ΦόρουμΚαζίνοSlotsVil Casino - γενική συζήτηση

SlotsVil Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 5 μήνες από Fabianlove
|
4332 προβολές 64 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Turele
πριν από 1 μήνα

Τέλεια τότε! Σε παρακαλώ δώσε μου ένα χέρι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Μιλάμε για ws; Άφησε μου το κινητό σου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Αφήστε μου τον αριθμό τηλεφώνου σας

Αυτόματη μετάφραση:
Miguemigue88
πριν από 1 μήνα

Πώς το κάνουμε

Αυτόματη μετάφραση:
Turele
πριν από 1 μήνα

Δώσε μου τον αριθμό τηλεφώνου σου και θα σου γράψω τώρα στο WhatsApp

Αυτόματη μετάφραση:
Turele
πριν από 1 μήνα

Εντάξει, δώσε μου τον αριθμό τηλεφώνου σου και θα σου γράψω στο WhatsApp

Αυτόματη μετάφραση:
Turele
πριν από 1 μήνα

Αφήστε μου το email σας αν θέλετε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Νομίζω ότι δεν θα πάρεις ποτέ τα χρήματα, δεν έχουν άδεια... σε έχουν απατήσει

Αυτόματη μετάφραση:
Turele
πριν από 1 μήνα

Πραγματικά; Αλλά είδα ότι το elsabiio27 όντως πληρώθηκε, αυτό έγραψε.

Αυτόματη μετάφραση:
Miguemigue88
πριν από 1 μήνα

Για να δούμε, πριν πόσο καιρό άνοιξες τον λογαριασμό; Είσαι 100% επαληθευμένος; DnI, κάρτες, λογαριασμοί, διεύθυνση; Ολοκληρώσατε το rollover; Πόσα καταθέσατε πριν αποσύρετε αυτά τα 2000; Πώς κέρδισες αυτά τα 2000; Απάντησε σε όλα και μπορώ να σου δώσω πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
Turele
πριν από 1 μήνα

Ο λογαριασμός πριν ένα μήνα περίπου, έκανα την επαλήθευση ότι μου ζήτησαν αναλήψεις στέλνοντας ταυτότητα και κάρτα και φωτογραφία και απόδειξη για επαλήθευση διεύθυνσης... Έχω καταθέσει περισσότερα από 3000 € αυτόν τον μήνα... και τα έχω κερδίσει αυτά τα € 2000 σε φρουτάκια... Έφτασα τα 3500€ αλλά συνέχισα να παίζω... και δεν ξέρω τι είναι αυτά τα rollovers.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ξέρετε άλλα καζίνο για Ισπανούς όπου μπορούν να παίξουν; Ξέρετε άλλα αξιόπιστα; Είμαι αυτο-αποκλεισμένος στην Ισπανία και θέλω να παίξω

Αυτόματη μετάφραση:
Turele
πριν από 1 μήνα

Αλλά δεν μου είπες να σου πω όλες αυτές τις πληροφορίες και θα μπορούσες να μου πεις κάτι για το πρόβλημά μου; Δεν ξέρω για άλλα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Turele
πριν από 1 μήνα

Καταφέρατε να εισπράξετε την ανάληψη των 1.100€ από το slotsvil; Και πόσο καιρό πήρε για να το μαζέψει; Πώς το έκανες;

Αυτόματη μετάφραση:
Miguemigue88
πριν από 1 μήνα

Μάλλον θα λάβετε τα χρήματά σας, αλλά θα πρέπει να περιμένετε, και σήμερα είναι Παρασκευή. Τα έγγραφα που ανεβάσατε είναι άχρηστα γιατί η ασφάλεια θα σας ζητήσει ξανά τα πάντα μέσω email και θα πρέπει να ελέγξετε τα πάντα. Ζήτησες τραπεζικό έμβασμα; Κάντε υπομονή, θα επικοινωνήσουν μαζί σας σε δύο ή τρεις εργάσιμες ημέρες. Θα έχετε τα χρήματά σας το πολύ σε μια εβδομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
Turele
πριν από 1 μήνα

Ναι, το έχω κάνει με τραπεζικό έμβασμα, αλλά δεν έχω λάβει κανένα email που να λέει ότι έχω ζητήσει ανάληψη ή οτιδήποτε άλλο... και σε αυτό το chat μου λένε πάντα το ίδιο πράγμα... ότι δεν είναι αυτό το τμήμα που βάζει ένα σημείωμα για να επιταχύνει την πληρωμή...

Αυτόματη μετάφραση:
Miguemigue88
πριν από 1 μήνα

Τίποτα, μην ανησυχείτε, δεν θα λάβετε κανένα email για την ανάληψη σας τώρα, θα λάβετε τα χρήματά σας αλλά πρέπει να κάνετε υπομονή, η ασφάλεια θα επικοινωνήσει μαζί σας σε 2 ή 3 εργάσιμες ημέρες, όπως σας έχω ήδη πει, οπότε ότι μπορείτε να επισυνάψετε απολύτως όλα τα έγγραφα που ζητούν, να απαντήσετε στο ίδιο email, τώρα πηγαίνετε στο chat και ζητήστε το rollover, πείτε τους ότι αν το έχετε ολοκληρώσει σωστά για να κάνετε την ανάληψη, πρέπει να στοιχηματίσετε x5 του κατατεθειμένου ποσού για ανάληψη, αν όχι, θα απορρίψουν την ανάληψη, πήγαινε να ρωτήσεις, rollover x5 θυμήσου, τώρα πες μου

Αυτόματη μετάφραση:
Miguemigue88
πριν από 1 μήνα

Στείλτε ένα email στο kyc@slotsvil.com . Πιθανότατα θα σας ζητήσουν να ανεβάσετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα (προτού προλάβουν να εγκρίνουν την απόσυρσή μου, μου ζήτησαν μια φωτογραφία με την ταυτότητά μου).

Από τη στιγμή που ζήτησα την πρώτη μου απόσυρση μέχρι να εγκριθεί, χρειάστηκαν περίπου 2 εβδομάδες.

Αυτόματη μετάφραση:
Elsabiiio27
πριν από 1 μήνα

Χθες έστειλα τα email σε όλα τα διαθέσιμα email και εξακολουθεί να εμφανίζεται σε εκκρεμότητα και κανείς δεν μου έχει στείλει κανένα email ή τίποτα. Υποθέτω ότι επειδή είναι Σαββατοκύριακο θα πρέπει να περιμένω μέχρι τη Δευτέρα ή την Τρίτη, σωστά;

Αυτόματη μετάφραση:
Miguemigue88
πριν από 1 μήνα

Πώς πάει αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα