ΦόρουμΚαζίνοSpinpirate Casino - γενική συζήτηση

Spinpirate Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 1 έτος από Isco33
|
10566 προβολές 131 απαντήσεις |
|
1...6 7
Προσθήκη ανάρτησης
Daniel
πριν από 1 έτος

https://casinoguru-en.com/spinpirate-casino-withdrawal-of-player-s-winnings

🙂


ποια είναι η δικαιολογία εδώ;


Με μια καταγγελία που είναι ανοιχτή εδώ και σχεδόν ένα μήνα 😀;


https://casinoguru-en.com/scatterhall-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2


https://casinoguru-en.com/scatterhall-casino-player-s-struggling-to-draw



Κι εδώ καταγγελίες που έχουν ανοίξει σχεδόν ένα μήνα 🙂.



Ας υποθέσουμε ότι το Nodapay προκαλεί πραγματικά τα προβλήματα. Κάτι που είναι πολύ περίεργο αφού έχω κάνει αναλήψεις μέσω Nodapay σε άλλα καζίνο χωρίς κανένα πρόβλημα.


Πώς μπορεί τότε το Casinoguru να εξηγήσει ότι ακόμη και οι πληρωμές κρυπτογράφησης δεν υποβάλλονται σε επεξεργασία ή φτάνουν;


Το Casinoguru δεν φταίει που δεν φτάνουν οι πληρωμές. Ωστόσο, φταίτε για το γεγονός ότι και τα δύο καζίνο εξακολουθούν να έχουν «σχετικά» καλές βαθμολογίες και οι παίκτες συνεχίζουν να καταθέτουν και τελικά να χάνουν χρήματα ακόμα κι αν κερδίσουν επειδή το καζίνο δεν πληρώνει.


Είναι και θέμα κοινής λογικής κατά κάποιο τρόπο.


  1. Γιατί δεν πληρώνεται το Crypto;
  2. Γιατί δεν μπορείτε να μεταφέρετε τα κέρδη στους παίκτες με άλλη υπηρεσία; (αυτό θα αποτρέψει τόσα πολλά προβλήματα)
  3. Γιατί μπορείτε να πληρώσετε με το NODAPAY σε άλλα καζίνο αλλά περιέργως όχι στο Spinpirate;


Εάν δεν μπορείτε να απαντήσετε ούτε σε μία από αυτές τις ερωτήσεις, θεωρώ ακατανόητο ότι η βαθμολογία του καζίνο δεν αλλάζει.


Το πρόβλημα με αυτό είναι ότι ΕΣΕΙΣ ως γκουρού του καζίνο δεν ασκείτε πίεση στο καζίνο. Δίνουν στο καζίνο όσο χρόνο θέλουν. Ακόμη και μετά από ΕΝΑ ΜΗΝΑ χωρίς να λάβετε τα χρήματα, η βαθμολογία εδώ δεν θα υποβαθμιστεί. Πως είναι αυτό δυνατόν ?


Γιατί δεν μπορούν να υποβαθμίσουν την αξιολόγηση του καζίνο και όταν επιλυθούν και τα 40-50 παράπονα τότε μπορούν να προσαρμόσουν ανάλογα την βαθμολογία.


Φυσικά, αυτό δεν πρέπει να είναι ο κανόνας. Αλλά με αρκετές περιπτώσεις που δεν έχουν λάβει τα χρήματά τους για περισσότερο από ένα μήνα και τον αριθμό των παραπόνων και των αντικρουόμενων δικαιολογιών, πιστεύω ότι θα ήταν σκόπιμο να ασκηθεί πίεση στο καζίνο για να πληρώσει τελικά τα χρήματα.


(Δεν ξέρω αν εσείς (Casinoguru) έχετε ήδη επικοινωνήσει με το NODAPAY. Αλλά αυτό θα ήταν επίσης μια ευκαιρία να επιβεβαιώσετε τις δηλώσεις του καζίνο, για παράδειγμα. Ελπίζω ότι το email μου θα απαντηθεί και ότι μπορώ να παράσχω πληροφορίες ανάλογα.)

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Saint 90 + every player concerned about his casino:

"Just recently a warning has been added to the review:

file

It seems we are getting the same replies from the casino as anybody else, so we keep an eye on every open complaint to ensure we are ready for further progress.

Please inform us the moment you receive any payment.


πριν από 1 έτος

Περίμενα τα λεφτά μου 8(!) εργάσιμες... ακόμα σε εκκρεμότητα!! Chat πάντα τις ίδιες δικαιολογίες (copy+paste). Δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο πριν... Άλλα καζίνο ζήτησαν πληρωμή σε τραπεζικό λογαριασμό χθες το βράδυ, τα χρήματα έφτασαν ήδη σήμερα το πρωί... Ρωτάω πώς μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο χωρίς συνέπειες;

Αυτόματη μετάφραση:
Vaelin
πριν από 1 έτος

Most of us have been waiting for our cashout for a month..😂

πριν από 1 έτος

Hi everyone, I want you to watch them cheat on me. You can watch this process in real time. They set up a casino to take your money and give nothing back. This is a scam. I ask the casino administration to pay attention to this. Please 


https://spinpirate.com/


This casino has not paid me $38 since March 17, 2023. I ask them to pay, but they tell me that they are about to get better or "we are not responsible for the withdrawal, write to the finance department". Then why are you sitting and working here, Nina? You are stealing people's money. And I want everyone to know about it. 


So a deposit can be made from a variety of ways, but I can withdraw only to the bank?

Bianca 10:23

You can make a withdrawal in the sam way you made a deposit

Gary Christensen 10:23

no

Bianca 10:23

For example if you made a deposit via crypto in the place of IBAN, insert crypto adress and in the place of bic/swift simply the crypto type (also BTC, ETH etc...)

It was nice talking to you. Have a great day!

Thank you and have fun in our Casino

Please be advised to read thru our Terms and conditions to ensure that enjoy our Casino to the fullest

You have closed the chat.


Nina 18:46

Hello. How may I help you?

Gary Christensen 18:47

A week ago I put money on the withdrawal. The balance was withdrawn, but I did not get anything.

Nina 18:50

As I said before, we have a processing backlog and are working to catch up

Gary Christensen 18:51

No one told me that.

When can I get my money?

Nina 18:53

As I said before, we have a processing backlog and are working to catch up

Is there anything more I can do for you today?

It was nice talking to you. Have a great day!

Thank you and have fun in our Casino

Please be advised to read thru our Terms and conditions to ensure that enjoy our Casino to the fullest

Gary Christensen 18:56

When can I get my money?

Give me an approximate date.

Nina 18:57

sorry but I can't I don't handle with withdraw - I am the support

Gary Christensen 18:57

I'm not interested in that. Check with the person who handles the withdrawal.

dear Nina

Nina 18:58

dear Gary. - send it to the accounting

have a nice day

Nina 18:58

see you bye bye

You rated our customer service as bad.

You left the following comment: bad


Nina has closed the chat.

04.04.2023

Name:

Gary Christensen

E-mail:

GaryLangeland96@proton.me

Bianca 07:25

Hello. How may I help you?

Gary Christensen 07:26

I've been waiting three weeks for my $40.

Bianca 07:27

We regret to inform you that it has come to our attention that payments are still being stuck at NodaPay. We were only made aware of this issue Thursday Late afternoon and have been trying to contact NodaPay to resolve it. Unfortunately, we have not been able to get through to them so far.

Bianca 07:33

It was nice talking to you. Have a great day!

Thank you and have fun in our Casino

Please be advised to read thru our Terms and conditions to ensure that enjoy our Casino to the fullest

Bianca has closed the chat.

14:43

Name:

Gary Christensen

E-mail:

GaryLangeland96@proton.me

Nina 14:44

Hello. How may I help you?

Gary Christensen 14:45

You haven't paid me for a month. Do you want my $40 back after all? Or are you waiting for me to forget about it? I won't forget. I'm going to post on all the casino forums that you're scammers.

Nina 14:46

we do not process any withdrawal requests on weekends or public holidays and it's easter. we hope to have fixed everything after the holidays

Gary Christensen 14:48

Okay I will create a post on the forums and we will all watch together to see how you keep your promises. You come up with excuses every time. I'm sick of it. Let everyone see your true face.

Nina 14:50

Is there anything more I can do for you today?

It was nice talking to you. Have a great day!

Thank you and have fun in our Casino

Please be advised to read thru our Terms and conditions to ensure that enjoy our Casino to the fullest

bye bye

Gary Christensen 14:52

I will make you popular ninafilefilefilefilefile

πριν από 1 έτος

file

πριν από 1 έτος

Please note, administration. The money has not been paid for almost a month. Documents are all accepted and the account is verified. They come up with excuses, postpone in the hope that you will forget about it. Or they write: we support you, we do not deal with payments. This is nonsense. It's the duty of support to deal with all the issues associated with the casino. 


CasinoGuru, you have established yourself as responsible and decent people. I believe you, please remove this casino or warn everyone that https://spinpirate.com/ scammers. Thank you 

πριν από 1 έτος

They said that after the holidays. Well, let's see if they are telling the truth together. 

GaryLangeland
πριν από 1 έτος

Sadly, this thread is mainly about delayed payments in Spinpirate, browse it to find out the full picture. 🙁.


πριν από 11 μήνες

Έχει λάβει κανείς τα κέρδη του; Μου μεταφέρθηκαν 680 € σήμερα που είναι ληξιπρόθεσμα από τον Μάρτιο χαχα πράγματι πλήρωσαν τα χρήματά μου είμαι τόσο μπερδεμένος χαχα ίσως αρχίσουν να πληρώνουν ποτέ δεν πίστευα ότι θα έβλεπα αυτά τα χρήματα χαχα

Αυτόματη μετάφραση:
Patrick800
πριν από 11 μήνες

I'm positively shocked. Like, is it real?

πριν από 11 μήνες

Is anyone get their money!? I have waited now two months without payment. It is unbeliavable that spinpirate and scatterhall can continue their 'business'. Some one should make offence report against owner but yes this is very difficult.

1...6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα