ΦόρουμΚαζίνοSpinpirate Casino - γενική συζήτηση

Spinpirate Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Isco33
|
10414 προβολές 131 απαντήσεις |
|
1 2 3...7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

It's because I made a deposit in both casinos.

In Scatterhall and here, I just wanted to make sure both deposits are being taken care off.

The deposit is meant to be instant, that's why it's called Instant Bank Transfer.

In all other casinos, the same deposit method is crediting my account the deposit within seconds.

My bank confirmed that the money has reached the recipient, so I am not sure why you still have not received it.

It's slightly annoying since I was planning to play today Friday, my only day off.

Anyway, I hope it's fixed soon, and you credit my account ASAP, thank you for your help.

slickfox7
πριν από 1 έτος

Hi slickfox7,

My apologies. I missed to check that you have an account in both brands. The Finance Team is working in investigating the issue.

I understand how frustrating it can be to not see your funds reflected in your account as expected, and I assure you that our Finance team is working diligently to resolve this issue as quickly as possible.

Please know that we take these matters very seriously, and we are committed to ensuring that our users have a seamless and enjoyable experience on our platform. I apologize again for any frustration or inconvenience this may have caused you, and I appreciate your patience and understanding while we work to resolve this matter.

If you have any further concerns or questions, please do not hesitate to reach out to our customer support team. We are always here to help.

Thank you for your understanding.

Spinpirate

Spinpirate Casino
πριν από 1 έτος

Γεια σου αγαπητέ Spinpirate Casino,


μπορείτε να δείτε πότε θα διεκπεραιωθεί η τρίτη μου ανάληψη;

isco33


ένα ευχαριστώ από καρδιάς

Αυτόματη μετάφραση:
Isco33
πριν από 1 έτος

Hi Isco33,

Please be informed that all withdrawals are processed from Monday to Friday. Unfortunately, we do not process any withdrawal requests on weekends or public holidays.

Rest assured that if you have made a withdrawal request on a weekday, our team will process it as soon as possible, and it should reflect in your account within the next few business days.

However, if you have made a request on a weekend, we kindly ask for your patience until the next business day, which is usually on Monday, when our team will resume processing all withdrawal requests.

If you have any further concerns or questions, please feel free to let us know, and we'll be happy to assist you.

Thank you for your understanding.

Best regards,

Spinpirate


Spinpirate Casino
πριν από 1 έτος

Εντάξει , άρα Δευτέρα θα πάρω την επόμενη ;

Δεν έχουν φτάσει ακόμη χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό ούτε η πρώτη ούτε η δεύτερη πληρωμή

Αυτόματη μετάφραση:
Spinpirate Casino
πριν από 1 έτος

Καλημέρα αγαπητέ Spinpiratecasino, η τρίτη μου πληρωμή περιμένει περισσότερο από το εκκρεμές, θα γίνει επεξεργασία και θα εξοφληθεί σήμερα; Θα σας ήμουν πολύ ευγνώμων για τη βοήθειά σας

Όνομα χρήστη Isco33

Αυτόματη μετάφραση:
Spinpirate Casino
πριν από 1 έτος

Γειά σου? Δώστε μια σύντομη αντίδραση

Isco33

Η τρίτη πληρωμή των 500 € περιμένει περισσότερο από ό,τι εκκρεμεί

Αυτόματη μετάφραση:
Isco33
πριν από 1 έτος

Dear Isco33,

I hope this message finds you well. I wanted to follow up regarding your recent inquiry about payments. I apologise for the delay in responding to your message. Please note that payments are only processed Monday through Friday.

As today is Monday February 27th, our team will continue to process payments as usual. I apologise again for any inconvenience this delay may have caused and appreciate your patience.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. We are always happy to assist you.

Best regards,

Spinpirate

Spinpirate Casino
πριν από 1 έτος

Θα ήταν ωραίο να γνωρίζουμε ότι εξακολουθεί να είναι αποδεκτό και πληρώνεται σήμερα

Αυτόματη μετάφραση:
Isco33
πριν από 1 έτος

Έχετε ήδη την πρώτη σας πληρωμή στον λογαριασμό σας;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου Spinpirate, κι εγώ περιμένω την πληρωμή μου από τις 24 Φεβρουαρίου. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί και αποκλείομαι μόνο στη ζωντανή συνομιλία. Ζητώ μια γρήγορη πληρωμή, γιατί έχω ακόμα κάποια πίστωση που πρέπει να εξοφληθεί!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Mrlois147
πριν από 1 έτος

Dear Mrlois147,

I hope this message finds you well. I wanted to reach out and inform you that we have experienced some system issues that have caused a backlog in our payout processing. However, please be assured that our team is working diligently to resolve the issue and get everything back on track as soon as possible.

I also want to clarify that from the moment of withdrawal, it can take up to 24 hours to enter the processing stage, depending on the time of withdrawal. Once in processing, the payment is sent to the payment system for payout, and bank transfers can take anything from 1-5 business days.

Rest assured that your payment will be sent out to you very soon.

We apologise for any inconvenience and would like to thank you for choosing our casino, and we hope that you will continue to enjoy the wide range of games and services we have to offer. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Best regards,

Spinpirate


Isco33
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχετε ήδη κάποια πληρωμή στον λογαριασμό σας; Περιμένω κι εγώ ένα

Αυτόματη μετάφραση:
Spinpirate Casino
πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Όταν διαβάζω όλα αυτά εδώ, έχετε πραγματικά αμφιβολίες για το γιατί το καζίνο σας έχει τέτοια προβλήματα με τις πληρωμές. Έλαβα επιβεβαίωση τη Δευτέρα ότι η πληρωμή μου εγκρίθηκε, τώρα είμαι πολύ ενθουσιασμένος όταν θα έχω αυτά τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Ίσως μπορείτε να μου πείτε αν έχει ήδη μεταφερθεί; Το ξέρω από άλλα καζίνο διαφορετικά. Μόλις διεκπεραιωθεί και εγκριθεί η ανάληψη, τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό την ίδια μέρα ή το αργότερο την επόμενη μέρα. Πρέπει να υπάρχει λόγος που μόνο προβλήματα έχεις, όπως γράφουν πολλοί χρήστες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

"ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ" ΧΑΧΑΧΧΑΧΑ


Υπέροχο αστείο.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Dear Gretche70,

I hope this message finds you well. I wanted to confirm if the username you use in Guru is the same as the one you use in our casino. If it is the same, then I am pleased to inform you that a payment of €250 was made to your account on February 27th.

Additionally, I would like to clarify the withdrawal process. Once a withdrawal is initiated, it may take up to 24 hours to enter the processing stage, depending on the time of withdrawal. After entering the processing stage, the payment is sent to the payment system for payout, and bank transfers can take anywhere from 1-5 business days.

We apologise for any inconvenience and would like to thank you for choosing our casino, and we hope that you will continue to enjoy the wide range of games and services we have to offer. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Thank you for choosing our casino, and we look forward to serving you again in the future.

Best regards,

Spinpirate

Spinpirate Casino
πριν από 1 έτος

Γειά σου

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, το κέρδος μόλις πιστώθηκε στον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γειά σου,

έχουν το ίδιο πρόβλημα. Οι όροι και οι προϋποθέσεις αναφέρουν ξεκάθαρα ότι οι πληρωμές διεκπεραιώνονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες. Περίμενα 4 εργάσιμες ημέρες για να γίνει αποδεκτή η 1η πληρωμή μου. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως και επομένως δεν καταλαβαίνω γιατί δεν γίνεται επεξεργασία της πληρωμής μου, ειδικά επειδή υπάρχουν ακόμα 2000 ευρώ στον λογαριασμό που πρέπει να εξοφληθούν.


Όνομα χρήστη: Saint90


Και ναι, έχω επίσης έναν λογαριασμό στο συνεργαζόμενο καζίνο σας με το ίδιο όνομα χρήστη.

Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Hello Saint90,

I would like to sincerely apologize for the delay in sending out your payment. I understand that this has caused you inconvenience and frustration, and I want to assure you that we are working to resolve the issue as quickly as possible.

Please rest assured that your payment will be sent out either today or tomorrow. We value your business and appreciate your patience and understanding in this matter.

Thank you for bringing this to our attention and once again, please accept our apologies for any inconvenience caused.

Best regards,

Spinpirate

πριν από 1 έτος

Γειά σου,

έχουν το ίδιο πρόβλημα. Οι όροι και οι προϋποθέσεις αναφέρουν ξεκάθαρα ότι οι πληρωμές διεκπεραιώνονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες. Περίμενα 4 εργάσιμες ημέρες για να γίνει αποδεκτή η 1η πληρωμή μου. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως και επομένως δεν καταλαβαίνω γιατί δεν γίνεται επεξεργασία της πληρωμής μου, ειδικά επειδή υπάρχουν ακόμα 2000 ευρώ στον λογαριασμό που πρέπει να εξοφληθούν.


Όνομα χρήστη: Saint90


Και ναι, έχω επίσης έναν λογαριασμό στο συνεργαζόμενο καζίνο σας με το ίδιο όνομα χρήστη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Honestly, I'm glad the casino reacts to players requests here, but if they say 1-2 working days and you've been waiting for 4 working days, it's not such a big deal. I know about fair casinos where it takes much longer.

1 2 3...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη