ΦόρουμΚαζίνοSpinarium Casino - γενική συζήτηση

Spinarium Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 11 μήνες από yatoroishere
|
4042 προβολές 43 απαντήσεις |
|
12 3
Radka
πριν από 4 ημέρες

Αν νομίζουν ότι είναι απάτη τότε θα πρέπει να γράψουν τι είναι απάτη το μόνο που έκανα ήταν να συμπληρώσω τα στοιχεία μου και να παίξω ή ίσως είναι απάτη για να κερδίσω κάποια χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
clenson18
πριν από 2 ημέρες

I perfectly understand what you're saying. The worst part is that, in such circumstances, the casino's management simply feels confident enough to make the final decision and take direct action. They might no longer feel the need to inform the player, as they perceive the situation as unambiguous.

Usually, the casino's system flags the account, cancels the balance, and closes the account.

From the player perspective, though, it is a highly uncomfortable position, and the player also possesses little chance to explain anything to the casino. I do not believe this is the best approach.

It appears you did not pass the KYC verification for some reason. I think you may only benefit from our Complaint Resolution Center.

It's not so complicated: Submit a free of charge complaint, provide all relevant communication, and perhaps my colleagues will be able to help you.


https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning


How does it sound to you?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 ημέρες
Radka
χθες

Είμαι κακός στο να συμπληρώνω χαρτιά, οπότε μάλλον δεν θα είναι τόσο καλό, αλλά ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
clenson18
χθες

I see.

Perhaps you would like to know that no papers are required in order to submit the complaint. The form is more or less about clicking or taping, and for the issue description, you may copy and paste the forum posts, so you don't have to start over.

I'll leave the decision to you, of course. I just hoped we could try to help you.

Although I am unable to complete the complaint form for you, I can assist you with the necessary steps. Let me know, and I'll gladly do that. Or, in the desperate need, I may provide an email through which you could inform the Complaint Team about the issue, and the form can be avoided.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα