ΦόρουμΚαζίνοSlotbox Casino - γενική συζήτηση

Slotbox Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από Ned2908
|
18343 προβολές 81 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Biggelow
πριν από 1 έτος

When a player initiates a withdrawal, the casino always does a security check. During this check, the casino noticed that there was a problem with your documents, and that was the reason why they stopped the withdrawal process.

I am sorry, but I can't give you a more detailed answer for the reasons I mentioned before.

πριν από 1 έτος

Ναι, το καταλαβαίνω κι εγώ. Αλλά η πληρωμή εγκρίθηκε πρώτα και μετά ακυρώθηκε ξανά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση από τον κάτοχο της άδειας. Έχει περάσει πάνω από ένας μήνας τώρα. Το Casino Guru μου το συνιστούσαν συχνά, μου είπαν ότι θα με βοηθούσαν εδώ. Τελικά δεν έχω ακόμα τίποτα και δεν μου λένε καν τι έπρεπε να κάνω. Σας ευχαριστώ για την επιτυχημένη βοήθεια.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς, μερικές φορές πρέπει να περιμένετε λίγο περισσότερο.

Η ομάδα των Guru προσπαθεί να βοηθήσει τους παίκτες κάθε μέρα, αλλά φυσικά δεν μπορούν να κάνουν και μαγικά, αγαπητέ Biggelow 🙂

Εάν ένα καζίνο δεν είναι πρόθυμο να συνεργαστεί με την ομάδα των Γκουρού, δυστυχώς υπάρχουν λίγα πράγματα που μπορεί να κάνει γιατί υπάρχουν πάντα 2 μέρη για να λύσουν ένα πρόβλημα και ένα μόνο του δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

Και γιατί δεν λες που ακριβώς έγκειται το πρόβλημα, ούτε εγώ το ξέρω.

Αλλά όσον αφορά την ομάδα των γκουρού, δεν νομίζω ότι φταίνε αυτοί, φταίει περισσότερο το καζίνο.

Νομίζω ότι είναι πραγματικά κρίμα και ελπίζω ότι δεν θα σας ενοχλήσουν στο μέλλον.


Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Υπάρχει όμως η δυνατότητα ως φόρουμ για κριτικές καζίνο, παράπονα κλπ... Απλά ρωτήστε τον κάτοχο της άδειας, σωστά; Δεν θα τους πάρει ούτε ένα μήνα για να απαντήσουν όταν έρθει σε επαφή ο Γκουρού του Καζίνο. Αλλά όχι, είναι καλύτερα να περιμένετε, ακόμα κι αν δεν συμβεί τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow
πριν από 1 έτος

We, unfortunately, can't anyhow speed up the process. Before covid times, a regulator usually took a month to respond. After the covid, it prolonged for up to three months. If it is already a month, then try to send another email and ask the confirmation if they received your original complaint and if the regulator can confirm that they are working on it. This could speed up things, but it depends on which regulator is involved. Curacao has four regulators (licenses), which are very different in the complaint-solving process.

Biggelow
πριν από 1 έτος

Ελπίζω να πάρεις απάντηση γρήγορα!


Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Το γρήγορο έχει φύγει προ πολλού 🤣

Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow
πριν από 1 έτος

Ναι, περιμένεις πολύ καιρό...

Έπρεπε επίσης να κάνω μια καταγγελία εκείνη τη στιγμή και επικοινώνησα με τον δικαιοπάροχο και έλαβα μια απάντηση μετά από περίπου 1 μήνα, η οποία δυστυχώς δεν ήταν ικανοποιητική.

Δυστυχώς δεν καταλαβαίνω γιατί κατασχέθηκαν χρήματα και δεν αναφέρεται συγκεκριμένος λόγος.

Σας κάνει να φοβάστε λίγο να συνεχίσετε να παίζετε εκεί ^^

Ελπίζω να μπορείτε ακόμα να πάρετε τα χρήματά σας!

Σου εύχομαι τα καλύτερα αδερφέ!!!!

Άλλωστε ένα σημαντικό ποσό.

Να ρωτήσω τι καταθέσατε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όχι. Δεν νομίζω ότι θα γίνει τίποτα εκεί. Μπορώ να φανταστώ το δικό μου μέρος από αυτό που συνέβη εκεί, αλλά δεν μου επιτρέπεται να γράψω γι' αυτό εδώ. Είχα καταθέσει 100 ευρώ και επειδή απλά κέρδισα πολλά, δεν με πληρώνουν. Δεν νομίζω ότι υπάρχει καν λόγος, αλλιώς θα μου έλεγαν. Δεν βάζεις κανέναν στη φυλακή χωρίς να του πεις τι νόμο παραβίασε.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Biggelow
πριν από 1 έτος

Ελπίζω ακόμα να έχει θετικό τέλος.

Κάπως πολύ άσχημο πρέπει να πεις 😐


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I would like to explain this thread a bit.


Biggelow submitted a complaint to our complaint resolution center, but the casino showed us evidence from which we believe the casino has right. However, Biggelow wanted to submit his complaint to the regulator - it is his right and we respect that, however in this situation - we will not do anything until the regulator confirms that the player is right. (which would be a big surprise for us)

I can't reveal any details regarding the case as I mentioned above. Biggelow has a right to submit his complaint to the regulator. (we respect that) However, from our point of view, there is not much to do (except wait for the regulator)

Matej
πριν από 1 έτος

Γεια σου αγαπητέ Daniel!

Έχω μια απορία, για πρώτη φορά στη ζωή μου χρησιμοποίησα δωρεάν περιστροφές που μου πρόσφερε το καζίνο (δωρεάν περιστροφές ανταμοιβής).

Το εφάρμοσα και κατέληξα στα 400€.

380€ από αυτά αφαιρέθηκαν και μου είπαν ότι η μέγιστη ανάληψη είναι 20€.

Αλλά δεν μπορώ να βρω τίποτα σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις τους καθόλου.

Ξέρετε vl αν έχω παραβλέψει κάτι και αν αυτές οι πληροφορίες είναι σωστές;

Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω τίποτα στους όρους και τις προϋποθέσεις σας ή το παραβλέπω 😀

Θα εκτιμούσα μια απάντηση 🙂


τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

You replied to Matej, but you say "Hello dear Daniel!" so did you want to ask me or Matej? 😀

Daniel
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ που μου το επισήμανες! Ήταν ένα ατύχημα αγαπητέ Ντάνιελ!

Φυσικά εννοούσα τον Matej 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Alright, I already notified Matej. He's offline at this moment so I'm not sure when he'll get to the forum and your post 🙂

Daniel
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ 🙂


Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Usually, you can find information about maximum winnings from free spins in general terms and conditions, bonus terms and conditions or specific conditions of that promo. It is very common that free spins come with a cap on max winnings, so it does not surprise me at all.

If you let me know more details about the promo/casino, we can look at it.

Matej
πριν από 1 έτος

Γεια σου Matej 🙂

Ελπίζω να είσαι καλά!

Υπήρξε παρεξήγηση σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.

Στα γερμανικά ήταν κάτι τελείως διαφορετικό από ό,τι στα αγγλικά, κάτι που το έμαθα μόνο μέσω της καταγγελίας.

Στα γερμανικά φαινόταν ότι δεν υπήρχαν σερβιτόρες, κάτι που με εκνεύρισε πολύ.

Αλλά το λάθος ήταν στους όρους και τις προϋποθέσεις 🙂

Αλλά έχει λυθεί!

Σας ευχαριστω για τις ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ σας!

Με εκτίμηση 👳🏼‍♂️👳🏽‍♂️

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Happy to hear that.

Unfortunately, terms and conditions are commonly wrongly translated into other languages. There is also a standard formulation that in the case of misinterpretation between languages, usually English terms are the correct ones. So you must be careful about that.

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα