ΦόρουμΚαζίνοRoyalGame Casino - γενική συζήτηση

RoyalGame Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 μήνες από nebojsasavic12
|
2165 προβολές 49 απαντήσεις |
|
12 3
πριν από 2 μήνες

I have no choice,just wait at the moment,hope will be sorted!!Thanks

Vova1983
πριν από 2 μήνες

Keep us updated about any changes, please. We'll wait here for the news.

πριν από 2 μήνες

I also have 1500e to withdrawall, and im afaraid ! Last time i tryed 250 Euros the the money came back in my casino account After 2 weeks ! The Casino sayd my bank didnt aproved the paymant! So i have issues ! I hope anyone of you has get they money in the bank account

jivanrolandjrd
πριν από 1 μήνα

Hello and so you didn't manage to withdraw the €25? Now that you've entered the withdrawal, how is it? Did you use the same payment method? Did you also contact the bank to see if this is really true and it refused the money?

Let me know.

πριν από 1 εβδομάδα

filefile Γεια σε όλους,

Κέρδισα συνολικά 3000€, τα οποία θα ήθελα να τα είχα πληρώσει. Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι μπορείτε να ζητήσετε ανάληψη μόνο 500€ κάθε φορά και μόνο κάθε μέρα (μέγιστο 3 συνεχείς αναλήψεις), περιμένω τα χρήματά μου εδώ και 12 μέρες.

Η κατάσταση των πληρωμών δεν έχει αλλάξει ακόμη (ακόμα επαληθεύεται).

Σύμφωνα με την υποστήριξη, έχω ήδη μπει σε λίστα προτεραιότητας 5 φορές, η διαδικασία έχει ήδη κλιμακωθεί αρκετές φορές σύμφωνα με την υποστήριξη και ένας "VIP Manager" πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου - έχουν ήδη περάσει 5 ημέρες.


ΤΙΠΟΤΑ δεν συμβαίνει σε αυτόν τον ιστότοπο, είναι μακράν η χειρότερη υποστήριξη και διαδικασία που έχω βιώσει ποτέ σε ένα καζίνο, κάθε μέρα ακούω "θα έπρεπε να είναι εδώ σήμερα" ή "το τμήμα οικονομικών εργάζεται ενεργά για την πληρωμή σας" - ΑΝΟΗΣΙΑ!


Έχει κανείς κάποια συμβουλή για το τι άλλο μπορώ να κάνω; Σιγά σιγά έχω την αίσθηση ότι δεν πληρώνονται χρήματα εδώ (σε κανέναν) και ότι ο ιστότοπος είναι μια τεράστια απάτη!


Έχει κανείς καμιά συμβουλή;


*Στη συνομιλία μου υποσχέθηκαν γραπτώς ότι θα κλιμακωθεί - αυτό ήταν πριν από 4 ημέρες


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
Ickel
πριν από 1 εβδομάδα

May I ask if your account is fully verified at this casino?

If so, I don't see the reason why there has been such a delay, especially if the support tells you that it will be processed soon.

If I may suggest: maybe you should wait until Monday, as usually there is no financial department working during the weekend, and if there is no update even then, submit a complaint here on our site.

What do you say about this solution?🤔

Our team will intervene in your case and contact the casino regarding it. Hopefully they will communicate with us and will be willing to solve the issue.

Here is the link you need to follow and file a complaint where you describe the whole situation.

Let us know if there is any news, please.

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σου Romi,

ευχαριστω πολυ για την γρηγορη απαντηση.

Δεν έχω επαληθεύσει ακόμη τον εαυτό μου και δεν δικαιούμαι επαλήθευση ή δεν μπορώ να επαληθεύσω τον εαυτό μου αυτήν τη στιγμή.

Η υποστήριξη λέει ότι δεν μπορεί να δει κανένα αίτημα επαλήθευσης αυτήν τη στιγμή και όταν κάνω κλικ στην επαλήθευση στη σελίδα λαμβάνω τις ακόλουθες πληροφορίες: "Φαίνεται ότι ο λογαριασμός σας δεν χρειάζεται επαλήθευση. Διασκεδάστε με τα παιχνίδια μας."


Οπότε δεν έχω καν την επιλογή να επαληθεύσω τον εαυτό μου.

Προσπάθησα ήδη να υποβάλω μια καταγγελία χθες, αλλά όταν θέλω να προχωρήσω στην επόμενη ερώτηση δεν λειτουργεί.


Πάντα πρέπει να επιστρέφω και δεν μπορώ να υποβάλω παράπονο - τι μπορώ να κάνω;


Ευχαριστώ πολύ!



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
Ickel
πριν από 1 εβδομάδα

I see, if you don't need to be verified yet, then the delay is quite big and we don't understand what the casino can take so long to process. 

As for the complaint, if it is not possible to file it, try to clear your cookies or file it with another device. You can also try a different browser to see if that helps or not. 

If your problem persists I will try to find out what might be the matter. 

I'll be waiting to see if it works for you or not.

Jaro
πριν από 5 ημέρες

Γεια σου Jaro,

Σήμερα είναι η 14η μέρα που περιμένω την πληρωμή μου και η υποστήριξη εξακολουθεί να με αναβάλλει με το "Θα έπρεπε να είναι εδώ σύντομα" - μέχρι στιγμής δεν έχει συμβεί τίποτα και όλα τα αιτήματά μου είναι ακόμα "Σε διαδικασία".

Ζήτησα τις πληρωμές μου στις 3, 4 και 5 Νοεμβρίου - καμία δεν έχει διεκπεραιωθεί ακόμα και δεν συμβαίνει τίποτα.


Τώρα υποβάλλω μια καταγγελία - με τον Firefox λειτουργεί




Αυτόματη μετάφραση:
Ickel
πριν από 4 ημέρες

I am glad you found out a way to submit your complaint and now our team can try to intervene in your case and hopefully soon find out the reason for this delay.

If there is any update please let us know for sure, so we can be informed about every movements from the casino, if any.

We'll keep our fingers crossed for the fastest resolution.🤞

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα