Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRoyalGame Casino - γενική συζήτηση

RoyalGame Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 4 μήνες από nebojsasavic12
|
3.452 προβολές 82 απαντήσεις |
|
12 3 45
πριν από 3 μήνες

I have no choice,just wait at the moment,hope will be sorted!!Thanks

Vova1983
πριν από 3 μήνες

Keep us updated about any changes, please. We'll wait here for the news.

πριν από 3 μήνες

I also have 1500e to withdrawall, and im afaraid ! Last time i tryed 250 Euros the the money came back in my casino account After 2 weeks ! The Casino sayd my bank didnt aproved the paymant! So i have issues ! I hope anyone of you has get they money in the bank account

jivanrolandjrd
πριν από 3 μήνες

Hello and so you didn't manage to withdraw the €25? Now that you've entered the withdrawal, how is it? Did you use the same payment method? Did you also contact the bank to see if this is really true and it refused the money?

Let me know.

πριν από 1 μήνα

filefile Γεια σε όλους,

Κέρδισα συνολικά 3000€, τα οποία θα ήθελα να τα είχα πληρώσει. Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι μπορείτε να ζητήσετε ανάληψη μόνο 500€ κάθε φορά και μόνο κάθε μέρα (μέγιστο 3 συνεχείς αναλήψεις), περιμένω τα χρήματά μου εδώ και 12 μέρες.

Η κατάσταση των πληρωμών δεν έχει αλλάξει ακόμη (ακόμα επαληθεύεται).

Σύμφωνα με την υποστήριξη, έχω ήδη μπει σε λίστα προτεραιότητας 5 φορές, η διαδικασία έχει ήδη κλιμακωθεί αρκετές φορές σύμφωνα με την υποστήριξη και ένας "VIP Manager" πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου - έχουν ήδη περάσει 5 ημέρες.


ΤΙΠΟΤΑ δεν συμβαίνει σε αυτόν τον ιστότοπο, είναι μακράν η χειρότερη υποστήριξη και διαδικασία που έχω βιώσει ποτέ σε ένα καζίνο, κάθε μέρα ακούω "θα έπρεπε να είναι εδώ σήμερα" ή "το τμήμα οικονομικών εργάζεται ενεργά για την πληρωμή σας" - ΑΝΟΗΣΙΑ!


Έχει κανείς κάποια συμβουλή για το τι άλλο μπορώ να κάνω; Σιγά σιγά έχω την αίσθηση ότι δεν πληρώνονται χρήματα εδώ (σε κανέναν) και ότι ο ιστότοπος είναι μια τεράστια απάτη!


Έχει κανείς καμιά συμβουλή;


*Στη συνομιλία μου υποσχέθηκαν γραπτώς ότι θα κλιμακωθεί - αυτό ήταν πριν από 4 ημέρες


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Ickel
πριν από 1 μήνα

May I ask if your account is fully verified at this casino?

If so, I don't see the reason why there has been such a delay, especially if the support tells you that it will be processed soon.

If I may suggest: maybe you should wait until Monday, as usually there is no financial department working during the weekend, and if there is no update even then, submit a complaint here on our site.

What do you say about this solution?🤔

Our team will intervene in your case and contact the casino regarding it. Hopefully they will communicate with us and will be willing to solve the issue.

Here is the link you need to follow and file a complaint where you describe the whole situation.

Let us know if there is any news, please.

Romi
πριν από 1 μήνα

Γεια σου Romi,

ευχαριστω πολυ για την γρηγορη απαντηση.

Δεν έχω επαληθεύσει ακόμη τον εαυτό μου και δεν δικαιούμαι επαλήθευση ή δεν μπορώ να επαληθεύσω τον εαυτό μου αυτήν τη στιγμή.

Η υποστήριξη λέει ότι δεν μπορεί να δει κανένα αίτημα επαλήθευσης αυτήν τη στιγμή και όταν κάνω κλικ στην επαλήθευση στη σελίδα λαμβάνω τις ακόλουθες πληροφορίες: "Φαίνεται ότι ο λογαριασμός σας δεν χρειάζεται επαλήθευση. Διασκεδάστε με τα παιχνίδια μας."


Οπότε δεν έχω καν την επιλογή να επαληθεύσω τον εαυτό μου.

Προσπάθησα ήδη να υποβάλω μια καταγγελία χθες, αλλά όταν θέλω να προχωρήσω στην επόμενη ερώτηση δεν λειτουργεί.


Πάντα πρέπει να επιστρέφω και δεν μπορώ να υποβάλω παράπονο - τι μπορώ να κάνω;


Ευχαριστώ πολύ!



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Ickel
πριν από 1 μήνα

I see, if you don't need to be verified yet, then the delay is quite big and we don't understand what the casino can take so long to process. 

As for the complaint, if it is not possible to file it, try to clear your cookies or file it with another device. You can also try a different browser to see if that helps or not. 

If your problem persists I will try to find out what might be the matter. 

I'll be waiting to see if it works for you or not.

Jaro
πριν από 1 μήνα

Γεια σου Jaro,

Σήμερα είναι η 14η μέρα που περιμένω την πληρωμή μου και η υποστήριξη εξακολουθεί να με αναβάλλει με το "Θα έπρεπε να είναι εδώ σύντομα" - μέχρι στιγμής δεν έχει συμβεί τίποτα και όλα τα αιτήματά μου είναι ακόμα "Σε διαδικασία".

Ζήτησα τις πληρωμές μου στις 3, 4 και 5 Νοεμβρίου - καμία δεν έχει διεκπεραιωθεί ακόμα και δεν συμβαίνει τίποτα.


Τώρα υποβάλλω μια καταγγελία - με τον Firefox λειτουργεί




Αυτόματη μετάφραση:
Ickel
πριν από 1 μήνα

I am glad you found out a way to submit your complaint and now our team can try to intervene in your case and hopefully soon find out the reason for this delay.

If there is any update please let us know for sure, so we can be informed about every movements from the casino, if any.

We'll keep our fingers crossed for the fastest resolution.🤞

πριν από 1 μήνα

Σας καλωσορίζω.

Δυστυχώς έχω πάει κι εγώ πολλές φορές εκεί που τα πράγματα έχουν πάει στραβά! Απλώς δεν ακολουθείς τους δικούς τους κανόνες! Έχω ήδη εγκαταλείψει αυτούς τους ιστότοπους καζίνο που δίνουν μπόνους καβούρια και τους σχετικούς ιστότοπους. Θα κοιτάξω τα ονόματα της εταιρείας και θα μάθω σε ποιον ανήκει! Δεν έχουν άδεια.

Δεν πλήρωσαν καν σε αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτόματη μετάφραση:
janeska1009
πριν από 1 μήνα

Oh, I saw how your complaint ended and it's very unpleasant. It's a shame they didn't respond and resolve the situation, because if they continue like this it probably won't have good consequences for them.

Anyway, I understand how you feel and I'm sincerely sorry.

I hope that if you still play in a casino, you'll find a better one.😕

πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα σας γράφω γιατί χρειάζομαι βοήθεια, έχω 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα στο site της royalgame των 500 ευρώ που έγιναν στις 1.12.24 - 500 στις 2.12.24 και 400 3.12.24 σαφώς ακόμα επαληθεύονται ακόμα και αν περισσότερες από Πέρασαν 7 εργάσιμες. Οι απαντήσεις στο chat είναι πάντα οι ίδιες, δηλαδή έστειλαν υπενθύμιση στο οικονομικό τμήμα αλλά τίποτα, έστειλα και email για υποστήριξη αλλά είχαν και αυτοί την ίδια απάντηση. Ο λογαριασμός μου δεν απαιτεί επαλήθευση και δεν μπορώ να βρω την ενότητα παραπόνων στον ιστότοπο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Μόλις μίλησα και μου είπαν file

file

file

file

και αυτοί που γράφουν μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
Lucaluca
πριν από 2 εβδομάδες

Hello, Kristina has already written to you in your complaint that we give casinos 14 days to resolve and send money to the player. It's probably not pleasant to hear similar messages from the casino and I know that often players would like a deadline or more accurate info. 

Unfortunately, sometimes the casino has nothing to say and you will have to keep your cool until your withdrawal is processed. If nothing changes, then our team will assist you. 

You think you can handle it? 

πριν από 2 εβδομάδες

Όλα λύθηκαν, όλα μεταφέρθηκαν🙏

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε προς το καλύτερο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Συγνώμη ickel μετά από πόσες μέρες σε πλήρωσαν;

Αυτόματη μετάφραση:
Lucaluca
πριν από 2 εβδομάδες

Hi!

If I may, try using the reply button, please. If you don't, the player will not get notified and may miss out on your question. that would be a shame.

I checked the previous posts and found out the player said:


"I have been waiting for my money for 12 days now." dated back on 14.11.24. Well, that was extremely slow!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
πριν από 2 εβδομάδες

Όλα λύθηκαν, όλα μεταφέρθηκαν🙏

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Awesome! It took a month or so, is that correct? I can only imagine how relieved you must be! 🙂

Thank you for stopping by!

12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα