Καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες. Το χειρότερο μέρος είναι ότι, σε τέτοιες συνθήκες, η διοίκηση του καζίνο νιώθει απλώς αρκετή σιγουριά για να λάβει την τελική απόφαση και να αναλάβει άμεση δράση. Μπορεί να μην αισθάνονται πλέον την ανάγκη να ενημερώσουν τον παίκτη, καθώς αντιλαμβάνονται την κατάσταση ως ξεκάθαρη.
Συνήθως, το σύστημα του καζίνο επισημαίνει τον λογαριασμό, ακυρώνει το υπόλοιπο και κλείνει τον λογαριασμό.
Από την πλευρά του παίκτη, όμως, είναι μια πολύ άβολη θέση και ο παίκτης έχει επίσης λίγες πιθανότητες να εξηγήσει οτιδήποτε στο καζίνο. Δεν πιστεύω ότι αυτή είναι η καλύτερη προσέγγιση.
Φαίνεται ότι δεν περάσατε την επαλήθευση KYC για κάποιο λόγο. Νομίζω ότι μπορείτε να επωφεληθείτε μόνο από το Κέντρο Επίλυσης Παραπόνων.
Δεν είναι τόσο περίπλοκο: Υποβάλετε μια δωρεάν καταγγελία, παρέχετε όλη τη σχετική επικοινωνία και ίσως οι συνάδελφοί μου θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν.
https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning
Πώς σας ακούγεται;
I perfectly understand what you're saying. The worst part is that, in such circumstances, the casino's management simply feels confident enough to make the final decision and take direct action. They might no longer feel the need to inform the player, as they perceive the situation as unambiguous.
Usually, the casino's system flags the account, cancels the balance, and closes the account.
From the player perspective, though, it is a highly uncomfortable position, and the player also possesses little chance to explain anything to the casino. I do not believe this is the best approach.
It appears you did not pass the KYC verification for some reason. I think you may only benefit from our Complaint Resolution Center.
It's not so complicated: Submit a free of charge complaint, provide all relevant communication, and perhaps my colleagues will be able to help you.
https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning
How does it sound to you?
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 ημέρες
Αυτόματη μετάφραση: