Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinarium Casino - γενική συζήτηση

Spinarium Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από yatoroishere
|
4.591 προβολές 53 απαντήσεις |
|
1 2 3
johannessoekefeld
πριν από 7 μήνες

Here's the link you can use to write about your experience at this casino if you wish. We will surely appreciate it.😉👌

johannessoekefeld
πριν από 7 μήνες

Thank you for your feedback.

Stay tuned and best wishes for big winnings.

πριν από 1 έτος

I've spent a good amount of time exploring the games on Spinarium.com. From the adrenaline-pumping Coinflip to the strategic depths of Classic games, there’s something for every mood. The platform balances the thrill of risk with responsible gaming, which I really appreciate. And when it comes to cashing out, the process is surprisingly swift and fuss-free.

πριν από 1 μήνα

LOL this must be a joke? Adrenaline pumping Coinflip? And Classic. These are two of their own games, they are not slots more like lottery tickets. The worst thing I have seen at a casino. Why do we even give them a platform?

πριν από 11 μήνες

Χαιρετισμούς MJ306!

Αυτήν τη στιγμή προσφέρουμε δύο τύπους μπόνους καλωσορίσματος:

Μπόνους κατάθεσης καλωσορίσματος 150% ΕΩΣ 1500 $ +150 Δωρεάν Περιστροφές

και το δεύτερο είδος

Πακέτο μπόνους καλωσορίσματος 400% έως 2000$ +200 Δωρεάν Περιστροφές


Το πρώτο μπόνους προορίζεται για παίκτες που θέλουν να κάνουν μια εφάπαξ μεγάλη κατάθεση. Δεν μπορούμε να σας επιτρέψουμε να αποσύρετε περισσότερο από το 100% αυτού του μπόνους αφού το ποντάρετε, καθώς το μέγιστο ποσό είναι 1500 $.

Εάν είστε τυχεροί στο παιχνίδι και πιστεύετε ότι μπορείτε να κάνετε ανάληψη άνω του 100% του ποσού μπόνους, μπορείτε να επωφεληθείτε από το πακέτο μπόνους καλωσορίσματος, το οποίο σας επιτρέπει να κάνετε ανάληψη του 500% του ποσού του μπόνους, που είναι ένα πολύ καλό εισόδημα λαμβάνοντας υπόψη το ποσοστό και το μέγιστο ποσό μπόνους Σε περίπτωση νίκης θα είναι!

Επίσης, μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μπόνους λογαριασμού μπόνους σε παιχνίδια από την αποκλειστική ενότητα. Ο λογαριασμός μπόνους είναι διαθέσιμος για παιχνίδι ακόμα και μετά την απώλεια του κύριου λογαριασμού.

Ζητώ συγγνώμη για τυχόν γλωσσικές ανακρίβειες. Τα γερμανικά δεν είναι η μητρική μου γλώσσα.


Τις καλύτερες ευχές,

Διαχείριση του spinarium.com


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Είναι μια εξαιρετικά κακή συμφωνία για τον παίκτη. 500% των 30 ευρώ = 150 ευρώ μέγιστη ανάληψη; Είναι απάτη. Τι θα συμβεί αν πετύχετε μια μεγάλη νίκη; Ο Cssinot κατάσχει τα χρήματα του παίκτη; Ούτε αυτό που γράφεις ότι το καζίνο χρεοκοπεί δίνοντας περισσότερα δεν ισχύει. Τότε βρίσκεστε σε λάθος κλάδο εάν δεν μπορείτε να πληρώσετε νόμιμα κέρδη χωρίς να χρεοκοπήσετε. Τα «αποκλειστικά» παιχνίδια σας είναι μια έκρηξη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Κατανοώ την ιδέα πίσω από αυτό - αλλά σημαίνει επίσης ότι με "κανονικές" μικρότερες καταθέσεις όπως 20 ευρώ που δίνονται στο παράδειγμά μου, είναι δυνατό ένα μέγιστο ποσό ανάληψης 40 ευρώ (ή στην άλλη παραλλαγή 20 ευρώ κατάθεση - 100 ευρώ μέγιστη ανάληψη) . ..αυτό είναι απλώς γελοία λίγο σε σύγκριση με άλλα καζίνο! Θα ήταν πολύ πιο λογικό να ορίσουμε ένα μέγιστο ποσό παρά να το λύσουμε έτσι... αλλά ναι... δεν χρειάζεται να παίξω εκεί! lg

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ένα πραγματικό καζίνο απάτης! Το χειρότερο μπόνους σε ολόκληρο τον κλάδο. Το χειρότερο "αποκλειστικό" παιχνίδι στο οποίο αναγκάζεσαι να μετατρέψεις το don bonus.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Όταν ενεργοποιείτε το «Πακέτο μπόνους καλωσορίσματος».

Ενεργοποιήστε 400% ΕΩΣ 2000 $ +200 Δωρεάν Περιστροφές" και κάντε την πρώτη σας κατάθεση των 20 $, θα λάβετε:

Κύριος λογαριασμός - $20

Λογαριασμός μπόνους - $30

Εάν μπορείτε να στοιχηματίσετε το ποσό κατάθεσης και μπόνους 40 φορές για να λάβετε τα χρήματα του μπόνους στον κύριο λογαριασμό, μπορείτε να λάβετε έως και 150 $ από το ποσό του λογαριασμού μπόνους που είναι 30 $.

Γράφουν ότι άλλα καζίνο προσφέρουν μεγαλύτερο ποσό, αλλά δεν προσφέρουν καν την ευκαιρία να παίξουν με τα χρήματα μπόνους.

Ο λογαριασμός μπόνους σας είναι ανενεργός μέχρι να τον στοιχηματίσετε 40 φορές. Τότε πώς μπορείτε να κάνετε ανάληψη άνω του 100% στον κύριο λογαριασμό σας εάν δεν έχετε καν την επιλογή να παίξετε με αυτό το ποσό;


Τις καλύτερες ευχές,

Διαχείριση του spinarium.com

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

"Δεν προσφέρουν καν την επιλογή να παίξουν με τα χρήματα μπόνους"


Έχετε επισκεφτεί κάποιο άλλο καζίνο; Φυσικά, μπορείτε να παίξετε για τα χρήματα μπόνους. Εγώ, που πίστευα ότι το 10 φορές το ποσό του μπόνους ήταν χαμηλό όριο, έχετε hara 5 φορές το ποσό του μπόνους.


@CasinoGuru Γιατί επιτρέπεται σε καζίνο σαν αυτό να έχουν υψηλή κατάταξη; Δεν μπορεί να προέρχεται από τους παίκτες, έτσι δεν είναι; Υπάρχουν στις πληροφορίες σας σχετικά με τις μέγιστες αναλήψεις x5 στο μπόνους; Σχετικά με το άθλιο "αποκλειστικό" παιχνίδι τους ότι ο παίκτης αναγκάζεται να στοιχηματίσει το μπόνους I;



Αυτόματη μετάφραση:
RayMan
πριν από 1 μήνα

There are many aspects we include in the safety index of every online casino we make a review of.

You can read about it here or on the top of the review of the casino where it is explained.

As you can see, you replied to the post of the casino representative here, so maybe they will get active again and get you more information. Would you like that?

You can also write more about your experience playing at this casino so we can understand what exactly the issue was, except that you didn't like the bonus. That is why we always say to read the terms of every bonus beforehand, so you can decide whether to take it or not.🤷‍♀️

Also, if you have some information that could be fixed on the review of any casino because it's not right or has changed by the time, please do so this way:

file


You will find the tab at the bottom of every review.



πριν από 3 εβδομάδες

Μην παίζεις στο σπινάριο μεγάλη απάτη με άσχημο ψάρι

Αυτόματη μετάφραση:
clenson18
πριν από 3 εβδομάδες

Hey, could you please describe more what you encountered in this casino and why you are of this opinion? I'm sure it was nothing pleasant but it would be good to tell you so we know if we can help you.

Will you tell me then?

πριν από 3 εβδομάδες

Κέρδισα κάποια χρήματα και όταν επρόκειτο να τα αποσύρω από τον λογαριασμό τυχερών παιχνιδιών μου, με μπλόκαραν, είπαν ότι οι πληροφορίες δεν επαληθεύτηκαν, κάτι που δεν έχω ξαναζήσει με άλλες εταιρείες τυχερών παιχνιδιών, αυτή η εταιρεία αισθάνεται πολύ ανόητη, δεν ξέρω πώς για πρόσβαση σε αυτά ή τα χρήματά μου κέρδισα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Συμφωνήστε ότι είναι μια μεγάλη απάτη με ένα ψεύτικο μπόνους με το οποίο ξεγελάτε τους ανθρώπους.


Casinoguru, από πού προέρχονται τα έσοδά σας;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

όταν ήθελα να κάνω ανάληψη χρημάτων από τον gaming λογαριασμό μου στο Spinarium, με μπλόκαραν και είπαν ότι οι πληροφορίες δεν είχαν επαληθευτεί, κάτι που δεν είχα ξαναζήσει, οπότε τώρα υπάρχουν 15.000 SEK στον λογαριασμό μου που δεν μπορώ να έχω πρόσβαση. Ανάθεμα για το Spinarium ugly fish είναι ☹️☹️☹️☹️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Κέρδισα κάποια χρήματα και όταν επρόκειτο να τα αποσύρω από τον λογαριασμό τυχερών παιχνιδιών μου, με μπλόκαραν, είπαν ότι οι πληροφορίες δεν επαληθεύτηκαν, κάτι που δεν έχω ξαναζήσει με άλλες εταιρείες τυχερών παιχνιδιών, αυτή η εταιρεία αισθάνεται πολύ ανόητη, δεν ξέρω πώς για πρόσβαση σε αυτά ή τα χρήματά μου κέρδισα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

What information from you has not been verified? Did the casino ask you to send documents for verification or not? Did you try to send them an e-mail?

Obviously a little more information is needed because this is a shortage and I don't really know if what I'm describing is happening or something else.

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σας 🙂 οι υποστηρικτές στο Spinarium με βοήθησαν να συμπληρώσω το έγγραφο για επαλήθευση και θα χρειαστούν 3 ημέρες για να το ολοκληρώσω. Την επόμενη φορά που επρόκειτο να πάω και να παίξω, εμφανίστηκε μια σελίδα που έλεγε ότι είμαι αποκλεισμένος και ότι θα επικοινωνήσω με την υποστήριξη για περισσότερες πληροφορίες και το έκανα και ρώτησα γιατί ήταν έτσι αλλά δεν έλαβα καλές απαντήσεις από αυτούς. δεν είναι μια πραγματική απάντηση στις ερωτήσεις μου, πολύ περίεργο επειδή η υποστήριξη συμπλήρωσε το έγγραφο για την επαλήθευση

Αυτόματη μετάφραση:
clenson18
πριν από 3 εβδομάδες

Well then, I'm glad they tried to help you with it, that's a good sign. So the three days haven't passed yet, or have they? You have to be verified to withdraw money, so maybe that's why they blocked your account until that happens.

Be sure to try to communicate with them how you are in your situation and watch your emails to let me know you have been verified. 

We give casinos 14 days to complete this process and if nothing happens, then by all means get in touch and we will try to assist you. 

Do you think you can handle it? 🙂

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Πέρασαν οι τρεις μέρες και έλαβα μια απάντηση ότι η επαλήθευση δεν έγινε όπως έγραψα πριν, επομένως δεν έλαβα καμία απάντηση γιατί στις ερωτήσεις μου. Μου φαίνεται περίεργο γιατί δεν πέρασε γιατί δεν έχω κάνει τίποτα λάθος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Το προφίλ και τα έγγραφά σας απέτυχαν στην επαλήθευση, γεγονός που οδήγησε στην απόφαση του διαχειριστή κινδύνου να τερματίσει τη συνεργασία μαζί σας. Η ταυτότητά σας δεν ταιριάζει με τα έγγραφα.

είναι από τους υποστηρικτές

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 εβδομάδες



😉

26 Νοεμβρίου

Δεν ξέρω τι έγινε, δεν μπορώ να μπω στη σελίδα


Γειά σου. Ο λογαριασμός σας αυτή τη στιγμή είναι κλειστός. Ο λογαριασμός απέτυχε στη διαδικασία επαλήθευσης. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε πια.

Γιατί;;


Η επαλήθευση λογαριασμού απέτυχε. Αυτές είναι όλες οι πληροφορίες που μπορώ να δώσω. Οι υπόλοιπες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία επαλήθευσης είναι εμπιστευτικές.

τα χρήματα που υπάρχουν στον λογαριασμό του παιχνιδιού πώς τα πάρω ☹️


Δεν είναι δυνατή η κατάθεση ή ανάληψη προς/από αποκλεισμένους λογαριασμούς.

Αυτό ακούγεται σαν απάτη


Δεν κάνουμε τέτοια πράγματα.

Γιατί να μπλοκάρεις λογαριασμούς χωρίς λόγο?????

Τι συμβαίνει τώρα


Όπως ανέφερα προηγουμένως ο λόγος για τον αποκλεισμό λογαριασμού - αποτυχία επαλήθευσης.

Από αυτή τη στιγμή, δυστυχώς, δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπο και τον λογαριασμό ειδικότερα.

Θα ήθελα να μάθω γιατί απέτυχε η επαλήθευση

ήταν επειδή κέρδισα μερικές κορώνες


Προς το παρόν, αυτές είναι όλες οι πληροφορίες που μπορώ να σας δώσω.

Έρχονται περισσότερες πληροφορίες ??

Έχω παίξει κάποιο καζίνο αλλά δεν έχω πάει πουθενά για αυτό, ελπίζω να υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες


Προς το παρόν, αυτές είναι όλες οι πληροφορίες που μπορώ να σας δώσω, καθώς δεν έχω πιο λεπτομερείς πληροφορίες για αυτό το θέμα.

Οκ ελπίζω να βγει


Κι εγώ😊

👍🏻


👍

Ήσουν εσύ που με βοήθησες με την επαλήθευση


Δυστυχώς ο έλεγχος των εγγράφων γίνεται από εξειδικευμένο τμήμα και όχι από εμένα, απλά τους μεταφέρω τα έγγραφά σας.

Καλά


👍

Θα ήθελα να επικοινωνήσετε με το τμήμα και να ακούσετε τι ήταν λάθος με τα έγγραφα που στείλατε, μια απάντηση είναι το λιγότερο που μπορείτε να ζητήσετε. Νιώθω όλο και περισσότερο ότι με εξαπάτησες


Έλαβα μια απάντηση ότι ο λογαριασμός σας απέτυχε στη διαδικασία επαλήθευσης, επομένως ο λογαριασμός σας αποκλείστηκε χωρίς επιλογή κατάργησης αποκλεισμού.

😀 γιατί δεν το έκανε αυτό που ήταν λάθος

θα το προχωρήσει περαιτέρω, ώστε να ξέρετε γιατί με ρίξατε στον αέρα από 15.000 SEK

Κακές απαντήσεις στις ερωτήσεις μου αλλά καταλαβαίνω γιατί


Δυστυχώς, αυτό είναι το μόνο που ξέρω, τα έγγραφά σας δεν έχουν επαληθευτεί.

Δεν καταλαβαίνει τίποτα, δεν παίρνει καλές απαντήσεις

Γιατί πρέπει να λάβετε απάντηση όταν με μπλοκάρουν και με πνέουν για 15.000 SEK που ήταν στον λογαριασμό τζόγου μου

Θέλετε μια απάντηση γιατί δεν έχει επαληθευτεί


Ο λογαριασμός δεν έχει επαληθευτεί. Αυτές είναι όλες οι πληροφορίες που μπορώ να δώσω. Άλλες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία επαλήθευσης είναι εμπιστευτικές.

Απίστευτος

Τα 15.000 χιλιάρικα που είχα στο λογαριασμό που πάνε??????

ένας μεγάλος ιστότοπος απάτης είναι αυτό που σας αρέσει…. Για σένα, αλλά δεν πρόκειται να μείνω εδώ


Το υπόλοιπό σας θα παραμείνει ανέγγιχτο επειδή ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί.

Δεν με βοηθάει γιατί δεν έχω πρόσβαση

Θα δούμε που θα τελειώσει


Ζητώ συγγνώμη, ίσως λόγω της μετάφρασης, αλλά δεν κατάλαβα το μήνυμά σας, μπορείτε να αναδιατυπώσετε την ερώτησή σας με κάποιο τρόπο;

που είναι τα λεφτά μου

Μην νομίζετε ότι γράφετε από έναν μεταφραστή πολύ σωστό για αυτό

Το ότι με μπλοκάρεις χωρίς λόγο είναι εντάξει αλλά ότι μου παίρνεις τα λεφτά δεν είναι εντάξει


Σε καταλαβαίνω, αλλά αποκλείστηκες επειδή δεν επαληθεύτηκαν τα έγγραφά σου.

Γιατί δεν το έκαναν, μια απάντηση παρακαλώ


Εάν δεν έχουν περάσει την επαλήθευση, ας είναι, δεν μπορώ να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες λόγω εμπιστευτικότητας.

Μαλακίες είναι αυτό που είναι

ΛΥΠΑΜΕ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΟΤΑΝ ΠΑΡΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΠΙΟ ΣΑΠΙΟΥ


Φυσικά, όπως θέλετε, αλλά δυστυχώς η απάντησή μας δεν θα αλλάξει, γιατί τα έγγραφά σας δεν έχουν επαληθευτεί.

27 Νοεμβρίου

Γιατί δεν μπορείς να απαντήσεις ότι τα έγγραφά μου δεν έχουν επαληθευτεί


Ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση, μετέφρασα την αλληλογραφία για να καταλάβω τι συζητήθηκε.

Από όσο μπορώ να δω, ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί επειδή απέτυχε η επαλήθευση. Δώσαμε τα σχόλιά σας στον διαχειριστή, αλλά δεν υπήρξαν αλλαγές σε αυτήν την απόφαση. Εάν διατίθενται νέες πληροφορίες, θα σας ειδοποιήσουμε.

🥴

Δεν πήρα απάντηση στην ερώτησή μου γιατί δεν πέρασε την επαλήθευση;;;;;


Βλέπω ότι ο αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών σας έχει ήδη ενημερώσει ότι αυτές οι πληροφορίες είναι εμπιστευτικές.

Όχι, δεν έχω λάβει καμία πληροφορία

Το προφίλ και τα έγγραφά σας απέτυχαν στην επαλήθευση, γεγονός που οδήγησε στον διαχειριστή κινδύνου να αποφασίσει να τερματίσει τη συνεργασία μαζί σας. Η ταυτότητά σας δεν ταιριάζει με τα έγγραφα.


Διαβάστε τους όρους χρήσης της υπηρεσίας στον ιστότοπο. Έχουμε το δικαίωμα να τερματίσουμε τη συνεργασία με τον χρήστη ανά πάσα στιγμή.

Μαλακίες

στείλε μου τα 15000 χιλιάρικα που είναι στο λογαριασμό γιατί είναι κλοπή

Μαιανδρώνοντας συνέχεια, δεν έχω κάνει τίποτα λάθος, όλα έχουν συμπληρωθεί σωστά


Τα έγγραφα και ο λογαριασμός σας απέτυχαν στον έλεγχο. Διαβάστε τους όρους χρήσης της υπηρεσίας. Εάν ο λογαριασμός είναι αποκλεισμένος, το υπόλοιπο παγώνει επίσης.

Απολύτως απίστευτο☹️


Δυστυχώς, η ομάδα υποστήριξης δεν θα μπορέσει να σας βοηθήσει. Αυτό είναι ενός διαχειριστή κινδύνου


👌

πριν από 1 ημέρα.




Αυτό είναι μεταξύ εμένα και της υποστήριξης του mvh christer

Αυτόματη μετάφραση:
clenson18
πριν από 3 εβδομάδες

Hi there!

Sadly to say, when someone, for some reason, fails to pass the verification and also the casino staff is pretty confident, they have little wish for the customer to remain, it may end with the account block.

Needless to say, from the player's perspective, it is just an awful turn of events, and I would personally vote for a polite email explaining the vhole situation to each player, his active balance included.

If I may speculate a bit, the casino's risk team suspected you from fraund and through the verification this suspicion was confirmed.

Well, if you believe the casino has made a mistake I would suggest submitting the complaint, but I'm quite sure they would not have you back as a customer. 🙁


Well, these situations are usualy wery ackward...

How do you feel about it?


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Νομίζω ότι είναι πολύ καταραμένο ότι δεν έχω κάνει τίποτα λάθος και δεν ξέρω γιατί πιστεύουν στην απάτη. Πολύ απογοητευμένος ☹️

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα