πριν από 5 μήνες
0
Υπάρχουν αρκετοί που επηρεάζονται με τον ίδιο τρόπο λειτουργίας και εξακολουθεί να έχει μια μέση βαθμολογία, θα πρέπει να του δώσω την ελάχιστη, καθώς κράτησε τα χρήματά μας χωρίς καμία εξήγηση και δεν απαντά ποτέ στα email, πιστεύοντας στη φήμη που έχει κάποιος για να παίξει σε αυτό το καζίνο. .. ότι Δεν βοηθάει το ότι συνεχίζει να εξαπατά περισσότερους ανθρώπους.
There are several affected with the same modus operandi and it still has an average rating, I should give it the minimum since it kept our money without any explanation and never responds to the emails, trusting in the reputation one enters to play in that casino... that It doesn't help that he continues to scam more people.
son varios afectados con el mismo modo operantis y aun tiene una calificación media, debería darle la mínima ya que se quedo con nuestro dinero sin explicación alguna y nunca responde los emails, confiando de las reputación uno entra a jugar en ese casino...eso no ayuda que siga estafando a mas personas
Έχουμε συγκεκριμένη διαδικασία όταν εξετάζουμε όλα τα διαδικτυακά καζίνο και αυξάνουμε ή μειώνουμε την αξιολόγηση και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά σε αυτό το άρθρο 👈.
Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε όλους τους παίκτες να κατανοήσουν καλύτερα εάν ένα καζίνο είναι ασφαλές ή όχι και ελπίζουμε όλοι οι χρήστες μας να είναι πιο προσεκτικοί όταν πρόκειται να επιλέξουν ένα καζίνο για να παίξουν.
We have certain procedure when we review all online casinos and increase or decrease the rating and you can read more about it in this article 👈.
We aim to help all the players better understand if a casino is safe or not, and we hope for all of our users to get more careful when it comes to choosing one to play at.
Είμαστε πάντα στην ευχάριστη θέση να βοηθήσουμε.
Έχετε κάποια ενημέρωση για την περίπτωσή σας; Ο Peter ερευνά ήδη το θέμα, όπως μπορώ να δω, οπότε ελπίζω σύντομα να δούμε κάποια πρόοδο.
We are always glad to help.
Do you have any updates on your case? Peter is already investigating the matter, as I can see, so hopefully soon we'll see some progress.
Αυτό το καζίνο δεν είναι συνεργάσιμο και δεν μιλάει, δεν ξέρω τι να κάνω Romi. Πάνω από όλα υπάρχει ένα μεγάλο ποσό στον λογαριασμό μου
This casino is not cooperative and does not talk, I don't know what to do Romi. Above all there is a large sum in my account
Όπως μπορώ να δω στην καταγγελία σας, ο Peter είναι σε επαφή με το καζίνο, γι' αυτό να είστε υπομονετικοί και ελπίζουμε ότι σύντομα θα μπορείτε να δείτε την κίνηση.
As I can see in your complaint, Peter is in contact with the casino, so please be patient, and hopefully soon you will be able to see the movement.
Χμμ, το βλέπω αυτό ως μια πολύ περίπλοκη κατάσταση γιατί αν αφορά κυρίως τα αθλητικά στοιχήματα και το μπόνους που χρησιμοποιήσατε σε αυτό το πλαίσιο, πιθανότατα η ομάδα μας δεν θα μπορέσει να βοηθήσει. Βλέπω όμως ότι μοιραστήκατε και κάποια πράγματα για τη ρουλέτα οπότε θα δούμε τι θα πει η ομάδα μας και αν θα ασχοληθεί περαιτέρω με την υπόθεση. Προς το παρόν, ας κάνουμε υπομονή γιατί δεν θέλω να σας παραπλανήσω.
Hmm I see this as quite a complicated situation because if it's mainly about the sports betting and the bonus that you used in this context probably our team won't be able to help. But I see that you also shared some things about roulette so we will see what our team will say and whether they will deal with the case further. For now, let's be patient because I don't want to misslead you.
Πιστεύεις ότι είναι φυσιολογικό αυτό που συμβαίνει εδώ;
Έπαιξα καζίνο, αλλά ο γκουρού του καζίνο δεν συνέχισε να λύνει το πρόβλημα
Do you think its normal what is happening jaro ?
I played casino, but casino guru did not continue to solve the problem
Γειά σου,
αυτή είναι μια μάλλον κοινή παρεξήγηση. Επιτρέψτε μου μια ερώτηση, παρακαλώ:
Κατά την περιήγηση στους ιστότοπούς μας, πιστεύετε ότι εξετάζουμε τα αθλητικά βιβλία εδώ;
Εμείς όχι, όλα όσα διαβάζετε εδώ περιέχουν πάντα μόνο τη λέξη "καζίνο". Έτσι, αν ακολουθήσετε τον ιστότοπό μας για να εντοπίσετε τους στοιχηματιστές, μπορεί να κάνετε λάθος πολύ εύκολα.
Ως εκ τούτου, αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συνήθως δεν εμβαθύνουμε σε συζητήσεις που σχετίζονται με αθλητικά στοιχήματα και ιδιαίτερα αντιμετωπίζουμε τέτοια παράπονα. Αν δεν κάνω λάθος, αναφέρεται λοιπόν στο έντυπο αίτησης καταγγελίας.
Λοιπόν, λυπάμαι.
Hello,
this is a rather common misunderstanding. Allow me a question, please:
Upon browsing our websites, do you think we review sports books here?
We don't, everything you read here always only contains the word "casino". Thus, if you follow our website to spot fair bookies, you may be mistaken quite easily.
Hence, this is the reason why we usually do not delve into sports betting-related conversations and especially address such complaints. If I'm not mistaken, it is therefore mentioned in the complaint application form.
Well, I'm sorry.
Καταλαβαίνω τι λες. Αλλά σας λέω ότι ο λογαριασμός παίκτη μου παίχτηκε σε καζίνο και αθλήματα.
Έτσι, συνήθως ο γκουρού του καζίνο μπορεί να αναλάβει την υπόθεση
I understand what you are saying. But I am telling you that my player account was played on casino and sport.
So normally casino guru can take care of the case
Όπως μπορώ να δω στην καταγγελία σας, ο Peter σας εξήγησε τα πάντα, έγραψε: "Δυστυχώς, τα στιγμιότυπα οθόνης σας δεν είναι ικανοποιητικά στοιχεία έναντι των πληροφοριών που παρέχονται από το καζίνο. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, ο εκπρόσωπος του καζίνο μου έδωσε στοιχεία για τις δραστηριότητές σας στο παιχνίδι όπου είναι ορατό ότι δεν έχετε παίξει το μπόνους του καζίνο που αναφέρατε νωρίτερα στην καταγγελία και ότι το μεγαλύτερο μέρος της δραστηριότητάς σας ήταν στην ενότητα αθλητικών στοιχημάτων Καθώς το πρόβλημα που οδήγησε στον αποκλεισμό σας οφειλόταν σε θέμα που σχετίζεται με αθλητικά στοιχήματα, δυστυχώς, θα το κάνουμε». Δεν μπορούμε να σας συμβουλεύσουμε σωστά, καθώς δεν έχουμε αρκετή εικόνα για τα αθλητικά στοιχήματα και δεν θα μπορούσαμε να κρίνουμε σωστά όλα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, επομένως, πρέπει να απορρίψουμε την καταγγελία σας."
Αυτός είναι ο λόγος που το παράπονο δεν μπόρεσε να επιλυθεί από την ομάδα μας εδώ.
Έχετε προσπαθήσει να επικοινωνήσετε με κάποιον από τους ιστότοπους που πρότεινε;
As I can see in your complaint, Peter explained everything to you, he wrote: "Unfortunately, your screenshots aren't satisfactory evidence against the information provided by the casino. As mentioned before the casino representative has provided me with evidence of your gaming activities where it is visible that you have not played the casino bonus you mentioned earlier in the complaint and most of your activity was in the sports betting section. As the issue resulting in your blocking was due sports betting-related issue, unfortunately, we won't be able to advise you correctly as we don't have enough insight into sports betting, and we wouldn't be able to judge competently all the pros and cons, therefore, we have to reject your complaint."
That is the reason the complaint couldn't be solved by our team here.
Have you tried to contact any of the websites he suggested?
Ανέφερα ότι έπαιξα το μπόνους ήταν αθλητικό μπόνους ούτως ή άλλως ίσως δεν έδωσα προσοχή.
Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τους ιστότοπους που μου δώσατε μία απάντηση Λυπούμαστε για το πρόβλημά σας με τον ιστότοπο στοιχημάτων που αναφέρατε. Δεν μπορείτε να το βρείτε στη λίστα μας επειδή δεν είναι μια από τις ελεγμένες και προτεινόμενες μάρκες μας. Ως εκ τούτου, θα ήταν αδύνατο να προσφέρουμε τη διαμεσολάβησή μας μαζί τους.
Η Suprabets ηγείται της διαμάχης για το γεγονός ότι πρόκειται για αθλητικό στοίχημα, οπότε θα απαντήσετε ότι δεν είναι δική μας ευθύνη η υπόθεση θα απορριφθεί όπως 100 φορές πριν για άλλους παίκτες, και η βαθμολογία suprabet δεν επηρεάζεται.
Πρέπει να σταματήσουμε και να τους δώσουμε βαθμολογία όχι 6,1 αλλά 1 στα 10.
Πρέπει να αλλάξετε ότι ακόμη και για άλλους παίκτες πρέπει να ξέρουν πώς λειτουργούν αυτά τα καζίνο...
i mentionned i played the bonus it was sport bonus anyway maybe i didnt make attention.
I tried to contact the sites you gave me one answer We are sorry to hear about your issue with the betting site you mentioned. You couldn't find it on our list because it is not one of our tested and recommended brands. Therefore, it would be impossible for us to offer our mediation with them.
Suprabets is leading the dispute on the fact that it is sports betting so you will answer that it is not our responsibility the case will be rejected as 100 times before for other players, and the suprabet rating is not affected.
We must stop, and give them a rating not of 6.1 but 1 out of 10.
You must change that even for others players they must know how these casino works...
Ανέφερα ότι έπαιξα το μπόνους ήταν αθλητικό μπόνους ούτως ή άλλως ίσως δεν έδωσα προσοχή.
Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τους ιστότοπους που μου δώσατε μία απάντηση Λυπούμαστε για το πρόβλημά σας με τον ιστότοπο στοιχημάτων που αναφέρατε. Δεν μπορείτε να το βρείτε στη λίστα μας επειδή δεν είναι μια από τις ελεγμένες και προτεινόμενες μάρκες μας. Ως εκ τούτου, θα ήταν αδύνατο να προσφέρουμε τη διαμεσολάβησή μας μαζί τους.
Η Suprabets ηγείται της διαμάχης για το γεγονός ότι πρόκειται για αθλητικό στοίχημα, οπότε θα απαντήσετε ότι δεν είναι δική μας ευθύνη η υπόθεση θα απορριφθεί όπως 100 φορές πριν για άλλους παίκτες, και η βαθμολογία suprabet δεν επηρεάζεται.
Πρέπει να σταματήσουμε και να τους δώσουμε βαθμολογία όχι 6,1 αλλά 1 στα 10.
Πρέπει να αλλάξετε ότι ακόμη και για άλλους παίκτες πρέπει να ξέρουν πώς λειτουργούν αυτά τα καζίνο...
i mentionned i played the bonus it was sport bonus anyway maybe i didnt make attention.
I tried to contact the sites you gave me one answer We are sorry to hear about your issue with the betting site you mentioned. You couldn't find it on our list because it is not one of our tested and recommended brands. Therefore, it would be impossible for us to offer our mediation with them.
Suprabets is leading the dispute on the fact that it is sports betting so you will answer that it is not our responsibility the case will be rejected as 100 times before for other players, and the suprabet rating is not affected.
We must stop, and give them a rating not of 6.1 but 1 out of 10.
You must change that even for others players they must know how these casino works...
Τότε λυπάμαι πραγματικά που κανένας από τους δύο δεν μπορούσε να σας βοηθήσει.
Δυστυχώς, δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής του δείκτη ασφαλείας του καζίνο με αυτόν τον τρόπο, επειδή δεν χειριζόμαστε παράπονα ή οτιδήποτε σχετίζεται με αθλητικά στοιχήματα.
Then I am really sorry that neither of them could help you.
Unfortunately, there is no possibility of changing the safety index of the casino this way because we don't handle complaints or anything related to sports betting.
Οι απάτες συνεχίζονται σε αυτό το καζίνο, θα πρέπει να του δώσω αρνητικό και όχι τη γενναιόδωρη βαθμολογία που του δίνουν για να συνεχίσω να διαπράττω εγκλήματα, έχω περάσει 4 μήνες χωρίς να πάρω τα χρήματά μου πίσω
The scams continue in this casino, I should give it a negative and not the generous score they give it to continue committing crimes, I have gone 4 months without getting my money back
siguen las estafas en este casino, ya debería ponerle en negativo y no tan generosa puntuación que le dan para seguir delinquiendo, yo voy 4 meses sin que me devuelva mi dinero
Όπως έχουμε ήδη εξηγήσει πολλές φορές στο παρελθόν, δεν ασχολούμαστε με παράπονα που σχετίζονται με αθλητικό στοίχημα και ως εκ τούτου δεν μπορεί να επηρεάσει το σκορ, όπως το αποκαλείτε, με κανέναν τρόπο.
Μπόρεσε κάποιος από τους ιστότοπους που πρότεινα να εξετάσει αυτό το θέμα σας;
As we already explained many times before, we don't deal with complaints related to sports betting, and therefore it cannot impact the score, as you call it, in any way.
Were any of the sites I have suggested able to look into this issue of yours?
Αν θεωρητικά για πλάκα θα μπορούσαμε να πούμε ότι ασχολείστε και με αθλητικό στοίχημα, θα μπορούσατε να εξηγήσετε ποια θεωρητική κατάσταση δικαιολογεί το κλείσιμο του λογαριασμού κάποιου και τη δήμευση όλων των κεφαλαίων του;
Όλοι οι κανονικοί και κανονικοί ιστότοποι απλώς περιορίζουν τον πελάτη εάν δεν του αρέσουν τα στοιχηματικά του πρότυπα, πάντα στην περίπτωση των λογαριασμών που βγάζουν χρήματα αντί να χάνουν.
Αυτή είναι η μόνη περίπτωση που έχω συναντήσει ποτέ για να παραδεχτώ ανοιχτά ότι θα πάρουν τα χρήματά σας και θα κλείσουν τον λογαριασμό σας εάν δεν τους αρέσουν τα στοιχηματικά σας πρότυπα.
Φυσικά δεν μπορούν να αποδείξουν τίποτα, όλα τα στοιχεία είναι περιστασιακά, αλλά επειδή βρίσκονται στο Κουρασάο, δεν τους νοιάζει.
Το άλλο πράγμα είναι ότι το Καζίνο γνωρίζει ότι δεν πρόκειται να ασχοληθείς με αθλητικά στοιχήματα και μπορεί απλά να προωθήσει κάθε ανοιχτή υπόθεση εδώ στην ενότητα αθλητικών - ακόμα κι αν κάποιος έκανε μόνο ένα στοίχημα και η υπόθεση κλείσει - η βαθμολογία είναι άθικτη.
If we could theoretically just for fun say that you also deal with sports betting, could you explain what theoretical situation justifies closing someone's account and confiscating all of his funds?
All of the normal and regular sites simply limit the customer if they don't like his betting patterns, always in the case of the accounts that are making money instead of losing.
This is the only case I have ever met to openly admit that they are going to take your money and close your account if they don't like your betting patterns.
Ofcourse they can not prove anything, all of the evidence is circumstantial, but since they are in Curaçao, they don't care.
The other thing is, the Casino knows you are not going to deal with sports betting and they can simply push every open case here to the sports section - even if one made only one bet, and the case is closed - the rating is intact.
Αδερφέ, δεν είναι στο Κουρασάο. Τα CEG για παράδειγμα είναι πολύ δίκαια.
Η άδεια είναι ΑΔΕΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ANJOUAN, δεν απαντούν καν σε μηνύματα, ο δικαιοπάροχος είναι κρίμα που είναι ακόμη και μαζί με τα suprabets.
Το άλλο πράγμα είναι ότι το Καζίνο γνωρίζει ότι δεν πρόκειται να ασχοληθείς με αθλητικά στοιχήματα και μπορεί απλά να προωθήσει κάθε ανοιχτή υπόθεση εδώ στην ενότητα αθλητικών - ακόμα κι αν κάποιος έκανε μόνο ένα στοίχημα και η υπόθεση κλείσει - η βαθμολογία είναι άθικτη. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ και ο γκουρού του καζίνο πρέπει να δείξει ότι πολλοί παίκτες αντιμετωπίζουν πρόβλημα λογαριασμού. έτσι οι άνθρωποι δεν θα χρησιμοποιούν suprabets.
,
Bro, they are not in curacao. CEG for example are very fair.
The license is ANJOUAN GAMING LICENSING they even dont reply to mails, the licensor its a shame that even are together with suprabets.
The other thing is, the Casino knows you are not going to deal with sports betting and they can simply push every open case here to the sports section - even if one made only one bet, and the case is closed - the rating is intact. YOU RE RIGHT and casino guru must signal that many players face account problem. so people wont use suprabets.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.