ΦόρουμΚαζίνοSpinpirate Casino - γενική συζήτηση

Spinpirate Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από Isco33
|
10443 προβολές 131 απαντήσεις |
|
1...4 5 67
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Ελπίζω πραγματικά ότι όλα θα πάνε καλά και εξακολουθώ να πιστεύω σε αυτό. Διαφορετικά, δεν θα καταλάβαινα γιατί θα έβρισκαν χρόνο για να απαντήσουν όταν ούτως ή άλλως εγκαταλείπουν το καζίνο. Λοιπόν, η Δευτέρα θα δείξει αν όλα αυτά είναι αλήθεια.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αυτό ακούγεται πολύ καθησυχαστικό. Ευχαριστώ για τις όμορφες πληροφορίες και καλό Σαββατοκύριακο. LG

Αυτόματη μετάφραση:
Spinpirate Casino
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ για το feedback!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ας ελπίσουμε ότι κάτι θα γίνει σήμερα 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι κι εγώ το ελπίζω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear All,


We would like to take this opportunity to express our sincere appreciation for your patience and understanding during the recent delay in processing payments. We understand that this has been a frustrating time for you, and we want to assure you that we have been working tirelessly to resolve the issue as quickly as possible.


We would like to apologise for any inconvenience this may have caused you and for any stress or worry that it may have caused. Unfortunately, we have been experiencing a larger issue with one of our payment portals, which has impacted our ability to process payments as efficiently as we would like.


However, we are pleased to announce that payments are now moving again, and we will be processing cashouts for our players today. We know that this news will come as a relief to you, and we are working hard to ensure that this delay does not happen again in the future..


As a token of our appreciation for your understanding, we would like to let you know that each player will find a small goodie in their account in the coming days. We hope that this gesture will help to make up for any inconvenience caused and that you will be able to enjoy your time playing on our platform.


Once again, we apologise for any inconvenience caused by the delay in processing payments. We wish you the best of luck with the goodie you will receive soon and look forward to continuing to provide you with the best possible gaming experience.


Thank you for your continued support and understanding.


Sincerely,

Scatterhall / Spinpirate


Spinpirate Casino
πριν από 1 έτος

Όλα καλά, τελικά είσαι μόνο άνθρωπος και εφόσον ενημερώσεις έγκαιρα τους παίκτες δεν πρέπει να υπάρχουν προβλήματα.


Ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μέχρι στιγμής δεν μου έχει συμβεί τίποτα. Δεν ελήφθησαν χρήματα και η πληρωμή είναι ακόμη σε εκκρεμότητα. Εάν δεν αλλάξει τίποτα μέχρι την Τετάρτη, μπορείτε να υποθέσετε ότι τα χρήματα έχουν φύγει.

Γιατί ό,τι και να λέγεται, όταν στέλνουν τα χρήματα, χρειάζονται το πολύ 2 εργάσιμες μέρες για να μπουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Αυτό ήταν μέχρι στιγμής σε κάθε καζίνο όπου πλήρωσα.


Οπότε θα δώσω στο Spinpirate το «όφελος της αμφιβολίας» μέχρι την Τετάρτη και μετά θα διαγράψω τα χρήματα και θα προσπαθήσω να το αντισταθμίσω με κάποιο τρόπο (δεν είμαι σίγουρος πώς). Γιατί αν και τονίζω το «αν» εδώ. Αν πρόκειται για χυδαία κλοπή, θα το έβρισκα πολύ αδύναμο και αμφίβολο αν μπορούσατε απλώς να φύγετε χωρίς συνέπειες και χωρίς να διωχθεί κανείς με οποιονδήποτε τρόπο.


Όπως είπα και πριν, ελπίζω για το καλύτερο, φυσικά, και το αναβάλλω στην «τράπεζά μου» προς το παρόν.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Γεια, δεν πρέπει να διαγράψετε τα χρήματα και να μείνετε συντονισμένοι, ακόμα κι αν χρειαστεί περισσότερος χρόνος, θα έρθουν 🙂


Στη χειρότερη περίπτωση, γράψτε στον δικαιοπάροχο

Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Λειτουργείτε παράνομο τζόγο και θέλετε να λάβετε μέτρα εναντίον του, παρατηρείτε κάτι;

Αυτόματη μετάφραση:
fpfeil94
πριν από 1 έτος

Και οι άνθρωποι από άλλες χώρες που δεν παίρνουν τα χρήματά τους πίσω; Παίζουν όλοι «παράνομα»;

Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Εξαρτάται από το νόμο, αλλά τώρα αφορά εσάς και υποθέτω ότι έχετε έδρα στη Γερμανία.

Ακόμα κι αν ήταν νόμιμο για εμάς, δεν θα υπήρχε πραγματικός τρόπος να βγάλουμε τα κέρδη σε αυτή την περίπτωση, πόσο μάλλον τις καταθέσεις σας και ναι, οι χειριστές μπορούν να το ξεφύγουν ατιμώρητοι στις περισσότερες περιπτώσεις, ειδικά σε θαλάμους με "άδεια Curacao" .


Ας ελπίσουμε ότι οι φορείς εκμετάλλευσης του Scatterhall & Spinpirate έχουν πραγματικά επιχειρήσει και θα αρχίσουν να βγάζουν τις πληρωμές μία κάθε φορά.


Πολλοί εδώ ενεργούν συναισθηματικά, αλλά η προσβολή του καζίνο δεν θα επιταχύνει την πρόοδο, αλλά θα συμβεί το αντίθετο, γι' αυτό μείνετε ήρεμοι και ελπίστε 🍀






Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

We're sorry for such a delay. We had some issues with payments, which are fixed now. From today, all payments will be sent to players and you'll receive your money in a shortest period if time.Diese Antwort bekomme ich schon seid Tagen im live Chat.LOL

πριν από 1 έτος

Θα μπορούσε το Casinoguru να εκδώσει μια προειδοποίηση εδώ παρακαλώ; 3 ημέρες και ακόμα δεν έχουν λάβει χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Ούτε για μένα. Ούτε εκεί υπάρχει τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Θα μπορούσε το Casinoguru να εκδώσει μια προειδοποίηση εδώ παρακαλώ; 3 ημέρες και ακόμα δεν έχουν λάβει χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Sadly, we can't. We allow casinos 14 full days for all checks and payments to be fulfilled. Aside from that, we must be sure it happens regularly without any other issues e.g. troubles with banks, payment providers, and so on.

Every player who takes the time to browse the user reviews, forum, and open complaints should see you are concerned.




Radka
πριν από 1 έτος

είναι τόσο προφανές τώρα ότι είναι απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey @Spinpirate, could you inform us what's going on?

πριν από 1 έτος

Έχει λάβει κανείς ακόμα τις αναλήψεις;

Αυτόματη μετάφραση:
tigaspt03
πριν από 1 έτος

Όχι. Περιμένετε τώρα ακριβώς 2 εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 67
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα