Ενημερώστε μας για τυχόν αλλαγές, παρακαλώ. Θα περιμένουμε εδώ για τα νέα.
Keep us updated about any changes, please. We'll wait here for the news.
Έχω επίσης 1500e για ανάληψη, και φοβάμαι! Την τελευταία φορά που δοκίμασα 250 ευρώ τα χρήματα επέστρεψαν στον λογαριασμό μου στο καζίνο Μετά από 2 εβδομάδες! Το Καζίνο είπε ότι η τράπεζά μου δεν ενέκρινε την πληρωμή! Οπότε έχω προβλήματα! Ελπίζω ότι κάποιος από εσάς έχει πάρει χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό
I also have 1500e to withdrawall, and im afaraid ! Last time i tryed 250 Euros the the money came back in my casino account After 2 weeks ! The Casino sayd my bank didnt aproved the paymant! So i have issues ! I hope anyone of you has get they money in the bank account
Γεια σας και έτσι δεν προλάβατε να κάνετε ανάληψη των 25€; Τώρα που μπήκατε στην ανάληψη, πώς είναι; Χρησιμοποιήσατε τον ίδιο τρόπο πληρωμής; Επικοινώνησες και με την τράπεζα για να δεις αν αληθεύει αυτό και αρνήθηκε τα χρήματα;
Ενημερώστε με.
Hello and so you didn't manage to withdraw the €25? Now that you've entered the withdrawal, how is it? Did you use the same payment method? Did you also contact the bank to see if this is really true and it refused the money?
Let me know.
Γεια σε όλους,
Κέρδισα συνολικά 3000€, τα οποία θα ήθελα να τα είχα πληρώσει. Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι μπορείτε να ζητήσετε ανάληψη μόνο 500€ κάθε φορά και μόνο κάθε μέρα (μέγιστο 3 συνεχείς αναλήψεις), περιμένω τα χρήματά μου εδώ και 12 μέρες.
Η κατάσταση των πληρωμών δεν έχει αλλάξει ακόμη (ακόμα επαληθεύεται).
Σύμφωνα με την υποστήριξη, έχω ήδη μπει σε λίστα προτεραιότητας 5 φορές, η διαδικασία έχει ήδη κλιμακωθεί αρκετές φορές σύμφωνα με την υποστήριξη και ένας "VIP Manager" πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου - έχουν ήδη περάσει 5 ημέρες.
ΤΙΠΟΤΑ δεν συμβαίνει σε αυτόν τον ιστότοπο, είναι μακράν η χειρότερη υποστήριξη και διαδικασία που έχω βιώσει ποτέ σε ένα καζίνο, κάθε μέρα ακούω "θα έπρεπε να είναι εδώ σήμερα" ή "το τμήμα οικονομικών εργάζεται ενεργά για την πληρωμή σας" - ΑΝΟΗΣΙΑ!
Έχει κανείς κάποια συμβουλή για το τι άλλο μπορώ να κάνω; Σιγά σιγά έχω την αίσθηση ότι δεν πληρώνονται χρήματα εδώ (σε κανέναν) και ότι ο ιστότοπος είναι μια τεράστια απάτη!
Έχει κανείς καμιά συμβουλή;
*Στη συνομιλία μου υποσχέθηκαν γραπτώς ότι θα κλιμακωθεί - αυτό ήταν πριν από 4 ημέρες
Hello everyone,
I won a total of €3000, which I would like to have paid out. Regardless of the fact that you can only request a withdrawal of €500 at a time and only every day (maximum of 3 ongoing withdrawals), I have been waiting for my money for 12 days now.
The status of the payouts has not changed yet (still being verified).
According to support, I have already been put on a priority list 5 times, the process has already been escalated several times according to support and a "VIP Manager" should contact me - it has already been 5 days.
NOTHING is happening on this site, it is by far the worst support and process I have ever experienced in a casino, every day I hear "it should be here today" or "the finance department is actively working on your payout" - NONSENSE!
Does anyone have any advice on what else I can do? I'm slowly getting the feeling that no money is being paid out here (to anyone) and that the site is a huge scam!
Does anyone have any advice?
*In the chat I was promised in writing that it would be escalated - that was 4 days ago
Hallo zusammen,
ich habe insgesamt 3000€ gewonnen, welche ich mir gerne auszahlen lassen würde. Unabhängig der Tatsache, dass man nur 500€ auf einmal und auch nur jeden Tag eine Auszahlung beantragen kann (höchstens 3 laufende Auszahlungen), warte ich nun seit 12 Tagen auf mein Geld.
Der Status der Auszahlungen hat sich noch nicht verändert (wird noch immer Überprüft).
Ich wurde laut Support bereits 5x in eine Prio-Liste geschoben, der Prozess wurde laut Support bereits mehrfach eskaliert und es sollte sich ein "VIP Manager" bei mir melden - ist bereits auch 5 Tage her.
Es passiert GAR NICHTS auf dieser Seite, es ist mit großem Abstand der schlechteste Support und auch Prozess den ich je in einem Casino erlebt habe, jeden Tag höre ich "heute sollte es da sein" oder "die Finanzabteilung arbeitet aktiv an Ihrer Auszahlung" - PUSTEKUCHEN!
Hat jemand einen Rat was ich noch unternehmen kann? So langsam habe ich das Gefühl, dass hier gar kein Geld (bei niemanden) ausgezahlt wird und die Seite ein Riesen Scam ist!
Hat jemand einen Rat?
*Im Chat wurde mir schriftlich zugesagt das es eskaliert wird - das war vor 4 Tagen
Μπορώ να ρωτήσω εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο;
Αν ναι, δεν βλέπω τον λόγο για τον οποίο υπήρξε τέτοια καθυστέρηση, ειδικά αν η υποστήριξη σας πει ότι θα διεκπεραιωθεί σύντομα.
Αν μπορώ να προτείνω: ίσως πρέπει να περιμένετε μέχρι τη Δευτέρα, καθώς συνήθως δεν λειτουργεί οικονομικό τμήμα το Σαββατοκύριακο, και αν δεν υπάρξει ενημέρωση ακόμη και τότε, υποβάλετε μια καταγγελία εδώ στον ιστότοπό μας.
Τι λέτε για αυτή τη λύση;🤔
Η ομάδα μας θα επέμβει στην περίπτωσή σας και θα επικοινωνήσει με το καζίνο σχετικά με αυτό. Ας ελπίσουμε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μας και θα είναι πρόθυμοι να λύσουν το πρόβλημα.
Εδώ είναι ο σύνδεσμος που πρέπει να ακολουθήσετε και να υποβάλετε καταγγελία όπου περιγράφετε την όλη κατάσταση.
Ενημερώστε μας αν υπάρχουν νέα, παρακαλώ.
May I ask if your account is fully verified at this casino?
If so, I don't see the reason why there has been such a delay, especially if the support tells you that it will be processed soon.
If I may suggest: maybe you should wait until Monday, as usually there is no financial department working during the weekend, and if there is no update even then, submit a complaint here on our site.
What do you say about this solution?🤔
Our team will intervene in your case and contact the casino regarding it. Hopefully they will communicate with us and will be willing to solve the issue.
Here is the link you need to follow and file a complaint where you describe the whole situation.
Let us know if there is any news, please.
Γεια σου Romi,
ευχαριστω πολυ για την γρηγορη απαντηση.
Δεν έχω επαληθεύσει ακόμη τον εαυτό μου και δεν δικαιούμαι επαλήθευση ή δεν μπορώ να επαληθεύσω τον εαυτό μου αυτήν τη στιγμή.
Η υποστήριξη λέει ότι δεν μπορεί να δει κανένα αίτημα επαλήθευσης αυτήν τη στιγμή και όταν κάνω κλικ στην επαλήθευση στη σελίδα λαμβάνω τις ακόλουθες πληροφορίες: "Φαίνεται ότι ο λογαριασμός σας δεν χρειάζεται επαλήθευση. Διασκεδάστε με τα παιχνίδια μας."
Οπότε δεν έχω καν την επιλογή να επαληθεύσω τον εαυτό μου.
Προσπάθησα ήδη να υποβάλω μια καταγγελία χθες, αλλά όταν θέλω να προχωρήσω στην επόμενη ερώτηση δεν λειτουργεί.
Πάντα πρέπει να επιστρέφω και δεν μπορώ να υποβάλω παράπονο - τι μπορώ να κάνω;
Ευχαριστώ πολύ!
Hello Romi,
many thanks for the quick response.
I have not yet verified myself and I am not entitled to verification or am unable to verify myself at this time.
Support says they can't see any verification request at the moment and when I click on verification on the page I get the following information: "It looks like your account does not need to be verified. Have fun with our games."
So I don't even have the option to verify myself.
I already tried to submit a complaint yesterday but when I want to move on to the next question it doesn't work.
I always have to go back and can't file a complaint - what can I do?
Thank you very much !
Hallo Romi,
vielen Dank für die schnelle Antwort.
Ich habe mich noch nicht verifiziert und eine Verifizierung steht mir auch nicht zu bzw. ich kann mich zurzeit nicht verifizieren.
Der Support sagt, er könne zurzeit keine Aufforderung zur Verifizierung sehen und wenn ich auf der Seite auf Verifizierung gehe bekomme ich folgende Info: "Es sieht so aus, als ob dein Konto nicht verifiziert werden muss. Viel Spaß mit unseren Spielen".
Ich habe also nicht mal die Möglichkeit mich zu verifizieren.
Eine Beschwerde habe ich bereits gestern versucht einzureichen aber wenn ich mit der nächsten Frage fortfahren möchte geht es nicht weiter.
Ich muss immer zurück und kann keine Beschwerde einreichen - was kann ich da tun?
Besten Dank !
Βλέπω, αν δεν χρειάζεται να επαληθευτείτε ακόμα, τότε η καθυστέρηση είναι αρκετά μεγάλη και δεν καταλαβαίνουμε τι μπορεί να χρειαστεί τόσο πολύ για να επεξεργαστεί το καζίνο.
Όσον αφορά την καταγγελία, αν δεν είναι δυνατή η υποβολή της, προσπαθήστε να διαγράψετε τα cookies σας ή να την υποβάλετε σε άλλη συσκευή. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης για να δείτε εάν αυτό βοηθά ή όχι.
Εάν το πρόβλημά σας παραμένει, θα προσπαθήσω να μάθω τι μπορεί να συμβαίνει.
Θα περιμένω να δω αν σου κάνει ή όχι.
I see, if you don't need to be verified yet, then the delay is quite big and we don't understand what the casino can take so long to process.
As for the complaint, if it is not possible to file it, try to clear your cookies or file it with another device. You can also try a different browser to see if that helps or not.
If your problem persists I will try to find out what might be the matter.
I'll be waiting to see if it works for you or not.
Γεια σου Jaro,
Σήμερα είναι η 14η μέρα που περιμένω την πληρωμή μου και η υποστήριξη εξακολουθεί να με αναβάλλει με το "Θα έπρεπε να είναι εδώ σύντομα" - μέχρι στιγμής δεν έχει συμβεί τίποτα και όλα τα αιτήματά μου είναι ακόμα "Σε διαδικασία".
Ζήτησα τις πληρωμές μου στις 3, 4 και 5 Νοεμβρίου - καμία δεν έχει διεκπεραιωθεί ακόμα και δεν συμβαίνει τίποτα.
Τώρα υποβάλλω μια καταγγελία - με τον Firefox λειτουργεί
Hello Jaro,
Today is the 14th day I've been waiting for my payout and support is still putting me off with "It should be here soon" - so far nothing has happened and all my requests are still "In process".
I requested my payouts on November 3rd, 4th and 5th - none have been processed yet and nothing is happening.
I am now filing a complaint - with Firefox it works
Hallo Jaro,
heute ist der 14 Tag auf den ich auf meine Auszahlung warte und ich werde weiterhin vom Support vertröstet mit "Es sollte bald da sein" - bislang ist nichts passiert und alle meine Anfragen stehen weiterhin auf "In Bearbeitung".
Meine Auszahlungen habe ich am 03.11. / 04.11. und 05.11. beantragt - keine wurde bisher bearbeitet und es tut sich einfach nichts.
Ich reiche nun eine Beschwerde ein - mit Firefox geht es
Χαίρομαι που ανακαλύψατε έναν τρόπο για να υποβάλετε το παράπονό σας και τώρα η ομάδα μας μπορεί να προσπαθήσει να παρέμβει στην περίπτωσή σας και ελπίζουμε να ανακαλύψει σύντομα τον λόγο αυτής της καθυστέρησης.
Εάν υπάρχει κάποια ενημέρωση, ενημερώστε μας με βεβαιότητα, ώστε να μπορούμε να ενημερωνόμαστε για κάθε κίνηση από το καζίνο, εάν υπάρχουν.
Θα κρατήσουμε σταυρωμένα τα δάχτυλά μας για την ταχύτερη ανάλυση.🤞
I am glad you found out a way to submit your complaint and now our team can try to intervene in your case and hopefully soon find out the reason for this delay.
If there is any update please let us know for sure, so we can be informed about every movements from the casino, if any.
We'll keep our fingers crossed for the fastest resolution.🤞
Σας καλωσορίζω.
Δυστυχώς έχω πάει κι εγώ πολλές φορές εκεί που τα πράγματα έχουν πάει στραβά! Απλώς δεν ακολουθείς τους δικούς τους κανόνες! Έχω ήδη εγκαταλείψει αυτούς τους ιστότοπους καζίνο που δίνουν μπόνους καβούρια και τους σχετικούς ιστότοπους. Θα κοιτάξω τα ονόματα της εταιρείας και θα μάθω σε ποιον ανήκει! Δεν έχουν άδεια.
Δεν πλήρωσαν καν σε αυτόν τον ιστότοπο.
I welcome you.
Unfortunately, I have also been there many times when things have gone wrong! You just don't follow their own rules! I have already given up on these casino sites that give bonus crabs and their associated sites. I'll look at the company names and find out who it belongs to! They are not licensed.
They didn't even pay on this site.
Üdvözlöm.
Sajnos én is sokszor voltam ott, hogy a dolgok csúsztak! Csak nem követi a saját szabályaikat! Már feladtam ezeket a kaszinó oldalakat, amelyek bónuszrákokat adnak, és a hozzájuk tartozó webhelyeket. Megnézem a cégneveket, és kiderítem, kihez tartozik! Nem rendelkeznek engedéllyel.
Még ezen az oldalon sem fizettek.
Ω, είδα πώς τελείωσε το παράπονό σου και είναι πολύ δυσάρεστο. Είναι κρίμα που δεν ανταποκρίθηκαν και δεν έλυσαν την κατάσταση, γιατί αν συνεχίσουν έτσι μάλλον δεν θα έχουν καλές συνέπειες για αυτούς.
Τέλος πάντων, καταλαβαίνω πώς νιώθεις και λυπάμαι ειλικρινά.
Ελπίζω ότι αν εξακολουθείτε να παίζετε σε ένα καζίνο, θα βρείτε ένα καλύτερο.😕
Oh, I saw how your complaint ended and it's very unpleasant. It's a shame they didn't respond and resolve the situation, because if they continue like this it probably won't have good consequences for them.
Anyway, I understand how you feel and I'm sincerely sorry.
I hope that if you still play in a casino, you'll find a better one.😕
Καλημέρα σας γράφω γιατί χρειάζομαι βοήθεια, έχω 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα στο site της royalgame των 500 ευρώ που έγιναν στις 1.12.24 - 500 στις 2.12.24 και 400 3.12.24 σαφώς ακόμα επαληθεύονται ακόμα και αν περισσότερες από Πέρασαν 7 εργάσιμες. Οι απαντήσεις στο chat είναι πάντα οι ίδιες, δηλαδή έστειλαν υπενθύμιση στο οικονομικό τμήμα αλλά τίποτα, έστειλα και email για υποστήριξη αλλά είχαν και αυτοί την ίδια απάντηση. Ο λογαριασμός μου δεν απαιτεί επαλήθευση και δεν μπορώ να βρω την ενότητα παραπόνων στον ιστότοπο.
Good morning I am writing to you because I need help, I have 3 pending withdrawals on the royalgame site of 500 euros made on 1.12.24 - 500 on 2.12.24 and 400 3.12.24 clearly they are still being verified even if more than 7 working days have passed. The responses in chat are always the same, that is, they sent a reminder to the financial department but nothing, I also sent emails to support but they also had the same response. My account does not require verification and I cannot find the complaints section on the site.
Buongiorno vi scrivo perché ho bisogno di aiuto, ho 3 prelievi in sospeso sul sito royalgame di euro 500 effettuato il 1.12.24 - 500 il 2.12.24 e 400 3.12.24 chiaramente sono ancora in verifica anche se sono passati più di 7 giorni lavorativi. Le risposte in chat sono sempre uguali cioè che hanno mandato un sollecito aL reparto finanziario ma nulla, ho mandato anche delle e-mail al supporto ma anche loro con la stessa risposta. Il mio account non richiede verifica e non riesco a trovare nel sito la sezione reclami.
Γεια σας, η Kristina σας έχει ήδη γράψει στην καταγγελία σας ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν και να στείλουν χρήματα στον παίκτη. Μάλλον δεν είναι ευχάριστο να ακούς παρόμοια μηνύματα από το καζίνο και ξέρω ότι συχνά οι παίκτες θα ήθελαν μια προθεσμία ή πιο ακριβείς πληροφορίες.
Δυστυχώς, μερικές φορές το καζίνο δεν έχει τίποτα να πει και θα πρέπει να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας μέχρι να διεκπεραιωθεί η απόσυρσή σας. Εάν δεν αλλάξει τίποτα, τότε η ομάδα μας θα σας βοηθήσει.
Νομίζεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς;
Hello, Kristina has already written to you in your complaint that we give casinos 14 days to resolve and send money to the player. It's probably not pleasant to hear similar messages from the casino and I know that often players would like a deadline or more accurate info.
Unfortunately, sometimes the casino has nothing to say and you will have to keep your cool until your withdrawal is processed. If nothing changes, then our team will assist you.
You think you can handle it?
Όλα λύθηκαν, όλα μεταφέρθηκαν🙏
Everything worked out, everything was transferred🙏
Es hat alles geklappt, es wurde alles überwiesen🙏
Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε προς το καλύτερο
Let's hope everything works out for the best
Speriamo si risolva tutto per il meglio
Συγνώμη ickel μετά από πόσες μέρες σε πλήρωσαν;
Sorry ickel after how many days did they pay you?
Scusa ickel dopo quanti giorni ti hanno pagato?
Γεια!
Εάν μου επιτρέπεται, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί απάντησης, παρακαλώ. Εάν δεν το κάνετε, ο παίκτης δεν θα ειδοποιηθεί και μπορεί να χάσει την ερώτησή σας. αυτό θα ήταν κρίμα.
Κοίταξα τις προηγούμενες δημοσιεύσεις και ανακάλυψα ότι ο παίκτης είπε:
«Περιμένω τα λεφτά μου εδώ και 12 μέρες». με ημερομηνία 14.11.24. Λοιπόν, ήταν εξαιρετικά αργό!
Hi!
If I may, try using the reply button, please. If you don't, the player will not get notified and may miss out on your question. that would be a shame.
I checked the previous posts and found out the player said:
"I have been waiting for my money for 12 days now." dated back on 14.11.24. Well, that was extremely slow!
Φοβερός! Χρειάστηκε περίπου ένας μήνας, είναι σωστό; Μπορώ μόνο να φανταστώ πόσο ανακουφισμένος πρέπει να είσαι! 🙂
Σας ευχαριστούμε που περάσατε!
Awesome! It took a month or so, is that correct? I can only imagine how relieved you must be! 🙂
Thank you for stopping by!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.