πριν από 1 έτος
Είναι 3 εβδομάδες για μένα αύριο. 1500€ των 2000€ έφτασαν πριν από αυτό...
It's 3 weeks for me tomorrow. 1500€ of 2000€ arrived before that...
Bei mir sind’s morgen 3 Wochen. 1500€ von 2000€ sind vorher allerdings angekommen…
1
Είναι 3 εβδομάδες για μένα αύριο. 1500€ των 2000€ έφτασαν πριν από αυτό...
It's 3 weeks for me tomorrow. 1500€ of 2000€ arrived before that...
Bei mir sind’s morgen 3 Wochen. 1500€ von 2000€ sind vorher allerdings angekommen…
Λοιπόν, τουλάχιστον οι περισσότεροι από αυτούς έχουν φτάσει, οι περισσότεροι από αυτούς θα ήταν περισσότερο από ικανοποιημένοι με 500 €
Well at least most of them have arrived, most of them would be more than satisfied with 500€
Na immerhin ist der größte Teil angekommen, die meisten wären schon mit 500€ mehr als zufrieden
Το Spinpirate.com δεν είναι πλέον διαθέσιμο
Casinoguru είναι πραγματικά καιρός να αφαιρέσετε αυτά τα καζίνο απάτης από τον ιστότοπό σας και να σταματήσετε να κάνετε παίκτες με βαθμολογία 7,2 να καίνε τα χρήματά τους!!!
Ήταν επίσης η τελευταία φορά που εμπιστεύτηκα μια βαθμολογία Casinoguru.
Spinpirate.com is now unavailable
Casinoguru it's really time you took these scam casinos off your site and stopped making players with a 7.2 rating burn their money!!!
Was also the last time that I trusted a Casinoguru rating.
Spinpirate.com ist nun nicht mehr erreichbar
Casinoguru es ist mal wirklich Zeit, dass ihr diese Betrüger Casinos von eurer Seite nehmt und nich mehr spieler mit einer 7.2 Bewertung dazu bringt ihr Geld zu verbrennen!!!
War auch das letzte mal, dass ich auf eine Casinoguru Bewertung vertraut habe.
Η σελίδα είναι ξανά συνδεδεμένη, αλλά δυστυχώς πρέπει να συμφωνήσει με αυτό. Πώς μπορώ ποτέ να εμπιστευτώ μια κριτική Casinoguru; 😀 Ειδικά τώρα, με μια τόσο προφανή απάτη που είναι τόσο απίστευτα τολμηρή και προφανής τουλάχιστον τώρα. Λοιπόν, μπορώ να αντιμετωπίσω το γεγονός ότι τα χρήματά μου δεν μου πληρώνονται. Αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ είναι ότι ο ιστότοπος μπορεί απλώς να το ξεφύγει. Δεν είναι δυνατόν να επικοινωνήσετε με τους παρόχους των παιχνιδιών ότι η προσφορά τους χρησιμοποιείται για παράνομους σκοπούς; Από τη μία πλευρά, αυτό δεν μπορεί να είναι καλό για εσάς γιατί βλάπτει τη φήμη σας. Και σίγουρα δεν θα σας συμφέρει από νομικής απόψεως ότι εδώ γίνεται θρασύδειλη απάτη;
Θα μπορούσε κάποιος από το Casinoguru, καθώς έχει πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια, να επικοινωνήσει με το Push Gaming, το Relax ή το Pragmatic Play και να τον ενημερώσει ότι αυτοί οι ιστότοποι λειτουργούν παράνομα; Ειδικά οι πάροχοι, που πληρώνονται, έχουν σίγουρα περισσότερες πληροφορίες για τους κατόχους και τους χειριστές της αρχικής σελίδας;
Το μόνο που ζητάω είναι όλη αυτή η καταστροφή να μην τελειώσει μόνο με μια «κακή βαθμολογία». Αλλά ο γκουρού του καζίνο φροντίζει τουλάχιστον να μην ξανασυμβεί αυτό και τουλάχιστον να γίνει προσπάθεια να διωχθούν με κάποιο τρόπο οι υπεύθυνοι εδώ...
Page is back online but unfortunately has to agree to that. How can I ever trust a Casinoguru review? 😀 Especially now, with such an obvious scam that is so incredibly bold and obvious at least now. Well, I can deal with the fact that my money is not paid out to me. What I can't accept is that the site can just get away with it. Isn't it possible to contact the providers of the games that their offer is being used for illegal purposes? On the one hand, this can't be good for you because it damages your reputation. And it will certainly not be in your interest from a legal point of view that brazen fraud is being carried out here?
Could anyone from Casinoguru, since they have much more reach, contact Push Gaming, Relax or Pragmatic Play and inform them that these sites are operated illegally? The providers in particular, who are paid for, surely have more information about the owners and operators of the homepage?
All I ask is that this whole disaster doesn't just end with a "poor rating". But the casino guru at least takes care that this doesn't happen again and that at least an attempt is made that the operators here are prosecuted in some way...
Seite ist wieder online aber muss dem leider zustimmen. Wie kann ich jemals einer Bewertung von Casinoguru vertrauen? 😀 Besonders jetzt, bei so einem offensichtlichem Scam, der zumindest jetzt so unfassbar dreist und offensichtlich ist. Naja, ich kann es verkraften das mir mein Geld nicht ausgezahlt wird. Was ich nicht akzeptieren kann ist das die Seite einfach so damit davonkommt. Kann man nicht die Provider der Spiele kontaktieren das deren Angebot für illegale Zwecke benutzt wird? Das kann doch zum einen für Sie nicht gut sein da daher ihre Reputation geschädigt wird. Und es wird doch sicherlich auch rechtlich nicht in Ihrem interesse sein das hier dreister Betrug betrieben wird?
Könnte irgendjemand von Casinoguru, da sie deutlich mehr Reichweite haben, beispielsweise Push Gaming, Relax oder Pragmatic Play kontaktieren und diese Informieren das diese Seiten illegal betrieben werden? Gerade die Provider die ja auch bezahlt werden, haben doch sicherlich mehr Informationen zu Besitzern und Betreibern der Homepage?
Ich bitte nur darum das dieses ganze Desaster nicht nur mit einer "schlechten Bewertung" endet. Sondern das Casinoguru sich zumindest ein wenig darum kümmert das dies zum einen nicht noch einmal passiert und das hier zumindest versucht wird das die Betreiber hier in irgendeiner weise belangt werden...
Οι πάροχοι δεν θα μπορούσαν να νοιάζονται λιγότερο, πιστέψτε με 😂 απλώς προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους παρόχους, και δεν μπορούμε καν να τους κατηγορήσουμε για αυτό, πιστεύω ότι οι ρυθμιστικές αρχές για κάθε πάροχο θα πρέπει να τους αναγκάσουν να προσφέρουν μόνο υπηρεσίες σε κατάλληλα ρυθμιζόμενα καζίνο, αλλά ακόμα κι αν αυτό ήταν δυνατό, θα βλέπαμε αυτούς τους παρόχους μόνο σε ευρωπαϊκά καζίνο και άλλα εξαιρετικά λίγα Κουρασάο που είναι αξιοπρεπή θα παρασυρθούν άδικα από τον εν λόγω κανονισμό. Δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τους παρόχους για αυτό, οι μόνοι υπεύθυνοι είναι τα καζίνο, κανένας ιστότοπος κριτικής ή φόρουμ ή πάροχοι
Providers couldn't care less, trust me 😂 they simply offer their services to reach as many operators as possible, and we can't even blame them for that, I do believe that the regulators for each provider should force them to only offer it's services to properly regulated casinos, but even if this was possible, we would only see these providers on european casinos and other extremely few Curacao that are decent would be unfairly dragged by said regulation. We can't blame providers for it, the only ones responsible are the casinos, no review sites or forums or providers
Πώς μπορεί να μην φταίει το Casinoguru; Φυσικά, το καζίνο φταίει 100% εδώ, αλλά αν εγώ, ως Γκουρού του Καζίνο, δώσω βαθμολογία 7,2 και εξακολουθώ να τη διατηρώ μετά από περισσότερες από 60 ανεπίλυτες καταγγελίες, φταίει ο Γκουρού του Καζίνο.
How can Casinoguru not be at fault? Of course, the casino is 100% to blame here, but if I, as Casino Guru, give a rating of 7.2 and still keep it after more than 60 unresolved complaints, Casino Guru is at fault.
Wie kann Casinoguru keine Schuld treffen ? natürlich ist das Casino hier zu 100% schuld, aber wenn ich als Casino Guru eine Bewertung von 7.2 gebe und diese nach über 60 Beschwerden die ungelöst sind immer noch beibehalte, trifft Casino Guru schon eine schuld.
Έλεγξε και το καζίνο δεν έχει ανεπίλυτα παράπονα, έχω δει πώς τα άλυτα παράπονα συντρίβουν την αξιολόγηση του καζίνο, έχω ένα παράδειγμα στο μυαλό: υπάρχει ένα καζίνο που είχε αρχικά βαθμολογία κοντά στο 7, αλλά μετά από δύο ανεπίλυτα παράπονα που αφορούσαν τετραψήφια ποσά, η βαθμολογία μειώθηκε σε λιγότερο από 3 αν θυμάμαι καλά, οπότε, αν όλα αυτά τα ανοιχτά παράπονα αποδειχθούν άλυτα, η βαθμολογία θα μειωθεί. Λάβετε επίσης υπόψη ότι υπάρχουν εκατοντάδες και εκατοντάδες καζίνο που ελέγχονται και δεν νομίζω ότι είναι εύκολο να παρακολουθείτε την τρέχουσα κατάσταση κάθε καζίνο, εκεί είναι που οι παίκτες ξεκινούν με τις κριτικές τους, αν με ρωτάτε, δεν θα εγγραφώ σε αυτό το καζίνο, επειδή όλοι οι παίκτες αναφέρουν καθυστερημένες πληρωμές, δεν θα λάμβανα υπόψη την βαθμολογία 6,8, και όπως εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί παίκτες που κάνουν το ίδιο: δίνουν προτεραιότητα στα παράπονα και τις κριτικές από τους χρήστες αντί για μια επίσημη βαθμολογία. Οι χρήστες βοηθούν πολύ, πιστέψτε με, αυτές οι κριτικές και τα παράπονα με εμπόδισαν να εγγραφώ σε πολλά καζίνο και έχω εξοικονομήσει χρήματα χάρη σε αυτούς, αν πιστεύετε ότι μια επίσημη βαθμολογία είναι ανακριβής, κάντε μια κριτική, πιστέψτε με, μπορεί να βοηθήσει κάποιον !
Checked and the casino does not have unsolved complaints, I have seen how unsolved complaints crush the casino rating, I got one example in mind: there is one casino that originally had a rating near 7, but after two unsolved complaint involving four digits amounts, the rating got lowered to less than 3 if I remember correctly, so, if all these open complaints turn out unsolved, the rating will get lowered. Also have in mind there are hundreds and hundreds of casinos reviewed and I don't think it's easy to keep track of each casino current state, that's where the players kick in with their reviews, if you ask me, I wouldn't register in this casino because all the players are reporting delayed payments, I wouldn't take the 6.8 rating into consideration, and just like me I think there are many players that do the same: prioritizing complaints and reviews by users instead of an official rating. The users help a lot, trust me, these reviews and complaints have prevented me from registering in many casinos and I have saved money thanks to them, if you think an official rating is inaccurate, make a review, trust me, it might help someone!
τι ωφελεί αν τα παράπονα είναι ανοιχτά για 2 εβδομάδες; Αυτή τη στιγμή περιμένω τα χρήματά μου σχεδόν ένα μήνα.
Αυτή η καταγγελία είναι ανοιχτή για περισσότερες από 3 εβδομάδες: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler
Πώς να μην φταίνε οι γκουρού του καζίνο, ακόμα κι αν ελέγχουν πολλά καζίνο ταυτόχρονα, να μην συμπεριλάβουν στην βαθμολογία ένα παράπονο που δεν έχει επιλυθεί εδώ και 3 εβδομάδες; Αυτό δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.
what good does it do if the complaints are open for 2 weeks? I am currently waiting for my money for almost a month.
This complaint has been open for more than 3 weeks: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler
How can it not be the fault of casino gurus, even if they control many casinos at the same time, not to include in the rating a complaint that has not been resolved for 3 weeks? That makes absolutely no sense.
was bringt es wenn die Beschwerden 2 Wochen offen sind? Ich warte derzeit fast einen Monat auf mein Geld.
Diese Beschwerde ist schon über 3 Wochen offen : https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnauszahlung-an-den-spieler
Wie kann es nicht Casinogurus schuld sein, selbst wenn sie viele Casinos gleichzeitig kontrollieren, eine Beschwerde die bereits 3 Wochen nicht gelöst ist, nicht in die Bewertung einfließen zu lassen? Das macht absolut gar keinen Sinn.
