πριν από 1 μήνα
0
Καλημέρα Elsabiiio27, θα ήθελα να μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας εκτός αυτού του φόρουμ για να δω αν μπορείτε να με βοηθήσετε. Μόλις έκανα ανάληψη 2.000 € στο slotsvil και φαίνεται σε εκκρεμότητα και μέσω του chat μου λένε ότι το αντίστοιχο τμήμα θα εξετάσει το αίτημα και θα επικοινωνήσει μαζί μου αλλά ελάχιστες πληροφορίες για το πότε θα λάβω την πληρωμή ή κάτι συγκεκριμένο…. δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω για να μην με καθυστερήσουν και να μου βάλουν εμπόδια… μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους με άλλο τρόπο και μπορείτε να με βοηθήσετε στο πρόβλημά μου; Ευχαριστώ.
Good morning Elsabiiio27, I would like to be able to contact you outside of this forum to see if you can help me. I have just made a withdrawal of €2,000 at slotsvil and it appears pending and through the chat they tell me that the corresponding department will review the request and will contact me but little information about when I will receive the payment or anything specific….I don't know what I should do so that they don't delay me and put obstacles in my way…can we contact them in another way and you can help me with my problem? Thanks.
Buenos dias Elsabiiio27, me gustaría poder contactar contigo fuera de este foro para ver si me puedes echar una mano. acabo de realizar una retirada de 2.000€ en slotsvil y me aparece pendiente y por el chat me dicen que el departamento correspondiente revisará la solicitud y se pondrán en contacto conmigo pero poca información de cuando recibiré el pago ni nada concreto….no sé cómo he de hacer para que no se demoren y me pongan trabas…podemos contactar de otra manera y me echas una mano con mi problema? Gracias.
Γεια σας, πόσο καιρό εκκρεμεί η απόσυρσή σας, αν μπορώ να ξέρω; Είναι αυτή η πρώτη σας επιλογή; Βλέπω ότι περνάς και από επαλήθευση αν κατάλαβα καλά, οπότε θα πρέπει πρώτα να το περάσεις με επιτυχία για να κάνεις ανάληψη. Αν σε διάβασα καλά, έπαιξες και με το μπόνους, ναι; Πληρούσατε όλες τις προϋποθέσεις;
Θα περιμένω την απάντησή σας.
Hello, how long has your withdrawal been pending if I may know ? Is this your first selection ? I see that you are also going through verification if I understand correctly, so you will have to pass it successfully first to make a withdrawal. If I read you correctly, you also played with the bonus, yes ? Did you meet all the requirements ?
I will wait for your answer.
Γεια, ναι. Σήμερα πέρασα από επαλήθευση και τελικά μου έστειλαν email λέγοντας ότι προχωρούσαν στην πληρωμή. Ταυτόχρονα επαλήθευσα τον λογαριασμό και τον είχα ήδη, τόσο υπέροχο! Φοβήθηκα λίγο όσο περνούσα από επαλήθευση από φόβο μην βάλουν εμπόδια αλλά τελικά είναι εντάξει!
Hi, yes. Today I went through verification and they finally sent me an email saying that they were proceeding with the payment. At the same time I verified the account and I already had it, so great! I was a bit scared while I was going through verification for fear that they would put up obstacles but finally it's ok!
Hola si. Hoy mismo he estado pasando la verificación y por fin me han enviado un correo diciendo que procedian al pago, en el mismo momento he verificado la cuenta y ya lo tenia, asi que genial! Un poco cagado mientras pasaba la verificación por miedo a que pusieran inconvenientes pero alfin ok!
Όπως λένε, «η υπομονή φέρνει τριαντάφυλλα» και είμαι σίγουρος ότι βγήκε καλά μετά από όλα όσα έγραψες. Λοιπόν, έχετε μια καλή αναφορά στην αρχή της εβδομάδας και ελπίζω ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί μόνο.
Πιστεύεις ότι θα συνεχίσεις να παίζεις εδώ; 🙂 🎉☘️
As they say, "patience brings roses" and I'm sure glad it turned out well after all you wrote. So you got a good report at the beginning of the week and I hope that this trend will only continue.
Do you think you will continue to play here ? 🙂 🎉☘️
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.