ΦόρουμΚαζίνοSlotbox Casino - γενική συζήτηση

Slotbox Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από Ned2908
|
10742 προβολές 81 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
Biggelow
πριν από 1 έτος

We can't share the evidence that we receive from the casino. Most players don't try to abuse a system, but some are doing that. If we show them how the casino caught them, they will be smarter next time. And if we ever publish any evidence from the casino, the casinos stop providing the evidence to us.

In your case, the casino provided evidence which I believe is sufficient, but because you already submitted your complaint to the regulator, we will wait for the regulator's decision. I believe that is fair.

πριν από 1 έτος

Αλλά δεν απάτησα

Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow
πριν από 1 έτος

Κρίμα.

Δυστυχώς, δεν ξέρω πού ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα, οπότε δεν μπορώ να πω πολλά για αυτό.

Προσωπικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα κατάθεσης/ανάληψης, οπότε δεν μπορώ να πω κάτι κακό.

Ποντάρατε περισσότερο από το επιτρεπόμενο;

Αλλά θα πρέπει να σας πουν τον λόγο.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αλλά δεν απάτησα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Then wait for the regulator's decision. I believe that Matej provided a good explanation.

πριν από 1 έτος

Κανείς όμως δεν μπορεί να μου πει τι ακριβώς παραβίασα. Δεν μπορείς να κατηγορήσεις κάποιον για απάτη και να μην πληρώσεις χωρίς να δώσεις σαφή αιτία. Δεν έχω απάντηση από τον κάτοχο της άδειας για πάνω από 3 εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow
πριν από 1 έτος

I'm sorry, I can't be specific, though the word "fraud" is pretty close.

I suggest you wait. Sometimes, it's quite a long waiting, and sometimes no response is given. I certainly hope you'll get some resolution from the authority eventually. 🤞

πριν από 1 έτος

Όπως είπα, δεν απάτησα. Αν παραβίασα κάτι, ήταν ατύχημα και δεν το ήξερα. Παίζω σε όλα τα καζίνο όπως έπαιζα στο κουλοχέρη. Δεν υπήρξε ποτέ τέτοιο πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow
πριν από 1 έτος

Θα συνιστούσα να καταγράψετε τις συνεδρίες παιχνιδιών σας στο μέλλον.

Τουλάχιστον έτσι το κάνω εγώ γιατί νομίζω ότι όλοι είχαμε προβλήματα με διάφορα καζίνο και σου δίνει μια καλύτερη εικόνα για το όλο θέμα.

Για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ άδικο να μην δίνεται καμία εξήγηση για το γιατί και γιατί.

Εξακολουθώ να ελπίζω ότι μπορείς να το λύσεις κάπως, άλλωστε δεν είναι λίγα τα λεφτά.

Τις καλύτερες ευχές!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Are there any problems in this casino? I want to try playing here.

πριν από 1 έτος

ναι υπάρχουν προβλήματα Και επίσης ξέρω ότι δεν είμαι ο μόνος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Θα συνιστούσα να καταγράψετε τις συνεδρίες παιχνιδιών σας στο μέλλον.

Τουλάχιστον έτσι το κάνω εγώ γιατί νομίζω ότι όλοι είχαμε προβλήματα με διάφορα καζίνο και σου δίνει μια καλύτερη εικόνα για το όλο θέμα.

Για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ άδικο να μην δίνεται καμία εξήγηση για το γιατί και γιατί.

Εξακολουθώ να ελπίζω ότι μπορείς να το λύσεις κάπως, άλλωστε δεν είναι λίγα τα λεφτά.

Τις καλύτερες ευχές!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Sadly, keeping records would not help in this case. I said the word "fraud" is pretty close. The problem is not related to gameplay or bonuses.

As Matěj explained, there is a reason why we are not discussing it publically, especially when the player is waiting for the authority.


πριν από 1 έτος

Ωστόσο, όταν κάποιος τιμωρείται, είναι φυσιολογικό και κατανοητό να θέλει να μάθει τι έκανε αρχικά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όπως είπα, δεν απάτησα. Αν παραβίασα κάτι, ήταν ατύχημα και δεν το ήξερα. Παίζω σε όλα τα καζίνο όπως έπαιζα στο κουλοχέρη. Δεν υπήρξε ποτέ τέτοιο πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'm sorry, I think frauds are not made by mistakes. Since we can't provide the evidence: "If we show them how the casino caught them, they will be smarter next time. And if we ever publish any evidence from the casino, the casinos stop providing the evidence to us."

I will not progress further with the conversation. Nothing more I can say, I'm afraid.

πριν από 1 έτος

Ναι, μπορώ μόνο να πω ότι δεν απάτησα. Όπως είπα και πριν, παίζω πάντα με τον ίδιο τρόπο και δεν υπήρξαν ποτέ προβλήματα. Γιατί το slotbox είναι το μόνο καζίνο που με κατηγορεί για εξαπάτηση; Δεν έχει νόημα για μένα. Επιπλέον, όλα είχαν ήδη εγκριθεί, τόσο η πληρωμή όσο και η επαλήθευση.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Καταλαβαίνω!

Σκέφτηκα ότι ίσως οφείλεται στο gameplay. 🙂

Αλλά καλά, δεν ξέρω για τι ακριβώς πρόκειται, γι' αυτό είμαι έξω 🙂

Ας ελπίσουμε ότι οι αρχές μπορούν να κάνουν κάτι ✌🏼✌🏽

Σας εύχομαι μια υπέροχη μέρα αγαπητή Radka 🙂🌞

Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς, πραγματικά δεν ξέρω περί τίνος πρόκειται ή ποια είναι η ακριβής αιτία, αλλά τώρα θα περίμενα να δω τι λένε οι αρχές.

Όσο για την ομάδα των γκουρού, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι πάντα προσπαθούν να βοηθήσουν τους παίκτες, κάτι που έχουν κάνει πολλές φορές και πολλοί παίκτες πήραν τα κέρδη τους.

Γι' αυτό ελπίζω να μην είστε πολύ θυμωμένοι μαζί τους γιατί νομίζω ότι έκαναν το καλύτερο δυνατό αλλά δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν και μαγικά 😜

Εάν τα βάζετε πραγματικά με τα καζίνο, η ομάδα των Γκουρού δεν μπορεί να κάνει πολλά χωρίς τη συνεργασία σας, επειδή εμπλέκονται πάντα 2 μέρη.

Ξέρω ότι αυτό μπορεί να είναι πραγματικά απογοητευτικό, αλλά για το μέλλον δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα βοηθηθείτε πραγματικά εδώ σε αυτήν την πλατφόρμα και το εννοώ πολύ σοβαρά!

Αν κοιτάξετε τα παράπονα, μπορείτε να δείτε πόσοι παίκτες πήραν τα κέρδη τους από την ομάδα γκουρού. Εάν δεν μπορείτε να βοηθήσετε 100% σε αυτή την περίπτωση, είμαι σίγουρος ότι δεν φταίει η ομάδα γκουρού, φταίει το καζίνο.

Κρατώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για εσάς και σας εύχομαι μια ευχάριστη μέρα ✌🏼👳🏾‍♂️✌🏾

Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow
πριν από 1 έτος

Dear Biggelow.

In this particular case, you didn't pass the KYC and the security check.

As I said before, the casino provided evidence based on which I believe that they acted correctly. However, you already contacted a casino's regulator, which is why we will wait for the regulator's decision.

πριν από 1 έτος

Τότε γιατί επαληθεύτηκα πλήρως; Όλα εγκρίθηκαν

Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow
πριν από 1 έτος

I know I said I'm not stepping in again.

Well, the way I see it - you passed the KYC. A further security check was initiated afterward, but you did not pass the security part in the end.


πριν από 1 έτος

Πραγματικά δεν το καταλαβαίνω. ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ ΟΛΑ και μόνο όταν έπρεπε να πάρω την πληρωμή που και επιβεβαιώθηκε, υπήρχε άλλη επιταγή;

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα