Πέρασαν 5 μέρες και μου είπαν στο chat ότι όλα ήταν καλά αλλά δεν έστειλαν τίποτα και υπήρχε πάντα η πιθανότητα να ακυρωθεί η απόσυρση που στο τέλος έκανα..., το θέμα είναι ότι επέμενα ότι Έχω προβλήματα με το παιχνίδι, οικονομικά προβλήματα λόγω του παιχνιδιού και παρακαλώ διαγράψτε τον λογαριασμό μου και δεν θέλουν να το κάνουν, στο chat μου λένε ότι δεν μπορούν να στείλουν email, στο ότι μου απαντούν το ίδιο που δεν μπορούν να στείλουν το σε άλλον και κάποιος άλλος θα πρέπει να του στείλει τον αριθμό της κάρτας μου για να διαγράψει τον λογαριασμό μου, με εξαπατούν, για να διαγράψουν τον λογαριασμό μου δεν χρειάζονται τον αριθμό της κάρτας μου, παρακαλώ κάντε κάτι, αυτοί οι άνθρωποι είναι απατεώνες, για να μην πω το ψεύτικο άδεια. .
5 days passed and they told me in the chat that everything was fine but they didn't ship anything and there was always the possibility of canceling the withdrawal which in the end I did..., the thing is that I have been insisting that I have problems with the game, financial problems due to playing and please delete my account and they do not want to do it, in the chat they tell me that they cannot send an email, in that they answer me the same that they cannot send it to another and the Someone else should send them my card number to delete my account, they are deceiving me, to delete my account they don't need my card number, please do something, these people are scammers, not to mention the fake license. .
Pasaron 5 días y me decían por el chat que todo estaba bien pero nada no hacían el envío y estaba siempre la posibilidad de cancelar la retirada lo que al final hice.., la cuestión es que llevo instiendo en que tengo problemas con el juego, problemas económicos debido a jugar y que por favor eliminen mi cuenta y no lo quieren hacer, en el chat me dicen que ellos no pueden que envie un correo electrónico, en ese me contestan lo mismo que ellos no pueden que lo envie a otro y el otro que les envie mi numeración de la tarjeta para eliminar mi cuenta, me están engañando, para eliminar mi cue ta no necesitan la numeración de mi tarjera, por favor hacer algo, esta gente son estafadores, por no hablar también de la licencia falsa..
Σου έστειλα σύνδεσμο - πράσινα γράμματα, όπου σου συνέστησα να κάνεις καταγγελία. Εάν δεν κάνετε καταγγελία, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα χωρίς αυτό, γι' αυτό σας παρακαλούμε να το κάνετε και στη συνέχεια η ομάδα μας θα διερευνήσει την όλη υπόθεση.
Εάν κάτι δεν λειτουργεί, ενημερώστε με. 🙂
I sent you a link - green letters, where I recommended you to file a complaint. If you don't open a complaint, we can't do anything without it, so please do so and then our team will investigate the whole case.
If something doesn't work, please let me know. 🙂
Γεια σας, είχα αλληλογραφεί μαζί σας πριν από τρεις εβδομάδες και είχατε επίσης μια καταγγελία εκείνη τη στιγμή. Γιατί τελικά δεν απάντησες;
Όσο για το κλείσιμο του λογαριασμού, γιατί το καζίνο δεν θέλει να το κάνει; Είπαν κάποιο λόγο ή απλώς σε αγνόησαν; Και πάλι, εάν χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να υποβάλετε ένα παράπονο, αλλά καλό θα ήταν να απαντήσετε και να συνεργαστείτε με την ομάδα μας εάν δεν μπορείτε να το λύσετε μόνοι σας.
Πες μου λοιπόν πώς είναι η κατάστασή σου.
Hello, I corresponded with you three weeks ago and you also registered a complaint at that time. Why didn't you reply in the end ?
As for closing the account, why doesn't the casino want to do that ? Did they say a reason or just ignore you ? Again, if you need help, you can submit a complaint, but it would be good to reply and cooperate with our team if you can't solve it on your own.
So let me know how your situation is.
Μου απάντησαν με email και μου είπαν ότι τα έγγραφά μου έχουν ήδη παραληφθεί, ότι αν χρειάζονταν άλλα θα με ρωτούσαν.
Προσθέτουν επίσης ότι η ομάδα πληρωμών θα επικοινωνήσει μαζί μου όταν ολοκληρωθεί η ανάληψη
They have responded to me by email and tell me that my documents have already been received, that if they needed any more they would ask me.
They also add that the payments team will contact me when the withdrawal is completed
Me han contestado por email y me dicen que mis documentos ya han sido recibidos, que si necesitaran alguno más me lo pedirían.
Además añaden a que el equipo de pagos me contactará cuando el retiro esté completado
Ωραία οπότε η κατάσταση έχει προχωρήσει και είμαι πολύ χαρούμενος. Ελπίζω η ομάδα τους να επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα και να πάρετε τα χρήματά σας.
Ενημερώστε με τότε.
Great so the situation has moved forward which I am very happy about. I hope their team will contact you soon and you will get your money.
Let me know then.
Είναι αρκετά καινούργιο, έχεις δίκιο. Δεν φαίνεται να τα πηγαίνουν καλά, όμως, όσον αφορά τον δείκτη ασφάλειας.
Έχεις παίξει εκεί, ίσως;
It is quite new, you are right. They doesn't seem to do well, though, when it comes to the safety index.
Have you played there, perhaps?
Γεια σας, έρχομαι να πω ότι έχω ήδη λάβει την πληρωμή μου τόσο θετικό σημείο για αυτούς
Hello, I come to say that I have already received my payment so positive point for them
Hola, vengo para decir que ya he recibido mi pago por lo que punto positivo para ellos
Υπέροχα νέα, χαίρομαι που τα κατάλαβες.
Πιστεύετε ότι μετά από αυτή την εμπειρία θα έχετε την ευκαιρία να παίξετε ξανά εδώ; 😉
Great news, I'm glad you got it.
Do you think after this experience you will get a chance to play here again ? 😉
Αυτό το καζίνο πρέπει να κλείσει, έχω ζητήσει πολλές φορές εδώ και δύο εβδομάδες τη διαγραφή του λογαριασμού μου χωρίς δυνατότητα να ξανανοίξω γιατί έχω πρόβλημα τζόγου, και δεν απαντούν, μέσω του chat που λένε να στείλουν email στο customerassist@slotsvil.com ήδη customercare@slotsvil.com , και δεν απαντούν τίποτα, ούτε έχουν εμφανή άδεια ή σε ποιο οργανισμό τυχερών παιχνιδιών ανήκουν.
This casino should be closed, I have requested many times for two weeks the deletion of my account without the possibility of reopening because I have a gambling problem, and they do not answer, through the chat they say to send an email to customerassist@slotsvil.com already customercare@slotsvil.com , and they don't answer anything, nor do they have a visible license or what gaming organization they belong to.
Este casino deberían cerrarlo, he solicitado muchas veces desde hace dos semanas la eliminación de mi cuenta sin posibilidad de reapertura porque tengo ludopatía, y no contestan, por el chat dicen que envie correo a customerassist@slotsvil.com y a customercare@slotsvil.com, y nada no contestan, tampoco tienen visible una licencia ni a que organismo del juego pertenecen.
Προσπαθώ να κάνω τον ισχυρισμό στο link που μου λες αλλά όταν γράφω οι λέξεις διαγράφονται αυτόματα και δεν με αφήνει να περιγράψω το περιστατικό μου.
I try to make the claim in the link you tell me but when I write the words are automatically deleted and it doesn't let me describe my incident.
Intento hacer la reclamación en el enlace que me dices pero cuando escribo se borran automáticamente las palabras y no me deja describir mi incidencia.
Όχι μόνο αυτό, αλλά τους έχω στείλει πολλά email ζητώντας τη διαγραφή του λογαριασμού μου και μου απαντούν ότι μου δίνουν μπόνους 10€ χωρίς κατάθεση για να παίξω, όταν τους ζητώ να διαγράψουν τον λογαριασμό μου επειδή έχω τζόγο πρόβλημα, είναι πολύ ισχυρό, μην εξαλείψετε αυτό το καζίνο, το οποίο ούτε έχει άδεια ούτε ανήκει σε κανένα φορέα τυχερών παιχνιδιών.
Not only that, but I have sent them many emails asking for the deletion of my account and they respond that they give me a €10 bonus without a deposit to play, when I am asking them to please delete my account because I have a gambling problem, it is very strong , do not eliminate this casino, which is neither licensed nor belongs to any gaming body.
No solo eso, sino que les he enviado muchos correos pidiendo la eliminación de mi cuenta y me responden que me dan un bono de 10€ sin depósito para jugar, cuando les estoy pidiendo por favor que eliminen mi cuenta que tengo ludopatía, es muy fuerte, que no eliminen este casino que encima ni tiene licencia ni pertenece a ningun órgano del juego.
Έχω διαβάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις τους και λένε ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 60 ημέρες για να διαγράψουν τον λογαριασμό σας
I have read their terms and conditions and they say it can take up to 60 days for them to delete your account
Me he leído sus términos y condiciones y dicen pueden pasar hasta 60 días para que eliminen tu cuenta
Παρακολουθώ τις συζητήσεις του Slotsvil Casino. Η επιλογή μιας ασφαλούς πλατφόρμας είναι ζωτικής σημασίας. Βρήκα ότι το WeLoveLotto είναι αξιόπιστο. Πάντα να κάνετε έρευνα για να βρείτε την καλύτερη επιλογή.
I've been following the Slotsvil Casino discussions. Choosing a secure platform is crucial. I found WeLoveLotto to be reliable. Always research to find the best option.
Προσπαθώ να κάνω τον ισχυρισμό στο link που μου λες αλλά όταν γράφω οι λέξεις διαγράφονται αυτόματα και δεν με αφήνει να περιγράψω το περιστατικό μου.
I try to make the claim in the link you tell me but when I write the words are automatically deleted and it doesn't let me describe my incident.
Intento hacer la reclamación en el enlace que me dices pero cuando escribo se borran automáticamente las palabras y no me deja describir mi incidencia.
Προσπαθήστε λοιπόν να δημιουργήσετε ένα παράπονο σε κατάσταση ανώνυμης περιήγησης/ανώνυμη και ελπίζουμε ότι θα λειτουργήσει χωρίς προβλήματα. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε δυσκολίες, ενημερώστε με.
So try to create a complaint in incognito/anonymous mode and hopefully it will work without any problems. If you still have difficulties, let me know.
Όχι μόνο αυτό, αλλά τους έχω στείλει πολλά email ζητώντας τη διαγραφή του λογαριασμού μου και μου απαντούν ότι μου δίνουν μπόνους 10€ χωρίς κατάθεση για να παίξω, όταν τους ζητώ να διαγράψουν τον λογαριασμό μου επειδή έχω τζόγο πρόβλημα, είναι πολύ ισχυρό, μην εξαλείψετε αυτό το καζίνο, το οποίο ούτε έχει άδεια ούτε ανήκει σε κανένα φορέα τυχερών παιχνιδιών.
Not only that, but I have sent them many emails asking for the deletion of my account and they respond that they give me a €10 bonus without a deposit to play, when I am asking them to please delete my account because I have a gambling problem, it is very strong , do not eliminate this casino, which is neither licensed nor belongs to any gaming body.
No solo eso, sino que les he enviado muchos correos pidiendo la eliminación de mi cuenta y me responden que me dan un bono de 10€ sin depósito para jugar, cuando les estoy pidiendo por favor que eliminen mi cuenta que tengo ludopatía, es muy fuerte, que no eliminen este casino que encima ni tiene licencia ni pertenece a ningun órgano del juego.
Ωστόσο, σίγουρα δεν θα έπρεπε να είναι έτσι και αυτό σημαίνει ότι το καζίνο θα σας στείλει ένα μπόνους όταν του ζητήσετε να κλείσουν τον λογαριασμό σας. Σίγουρα δεν είναι επαγγελματικό ή ευχάριστο. Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να υποβάλετε μια καταγγελία και θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε με κάποιο τρόπο.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. 😕
However, it certainly shouldn't be like that and that means that the casino will send you a bonus when you ask them to close your account. It's definitely not professional or pleasant. I hope that you will be able to file a complaint and we will be able to help you somehow.
I will keep my fingers crossed. 😕
Καλημέρα Elsabiiio27, θα ήθελα να μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας εκτός αυτού του φόρουμ για να δω αν μπορείτε να με βοηθήσετε. Μόλις έκανα ανάληψη 2.000 € στο slotsvil και φαίνεται σε εκκρεμότητα και μέσω του chat μου λένε ότι το αντίστοιχο τμήμα θα εξετάσει το αίτημα και θα επικοινωνήσει μαζί μου αλλά ελάχιστες πληροφορίες για το πότε θα λάβω την πληρωμή ή κάτι συγκεκριμένο…. δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω για να μην με καθυστερήσουν και να μου βάλουν εμπόδια… μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους με άλλο τρόπο και μπορείτε να με βοηθήσετε στο πρόβλημά μου; Ευχαριστώ.
Good morning Elsabiiio27, I would like to be able to contact you outside of this forum to see if you can help me. I have just made a withdrawal of €2,000 at slotsvil and it appears pending and through the chat they tell me that the corresponding department will review the request and will contact me but little information about when I will receive the payment or anything specific….I don't know what I should do so that they don't delay me and put obstacles in my way…can we contact them in another way and you can help me with my problem? Thanks.
Buenos dias Elsabiiio27, me gustaría poder contactar contigo fuera de este foro para ver si me puedes echar una mano. acabo de realizar una retirada de 2.000€ en slotsvil y me aparece pendiente y por el chat me dicen que el departamento correspondiente revisará la solicitud y se pondrán en contacto conmigo pero poca información de cuando recibiré el pago ni nada concreto….no sé cómo he de hacer para que no se demoren y me pongan trabas…podemos contactar de otra manera y me echas una mano con mi problema? Gracias.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.