πριν από 4 μήνες
Έχω πάνω από 6000 ευρώ εκεί πώς μπορώ να το επεξεργαστώ αυτό
I have more than 6000 euros there how can i process tiwh that
0
Έχω πάνω από 6000 ευρώ εκεί πώς μπορώ να το επεξεργαστώ αυτό
I have more than 6000 euros there how can i process tiwh that
Είπαν ότι δεν σεβάστηκα τον όρο 11,5 που είναι ψευδής, παίρνουν 6000 ευρώ, έπαιξα μπόνους για πρώτη φορά
Απάντησα στον Θωμά, δεν ήξερα ότι αυτό το καζίνο είναι κλέφτης.
Ίσως δεν επικοινωνήσω με τις αρχές της ANJOUAN GAMING, αν δεν μου εξηγήσουν.
They said i didnt respect term condition number 11.5 which is false, they take 6000 euros, i played a bonus for the first time
i answered to thomas, i didnt know these casino is a thief.
Maybe ill contact the ANJOUAN GAMING authorithies, if they dont explain me.
Σωστά, και μετά τι λέει το σημείο 11.5 για το οποίο κατηγορηθήκατε για παραβίαση των κανόνων; Εάν πιστεύετε ότι δεν έχετε παραβιάσει τίποτα, τότε ήταν ένα καλό βήμα να υποβάλετε μια καταγγελία και θα δούμε αν μπορούμε να το επιλύσουμε με κάποιο τρόπο.
Επίσης, ευχαριστώ που απάντησες στον Tomas και ας δούμε πού θα πάτε από εδώ.
Αν έχετε κάτι νέο, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε.
Right, and then what does point 11.5 say about which you were accused of breaking the rules ? If you don't think you broke anything then it was a good step to lodge a complaint and we'll see if we can resolve it somehow.
Also, thank you for replying to Tomas and let's see where you go from here.
If you have anything new, don't hesitate to let us know.
Ήθελα απλώς να συγχαρώ το Casino Guru για την πτώση της συνολικής βαθμολογίας της Suprabets, τώρα είναι 6,1 και κάτω από τον μέσο όρο.
Για υπενθύμιση, μόλις πριν από λίγους μήνες ήταν στο 8,3.
Φυσικά είναι εντελώς απατηλοί ιστότοποι και αξίζουν τη βαθμολογία 0,0, αλλά κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση. 😀
Just wanted to congratulate Casino Guru on bringing down the overall rating of Suprabets, it is 6.1 and below the average now.
As a reminder, just a few months ago it was at 8.3.
Ofcourse they are completely fraudulent site and deserve the rating 0.0, but we are moving in the right direction. 😀
Με βάση κάτι, η βαθμολογία πρέπει να πέσει. Το επηρεάζουν αρκετοί παράγοντες και όταν προσθέτεις παίκτες των οποίων τα παράπονα δεν έχουν επιλυθεί, τότε τα πράγματα αρχίζουν να κινούνται περισσότερο. Αλλά αν δεν συμβαίνει αυτό, δεν μπορούμε απλώς να μειώσουμε τον δείκτη ασφάλειας.
Ωστόσο, βλέπω ότι αν συνεχιστεί έτσι, μάλλον δεν θα είναι καλό για το καζίνο. 🤔
On the basis of something the rating must go down. Several factors influence it and when you add players whose complaints are unresolved, then things start to move more. But if that's not the case, we can't just lower the safety index.
However, I can see that if it goes on like this, it probably won't be good for the casino. 🤔
Κανόνες 11.5, απλώς είπαν ότι έσπασα τον κανόνα 11.5 χωρίς να εξηγήσουν πού ακριβώς είναι το πρόβλημα;
11.5 rules, they just said i broke rule 11.5 without explaining exactly where is the problem ?
Ω ναι, οπότε θα μπορούσε βασικά να είναι πολλά πράγματα. Ίσως θα σας ρωτήσω για ένα κοινό πράγμα, που είναι οι πολλαπλοί λογαριασμοί. Αναφέρεται και εκεί. Δεν θα ήταν αυτό πρόβλημα, για παράδειγμα; Φυσικά, αυτό είναι απλώς μια βολή στο σκοτάδι, αλλά απλώς ρωτάω γιατί είναι κάτι που αντιμετωπίζεται συχνά.
Oh yeah, so it could basically be several things. Maybe I'll ask you about a common thing, which is multiple accounts. It's also mentioned there. Wouldn't that be a problem, for example ? Of course, this is just a shot in the dark, but I'm just asking because it's something that is often dealt with.
Καλώς ήρθατε στο GuruSlots...(Σαρκασμός). Κοιτάξτε στη συγκεκριμένη περίπτωση μου... Μιλάω με την curaçao gaming εδώ και μήνες για αυτό το ψευδοκαζίνο απάτη. Από την πλευρά μου, δεν πρόκειται να ανακτήσω τίποτα, αλλά θα ήθελα να μην συμβεί σε άλλους.
ΥΓ: Ευχαριστώ Guru... που μετά από μήνες μείωσε τη φήμη ασφαλείας της ALTA που είχε αυτή η απάτη.
Welcome to GuruSlots...(Sarcasm). Look in my particular case... I've been talking to curaçao gaming for months about this scam pseudocasino. For my part, I am not going to recover anything, but I would love for it not to happen to others.
PS: Thank you Guru... for after months lowering ALTA's security reputation that this scam had.
Bienvenido a GuruSlots...(Sarcasmo). Mira en mi caso particular... meses llevo hablando con curazao gaming por este pseudocasino estafa. Por mi parte no voy a recuperar nada, pero me encantaría que no le pase a otros.
P.D.: Gracias Guru... por después de meses bajar la reputación de seguridad de ALTA que tenia esta estafa.
Τι κατηγορείτε; Είδα την περίπτωσή σου δεν κατάλαβα
What are you accused of? I saw your case i didnt understand
Με κατηγορούν για το ίδιο πράγμα με όλους τους παίκτες αυτού του καζίνο απάτη. Εφαρμόστε τον κανόνα 11.5.. και μπλα.. μπλα...
They accuse me of the same thing as all the players of this scam casino. Inflict rule 11.5.. and blahh.. blah...
Me acusan lo mismo que a todos los jugadores de este casino estafa. Infligir la regla 11.5.. y blahh.. bla...
Ευχαριστώ πολύ και προσπαθήσατε να αναρωτηθείτε τι παραβιάσατε ή δεν υπάρχει κάτι που μπορείτε να σκεφτείτε που να ταιριάζει στην περίπτωσή σας; 🤔
Thank you very much, and have you tried to ask yourself what you have violated or is there nothing that you can think of that would fit your case ? 🤔
Όχι κύριε, αποδεικνύεται όταν κερδίζετε πάρα πολλά, θα δημιουργήσουν κάποιες δικαιολογίες για να μην σας δώσουν τα χρήματά σας.. καζίνο
No sir its evidence when you win too much, they will create some excuses to dont give you your money.. casinos
Εντάξει τότε, ας δούμε τι θα βρει η ομάδα και ελπίζουμε ότι θα λάβουμε κάποιου είδους απάντηση από το καζίνο ή οτιδήποτε άλλο συνέβη.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για να πάνε όλα καλά. 🤞
Okay then, let's see what the team comes up with and hopefully we'll get some kind of response from the casino or whatever happened.
I'll keep my fingers crossed that everything turns out well. 🤞
Θα βρίσκουν πάντα κάποιο λόγο να μην επικοινωνούν
They will always find some reason to dont communicate
Ίσως ναι και ίσως όχι, δεν μπορούμε να αναγκάσουμε το καζίνο να απαντήσει και να επικοινωνήσει μαζί μας, οπότε αν δεν θέλουν να το λύσουν, δεν θα το κάνουν. Αλλά τότε ξέρουμε με ποιο καζίνο έχουμε να κάνουμε, όπως και οι παίκτες.
Φυσικά, δεν θα προλάβω τον εαυτό μου, γιατί δεν χρειάζεται να είναι έτσι.
Maybe yes and maybe no, we can't force the casino to respond and communicate with us, so if they don't want to resolve it, they won't do it. But then we know which casino we are dealing with and so do the players.
Of course, I won't get ahead of myself, because it doesn't have to be that way.
Φυσικά Jaro καταλαβαίνω τη θέση σου αλλά βασίζομαι σε εσένα να με βοηθήσεις γιατί έχω πάνω από 7000 ευρώ σε αυτούς τους λογαριασμούς που έχουν μπλοκαριστεί χωρίς λόγο.
Και διάβασα όλα τα παράπονα και το φόρουμ εδώ οι ίδιοι παίκτες έχουν το ίδιο πρόβλημα μπλοκαρισμένο χωρίς λόγο λένε παραβίαση του κανόνα 11.5 .. ψεύτικο
Of course Jaro i understand your position but i count on you to help me because i have more than 7000 euros in these account which blocked with no reason.
And i read all the complaints and forum here the same players have the same problem blocked for no reason they say breaking rule 11.5 .. fake
Μαρτίνα πώς έλυσες την κατάσταση μαζί τους παρακαλώ;
Martina how did you solve the situation with them please?
Tio alexis, Δεν έχουν άδεια από την Curacao Gaming, γιατί μιλήσατε με την Curacao gaming;
Tio alexis, They are not licensed by Curacao Gaming, why you talked to curacao gaming ?
Φυσικά Jaro καταλαβαίνω τη θέση σου αλλά βασίζομαι σε εσένα να με βοηθήσεις γιατί έχω πάνω από 7000 ευρώ σε αυτούς τους λογαριασμούς που έχουν μπλοκαριστεί χωρίς λόγο.
Και διάβασα όλα τα παράπονα και το φόρουμ εδώ οι ίδιοι παίκτες έχουν το ίδιο πρόβλημα μπλοκαρισμένο χωρίς λόγο λένε παραβίαση του κανόνα 11.5 .. ψεύτικο
Of course Jaro i understand your position but i count on you to help me because i have more than 7000 euros in these account which blocked with no reason.
And i read all the complaints and forum here the same players have the same problem blocked for no reason they say breaking rule 11.5 .. fake
Γειά σου!
Όπως διευκρίνισε ο Jaro, οι διαφωνίες των παικτών δεν έχουν ποτέ αποτέλεσμα, παρά το γεγονός ότι τα μέλη του αφοσιωμένου Κέντρου Επίλυσης προσπαθούν πάντα να βρουν μια λύση - μερικές φορές ακόμη και πέρα από την προσιτότητά τους.
Δυστυχώς, η άμεση επιρροή των παικτών στον Δείκτη Ασφάλειας προέρχεται κυρίως από επικυρωμένα παράπονα. Σημασία: Ο Δείκτης Ασφαλείας θα μειωθεί ανάλογα με τη σοβαρότητα του προβλήματος μόνο εάν ένας παίκτης υποβάλει καταγγελία και προχωρήσει σε όλη τη διαδικασία για να αποδείξει ότι το καζίνο συμπεριφέρθηκε άδικα. Δεδομένου ότι όλα τα άλλα παράπονα φαίνεται να έχουν επιλυθεί, τα επιχειρήματα των παικτών δεν υποστηρίχθηκαν από τα στοιχεία. Μιλώντας για το φόρουμ, είναι απλώς ένα μέρος για συζήτηση, επομένως είναι λογικό ότι ο προσεκτικά καθορισμένος δείκτης ασφαλείας δεν μπορεί να αλλάξει με κανέναν τρόπο μόνο και μόνο επειδή ορισμένοι παίκτες είναι γενικά δυσαρεστημένοι. Τόσο καιρό για "ψεύτικο", κατά τη γνώμη μου.
Ωστόσο, συμφωνώ ότι η χρήση ενός κανόνα τόσο διαφορετικού όπως το 11,5 ως μοναδική εξήγηση είναι ανεπαρκής. Θα περίμενα λίγο περισσότερο, ιδανικά με στοιχεία για τις ιδιαιτερότητες της παραβίασής σας.
Τα γράφω όλα αυτά για να σας ενημερώσω για το πώς λειτουργεί και για να δείξω την ευγνωμοσύνη μου που ήρθα να καταθέσω την καταγγελία. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα αντιμετωπιστεί με προσοχή.
Hello there!
As Jaro clarified, players' disputes are never granted an outcome, despite the fact that members of our committed Resolution Center always try their hardest—sometimes even beyond their reach—to find a solution.
Unfortunately, players' direct influence over the Safety Index is primarily derived from validated complaints. Meaning: The Safety Index will only be reduced in proportion to the seriousness of the problem if a player files a complaint and goes through the entire process of proving that the casino behaved unfairly. Since all other complaints seem to have been resolved, the players' arguments were not supported by the evidence. Speaking of the forum, it is just a place for discussion, so it makes sense that the carefully determined Safety Index cannot be changed in any way just because some players are generally dissatisfied. So long for "fake", in my opinion.
However, I agree that using a rule as diverse as 11.5 as the sole explanation is insufficient. I would anticipate a little more, ideally with evidence of the specifics of your breach.
I am writing all of this to let you know how it operates and to show my gratitude for coming to file the complaint. You can be sure it will be handled with care.
Υπάρχουν αρκετοί που επηρεάζονται με τον ίδιο τρόπο λειτουργίας και εξακολουθεί να έχει μια μέση βαθμολογία, θα πρέπει να του δώσω την ελάχιστη, καθώς κράτησε τα χρήματά μας χωρίς καμία εξήγηση και δεν απαντά ποτέ στα email, πιστεύοντας στη φήμη που έχει κάποιος για να παίξει σε αυτό το καζίνο. .. ότι Δεν βοηθάει το ότι συνεχίζει να εξαπατά περισσότερους ανθρώπους.
There are several affected with the same modus operandi and it still has an average rating, I should give it the minimum since it kept our money without any explanation and never responds to the emails, trusting in the reputation one enters to play in that casino... that It doesn't help that he continues to scam more people.
son varios afectados con el mismo modo operantis y aun tiene una calificación media, debería darle la mínima ya que se quedo con nuestro dinero sin explicación alguna y nunca responde los emails, confiando de las reputación uno entra a jugar en ese casino...eso no ayuda que siga estafando a mas personas
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.