Γεια σου SpinPirate Casino,
Το όνομα χρήστη του λογαριασμού μου είναι slickfox.
Έχω κάνει κατάθεση μέσω Άμεσης Τραπεζικής Κατάθεσης.
Τα χρήματα έχουν ήδη χρεωθεί από τον τραπεζικό μου λογαριασμό και θα έπρεπε να έχουν ήδη φτάσει στο τέλος σας.
Στο παρελθόν, αυτός ο τρόπος πληρωμής ήταν πάντα στιγμιαίος, ακόμη και κατέθεσα μαζί του πριν από λίγα λεπτά σε άλλο καζίνο και έλαβα την κατάθεσή μου μέσα σε δευτερόλεπτα και μπορούσα να παίξω αμέσως.
Τώρα έχει περάσει πάνω από μία ώρα και το υπόλοιπό μου δεν έχει ενημερωθεί.
Μπορείτε να ελέγξετε αν έχετε λάβει την πληρωμή μου;
Θα πρέπει να υπάρχει 100%, καθώς χρησιμοποίησα τη μέθοδο πληρωμής Instant Banking και η τραπεζική εφαρμογή μου επιβεβαιώνει επίσης ότι η πληρωμή στάλθηκε σε πραγματικό χρόνο.
Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.
Hey SpinPirate Casino,
My account username is slickfox.
I have made a deposit via Instant Bank Transfer.
The money has already been debited from my bank account and should already have arrived at your end.
In the past, this payment method has always been instantaneous, I even deposited with it a few minutes ago in another casino, and received my deposit within seconds, and I could play straight away.
It's now been over an hour and my balance has not updated.
Could you please check if you have received my payment?
It should 100% be there, since I used the Instant Banking payment method, and my banking app confirms as well that the payment was sent in real time.
Thank you for your help.
Αυτόματη μετάφραση: