήταν ορατά.
Έτσι, διέγραψα το στιγμιότυπο οθόνης. Επιπλέον, το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εμφανίζεται φαινόταν μόνο ως απάντησή σας. Θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε μόνο την τελική δήλωση, παρακαλώ;
Ευχαριστώ!
Hi! If I may say so, I do not think it was a good idea to share that kind of screenshot online. Your email address and full name were visible.
Thus, I deleted the screenshot. Furthermore, the email shown seemed like your response only. Could you post solely the final statement, please?
Thankyou!
Ο χειριστής έχει επιβεβαιώσει παραβίαση των Όρων και Προϋποθέσεων του, ειδικά με τη συμμετοχή σε στοιχήματα Arbitrage
Εξετάσαμε τα δεδομένα που παρέχονται από τον χειριστή και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι είναι σωστά
Αυτός ο λογαριασμός συμμετείχε σε στοιχήματα Arbitrage κατά παράβαση των όρων και προϋποθέσεων των χειριστών.
The operator has confirmed violation of their T&Cs, specifically engaging in Arbitrage betting
We have reviewed the data provided by the operator and come to the conclusion they are correct
This account was engaged in Arbitrage betting in violation of the operators terms and conditions.
Σας ευχαριστώ. Υποθέτω ότι όλα αυτά αφορούν αθλητικά στοιχήματα. Ειλικρινά, εντελώς έξω από τις εμπειρίες μας 🙁
Thank you. I suppose this is all about sports betting, then. Frankly, completely out from our experties 🙁
Συνολική εταιρεία απάτης.
Άρχισα να βάζω στοιχήματα στη Suprabets τον Αύγουστο με μια κατάθεση περίπου 30 ευρώ - έλαβα μερικά αιτήματα ανάληψης για να πετύχω αργά σε περισσότερο από μία ημέρα, έως ότου το τρίτο αίτημα ανάληψης των 66 ευρώ έμεινε ημιτελές τη Δευτέρα, 2 Σεπτεμβρίου. ο λογαριασμός ήταν κλειδωμένος και το υπόλοιπο σε εκείνο το σημείο ήταν περίπου 250€. Δεν απαντούν σε e-mail και 10 φορές την ημέρα μιλάω με το chat που δεν μπορεί και δεν θέλει να βοηθήσει καθόλου. Πώς μπορεί αυτή η εταιρεία να λειτουργήσει έστω και για μια μέρα. Μου έκλεψαν εντελώς τα κέρδη μου - προφανώς δεν μπορείς να κερδίσεις 300 ευρώ με 30 ευρώ σε μερικές εβδομάδες;; Παρακαλώ κάντε κάτι ώστε αυτή η εταιρεία να σταματήσει να προσφέρει τα παιχνίδια της ακόμα και στη Φινλανδία. Αυτό είναι γεμάτο από ανελέητο ανοιχτό έγκλημα!!
Total scam company.
I started placing bets on Suprabets in August with a deposit of around 30 euros - I got a couple of withdrawal requests to succeed slowly in more than a day until the third withdrawal request of 66 euros was left unfinished on Monday, September 2. and my account was locked and the balance at that point was about €250. They don't respond to e-mails and 10 times a day I talk with the chat who can't and don't want to help at all. How can this company operate even for a day. They completely robbed me of my winnings - apparently you can't win 300 euros with 30 euros in a couple of weeks?? Please do something so that this company stops offering its games even in Finland. This is full of ruthless open crime!!
Täysi huijarifirma.
Aloitin elokuun puolella noin 30 euron talletuksella vetojen lyönnin Suprabetsilla - sain pari nostopyyntöä onnistumaan hitaasti yli vuorokaudessa kunnes kolmas kotiutuspyyntö 66 euroa jäi kesken maanantaina 2.9. ja tilini lukittiin ja saldo siinä vaiheessa noin 250 €. Eivät vastaa mitään sähköposteihin ja 10 kertaa päivässä keskustelen chatin kanssa jotka eivät voi eivätkä halua auttaa yhtään. Miten tää firma voi toimia päivääkään. Täysin ryöstivät voittoni -ei ilmeisesti parissa viikossa saa 30 :llä eurolla voittaa 300 euroa?? Tehkää ny jotain että tää firma lopettaa peliensä tarjonnan edes Suomessa. Tämähän on täyttä häikäilemättömän avointa rikollisuutta!!
https://anjouangaming.com/file-a-complaint/
Μπορείτε να δοκιμάσετε εδώ
Κάντε μια καταγγελία εδώ και θα απαντήσουν, από την πλευρά μου ήταν με suprabets το άδικό του.
Ο λογαριασμός μου κλειδώθηκε με 7000 ευρώ..
https://anjouangaming.com/file-a-complaint/
You can try here
File a complaint here and they will answer, for my part they were with suprabets its unfairness.
My account was locked with 7000 euros..
Η περίπτωσή σας με τα suprabets προχώρησε με κάποιο τρόπο; Και πόσο καιρό είναι κλειδωμένος ο λογαριασμός σας;
Did your case with suprabets progress in any way? And how long has your account been locked?
Etenikö asiasi mitenkään suotuisasti suprabetsin kanssa? Ja miten pitkään tilisi on ollut lukittuna?
Έκανα καταγγελία - αλλά τι γνώμη είχαν για την περίπτωσή σας!!
I filed a complaint - but what did they think of your case!!
Tein valituksen - mutta mitä mieltä he siis olivat tapauksestasi!!
Συνολική εταιρεία απάτης.
Άρχισα να βάζω στοιχήματα στη Suprabets τον Αύγουστο με μια κατάθεση περίπου 30 ευρώ - έλαβα μερικά αιτήματα ανάληψης για να πετύχω αργά σε περισσότερο από μία ημέρα, έως ότου το τρίτο αίτημα ανάληψης των 66 ευρώ έμεινε ημιτελές τη Δευτέρα, 2 Σεπτεμβρίου. ο λογαριασμός ήταν κλειδωμένος και το υπόλοιπο σε εκείνο το σημείο ήταν περίπου 250€. Δεν απαντούν σε e-mail και 10 φορές την ημέρα μιλάω με το chat που δεν μπορεί και δεν θέλει να βοηθήσει καθόλου. Πώς μπορεί αυτή η εταιρεία να λειτουργήσει έστω και για μια μέρα. Μου έκλεψαν εντελώς τα κέρδη μου - προφανώς δεν μπορείς να κερδίσεις 300 ευρώ με 30 ευρώ σε μερικές εβδομάδες;; Παρακαλώ κάντε κάτι ώστε αυτή η εταιρεία να σταματήσει να προσφέρει τα παιχνίδια της ακόμα και στη Φινλανδία. Αυτό είναι γεμάτο από ανελέητο ανοιχτό έγκλημα!!
Total scam company.
I started placing bets on Suprabets in August with a deposit of around 30 euros - I got a couple of withdrawal requests to succeed slowly in more than a day until the third withdrawal request of 66 euros was left unfinished on Monday, September 2. and my account was locked and the balance at that point was about €250. They don't respond to e-mails and 10 times a day I talk with the chat who can't and don't want to help at all. How can this company operate even for a day. They completely robbed me of my winnings - apparently you can't win 300 euros with 30 euros in a couple of weeks?? Please do something so that this company stops offering its games even in Finland. This is full of ruthless open crime!!
Täysi huijarifirma.
Aloitin elokuun puolella noin 30 euron talletuksella vetojen lyönnin Suprabetsilla - sain pari nostopyyntöä onnistumaan hitaasti yli vuorokaudessa kunnes kolmas kotiutuspyyntö 66 euroa jäi kesken maanantaina 2.9. ja tilini lukittiin ja saldo siinä vaiheessa noin 250 €. Eivät vastaa mitään sähköposteihin ja 10 kertaa päivässä keskustelen chatin kanssa jotka eivät voi eivätkä halua auttaa yhtään. Miten tää firma voi toimia päivääkään. Täysin ryöstivät voittoni -ei ilmeisesti parissa viikossa saa 30 :llä eurolla voittaa 300 euroa?? Tehkää ny jotain että tää firma lopettaa peliensä tarjonnan edes Suomessa. Tämähän on täyttä häikäilemättömän avointa rikollisuutta!!
Λυπάμαι πραγματικά που η ομάδα παραπόνων μας δεν μπόρεσε να σας προσφέρει βοήθεια, καθώς το παράπονό σας αφορούσε τα αθλητικά στοιχήματα και δεν ασχολούμαστε με αυτό εδώ.
Θα μπορούσα να προτείνω μερικούς ιστότοπους που το κάνουν και ίσως λάβετε καλύτερη απάντηση από αυτούς:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
I am really sorry that our complaint team couldn't offer you any help, as your complaint was related to sports betting, and we don't deal with it here.
I could suggest some sites that do, and maybe you will get some better response from them:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Για λογαριασμό μου, μπορούν να συνεχίσουν το έγκλημά τους στο μέλλον - όταν κανείς και τίποτα δεν μπορεί να κάνει τίποτα γι 'αυτό.
Αλλά μην κάνετε πολύ μεγάλες καταθέσεις εκεί αν θέλετε να παίξετε.
Φυσικά, μπορείτε πιθανώς να συνεχίσετε να παίζετε εκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, αν μόνο χάσετε, και αν παίξετε arbitrage, τότε ελπίζετε ότι το διακριτικό που παίζεται εκεί δεν θα κερδίσει - αλλά να είστε προετοιμασμένοι για το κλείσιμο του λογαριασμού σας εάν κερδίσετε ή προσπαθήσετε για ανάληψη κεφαλαίων από εκεί.
Και αν πω ειλικρινά, αυτό το πρόβλημά μου δεν σχετίζεται μόνο με τα αθλητικά στοιχήματα - αλλά με το γεγονός ότι ο λογαριασμός είναι κλειδωμένος όταν ευλογούνται δυσανάλογα πολλά κέρδη σε σύντομο χρονικό διάστημα - τώρα παίξτε ρουλέτα ή στοιχήματα 1,x,2 !!!
Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι αυτή η λάφκα συνεχίζει να λειτουργεί, παρόλο που τα τελευταία χρόνια υπήρξαν συγκλονιστικά πολλά παραδείγματα αυτού του είδους δραστηριότητας. Απατούν και παίρνουν τα λεφτά - και παρά τα αιτήματα, δεν απαντούν τίποτα.
Θα καταλάβαινα καλύτερα αν πρόκειται να κλείσουν τον ιστότοπό τους και εξακολουθούν να παίρνουν ό,τι μπορούν να πάρουν στα τελικά μέτρα - τότε καταλαβαίνω το μοντέλο λειτουργίας - διαφορετικά δεν το κάνω.
Και ναι, ήμουν και χαζός - ευτυχώς έμεινα στην πρώτη δεκάδα λόγω δύο επιτυχημένων αποχωρήσεων - αλλιώς τα κέρδη ήταν 250 ευρώ.
On my behalf, they can continue their crime in the future - when no one and nothing can do anything about it.
But don't make very big deposits there if you want to play.
Of course, you can probably continue playing there for a long time if you only lose, and if you play arbitrage, then hope that the token played there doesn't win - but be prepared for your account to be closed if you win or try to withdraw funds from there.
And if I say frankly, this problem of mine is not only related to sports betting - but to the fact that the account is locked when a disproportionate amount of winnings are blessed in a short time - now play roulette or 1,x,2 betting!!!
It is little wonder that this lafka continues to operate, even though there have been shockingly many examples of this type of activity over the past few years. They cheat and take the money - and despite the requests, they don't answer anything.
I would understand better if they are just about to close their site and are still taking everything they can get in the final meters - then I understand the operating model - otherwise I don't.
And yes, I was stupid too - luckily I stayed in the top ten due to two successful withdrawals - otherwise the winnings were 250 euros.
Mun puolesta voivat jatkaa rikollisuuttaan jatkossakin - kun ei kukaan eikä mikään sille mitään mahda.
Mutta älkää nyt kovin suuria talletuksia sinne tehkö jos haluatte pelata.
Toki varmaan saatte pitkäänkin jatkaa pelaamista sinne jos vain häviätte ja jos arbitraaseja pelaatte niin toivokaa ettei sinne pelattu merkki voita - mutta varautukaa nyt ihmeessä tilinne sulkemiseen jos voitatte tai yrittätte kotiuttaa sieltä varoja.
Ja jos suoraan sanon niin tämä ongelmani ei tavallaan liity vain urheiluvedonlyöntiin - vaan siihen että tili lukitaan kun sinne siunaantuu suhteettoman paljon voittoja pienessä ajassa - pelaa nyt sitte rulettia tai 1,x,2 vedonlyntiä!!!
Vähä on ihme että tää lafka jatkaa toimintaansa vaikka viime vuosien varrelta on järkyttävän paljon esimerkki tälläisestä toiminnasta. Huijataan ja viedään rahat - eikä pyynnöistä huolimatta vastata asiaan yhtään mitään.
Mä ymmärtäisin paremmin jos ovat ihan kohta sulkemassa sivunsa ja ottamalla vielä loppumetreillä kaikki irti mitä saadaan - silloin tajuan toimintamallin - muuten en.
Ja joo tyhmä mäkin olin - onneksi jäin kympin plussalle kahdesta onnistuneesta kotiutuksesta johtuen - muuten ryöstivät voitot 250 euroa.
Λοιπόν, σήμερα απάντησαν χωρίς να προσδιορίσουν το λάθος μου, πόσο μάλλον το έγκλημά μου - δεν έχω κάνει τίποτα λάθος ή λάθος είδους στοιχήματα - δεν έχω λάβει καν μπόνους και χρησιμοποίησα μόνο τη δική μου μέθοδο κατάθεσης!!
Τα στοιχήματά μου ήταν παρόμοια με αυτά που παίρνουν οι φίλοι μου για να παίζουν εκεί συνέχεια - κυρίως έψαχναν για τις καλύτερες αποδόσεις κ.λπ. - χωρίς στοιχήματα arbitrage κλπ... αλλά αυτή ήταν η κλασική απάντησή τους, την οποία έχω δει και με άλλους!! !
«Αγαπητέ παίκτη,
Ο λογαριασμός σας έχει επισημανθεί για παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων, σημείο 11.5.
Σύμφωνα με τους όρους μας, θα κλείσουμε τον λογαριασμό σας.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση
Με εκτίμηση,
Ομάδα SB
Well, today they answered without identifying my mistake, let alone my crime - I haven't done anything wrong or wrong kinds of bets - I haven't even received any bonus and only used my own deposit method!!
My bets were similar to what my friends get to play there all the time - mainly they were looking for the best odds etc. - no arbitrage bets etc... but this was their classic answer, which I have seen with others too!!!
"Dear player,
Your account has been flagged for violating our terms and conditions point 11.5.
In accordance with our terms we will close your account.
Thank you for understanding
Yours sincerely,
SB team
No niin tänään vastasivat yhtään yksilöimättä virhettäni saati rikostani - en ole tehnyt mitään väärää tai vääränlaisia vetoja - en ole edes saanut mitään bonusta ja käyttänyt vain omaa talletusmetodiani!!
Vetoni olivat samanlaisia mitä ystäväni saavat pelata sinne jatkuvasti - etupäässä etsivät jostain kohteista parhaita kertoimia jne - ei mitään arbitraasivetoja jne...mutta tämä oli heidän klassikkovastauksensa mitä olen nähnyt muidenkin kohdalla!!!
"Dear player,
Your account has been flagged for violating our terms and conditions point 11.5 .
In accordance with our terms we will close your account.
Thank you for understanding
Yours sincerely,
SB team
αποκλεισμένοι για 3 μήνες, δεν θα κάνουν κάτι για εσάς αδερφέ suprabets, δεν απάντησαν σε χιλιάδες μηνύματα, το chat πάντα ισχυρίζεται ότι δεν είναι υπεύθυνοι για λογαριασμό κ.λπ..
blocked for 3 month, they wont do something for you bro suprabets, they didnt reply to thousand mails, the chat is always claiming that they re not responsable of account etc..
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.