ΦόρουμΚαζίνοSlotsVil Casino - γενική συζήτηση

SlotsVil Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 μήνες από Fabianlove
|
2852 προβολές 64 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το SlotsVil Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 μήνες

Δεν είναι ένα αξιόπιστο καζίνο. Κάνουν δύο μέρες να με πληρώσουν 300 ευρώ και δεν ξέρω τι περιμένουν, πάντα το ίδιο λένε.

Αυτόματη μετάφραση:
Fabianlove
πριν από 3 μήνες

Is your account fully verified at this casino, and have you had any successful withdrawals there before?

I have seen your complaint that our team needs to wait for the 14-day time frame to pass before they can intervene. So, hopefully, there will be some development until then. Surely let us know, please, if you have some news.

πριν από 3 μήνες

Γεια σας, έχετε ήδη λάβει τα χρήματά σας; Τώρα έχω μια απόσυρση σε εκκρεμότητα

Αυτόματη μετάφραση:
Turele
πριν από 3 μήνες

Just a tip for you: If you'd like to write to some particular person, please use the "reply" button so the person can be notified of your message.

How long are you waiting for your withdrawal, if I may ask? I hope it'll be processed soon.🙏

Fabianlove
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, έχετε ήδη λάβει τα χρήματά σας

ΕΙΤΕ? Τώρα έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα σε αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 3 μήνες

Το ζήτησα σήμερα, ελπίζω να διεκπεραιωθεί μέχρι τη Δευτέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Το ζήτησα σήμερα, ελπίζω να διεκπεραιωθεί μέχρι τη Δευτέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Oh, so I wouldn't be skeptical yet and I wouldn't be afraid. We'll see if you can get the money. What payment method did you use? Have you had any successful withdrawals before ? Do you have a verified account ? 

Let me know. 🙂

Jaro
πριν από 3 μήνες

Σε αυτό το καζίνο δεν έχω επιτυχείς αναλήψεις, αλλά σε αδελφά καζίνο που είναι ακριβώς τα ίδια και από τον ίδιο ιδιοκτήτη, όπως το winolot ή το silverplay casino, στείλτε όλα τα έγγραφα. Και μου είπαν με chat ότι είναι μερικώς επαληθευμένο, κατέθεσα με κάρτα και έβγαλα με τραπεζικό έμβασμα στέλνοντας όλα τα έγγραφα, η ανάληψη είναι 1500 ευρώ, εδώ περιμένω ακόμα το email πληρωμής με κάποια ενημέρωση για την ανάληψη μου.. .




Αυτόματη μετάφραση:
Turele
πριν από 3 μήνες

Thanks for the clarification. When you say you are partially verified, did you have to send additional documents to the casino ? If so, that may be the reason for the delay you are experiencing. 

The good news is that in sister casinos you received the money without any problems, so I strongly believe that it will be the same here. 

Let's see what the casino comes up with and if they fail to send you the funds within 14 days, then our team will intervene.

I will keep my fingers crossed for you. 🤞

πριν από 3 μήνες

Έχουν περάσει 48 ώρες και δεν υπάρχει ενημέρωση. Δεν απαντούν στα email αλλά το chat, δίνουν μόνο απαντήσεις copy paste, λέει ότι το δουλεύει το τμήμα πληρωμών, λένε πάντα το ίδιο αλλά εδώ περιμένω email με νέα, επικοινωνήστε μαζί τους , καθυστερεί πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Turele
πριν από 3 μήνες

Oh so you're basically just getting started. We give casinos 14 days so you'll have to be patient and I believe they'll get to you with the update. But if they don't have one yet, they probably won't give it to you. So don't worry and try to hold out for a while. 

If nothing changes in that time, our team will contact the casino and try to help. 

πριν από 2 μήνες

Είναι απατεώνες, δεν σου στέλνουν ποτέ τα χρήματα, τα έχουν για μέρες με δυνατότητα ακύρωσης της ανάληψης, μετά έχω ζητήσει πολλές φορές διαγραφή του λογαριασμού μέσω του online chat και δύο email που μου έδωσαν μέσω του online chat και τίποτα, δεν διαγράφουν τον λογαριασμό μου, μου ζητούν επίσης να διαγράψω τα στοιχεία της τραπεζικής μου κάρτας, δεν έχουν ορατή την άδεια τους, ούτε με ποια διαχείριση παιχνιδιού συνδέονται, είναι απατεώνες, κλείστε αυτό το διαδικτυακό καζίνο τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Αυτό είναι το url του: https://slotsvil1.com/es/online-casino?reload=2.


Έχουν κρύψει την άδειά τους, όταν κάνετε την ανάληψη μου δεν σας στέλνουν τα χρήματα, αλλά ζητάω και μέσω της συνομιλίας τους πολλές φορές τη διαγραφή του λογαριασμού μου και μου λένε ότι δεν μπορούν να το κάνουν από την διαδικτυακή συνομιλία και ότι εγώ πρέπει να στείλετε ένα email στο customerassist@slotsvil.com Αναγνωρίζω τον εαυτό μου λέγοντας τον λογαριασμό μου, το αναγνωριστικό, το όνομα, το επώνυμο και τη διεύθυνση email που σχετίζονται με τον λογαριασμό, η οποία είναι ίδια με αυτή από την οποία έστειλα το email. Σας ζητώ να διαγράψετε αμέσως τον λογαριασμό μου. Έχω προβλήματα με το παιχνίδι και γι' αυτό έχω και οικονομικά προβλήματα. Στο οποίο απαντούν τι είδους προβλήματα, είναι καταπληκτικό... λέω ξανά το ίδιο και μου απαντούν ότι δεν μπορούν να διαγράψουν τον λογαριασμό μου, οπότε έστειλα email στο customercare@slotsvil.com , ξαναστέλνω email και μου λένε ότι πρέπει να στείλω τεκμηρίωση της πιστωτικής μου κάρτας, κλείσε το καζίνο χωρίς άδεια, είναι απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
rtalaveramoya
πριν από 2 μήνες

Hi, I read your situation and I'm sad about how the casino acted. 

I would start with the license and they don't have it hidden, only the casino doesn't have a valid license so that's why they don't have it on the site. Did you see our review, we have these things written there. 

As for the account deletion, if you need help you can try to file a complaint with us. I'm not saying it has to be resolved, but at least we'll try and see where we can get to and if the casino will communicate with us. I don't think it's right if they don't want to close your account, and if you mention financial problems, I don't think it's normal for them to ask you what the reason is, when I think it's pretty clear. 

Regarding the withdrawal, the casino didn't tell you why you don't have your money or what is the problem that you still don't have it ? That would definitely be good to know. 

So let me know if complaint is worth to open for you. 

πριν από 2 μήνες

Πριν 9 μέρες ζήτησα ανάληψη 500€ από το slotsvil, τους πήρε 4 μέρες να απαντήσουν και μου ζήτησαν να τους στείλω φωτογραφίες της κάρτας με την οποία είχα κάνει την κατάθεση. Τους έστειλα την Παρασκευή 5 και μου απάντησαν το Σάββατο 6 ζητώντας μου μια φωτογραφία με την ταυτότητά μου. Τους το έστειλα και στις 10 δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Τους ρωτάς στο chat και σε αποβάλλουν όλη την ώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Elsabiiio27
πριν από 2 μήνες

Hello, it looks like you're going through account verification so you'll need to successfully go through that process first to get the money. I don't know what the casino can take 5 days to verify one photo but maybe they didn't look at it over the weekend so you'll have to be a bit patient. We give casinos 14 days to resolve KYC and if it keeps dragging on and on and doesn't resolve, then I would recommend the next step. 

So do you think you can hold out ?

Jaro
πριν από 2 μήνες

Επικοινώνησα μαζί τους μέσω chat και μου είπαν ότι όλα ήταν καλά και εργάζονταν πάνω σε αυτό.

Θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα να δω πώς θα λυθεί και θα ενημερώσω το νήμα

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Πέρασαν 5 μέρες και μου είπαν στο chat ότι όλα ήταν καλά αλλά δεν έστειλαν τίποτα και υπήρχε πάντα η πιθανότητα να ακυρωθεί η απόσυρση που στο τέλος έκανα..., το θέμα είναι ότι επέμενα ότι Έχω προβλήματα με το παιχνίδι, οικονομικά προβλήματα λόγω του παιχνιδιού και παρακαλώ διαγράψτε τον λογαριασμό μου και δεν θέλουν να το κάνουν, στο chat μου λένε ότι δεν μπορούν να στείλουν email, στο ότι μου απαντούν το ίδιο που δεν μπορούν να στείλουν το σε άλλον και κάποιος άλλος θα πρέπει να του στείλει τον αριθμό της κάρτας μου για να διαγράψει τον λογαριασμό μου, με εξαπατούν, για να διαγράψουν τον λογαριασμό μου δεν χρειάζονται τον αριθμό της κάρτας μου, παρακαλώ κάντε κάτι, αυτοί οι άνθρωποι είναι απατεώνες, για να μην πω το ψεύτικο άδεια. .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Επικοινώνησα μαζί τους μέσω chat και μου είπαν ότι όλα ήταν καλά και εργάζονταν πάνω σε αυτό.

Θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα να δω πώς θα λυθεί και θα ενημερώσω το νήμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hmm, then I hope there won't be any more unnecessary hassles and that the verification will be successful and you will be able to make a withdrawal. 

Of course I will wait for the update.

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα