Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSlotbox Casino - γενική συζήτηση

Slotbox Casino - γενική συζήτηση

 από Ned2908
|
23.585 προβολές 81 απαντήσεις |
|
1 2...5
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Slotbox Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Very nice casino with a lot of avalible providers. High withdraw limits and they are made quickly.

Very friendly support ,especially Joanna. Anytime answer to aby question that I have.

Can only recommend to other players!

Ned2908

Thank you for sharing your experience. For how long have you been playing in the casino?

Υπέροχο καζίνο στο οποίο μου αρέσει επίσης να παίζω!

Έχω την αίσθηση ότι όλα κυλούν πολύ ομαλά χωρίς ιδιαίτερο άγχος.

Οι πληρωμές είναι σχετικά γρήγορες!

Προσωπικά μου αρέσει πολύ η επιλογή των παιχνιδιών!

Η επαλήθευση έγινε πολύ γρήγορα, κάτι που μου φάνηκε πολύ ευχάριστο.

Συνολικά είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα 🙂


Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88

Hi there,

Happy to hear that all is so good because we've found some of the rules very unfair, yet not used against players.🤔


Hello. Does this casino accept cryptocurrency? I am looking for a casino that accepts both Bitcoin and Ethereum at the same time. I've already scoured the entire Internet in search of a normal rating. I stopped at the list of casinos presented on the *forbidden link* but we do not have this casino.

Έγινε επεξεργασία
Brondybor

That was a quite nice link-building post 😀

Truly interested in crypto casinos? Check this list. 😎😁

Radka

Μέχρι στιγμής πρέπει να ομολογήσω ότι δεν είχα κανένα πρόβλημα ούτε μου φέρθηκαν άδικα 🙂

Παίζω συχνά με μπόνους και δεν είχα κανένα πρόβλημα με τις πληρωμές.

Είναι πάντα σημαντικό να διαβάζετε καλά το AGBS, ώστε να μην έρχονται στο φως δυσάρεστες εκπλήξεις αργότερα. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88

Happy to see that one can be treated fairly even in a casino with a questionable reputation, I'll call that a good sign and hope it stays this way. 🙂

Have you ever dealt with support? If so, how would you describe it, please?

Radka

Ναι, όλα ήταν καλά μέχρι στιγμής, αλλά είχε μόνο 1 πληρωμή μέχρι στιγμής. 😛

Δεν έχω διεκδικήσει ακόμα υποστήριξη, οπότε δεν μπορώ να πω πολλά για αυτό δυστυχώς.

Αλλά θα σας κρατάω ενήμερους!

🙂

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88

That would be nice - best of luck to you, dear CasinoStreamer88 😉🤞

Καλή μέρα. Το πρόβλημά μου είναι ότι έχω ήδη προσπαθήσει να υποβάλω μια καταγγελία για το slotbox δύο φορές, αλλά απλώς διαγράφηκε χωρίς καμία πληροφορία σε εμένα. Είναι περίπου 8500 ευρώ που δικαιωματικά έχω κερδίσει. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει εκεί;

Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow

Hello there.

Where exactly did you try to submit those complaints? Here on Casino Guru?

Can you also explain what seems to be the problem with the casino, please?

It's important to know what is happening, so we can explain the cause or try to help differently.

Radka

Εδώ στο γκουρού του καζίνο το δοκίμασα. Με κατάθεση 100 ευρώ, αφού στοιχηματίστηκα 7000 ευρώ, είχα να πληρώσω ένα ποσό 8500 ευρώ. Η επαλήθευση πραγματοποιήθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα. Ζήτησα την απόσυρση και εγκρίθηκε επίσης. Μισή ώρα αργότερα, όμως, ήρθε ένα email που με κατηγορούσε για απάτη, η πρόσβασή μου στον λογαριασμό μου μπλοκαρίστηκε και η κατάθεση των 100 ευρώ μου επιστράφηκε.

Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow

Well, sorry to hear about both issues, well, your problem has been solved in the meantime.

I'm not part of the complaint team, hence I have no clue what happened with those deleted complaints, all I can see is that we did not find those worth the time, and chose to help other players instead, this usually happens when the complaint presented does not have any sense at all.


Radka

Συγγνώμη αλλά... πώς να μην έχει νόημα η καταγγελία; Δεν παίρνω 8500 ευρώ και δεν έχει νόημα η καταγγελία; Και τι εννοείς έχει λυθεί στο μεταξύ το πρόβλημά μου; Τίποτα δεν έχει λυθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow

Hello,

as I mentioned, I do not know the reason, so I'd like to ask you to send your question to the complaint team directly, please: complaints@casino.guru

I wrote that "...chose to help other players instead" but it does not mean that your issue was solved.

I'm sorry I'm not familiar with the explanation myself.


Radka

εντάξει έγραψα σε αυτήν τη διεύθυνση στις 22/12/22 και ακόμα δεν έχω απαντήσει. Στο μεταξύ έχω γράψει στον κάτοχο της άδειας.

Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow

Πόσο καιρό περιμένατε για την πληρωμή;

Θερμοί χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:

Από τα τέλη Σεπτεμβρίου

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα