πριν από 1 μήνα
Τέλεια τότε! Σε παρακαλώ δώσε μου ένα χέρι
Great then! Please give me a hand
Genial entonces! Échame un cable porfa
0
Τέλεια τότε! Σε παρακαλώ δώσε μου ένα χέρι
Great then! Please give me a hand
Genial entonces! Échame un cable porfa
Δώσε μου τον αριθμό τηλεφώνου σου και θα σου γράψω τώρα στο WhatsApp
Give me your phone number and I'll write you now on WhatsApp
pas tu número de teléfono y te escribo ahora por WhatsApp
Εντάξει, δώσε μου τον αριθμό τηλεφώνου σου και θα σου γράψω στο WhatsApp
Ok, give me your phone number and I'll write you on WhatsApp
ok pasame tu tel y te escribo por wasap
Αφήστε μου το email σας αν θέλετε
Leave me your email if you want
Déjame tu mail si quieres
Πραγματικά; Αλλά είδα ότι το elsabiio27 όντως πληρώθηκε, αυτό έγραψε.
Really? But I saw that elsabiio27 did get paid, that's what he wrote.
Enserio? Pero he visto que a elsabiio27 si que le pagaron eso escribió el
Για να δούμε, πριν πόσο καιρό άνοιξες τον λογαριασμό; Είσαι 100% επαληθευμένος; DnI, κάρτες, λογαριασμοί, διεύθυνση; Ολοκληρώσατε το rollover; Πόσα καταθέσατε πριν αποσύρετε αυτά τα 2000; Πώς κέρδισες αυτά τα 2000; Απάντησε σε όλα και μπορώ να σου δώσω πληροφορίες.
Let's see, how long ago did you open the account? Are you 100% verified? DnI, cards, accounts, address? Have you completed the rollover? How much did you deposit before withdrawing those 2000? How did you earn those 2000? Answer everything and I can give you information.
Vamos a ver, hace cuanto te hiciste la cuenta ? Estas 100% verificado ? DnI tarjetas cuentas domicilio ? Has completado el rollover ? Cuanto has depositado antes de retirar esos 2000 ? Como has ganado esos 2000? Contesta todo y podré darte informacion
Ο λογαριασμός πριν ένα μήνα περίπου, έκανα την επαλήθευση ότι μου ζήτησαν αναλήψεις στέλνοντας ταυτότητα και κάρτα και φωτογραφία και απόδειξη για επαλήθευση διεύθυνσης... Έχω καταθέσει περισσότερα από 3000 € αυτόν τον μήνα... και τα έχω κερδίσει αυτά τα € 2000 σε φρουτάκια... Έφτασα τα 3500€ αλλά συνέχισα να παίζω... και δεν ξέρω τι είναι αυτά τα rollovers.
The account about a month ago, I did the verification that they asked me for withdrawals by sending ID and card and photo and receipt to verify address... I have deposited more than €3000 this month... and I have won those €2000 in slots... I reached €3500 but I continued playing... and I don't know what that rollovers is.
La cuenta hace un mes aproximadamente, hice la verificación que me pedian para los retiros enviando dni y tarjeta y foto y recibo para comprobar domicilio…he depositado mas de 3000€ en este mes…y he ganado esos 2000€ en slots…llegue a 3500€ pero continúe jugando….y no se que es el rollower ese
Ξέρετε άλλα καζίνο για Ισπανούς όπου μπορούν να παίξουν; Ξέρετε άλλα αξιόπιστα; Είμαι αυτο-αποκλεισμένος στην Ισπανία και θέλω να παίξω
Do you know any other casinos for Spaniards where they can play? Do you know any other reliable ones? I am self-excluded in Spain and I want to play
Sabes otros casinos para españoles que puedan jugar ? Conoces otros fiables ? Yo estoy autoexcluido en España y quiero jugar
Αλλά δεν μου είπες να σου πω όλες αυτές τις πληροφορίες και θα μπορούσες να μου πεις κάτι για το πρόβλημά μου; Δεν ξέρω για άλλα καζίνο.
But you didn't tell me to tell you all that information and you would be able to tell me something about my problem? I don't know about other casinos.
Pero no me has dicho que te dijera toda esa información y me sabrías decir algo acerca de mi problema? No se otros casinos yo
Καταφέρατε να εισπράξετε την ανάληψη των 1.100€ από το slotsvil; Και πόσο καιρό πήρε για να το μαζέψει; Πώς το έκανες;
Did you manage to collect your €1,100 withdrawal from slotsvil? And how long did it take to collect it? How did you do it?
Llegaste a cobrar tu retiro de 1.100€ de slotsvil? Y que tardastes en cobrarlo? Como hiciste?
Μάλλον θα λάβετε τα χρήματά σας, αλλά θα πρέπει να περιμένετε, και σήμερα είναι Παρασκευή. Τα έγγραφα που ανεβάσατε είναι άχρηστα γιατί η ασφάλεια θα σας ζητήσει ξανά τα πάντα μέσω email και θα πρέπει να ελέγξετε τα πάντα. Ζήτησες τραπεζικό έμβασμα; Κάντε υπομονή, θα επικοινωνήσουν μαζί σας σε δύο ή τρεις εργάσιμες ημέρες. Θα έχετε τα χρήματά σας το πολύ σε μια εβδομάδα.
You will probably receive your money, but you will have to wait, and today is Friday. The documents you uploaded are useless because security will ask you for everything again by email and you will have to check everything. Did you ask for a bank transfer? Be patient, they will contact you in two or three business days. You will have your money in a week at the most.
Seguramente si que recibas tu dinero, pero te va a tocar esperar, encima hoy es viernes, los docs que has subido no sirven para nada ya que seguridad te volverá a pedir todo por e mail y lo tendrás que comprobar todo, has pedido por bank transfer ? Se paciente, te contactaran en dos o tres días laborales, tendrás tu dinero en una semana a lo sumo
Ναι, το έχω κάνει με τραπεζικό έμβασμα, αλλά δεν έχω λάβει κανένα email που να λέει ότι έχω ζητήσει ανάληψη ή οτιδήποτε άλλο... και σε αυτό το chat μου λένε πάντα το ίδιο πράγμα... ότι δεν είναι αυτό το τμήμα που βάζει ένα σημείωμα για να επιταχύνει την πληρωμή...
Yes, I have done it by bank transfer, but I have not received any email saying that I have requested the withdrawal or anything... and in that chat they always tell me the same thing... that it is not that department that puts a note to speed up the payment...
Si, lo he hecho por bank transfer, pero tampoco es que tampoco he recibido ningun correo electrónico como que he solicitado la retirada ni nada…y en el chat ese siempre me dicen lo mismo…que no es ese departamento que ponen nota pra agilizar el pago…
Τίποτα, μην ανησυχείτε, δεν θα λάβετε κανένα email για την ανάληψη σας τώρα, θα λάβετε τα χρήματά σας αλλά πρέπει να κάνετε υπομονή, η ασφάλεια θα επικοινωνήσει μαζί σας σε 2 ή 3 εργάσιμες ημέρες, όπως σας έχω ήδη πει, οπότε ότι μπορείτε να επισυνάψετε απολύτως όλα τα έγγραφα που ζητούν, να απαντήσετε στο ίδιο email, τώρα πηγαίνετε στο chat και ζητήστε το rollover, πείτε τους ότι αν το έχετε ολοκληρώσει σωστά για να κάνετε την ανάληψη, πρέπει να στοιχηματίσετε x5 του κατατεθειμένου ποσού για ανάληψη, αν όχι, θα απορρίψουν την ανάληψη, πήγαινε να ρωτήσεις, rollover x5 θυμήσου, τώρα πες μου
Nothing, don't worry, you won't receive any email for your withdrawal now, you will receive your money but you have to be patient, security will contact you in 2 or 3 business days, as I have already told you, so that you can attach absolutely all the documents they ask for, reply to that same email, now go to the chat and ask for the rollover, tell them that if you have completed it correctly in order to make the withdrawal, you have to bet x5 of the deposited amount in order to withdraw, if not, they will reject the withdrawal, go and ask, rollover x5 remember, now tell me
nada no te preocuopes, no recibes ningun correo por tu retirada ahora, vas a recibir tu dinero pero tienes que tener paciencia, te contactara seguridad en 2 o 3 dias laborales ya te e dicho, para que adjuntes absolitamente todos los documentos que te pidan, contesta a ese mismo e mail, ahora ve al chat y pregunta por el rollover, diles que si lo has cumplido correctamente para poder realizar la retirada, tienes que apostar x5 lo depositado para poder retirar, si no te echan atras la retirada, ve y preguntalo, rollover x5 recuerda , ahora me cuentas
Στείλτε ένα email στο kyc@slotsvil.com . Πιθανότατα θα σας ζητήσουν να ανεβάσετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα (προτού προλάβουν να εγκρίνουν την απόσυρσή μου, μου ζήτησαν μια φωτογραφία με την ταυτότητά μου).
Από τη στιγμή που ζήτησα την πρώτη μου απόσυρση μέχρι να εγκριθεί, χρειάστηκαν περίπου 2 εβδομάδες.
Send an email to kyc@slotsvil.com . They will most likely ask you to upload all the necessary documentation (before they could approve my withdrawal, they asked me for a photo holding my ID).
From the time I requested my first withdrawal until it was approved, it took approximately 2 weeks.
Envía un correo a kyc@slotsvil.com. Lo más probable es que te hagan subir toda la documentación necesaria ( antes de poder aprobarme la retirada me pidieron una foto sujetando mi dni).
Desde que solicite mi primera retirada hasta que me la aprobaron pasaron unas 2 semanas aprox.
Χθες έστειλα τα email σε όλα τα διαθέσιμα email και εξακολουθεί να εμφανίζεται σε εκκρεμότητα και κανείς δεν μου έχει στείλει κανένα email ή τίποτα. Υποθέτω ότι επειδή είναι Σαββατοκύριακο θα πρέπει να περιμένω μέχρι τη Δευτέρα ή την Τρίτη, σωστά;
Yesterday I sent the emails to all the available emails and it still appears pending and no one has sent me any email or anything. I suppose that since it is the weekend I will have to wait until Monday or Tuesday, right?
Ayer envié los correos a todos los e-mails disponibles y aún aparece pendiente y nadie me ha enviado ningún correo ni nada. Supongo que al ser fin de semana me tocará esperar al lunes o martes no?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.