Τα παράπονα χρειάζονται πολύ χρόνο για να επιλυθούν ή να κηρυχθούν άλυτα, μπορεί να χρειαστούν μήνες για να κλείσει μια καταγγελία και εξαρτάται από το πόσο ενεργά συνεργάζεται το καζίνο, ο γκουρού δίνει μια εβδομάδα στο καζίνο για να απαντήσει σε μια καταγγελία και μια επιπλέον εβδομάδα είναι Εάν το καζίνο δεν ανταποκρίνεται την πρώτη εβδομάδα, εάν περάσουν δύο εβδομάδες χωρίς το καζίνο να αντιδράσει στην καταγγελία, η καταγγελία κλείνει ως ανεπίλυτη, αποδίδονται μαύροι πόντοι ανάλογα με τη σοβαρότητα της υπόθεσης και η βαθμολογία μειώνεται. Έχω δει καταγγελίες που χρειάζονται σχεδόν δύο μήνες για να κλείσουν, ξέρω ότι είναι δύσκολο, αλλά προσπαθήστε να κάνετε υπομονή, υπήρχε ένα καζίνο (το οποίο θεωρώ απάτη σήμερα) που χρειάστηκε σχεδόν 3 μήνες για να με πληρώσει, ξέρω πώς νιώθω. Αυτό το συγκεκριμένο καζίνο έλαβε περισσότερα από 40 ενεργά παράπονα, τα οποία θεωρώ τρελό ποσό και κάτι μου λέει ότι αυτό το καζίνο θα καταλήξει με βαθμολογία 2 εάν οι περισσότερες από αυτές τις υποθέσεις δεν επιλυθούν, θα προσθέσω προσωπικά αυτό μαζί με το Scatterhall στα προσωπικά μου λίστα απαγορευμένων καζίνο
Complaints take a long time to either be solved or declared unsolved, it can takes months for a complaint to be closed and it depends of how actively the casino is cooperating, guru gives a week to casino for react to a complaint and an additional week is given if the casino is unresponsive the first week, if two weeks pass without the casino reacting to the complaint, the complaint is closed as unresolved, black points are assigned depending on the severity of the case and the rating gets lowered. I have seen complaints taking nearly two months to be closed, I know it's hard but try to be patient, there was a casino (which I consider a scam nowadays) that took nearly 3 months to pay me out, I know how it feels. This specific casino got more than 40 active complaints, which I consider an insane amount and something tells me this casino will end up with a rating of 2 if most of these cases turn unresolved, I will personally add this one along with Scatterhall on my personal banned casinos list
Η σελίδα είναι ξανά συνδεδεμένη, αλλά δυστυχώς πρέπει να συμφωνήσει με αυτό. Πώς μπορώ ποτέ να εμπιστευτώ μια κριτική Casinoguru; 😀 Ειδικά τώρα, με μια τόσο προφανή απάτη που είναι τόσο απίστευτα τολμηρή και προφανής τουλάχιστον τώρα. Λοιπόν, μπορώ να αντιμετωπίσω το γεγονός ότι τα χρήματά μου δεν μου πληρώνονται. Αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ είναι ότι ο ιστότοπος μπορεί απλώς να το ξεφύγει. Δεν είναι δυνατόν να επικοινωνήσετε με τους παρόχους των παιχνιδιών ότι η προσφορά τους χρησιμοποιείται για παράνομους σκοπούς; Από τη μία πλευρά, αυτό δεν μπορεί να είναι καλό για εσάς γιατί βλάπτει τη φήμη σας. Και σίγουρα δεν θα σας συμφέρει από νομικής απόψεως ότι εδώ γίνεται θρασύδειλη απάτη;
Θα μπορούσε κάποιος από το Casinoguru, καθώς έχει πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια, να επικοινωνήσει με το Push Gaming, το Relax ή το Pragmatic Play και να τον ενημερώσει ότι αυτοί οι ιστότοποι λειτουργούν παράνομα; Ειδικά οι πάροχοι, που πληρώνονται, έχουν σίγουρα περισσότερες πληροφορίες για τους κατόχους και τους χειριστές της αρχικής σελίδας;
Το μόνο που ζητάω είναι όλη αυτή η καταστροφή να μην τελειώσει μόνο με μια «κακή βαθμολογία». Αλλά ο γκουρού του καζίνο φροντίζει τουλάχιστον να μην ξανασυμβεί αυτό και τουλάχιστον να γίνει προσπάθεια να διωχθούν με κάποιο τρόπο οι υπεύθυνοι εδώ...
Page is back online but unfortunately has to agree to that. How can I ever trust a Casinoguru review? 😀 Especially now, with such an obvious scam that is so incredibly bold and obvious at least now. Well, I can deal with the fact that my money is not paid out to me. What I can't accept is that the site can just get away with it. Isn't it possible to contact the providers of the games that their offer is being used for illegal purposes? On the one hand, this can't be good for you because it damages your reputation. And it will certainly not be in your interest from a legal point of view that brazen fraud is being carried out here?
Could anyone from Casinoguru, since they have much more reach, contact Push Gaming, Relax or Pragmatic Play and inform them that these sites are operated illegally? The providers in particular, who are paid for, surely have more information about the owners and operators of the homepage?
All I ask is that this whole disaster doesn't just end with a "poor rating". But the casino guru at least takes care that this doesn't happen again and that at least an attempt is made that the operators here are prosecuted in some way...
Seite ist wieder online aber muss dem leider zustimmen. Wie kann ich jemals einer Bewertung von Casinoguru vertrauen? 😀 Besonders jetzt, bei so einem offensichtlichem Scam, der zumindest jetzt so unfassbar dreist und offensichtlich ist. Naja, ich kann es verkraften das mir mein Geld nicht ausgezahlt wird. Was ich nicht akzeptieren kann ist das die Seite einfach so damit davonkommt. Kann man nicht die Provider der Spiele kontaktieren das deren Angebot für illegale Zwecke benutzt wird? Das kann doch zum einen für Sie nicht gut sein da daher ihre Reputation geschädigt wird. Und es wird doch sicherlich auch rechtlich nicht in Ihrem interesse sein das hier dreister Betrug betrieben wird?
Könnte irgendjemand von Casinoguru, da sie deutlich mehr Reichweite haben, beispielsweise Push Gaming, Relax oder Pragmatic Play kontaktieren und diese Informieren das diese Seiten illegal betrieben werden? Gerade die Provider die ja auch bezahlt werden, haben doch sicherlich mehr Informationen zu Besitzern und Betreibern der Homepage?
Ich bitte nur darum das dieses ganze Desaster nicht nur mit einer "schlechten Bewertung" endet. Sondern das Casinoguru sich zumindest ein wenig darum kümmert das dies zum einen nicht noch einmal passiert und das hier zumindest versucht wird das die Betreiber hier in irgendeiner weise belangt werden...
Συμφωνώ με όλους τους παίκτες που βρίσκονται σε αυτή την κατάσταση. Γνωρίζουμε όλα τα παράπονα, καθώς μου είπαν ότι το καζίνο μας παρείχε κάποιες ενημερώσεις. Όπως εξήγησα, δεν θεωρούμε τις καθυστερημένες πληρωμές ως λόγο για τη μείωση της βαθμολογίας, αυτό είναι προφανώς μια ακραία περίπτωση, αλλά παρόλα αυτά, δεν είμαστε σίγουροι ότι το καζίνο δεν σκοπεύει να πληρώσει.
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι οι αναλήψεις δυσκολεύονται λόγω του παρόχου πληρωμών του, όχι του ίδιου του καζίνο. Ξέρω ότι οι παίκτες δεν ενδιαφέρονται για τέτοιες λεπτομέρειες.
Τέλος πάντων, είναι ένα φρέσκο καζίνο, οπότε μπορείτε να βρείτε αυτό:
"Έχουμε εξετάσει διεξοδικά το Spinpirate Casino και το επισημάναμε ως ένα νέο διαδικτυακό καζίνο. Δεν λειτουργεί για αρκετό καιρό, επομένως είναι πολύ νωρίς για να του δώσουμε μια κανονική βαθμολογία φήμης που δίνουμε σε καθιερωμένα καζίνο. Στην κριτική μας, έχουμε εξετάσει τα παράπονα των παικτών του καζίνο, τα εκτιμώμενα έσοδα, την άδεια, τα παιχνίδια γνησιότητα, την ποιότητα υποστήριξης πελατών, τη δικαιοσύνη των όρων και προϋποθέσεων, τα όρια ανάληψης και νίκης και άλλους παράγοντες. Επειδή το Spinpirate Casino σχετίζεται με άλλα διαδικτυακά καζίνο που αναφέρονται παρακάτω, η αξιολόγησή του Οπότε, αν αναρωτιόσαστε ποτέ εάν αυτό το καζίνο είναι ασφαλές και νόμιμο ή απάτη, διαβάστε την πλήρη κριτική παρακάτω για να μάθετε περισσότερα.
Σύμφωνα με την έρευνα και τους υπολογισμούς μας, το Spinpirate Casino είναι ένα μικρότερο διαδικτυακό καζίνο όσον αφορά τα έσοδα. Είναι μέρος μιας ομάδας σχετικών καζίνο, ωστόσο, αυτή η ομάδα εξακολουθεί να είναι αρκετά μικρή ακόμα και όταν αξιολογείται ως σύνολο. Τα έσοδα ενός καζίνο είναι ένας σημαντικός παράγοντας, καθώς τα μεγαλύτερα καζίνο δεν θα πρέπει να έχουν προβλήματα με την πληρωμή μεγάλων κερδών, ενώ τα μικρότερα καζίνο θα μπορούσαν ενδεχομένως να δυσκολευτούν εάν καταφέρετε να κερδίσετε πραγματικά μεγάλα».
Επιπλέον, όλοι είναι ελεύθεροι να διαβάζουν κριτικές χρηστών και να περιηγούνται σε παράπονα για να μάθουν ότι κάτι συμβαίνει στην πραγματικότητα εκεί. Δεν κρύβουμε ούτε κακά καζίνο.
I empathize with all players capped in this situation. We are aware of all complaints, as I was told the casino provided us with some updates. As I explained we do not take delayed payments as a reason for lowering the rating, this is obviously an extreme case, but still, we are not pretty sure the casino does not intend to pay.
I'm almost sure the withdrawals are struggling due to its payment provider, not the casino itself. I know players don't care for such details.
Anyway, it's a fresh casino, so you can find this:
"We've thoroughly reviewed Spinpirate Casino and marked it as a fresh online casino. It hasn't been operating for long enough, so it's too soon for us to give it a normal reputation rating we give to established casinos. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, withdrawal and win limits, and other factors. Because Spinpirate Casino is related to other online casinos listed below, its rating is also influenced by them. So, if you were ever wondering whether this casino is safe and legit or a scam, read the full review below to learn more.
According to our research and estimates, Spinpirate Casino is a smaller online casino revenue-wise. It's a part of a group of related casinos, however, this group is still quite small even when evaluated as a whole. The revenue of a casino is an important factor, as bigger casinos shouldn't have any issues paying out big wins, while smaller casinos could potentially struggle if you manage to win really big."
Furthermore, everyone is free to read user reviews and browse complaints to find out something is actually happening there. We do not hide even bad casinos.
Πώς μπορεί να μην φταίει το Casinoguru; Φυσικά, το καζίνο φταίει 100% εδώ, αλλά αν εγώ, ως Γκουρού του Καζίνο, δώσω βαθμολογία 7,2 και εξακολουθώ να τη διατηρώ μετά από περισσότερες από 60 ανεπίλυτες καταγγελίες, φταίει ο Γκουρού του Καζίνο.
How can Casinoguru not be at fault? Of course, the casino is 100% to blame here, but if I, as Casino Guru, give a rating of 7.2 and still keep it after more than 60 unresolved complaints, Casino Guru is at fault.
Wie kann Casinoguru keine Schuld treffen ? natürlich ist das Casino hier zu 100% schuld, aber wenn ich als Casino Guru eine Bewertung von 7.2 gebe und diese nach über 60 Beschwerden die ungelöst sind immer noch beibehalte, trifft Casino Guru schon eine schuld.
τι ωφελεί αν τα παράπονα είναι ανοιχτά για 2 εβδομάδες; Αυτή τη στιγμή περιμένω τα χρήματά μου σχεδόν ένα μήνα.
Αυτή η καταγγελία είναι ανοιχτή για περισσότερες από 3 εβδομάδες: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler
Πώς να μην φταίνε οι γκουρού του καζίνο, ακόμα κι αν ελέγχουν πολλά καζίνο ταυτόχρονα, να μην συμπεριλάβουν στην βαθμολογία ένα παράπονο που δεν έχει επιλυθεί εδώ και 3 εβδομάδες; Αυτό δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.
what good does it do if the complaints are open for 2 weeks? I am currently waiting for my money for almost a month.
This complaint has been open for more than 3 weeks: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler
How can it not be the fault of casino gurus, even if they control many casinos at the same time, not to include in the rating a complaint that has not been resolved for 3 weeks? That makes absolutely no sense.
was bringt es wenn die Beschwerden 2 Wochen offen sind? Ich warte derzeit fast einen Monat auf mein Geld.
Diese Beschwerde ist schon über 3 Wochen offen : https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnauszahlung-an-den-spieler
Wie kann es nicht Casinogurus schuld sein, selbst wenn sie viele Casinos gleichzeitig kontrollieren, eine Beschwerde die bereits 3 Wochen nicht gelöst ist, nicht in die Bewertung einfließen zu lassen? Das macht absolut gar keinen Sinn.
Επιτρέψτε μου να πω ότι δεν ελέγχουμε τα καζίνο. Αυτό πρέπει να κάνει η αρχή αδειοδότησης. Προσπαθούμε να βοηθήσουμε όλους όσους ζητούν. Μπορείτε να κάνετε το ίδιο και με τον πάροχο αδειών Curacao; Τι θα κάνατε αν το Κουρασάο σας αγνοούσε εντελώς; Πού θα πήγαινες, αναρωτιέμαι.
Allow me to say we do not control the casinos. That's what the licensing authority should do. We try to help everyone who asks. Can you same the same about the Curacao license provider? What would you do if Curacao ignored you completely? Where would you go, I wonder.
Περίμενα 1250€ εδώ και 3 εβδομάδες. Τα παράπονα δεν σημαίνουν τίποτα γιατί το Casinoguru δεν τα φροντίζει. Είστε εξίσου ανέντιμοι με τα ίδια τα καζίνο!!
I've been waiting for 1250€ for 3 weeks. Complaints mean nothing because Casinoguru doesn't take care of them. You are just as dishonest as you casinos themselves!!
Ich warte auch schon seit 3 Wochen auf 1250€. Beschwerden bringen nichts weil Casinoguru sich nicht darum kümmert. Ihr seit genause verlogen wie dir Casinos selber!!
Οι άνθρωποι ψάχνουν για άλλο καζίνο.
Εφόσον δεν πληρώνουν κανέναν, δεν συνιστώ αυτό το καζίνο σε κανέναν.
People look for another casino.
As long as they don't pay anyone out I don't recommend this casino to anyone.
Leute sucht euch ein anderes casinos.
Solange die niemanden auszahlen empfehle ich dieses casino niemandem.
Αγαπητοί,
Ελπίζουμε αυτό το μήνυμα να σας βρίσκει καλά. Λυπούμαστε που σας ενημερώνουμε ότι υπέπεσε στην αντίληψή μας ότι οι πληρωμές εξακολουθούν να είναι κολλημένες στο NodaPay. Ενημερωθήκαμε για αυτό το ζήτημα μόλις την Πέμπτη Αργά το απόγευμα και προσπαθούσαμε να επικοινωνήσουμε με τη NodaPay για να το επιλύσουμε. Δυστυχώς, μέχρι στιγμής δεν έχουμε καταφέρει να τους προσεγγίσουμε.
Εν τω μεταξύ, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Live Chat θα κρατά τα καλούδια σε λογαριασμούς παικτών από σήμερα και στο εξής (ένα καλούδι ανά λογαριασμό σε αναμονή). Εάν έχετε επηρεαστεί από αυτό το ζήτημα και εξακολουθείτε να περιμένετε το καλό σας, επικοινωνήστε με τη Ζωντανή συνομιλία σχετικά με αυτό.
Κατανοούμε πόσο απογοητευτική μπορεί να είναι αυτή η κατάσταση και εκτιμούμε την υπομονή και την κατανόησή σας καθώς εργαζόμαστε για την επίλυση αυτού του ζητήματος. Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή υποστήριξή σας και θα σας κρατάμε ενήμερους για την εξέλιξη αυτού του θέματος.
Τις καλύτερες ευχές,
Scatterhall / Spinpirate
Dear All,
We hope this message finds you well. We regret to inform you that it has come to our attention that payments are still being stuck at NodaPay. We were only made aware of this issue Thursday Late afternoon and have been trying to contact NodaPay to resolve it. Unfortunately, we have not been able to get through to them so far.
In the meantime, we want to let you know that Live Chat will be booking the goodies onto player accounts from today onward (one goodie per account waiting). If you have been affected by this issue and are still awaiting your goodie, please get in touch with Live Chat about it.
We understand how frustrating this situation can be, and we appreciate your patience and understanding as we work to resolve this issue. Thank you for your continued support, and we will keep you updated on the progress of this matter.
Best regards,
Scatterhall / Spinpirate
Πώς μπορεί να μην φταίει το Casinoguru; Φυσικά, το καζίνο φταίει 100% εδώ, αλλά αν εγώ, ως Γκουρού του Καζίνο, δώσω βαθμολογία 7,2 και εξακολουθώ να τη διατηρώ μετά από περισσότερες από 60 ανεπίλυτες καταγγελίες, φταίει ο Γκουρού του Καζίνο.
How can Casinoguru not be at fault? Of course, the casino is 100% to blame here, but if I, as Casino Guru, give a rating of 7.2 and still keep it after more than 60 unresolved complaints, Casino Guru is at fault.
Wie kann Casinoguru keine Schuld treffen ? natürlich ist das Casino hier zu 100% schuld, aber wenn ich als Casino Guru eine Bewertung von 7.2 gebe und diese nach über 60 Beschwerden die ungelöst sind immer noch beibehalte, trifft Casino Guru schon eine schuld.
Ανακατεύεις τους όρους. Το καζίνο δεν έχει ούτε ένα ανεπίλυτο παράπονο. Γι' αυτό διατηρούν ακόμα τη βαθμολογία που έχουν. Τα παράπονα που κοιτάζω είναι κυρίως 2 εβδομάδων. Δεν έχει νόημα να τιμωρούμε το καζίνο, εφόσον παραδέχονται ότι έχουν προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών. Φυσικά, δεν επισημάναμε τις καταγγελίες ως επιλυμένες και τις παρακολουθούμε. 2 εβδομάδες αναμονής για ανάληψη δεν είναι απόδειξη ότι ο ιστότοπος είναι απάτη.
You're mixing the terms. The casino doesn't have a single unresolved complaint. That's why they still keep the rating they have. The complaints I'm looking at are mostly 2 weeks old. There's no point in punishing the casino as long as they admitted they have issues with the payments provider. Of course, we didn't mark the complaints as resolved and we keep an eye on them. 2 weeks of waiting for a withdrawal isn't an evidence showing that the website is a scam.
Το καζίνο δεν πρέπει να τιμωρείται. Θα πρέπει να λάβει τη βαθμολογία που του αξίζει, και αυτό δεν είναι καλό. Επομένως, δεν παίζω πλέον σε καζίνο που αξιολογούνται εδώ, γιατί αυτό δεν είναι καθόλου αλήθεια
The casino shouldn't be punished. It should get the rating it deserves, and that's not a good one. So I no longer play at casinos that are rated here, because that's not true at all
Das Casino soll ja nicht bestraft werden.Es soll die Bewertung bekommen die ihm zu steht,und das ist keine gute.Also ich spiele nicht mehr bei casinos die hier bewertet werden,weil das stimmt hinten und vorne nicht
Έχω επικοινωνήσει με την εταιρεία NODAPAY για να επιβεβαιώσω τις δηλώσεις που δημοσιεύουν εδώ κάθε εβδομάδα.
Επίσης, θεωρώ περισσότερο από απορίας άξιο ότι εδώ δεν δίνεται καν ημερομηνία πότε θα λυθεί το «δήθεν» πρόβλημα και πότε θα λάβετε τελικά τα χρήματά σας.
Το Spinpirate πιθανότατα θα επικοινωνήσει μαζί σας μόνο σε μια εβδομάδα και μετά θα κατηγορήσει ξανά το NODAPAY.
Ζητώ να μου δοθεί μια ημερομηνία που θα βρεθούν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Φυσικά συνειδητοποιώ ότι τα λεφτά μου έχουν φύγει 😀. Θα ήθελα απλώς να διαβάσω την προσπάθεια του Spinpirate, αν και πολύ διασκεδαστική, αν ζητήσετε μια ακριβή ημερομηνία.
I have contacted the company NODAPAY to confirm the statements they post here weekly.
I also find it more than questionable that not even a date is given here when the "alleged" problem will be solved and when you will finally receive your money.
Spinpirate will probably only get back to you in a week and then blame NODAPAY again.
I request that I be given a date when the money will be in my bank account.
Of course I realize that my money is gone 😀. I'd just love to read Spinpirate's, albeit very amusing, attempt if you ask for an exact date.
Ich habe das Unternehmen NODAPAY kontaktiert um die Aussagen die sie hier Wöchentlich posten zu bestätigen.
Ich finde es auch mehr als fraglich das hier nicht einmal ein Datum genannt wird wann das "angebliche" Problem denn gelöst wird und wann man sein Geld denn nun endlich erhalten wird.
Spinpirate wird sich wohl erst wieder in einer Woche melden und dann wieder die Schuld auf NODAPAY schieben.
Ich verlange das mir hier ein Datum genannt wird, an dem das Geld auf meinem Bankkonto sein wird.
Natürlich ist mir klar das mein Geld weg ist 😀. Ich würde nur sehr gerne den, doch sehr amüsanten, Versuch von Spinpirate lesen, wenn man nach einem genauen Datum fragt.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.