Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRoyalGame Casino - γενική συζήτηση

RoyalGame Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από nebojsasavic12
|
6.166 προβολές 85 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Lucaluca

Πόσες μέρες μετά το αίτημα ανάληψης σας πλήρωσαν; Έχω 3 σε εκκρεμότητα

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σου Λούκα Λούκα,


Μου πήρε για πάντα - περίπου ένα μήνα συνολικά.

Κάποια στιγμή (επειδή δεν είδα άλλη επιλογή) έκανα καταγγελία εδώ και απείλησα να κινηθώ νομικά.

Μια μέρα αργότερα τα χρήματα ήταν εκεί.


Τώρα έχω διαγράψει τον λογαριασμό μου - σας εύχομαι καλή επιτυχία 🙏

Αυτόματη μετάφραση:
Ickel

Ευχαριστώ για την απάντηση, πιστεύεις ότι πρέπει να τους απειλήσω κι εγώ όπως έκανες εσύ;

Αυτόματη μετάφραση:
Ickel

Ευχαριστώ για την απάντηση, πιστεύετε ότι θα πρέπει να κάνω καταγγελία και να πάω στο δικαστήριο; Πόσο χρόνο ακόμα έχω να τους δώσω; Οι αναλήψεις μου χρονολογούνται από 1-2-3 Δεκεμβρίου αλλά στο chat και με email μου απαντούν πάντα το ίδιο..

Αυτόματη μετάφραση:

Ίσως περιμένετε λίγο ακόμα, προς το παρόν θα έλεγα απλώς ότι επικοινωνήσατε με το Casino-Guru για το θέμα και υποβάλατε καταγγελία.



Αυτόματη μετάφραση:

Ευχαριστώ για την απάντηση, πιστεύετε ότι θα πρέπει να κάνω καταγγελία και να πάω στο δικαστήριο; Πόσο χρόνο ακόμα έχω να τους δώσω; Οι αναλήψεις μου χρονολογούνται από 1-2-3 Δεκεμβρίου αλλά στο chat και με email μου απαντούν πάντα το ίδιο..

Αυτόματη μετάφραση:

I'd still wait if I were you. You have a complaint filed with us and I would at least wait to see how it turns out. If we fail to help you, then I would think about the next steps, as I believe they will be more time consuming. 

What do you think? 🙂

Jaro

Φυσικά και σε εμπιστεύτηκα... πάντως επικοινωνώ καθημερινά μαζί τους και δυστυχώς πάντα παίρνω τις ίδιες απαντήσεις που σου διαβιβάζω file

file

Αυτόματη μετάφραση:
Lucaluca

Well basically you didn't learn anything, it's still the same song I have a feeling. You'll just have to keep a cool head and we'll see what happens next. If nothing, our team will try to help. 

As far as withdrawals go, it's clear to me that most casinos don't process them on weekends. And the live chat agent doesn't have the authority to speed things up or anything like that. There is a finance department to deal with withdrawals, so on the other hand, I understand that they don't have much to tell you.

Jaro

Καλημέρα αυτή είναι η απάντηση που μου έστειλαν στο email μου…

file

Σίγουρα δεν θα υποβληθούν σε επεξεργασία το Σαββατοκύριακο, οπότε θα πρέπει να περιμένω μέχρι τη Δευτέρα για να δω αν υπάρχουν νέα.

Αυτόματη μετάφραση:
Lucaluca

Sure, so let me know if anything moves today or in the next few days. 

I hope so. 

Good luck.☘️

Jaro

Ακόμα και σήμερα τίποτα οι συνηθισμένες ιστορίες και έχουν περάσει 15 μέρες επισυνάπτω τις απαντήσεις τους.. filefilefile

Τι πρέπει να κάνω για να ανακτήσω τα κέρδη μου;

Αυτόματη μετάφραση:

Πρέπει να παρέμβεις... τίποτα δεν ξεμπλοκάρει εδώ

Αυτόματη μετάφραση:
Lucaluca

I see it's always the same. 

Anyway, even though I know you probably don't want to hear it, you'll have to be patient. It won't work without that. Our team is finding out everything we need from you and will intervene as soon as we can. 

Ας ελπίσουμε... δεν ξέρω τι άλλο να πω... μου λένε συνέχεια ότι θα πληρώσουν σύντομα αλλά δεν το πιστεύω πια

Αυτόματη μετάφραση:
Lucaluca

Sometimes it is important to just think positive. They have only one unresolved complaint so far, so I hope they will solve this one and everything will turn out well. 

But time will tell how it will be. I sympathize with you and I know this is not an easy situation. 

I wish you all the best. ☘️

Jaro

Καλημέρα, σήμερα επιτέλους μου πλήρωσαν 2 από τις 3 μεταγραφές... άρα μόνο ένα από τα 400 ευρώ λείπει... Θα σας ενημερώσω μόλις έχω νέα!

Αυτόματη μετάφραση:
Lucaluca

So glad to see you got 2 withdrawals. Just one last one and the stress will be over. Even though it is already there now that you can see that the casino eventually paid. 

I'll wait for the final confirmation. 😉

Καλημέρα σήμερα παρέλαβα την τελευταία ανάληψη 400 ευρώ .. ευχαριστώ για την υποστήριξη ..

Αυτόματη μετάφραση:
Lucaluca

Perfect. Could you please mention this to Kristina in the complaint so she can close it as resolved.

Just click here. ⬅️

Enjoy your money and the holidays. ☘️🎄😁

Ok

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα