ΦόρουμΚαζίνοSlotsVil Casino - γενική συζήτηση

SlotsVil Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 μήνες από Fabianlove
|
2882 προβολές 64 απαντήσεις |
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Είναι απατεώνες, δεν κλείνουν ποτέ τον λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Πέρασαν 5 μέρες και μου είπαν στο chat ότι όλα ήταν καλά αλλά δεν έστειλαν τίποτα και υπήρχε πάντα η πιθανότητα να ακυρωθεί η απόσυρση που στο τέλος έκανα..., το θέμα είναι ότι επέμενα ότι Έχω προβλήματα με το παιχνίδι, οικονομικά προβλήματα λόγω του παιχνιδιού και παρακαλώ διαγράψτε τον λογαριασμό μου και δεν θέλουν να το κάνουν, στο chat μου λένε ότι δεν μπορούν να στείλουν email, στο ότι μου απαντούν το ίδιο που δεν μπορούν να στείλουν το σε άλλον και κάποιος άλλος θα πρέπει να του στείλει τον αριθμό της κάρτας μου για να διαγράψει τον λογαριασμό μου, με εξαπατούν, για να διαγράψουν τον λογαριασμό μου δεν χρειάζονται τον αριθμό της κάρτας μου, παρακαλώ κάντε κάτι, αυτοί οι άνθρωποι είναι απατεώνες, για να μην πω το ψεύτικο άδεια. .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I sent you a link - green letters, where I recommended you to file a complaint. If you don't open a complaint, we can't do anything without it, so please do so and then our team will investigate the whole case. 

If something doesn't work, please let me know. 🙂

πριν από 2 μήνες

Είναι απατεώνες, δεν κλείνουν ποτέ τον λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hello, I corresponded with you three weeks ago and you also registered a complaint at that time. Why didn't you reply in the end ? 

As for closing the account, why doesn't the casino want to do that ? Did they say a reason or just ignore you ? Again, if you need help, you can submit a complaint, but it would be good to reply and cooperate with our team if you can't solve it on your own. 

So let me know how your situation is. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Μου απάντησαν με email και μου είπαν ότι τα έγγραφά μου έχουν ήδη παραληφθεί, ότι αν χρειάζονταν άλλα θα με ρωτούσαν.

Προσθέτουν επίσης ότι η ομάδα πληρωμών θα επικοινωνήσει μαζί μου όταν ολοκληρωθεί η ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
Elsabiiio27
πριν από 2 μήνες

Great so the situation has moved forward which I am very happy about. I hope their team will contact you soon and you will get your money. 

Let me know then.

πριν από 2 μήνες

Αλλά, αυτό το καζίνο είναι καινούργιο, σωστά; Πρέπει να προσπαθήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
albusblackbird
πριν από 2 μήνες

It is quite new, you are right. They doesn't seem to do well, though, when it comes to the safety index.

Have you played there, perhaps?

Jaro
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, έρχομαι να πω ότι έχω ήδη λάβει την πληρωμή μου τόσο θετικό σημείο για αυτούς

Αυτόματη μετάφραση:
Elsabiiio27
πριν από 2 μήνες

Great news, I'm glad you got it. 

Do you think after this experience you will get a chance to play here again ? 😉

πριν από 2 μήνες

Αυτό το καζίνο πρέπει να κλείσει, έχω ζητήσει πολλές φορές εδώ και δύο εβδομάδες τη διαγραφή του λογαριασμού μου χωρίς δυνατότητα να ξανανοίξω γιατί έχω πρόβλημα τζόγου, και δεν απαντούν, μέσω του chat που λένε να στείλουν email στο customerassist@slotsvil.com ήδη customercare@slotsvil.com , και δεν απαντούν τίποτα, ούτε έχουν εμφανή άδεια ή σε ποιο οργανισμό τυχερών παιχνιδιών ανήκουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Προσπαθώ να κάνω τον ισχυρισμό στο link που μου λες αλλά όταν γράφω οι λέξεις διαγράφονται αυτόματα και δεν με αφήνει να περιγράψω το περιστατικό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Είναι απατεώνες χωρίς άδεια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Είναι απατεώνες χωρίς άδεια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Όχι μόνο αυτό, αλλά τους έχω στείλει πολλά email ζητώντας τη διαγραφή του λογαριασμού μου και μου απαντούν ότι μου δίνουν μπόνους 10€ χωρίς κατάθεση για να παίξω, όταν τους ζητώ να διαγράψουν τον λογαριασμό μου επειδή έχω τζόγο πρόβλημα, είναι πολύ ισχυρό, μην εξαλείψετε αυτό το καζίνο, το οποίο ούτε έχει άδεια ούτε ανήκει σε κανένα φορέα τυχερών παιχνιδιών.

Αυτόματη μετάφραση:
rtalaveramoya
πριν από 2 μήνες

Έχω διαβάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις τους και λένε ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 60 ημέρες για να διαγράψουν τον λογαριασμό σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I've been following the Slotsvil Casino discussions. Choosing a secure platform is crucial. I found WeLoveLotto to be reliable. Always research to find the best option.

πριν από 2 μήνες

Προσπαθώ να κάνω τον ισχυρισμό στο link που μου λες αλλά όταν γράφω οι λέξεις διαγράφονται αυτόματα και δεν με αφήνει να περιγράψω το περιστατικό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

So try to create a complaint in incognito/anonymous mode and hopefully it will work without any problems. If you still have difficulties, let me know.

πριν από 2 μήνες

Όχι μόνο αυτό, αλλά τους έχω στείλει πολλά email ζητώντας τη διαγραφή του λογαριασμού μου και μου απαντούν ότι μου δίνουν μπόνους 10€ χωρίς κατάθεση για να παίξω, όταν τους ζητώ να διαγράψουν τον λογαριασμό μου επειδή έχω τζόγο πρόβλημα, είναι πολύ ισχυρό, μην εξαλείψετε αυτό το καζίνο, το οποίο ούτε έχει άδεια ούτε ανήκει σε κανένα φορέα τυχερών παιχνιδιών.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

However, it certainly shouldn't be like that and that means that the casino will send you a bonus when you ask them to close your account. It's definitely not professional or pleasant. I hope that you will be able to file a complaint and we will be able to help you somehow. 

I will keep my fingers crossed. 😕

Elsabiiio27
πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα Elsabiiio27, θα ήθελα να μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας εκτός αυτού του φόρουμ για να δω αν μπορείτε να με βοηθήσετε. Μόλις έκανα ανάληψη 2.000 € στο slotsvil και φαίνεται σε εκκρεμότητα και μέσω του chat μου λένε ότι το αντίστοιχο τμήμα θα εξετάσει το αίτημα και θα επικοινωνήσει μαζί μου αλλά ελάχιστες πληροφορίες για το πότε θα λάβω την πληρωμή ή κάτι συγκεκριμένο…. δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω για να μην με καθυστερήσουν και να μου βάλουν εμπόδια… μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους με άλλο τρόπο και μπορείτε να με βοηθήσετε στο πρόβλημά μου; Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Miguemigue88
πριν από 2 εβδομάδες

Ξέρω πώς να το κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
Miguemigue88
πριν από 2 εβδομάδες

Είσαι Ισπανός; Αφήστε μου τον αριθμό τηλεφώνου σας και θα επικοινωνήσω μαζί σας μέσω WhatsApp

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα