ΦόρουμΚαζίνοSpinpirate Casino - γενική συζήτηση

Spinpirate Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από Isco33
|
10233 προβολές 131 απαντήσεις |
|
12 3 4...7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Δεν είναι να περιμένεις 4 εργάσιμες μέρες. Αφορά το γεγονός ότι μπορείτε να κάνετε ανάληψη μόνο 500 ευρώ ανά πληρωμή. Ως εκ τούτου, επιμένω επίσης να τηρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις τους, διαφορετικά χρειάζεται πολύς χρόνος για να αποσυρθεί ολόκληρο το υπόλοιπο.


@spinpirate: η πρώτη πληρωμή έφτασε στον λογαριασμό μου. Θα μπορούσατε παρακαλώ να φροντίσετε το δεύτερο για να συνεχίσω να πληρώνω; Η δεύτερη πληρωμή είναι επίσης τη 2η εργάσιμη απόψε... Μετά από αυτό, θα ακολουθήσουν άλλες 2 πληρωμές, οπότε παρακαλώ, τουλάχιστον βεβαιωθείτε ότι οι πληρωμές εξοφλούνται στην ώρα τους και σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις σας, εάν το ποσό που μπορεί να πληρωθεί είναι ήδη τόσο απίστευτα χαμηλό.


Όνομα χρήστη: Saint90

Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Dear Saint9,

To clarify the withdrawal process, please note that processing of withdrawals only takes place on business days. Once a withdrawal is initiated, it may take up to 24 hours to enter the processing stage, depending on the time it was requested. Once it enters the processing stage, the payment is sent to the payment system for payout. Please note that bank transfers may take anywhere from 1-5 business days to complete.

Rest assured that your payment will be sent out to you very soon.

We apologise for any inconvenience and would like to thank you for choosing our casino, and we hope that you will continue to enjoy the wide range of games and services we have to offer. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Regards

Spinpirate


πριν από 1 έτος

Γεια σου Spinpirate,

Τώρα περιμένω μερικές μέρες πιο ήπια για την τρίτη μου πληρωμή. Αυτή η διαδικασία διαρκεί 2 εβδομάδες. Παρακαλώ επεξεργαστείτε γρήγορα

Αυτόματη μετάφραση:
Mrlois147
πριν από 1 έτος

Dear Mrlois147,

I am writing to sincerely apologise for the delay in processing your payment. I understand the inconvenience and frustration this has caused you, and we take full responsibility for the error.

Please know that we are taking immediate action to resolve the issue and ensure that your payment is processed today. We understand the importance of timely payments and want to assure you that we are committed to providing excellent service to all our players.

Again, I apologise for any inconvenience this has caused you and appreciate your understanding as we work to rectify the situation.

If you have any further concerns or questions, please do not hesitate to contact us.

Sincerely,

Spinpirate

πριν από 1 έτος

Γεια σας και πάλι, δεν σκοπεύω να υποτιμήσω το καζίνο σας με κανέναν τρόπο. Η συνομιλία τους απαντά γρήγορα.. η γκάμα των παιχνιδιών τους είναι πολύ μεγάλη και η τελευταία πληρωμή έγινε στον τραπεζικό μου λογαριασμό πολύ γρήγορα αφού έγραψα εδώ.


Αλλά τώρα πρέπει να περιμένω άλλες 4-5 ημέρες για μια ήδη αποδεκτή πληρωμή από εσάς. Φροντίστε λοιπόν να φτάσει στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Και πρέπει να περιμένω ξανά για να γίνει αποδεκτή άλλη πληρωμή από αυτούς. Όπως έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν, θα καταθέσω στο site τους. Αλλά αυτό παίρνει και παίρνει και πάντα καθυστερεί τόσο πολύ γιατί διαρκεί έως και 3-4 ημέρες ανά πληρωμή. Και με ανώτατη πληρωμή 500 ευρώ, το βρίσκω λίγο μακρύ.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, και εγώ τώρα περιμένω την τρίτη μου πληρωμή. Η όλη διαδικασία συνεχίζεται πλέον εδώ και 3 εβδομάδες έναντι συνολικής πληρωμής 2000 ευρώ. Βεβαιωθείτε ότι η απόσυρσή μου διεκπεραιώνεται γρήγορα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας και πάλι, δεν σκοπεύω να υποτιμήσω το καζίνο σας με κανέναν τρόπο. Η συνομιλία τους απαντά γρήγορα.. η γκάμα των παιχνιδιών τους είναι πολύ μεγάλη και η τελευταία πληρωμή έγινε στον τραπεζικό μου λογαριασμό πολύ γρήγορα αφού έγραψα εδώ.


Αλλά τώρα πρέπει να περιμένω άλλες 4-5 ημέρες για μια ήδη αποδεκτή πληρωμή από εσάς. Φροντίστε λοιπόν να φτάσει στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Και πρέπει να περιμένω ξανά για να γίνει αποδεκτή άλλη πληρωμή από αυτούς. Όπως έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν, θα καταθέσω στο site τους. Αλλά αυτό παίρνει και παίρνει και πάντα καθυστερεί τόσο πολύ γιατί διαρκεί έως και 3-4 ημέρες ανά πληρωμή. Και με ανώτατη πληρωμή 500 ευρώ, το βρίσκω λίγο μακρύ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I believe the casino representative will get to you and explain.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, και εγώ τώρα περιμένω την τρίτη μου πληρωμή. Η όλη διαδικασία συνεχίζεται πλέον εδώ και 3 εβδομάδες έναντι συνολικής πληρωμής 2000 ευρώ. Βεβαιωθείτε ότι η απόσυρσή μου διεκπεραιώνεται γρήγορα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

It seems that the casino is a bit in delay, right? I think it's just a matter of time though I would prefer a higher withdrawal limit myself.

πριν από 1 έτος

Γειά σου. Έκανα μια πληρωμή στις 03/07/2023 και ακόμα δεν έχω ακούσει τίποτα. Έχω επίσης γράψει αρκετές φορές στο chat. Ο λογαριασμός μου έχει επίσης επαληθευτεί από την περασμένη εβδομάδα. Οπότε τα παιχνίδια ήταν υπέροχα. Πήρα ένα μπόνους 250% με κατάθεση 35 ευρώ. Και το εφάρμοσα μέχρι το 1750. Δυστυχώς, η περίοδος πληρωμής είναι πολύ μεγάλη. Είναι ντροπή

Αυτόματη μετάφραση:
schmitzebilla77
πριν από 1 έτος

Hello schmitzebilla77,

it's so sad to hear about your experience with this casino. However, I could recommend waiting a few more days. Sometimes it is just happening that payments have some delay. If you don't get the payment after a few days I would like to highly recommend making a complaint on our website. We will help you as much as we can! 🙂 

Honza
πριν από 1 έτος

Όπως είπα παραπάνω, το Spinpirate και το Scatterhall ήταν δύο από τα κανονικά μου καζίνο από τότε που έπαιξα εκεί για πρώτη φορά. Ή είναι προς το παρόν τα μόνα καζίνο όπου παίζω. Εάν επεξεργάζονταν τις πληρωμές λίγο πιο γρήγορα και αύξαναν λίγο το όριο ημερήσιων πληρωμών, και τα δύο καζίνο θα ήταν τα καλύτερα καζίνο στα οποία έχω παίξει ποτέ σε 5 χρόνια παιχνιδιών καζίνο.


Το Casinoguru πρέπει οπωσδήποτε να το συμπεριλάβει στην βαθμολογία.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Δεν λέω ότι αυτό το καζίνο είναι κακό, το αντίθετο. Μόνο οι πληρωμές δεν πρέπει να διαρκούν τόσο πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Η πληρωμή μου είναι επίσης σε κατάσταση "εκκρεμότητας" από τις 10, αν και το TOS λέει ότι πρέπει να γίνει επεξεργασία μετά από 2-3 ημέρες το πολύ. Είναι κρίμα γιατί εκτός από αυτό αυτό το καζίνο είναι πραγματικά υπέροχο. Αλλά αυτό δεν λειτουργεί καθόλου με την περίοδο πληρωμής.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, η απόσυρσή μου επιβεβαιώθηκε την Παρασκευή την περασμένη εβδομάδα. Δεν έχουν έρθει χρήματα ακόμα! Αν τα χρήματα δεν υπάρχουν στον λογαριασμό μου σήμερα, θα κάνω καταγγελία.

Αυτόματη μετάφραση:
Mrlois147
πριν από 1 έτος

Να έχεις ακριβώς το ίδιο. Ακόμα περισσότερο. Η πληρωμή έχει επιβεβαιωθεί. Τα χρήματα δεν υπάρχουν ακόμα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Κατά τα άλλα πήγε πολύ γρήγορα αφού έγινε αποδεκτό. Αλλά αυτή η πληρωμή χρειάζεται πολύ χρόνο για να φτάσει στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Δεν ξέρω πόσο καιρό πρέπει να περιμένω πριν ανοίξω μια καταγγελία. Προφανώς η επαφή του Spinpirate δεν απαντά πια ούτε εδώ. Τουλάχιστον όχι τόσο τακτικά όσο συνήθως.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

As I mention in the Scatterhall Casino thread, I feel the casino representative is overwhelmed at the moment, still, I hope you all get a response soon.🙏

Saint90
πριν από 1 έτος

Bank transfers in my experience take between 2 and 5 working days starting from the moment the casino confirms the withdrawal, same applies for e-wallets and exchanges

πριν από 1 έτος

Η πληρωμή μου είναι επίσης σε κατάσταση "εκκρεμότητας" από τις 10, αν και το TOS λέει ότι πρέπει να γίνει επεξεργασία μετά από 2-3 ημέρες το πολύ. Είναι κρίμα γιατί εκτός από αυτό αυτό το καζίνο είναι πραγματικά υπέροχο. Αλλά αυτό δεν λειτουργεί καθόλου με την περίοδο πληρωμής.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello loidcasino1337,

It is sad to hear that you have some delay in the withdrawal process from the casino's account, but don't panic, some casinos just take a little bit longer for the money to reach your account. I also see that the casino is trying to solve complaints. If they still don't communicate with you, don't hesitate to file a complaint here. Here is an explanation of the overall complaints process. We will be happy to help you solve this situation 🙂.

You can also see here how we rate casinos. The duration of sending money does not affect our casino's rating.

πριν από 1 έτος

Dear All,

We would like to apologise for the inconvenience caused by the ongoing issue with NodaPay. It has turned out to be a bigger problem than initially anticipated. However, we want to assure you that our team is working hard to resolve all outstanding and missing payouts, and we expect to have all issues resolved by the end of this week.

We understand that this delay may have caused frustration and inconvenience to you, and for that, we offer our sincere apologies. To show our appreciation for your patience during this time, we are working on a small gesture that will be added to your accounts next week. You will receive an email about this shortly.

We want to emphasise that all cashouts will be processed, and we are doing everything we can to ensure that this happens as soon as possible. Once again, we apologise for the inconvenience caused and appreciate your understanding.

Thank you for your continued support.

Best regards,

Spinpirate

Spinpirate Casino
πριν από 1 έτος

Είναι πολύ καλή χειρονομία να ενημερώνεσαι γι' αυτό εδώ. Σας ευχαριστώ για αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα