ΦόρουμΚαζίνοSpinpirate Casino - γενική συζήτηση

Spinpirate Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 1 έτος από Isco33
|
10401 προβολές 131 απαντήσεις |
|
1...5 6 7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Είναι 3 εβδομάδες για μένα αύριο. 1500€ των 2000€ έφτασαν πριν από αυτό...

Αυτόματη μετάφραση:
Mrlois147
πριν από 1 έτος

Αστείος

Αυτόματη μετάφραση:
Mrlois147
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, τουλάχιστον οι περισσότεροι από αυτούς έχουν φτάσει, οι περισσότεροι από αυτούς θα ήταν περισσότερο από ικανοποιημένοι με 500 €

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το Spinpirate.com δεν είναι πλέον διαθέσιμο

Casinoguru είναι πραγματικά καιρός να αφαιρέσετε αυτά τα καζίνο απάτης από τον ιστότοπό σας και να σταματήσετε να κάνετε παίκτες με βαθμολογία 7,2 να καίνε τα χρήματά τους!!!

Ήταν επίσης η τελευταία φορά που εμπιστεύτηκα μια βαθμολογία Casinoguru.

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Η σελίδα είναι ξανά συνδεδεμένη, αλλά δυστυχώς πρέπει να συμφωνήσει με αυτό. Πώς μπορώ ποτέ να εμπιστευτώ μια κριτική Casinoguru; 😀 Ειδικά τώρα, με μια τόσο προφανή απάτη που είναι τόσο απίστευτα τολμηρή και προφανής τουλάχιστον τώρα. Λοιπόν, μπορώ να αντιμετωπίσω το γεγονός ότι τα χρήματά μου δεν μου πληρώνονται. Αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ είναι ότι ο ιστότοπος μπορεί απλώς να το ξεφύγει. Δεν είναι δυνατόν να επικοινωνήσετε με τους παρόχους των παιχνιδιών ότι η προσφορά τους χρησιμοποιείται για παράνομους σκοπούς; Από τη μία πλευρά, αυτό δεν μπορεί να είναι καλό για εσάς γιατί βλάπτει τη φήμη σας. Και σίγουρα δεν θα σας συμφέρει από νομικής απόψεως ότι εδώ γίνεται θρασύδειλη απάτη;


Θα μπορούσε κάποιος από το Casinoguru, καθώς έχει πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια, να επικοινωνήσει με το Push Gaming, το Relax ή το Pragmatic Play και να τον ενημερώσει ότι αυτοί οι ιστότοποι λειτουργούν παράνομα; Ειδικά οι πάροχοι, που πληρώνονται, έχουν σίγουρα περισσότερες πληροφορίες για τους κατόχους και τους χειριστές της αρχικής σελίδας;


Το μόνο που ζητάω είναι όλη αυτή η καταστροφή να μην τελειώσει μόνο με μια «κακή βαθμολογία». Αλλά ο γκουρού του καζίνο φροντίζει τουλάχιστον να μην ξανασυμβεί αυτό και τουλάχιστον να γίνει προσπάθεια να διωχθούν με κάποιο τρόπο οι υπεύθυνοι εδώ...

Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Providers couldn't care less, trust me 😂 they simply offer their services to reach as many operators as possible, and we can't even blame them for that, I do believe that the regulators for each provider should force them to only offer it's services to properly regulated casinos, but even if this was possible, we would only see these providers on european casinos and other extremely few Curacao that are decent would be unfairly dragged by said regulation. We can't blame providers for it, the only ones responsible are the casinos, no review sites or forums or providers

πριν από 1 έτος

Πώς μπορεί να μην φταίει το Casinoguru; Φυσικά, το καζίνο φταίει 100% εδώ, αλλά αν εγώ, ως Γκουρού του Καζίνο, δώσω βαθμολογία 7,2 και εξακολουθώ να τη διατηρώ μετά από περισσότερες από 60 ανεπίλυτες καταγγελίες, φταίει ο Γκουρού του Καζίνο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Checked and the casino does not have unsolved complaints, I have seen how unsolved complaints crush the casino rating, I got one example in mind: there is one casino that originally had a rating near 7, but after two unsolved complaint involving four digits amounts, the rating got lowered to less than 3 if I remember correctly, so, if all these open complaints turn out unsolved, the rating will get lowered. Also have in mind there are hundreds and hundreds of casinos reviewed and I don't think it's easy to keep track of each casino current state, that's where the players kick in with their reviews, if you ask me, I wouldn't register in this casino because all the players are reporting delayed payments, I wouldn't take the 6.8 rating into consideration, and just like me I think there are many players that do the same: prioritizing complaints and reviews by users instead of an official rating. The users help a lot, trust me, these reviews and complaints have prevented me from registering in many casinos and I have saved money thanks to them, if you think an official rating is inaccurate, make a review, trust me, it might help someone!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

τι ωφελεί αν τα παράπονα είναι ανοιχτά για 2 εβδομάδες; Αυτή τη στιγμή περιμένω τα χρήματά μου σχεδόν ένα μήνα.


Αυτή η καταγγελία είναι ανοιχτή για περισσότερες από 3 εβδομάδες: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler


Πώς να μην φταίνε οι γκουρού του καζίνο, ακόμα κι αν ελέγχουν πολλά καζίνο ταυτόχρονα, να μην συμπεριλάβουν στην βαθμολογία ένα παράπονο που δεν έχει επιλυθεί εδώ και 3 εβδομάδες; Αυτό δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Complaints take a long time to either be solved or declared unsolved, it can takes months for a complaint to be closed and it depends of how actively the casino is cooperating, guru gives a week to casino for react to a complaint and an additional week is given if the casino is unresponsive the first week, if two weeks pass without the casino reacting to the complaint, the complaint is closed as unresolved, black points are assigned depending on the severity of the case and the rating gets lowered. I have seen complaints taking nearly two months to be closed, I know it's hard but try to be patient, there was a casino (which I consider a scam nowadays) that took nearly 3 months to pay me out, I know how it feels. This specific casino got more than 40 active complaints, which I consider an insane amount and something tells me this casino will end up with a rating of 2 if most of these cases turn unresolved, I will personally add this one along with Scatterhall on my personal banned casinos list

πριν από 1 έτος

Η σελίδα είναι ξανά συνδεδεμένη, αλλά δυστυχώς πρέπει να συμφωνήσει με αυτό. Πώς μπορώ ποτέ να εμπιστευτώ μια κριτική Casinoguru; 😀 Ειδικά τώρα, με μια τόσο προφανή απάτη που είναι τόσο απίστευτα τολμηρή και προφανής τουλάχιστον τώρα. Λοιπόν, μπορώ να αντιμετωπίσω το γεγονός ότι τα χρήματά μου δεν μου πληρώνονται. Αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ είναι ότι ο ιστότοπος μπορεί απλώς να το ξεφύγει. Δεν είναι δυνατόν να επικοινωνήσετε με τους παρόχους των παιχνιδιών ότι η προσφορά τους χρησιμοποιείται για παράνομους σκοπούς; Από τη μία πλευρά, αυτό δεν μπορεί να είναι καλό για εσάς γιατί βλάπτει τη φήμη σας. Και σίγουρα δεν θα σας συμφέρει από νομικής απόψεως ότι εδώ γίνεται θρασύδειλη απάτη;


Θα μπορούσε κάποιος από το Casinoguru, καθώς έχει πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια, να επικοινωνήσει με το Push Gaming, το Relax ή το Pragmatic Play και να τον ενημερώσει ότι αυτοί οι ιστότοποι λειτουργούν παράνομα; Ειδικά οι πάροχοι, που πληρώνονται, έχουν σίγουρα περισσότερες πληροφορίες για τους κατόχους και τους χειριστές της αρχικής σελίδας;


Το μόνο που ζητάω είναι όλη αυτή η καταστροφή να μην τελειώσει μόνο με μια «κακή βαθμολογία». Αλλά ο γκουρού του καζίνο φροντίζει τουλάχιστον να μην ξανασυμβεί αυτό και τουλάχιστον να γίνει προσπάθεια να διωχθούν με κάποιο τρόπο οι υπεύθυνοι εδώ...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I empathize with all players capped in this situation. We are aware of all complaints, as I was told the casino provided us with some updates. As I explained we do not take delayed payments as a reason for lowering the rating, this is obviously an extreme case, but still, we are not pretty sure the casino does not intend to pay.

I'm almost sure the withdrawals are struggling due to its payment provider, not the casino itself. I know players don't care for such details.

Anyway, it's a fresh casino, so you can find this:

"We've thoroughly reviewed Spinpirate Casino and marked it as a fresh online casino. It hasn't been operating for long enough, so it's too soon for us to give it a normal reputation rating we give to established casinos. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, withdrawal and win limits, and other factors. Because Spinpirate Casino is related to other online casinos listed below, its rating is also influenced by them. So, if you were ever wondering whether this casino is safe and legit or a scam, read the full review below to learn more.

According to our research and estimates, Spinpirate Casino is a smaller online casino revenue-wise. It's a part of a group of related casinos, however, this group is still quite small even when evaluated as a whole. The revenue of a casino is an important factor, as bigger casinos shouldn't have any issues paying out big wins, while smaller casinos could potentially struggle if you manage to win really big."

Furthermore, everyone is free to read user reviews and browse complaints to find out something is actually happening there. We do not hide even bad casinos.


πριν από 1 έτος

Πώς μπορεί να μην φταίει το Casinoguru; Φυσικά, το καζίνο φταίει 100% εδώ, αλλά αν εγώ, ως Γκουρού του Καζίνο, δώσω βαθμολογία 7,2 και εξακολουθώ να τη διατηρώ μετά από περισσότερες από 60 ανεπίλυτες καταγγελίες, φταίει ο Γκουρού του Καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Actually, you're wrong.

file

24 opened complaints - 4 solved.

None was closed as unresolved.

πριν από 1 έτος

τι ωφελεί αν τα παράπονα είναι ανοιχτά για 2 εβδομάδες; Αυτή τη στιγμή περιμένω τα χρήματά μου σχεδόν ένα μήνα.


Αυτή η καταγγελία είναι ανοιχτή για περισσότερες από 3 εβδομάδες: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler


Πώς να μην φταίνε οι γκουρού του καζίνο, ακόμα κι αν ελέγχουν πολλά καζίνο ταυτόχρονα, να μην συμπεριλάβουν στην βαθμολογία ένα παράπονο που δεν έχει επιλυθεί εδώ και 3 εβδομάδες; Αυτό δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Allow me to say we do not control the casinos. That's what the licensing authority should do. We try to help everyone who asks. Can you same the same about the Curacao license provider? What would you do if Curacao ignored you completely? Where would you go, I wonder.


πριν από 1 έτος

Περίμενα 1250€ εδώ και 3 εβδομάδες. Τα παράπονα δεν σημαίνουν τίποτα γιατί το Casinoguru δεν τα φροντίζει. Είστε εξίσου ανέντιμοι με τα ίδια τα καζίνο!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Οι άνθρωποι ψάχνουν για άλλο καζίνο.

Εφόσον δεν πληρώνουν κανέναν, δεν συνιστώ αυτό το καζίνο σε κανέναν.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear All,


We hope this message finds you well. We regret to inform you that it has come to our attention that payments are still being stuck at NodaPay. We were only made aware of this issue Thursday Late afternoon and have been trying to contact NodaPay to resolve it. Unfortunately, we have not been able to get through to them so far.


In the meantime, we want to let you know that Live Chat will be booking the goodies onto player accounts from today onward (one goodie per account waiting). If you have been affected by this issue and are still awaiting your goodie, please get in touch with Live Chat about it.


We understand how frustrating this situation can be, and we appreciate your patience and understanding as we work to resolve this issue. Thank you for your continued support, and we will keep you updated on the progress of this matter.


Best regards,

Scatterhall / Spinpirate


πριν από 1 έτος

Πώς μπορεί να μην φταίει το Casinoguru; Φυσικά, το καζίνο φταίει 100% εδώ, αλλά αν εγώ, ως Γκουρού του Καζίνο, δώσω βαθμολογία 7,2 και εξακολουθώ να τη διατηρώ μετά από περισσότερες από 60 ανεπίλυτες καταγγελίες, φταίει ο Γκουρού του Καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

You're mixing the terms. The casino doesn't have a single unresolved complaint. That's why they still keep the rating they have. The complaints I'm looking at are mostly 2 weeks old. There's no point in punishing the casino as long as they admitted they have issues with the payments provider. Of course, we didn't mark the complaints as resolved and we keep an eye on them. 2 weeks of waiting for a withdrawal isn't an evidence showing that the website is a scam.

Daniel
πριν από 1 έτος

Το καζίνο δεν πρέπει να τιμωρείται. Θα πρέπει να λάβει τη βαθμολογία που του αξίζει, και αυτό δεν είναι καλό. Επομένως, δεν παίζω πλέον σε καζίνο που αξιολογούνται εδώ, γιατί αυτό δεν είναι καθόλου αλήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
Spinpirate Casino
πριν από 1 έτος

Έχω επικοινωνήσει με την εταιρεία NODAPAY για να επιβεβαιώσω τις δηλώσεις που δημοσιεύουν εδώ κάθε εβδομάδα.


Επίσης, θεωρώ περισσότερο από απορίας άξιο ότι εδώ δεν δίνεται καν ημερομηνία πότε θα λυθεί το «δήθεν» πρόβλημα και πότε θα λάβετε τελικά τα χρήματά σας.

Το Spinpirate πιθανότατα θα επικοινωνήσει μαζί σας μόνο σε μια εβδομάδα και μετά θα κατηγορήσει ξανά το NODAPAY.

Ζητώ να μου δοθεί μια ημερομηνία που θα βρεθούν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.


Φυσικά συνειδητοποιώ ότι τα λεφτά μου έχουν φύγει 😀. Θα ήθελα απλώς να διαβάσω την προσπάθεια του Spinpirate, αν και πολύ διασκεδαστική, αν ζητήσετε μια ακριβή ημερομηνία.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, όπως είπα, ούτε το crypto πληρώνεται, αυτό τα λέει όλα

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα