ΦόρουμΚαζίνοRoyalGame Casino - γενική συζήτηση

RoyalGame Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 μήνα από nebojsasavic12
|
1021 προβολές 40 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Gerhardopel
πριν από 1 μήνα

So when they canceled the second withdrawal they didn't say anything to you ? Since you have a complaint with us, we give the casinos 14 days to resolve everything necessary and I firmly believe that we will get the rest. 

As far as closing the account is concerned, I usually have experience that it is possible when you have a balance of 0, is it different in this casino ? 

πριν από 1 μήνα

Το τελευταίο μου αίτημα ανάληψης είναι από τις 9 Αυγούστου.

Δεν ξέρω τι ακριβώς θα γίνει με το κλείσιμο του λογαριασμού, πρέπει να περιμένετε ΤΙΠΟΤΑ.....

Ναι, απλά το ακύρωσαν.

(Ήθελαν να συνεχίσω να παίζω 😂😂😂😀)

Μόνο εγώ μπορώ να το κάνω αυτό, σωστά;

Εκεί μπορείτε να το δείτε.

Γενικά, μείνετε μακριά από τέτοια καζίνο.

Ας περιμένουμε να δούμε

Ευχαριστώ!!!!


Αυτόματη μετάφραση:
Gerhardopel
πριν από 1 μήνα

Yes you're right, we'll see how it all turns out, I hope it will be fair. 🙂

πριν από 1 μήνα

Εκσυγχρονίζω:

Τα ακυρωθέντα 200 € καταβλήθηκαν γρήγορα.

Η συμβουλή μου: αν δεν θέλετε μπόνους, μην κάνετε κατάθεση, αυτός ήταν πιθανότατα ο λόγος της ακύρωσης.

Τώρα περιμένω τα υπόλοιπα.

Καλό Σαββατοκύριακο.!!

Υ.Γ. Φυσικά θα έχανα τα πάντα στο μέλλον, οπότε καλύτερα να κρατήσω τα χέρια μου μακριά...

Αυτόματη μετάφραση:
Gerhardopel
πριν από 1 μήνα

Good news, I'm looking forward to it too. I hope the rest will come quite soon. 

As for the bonuses, I mention it often, sometimes there are more problems with them than benefits. 

I will wait for your further updates. 😉 🤞🎉

πριν από 1 μήνα

Εκσυγχρονίζω:

Πήρα τα πάντα, παρόλο που τα ακύρωσαν ξανά.

Υποβλήθηκε νέο αίτημα ανάληψης.

Αποκτήστε το σήμερα.

Πότε πραγματικά θα τους ξεσηκώσει; .. 🙂😀

Παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί παρόλα αυτά.

Εν τω μεταξύ, ευχαριστώ για το νήμα εδώ..lg

Αυτόματη μετάφραση:
Gerhardopel
πριν από 1 μήνα

Great news then, I'm glad you got what's owed to you. Sometimes you don't need to back down and be a bit annoying. I don't know if it helps but I think sometimes it pays not to give up. 🙂

πριν από 2 εβδομάδες

Έχω ήδη ζητήσει 1500 € για πληρωμή αλλά έχω ακόμα 18.500 € έτοιμα για πληρωμή; Δεν θέλω πραγματικά να εμπλέξω τον δικηγόρο μου! Έχω επίσης τεκμηριώσει τα πάντα για να παρουσιάσω στον δικηγόρο μου γιατί τα ποσά που περιγράφετε είναι πολύ μικρά - παρακαλώ βοηθήστε με.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
sebastianpieber
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια... άρα 3x 500;

Ένα τσουχτερό ποσό...συνολικά.

Πόσο καιρό περιμένατε για την πληρωμή; Γράψτε κάθε μέρα στο live chat... και μείνετε φιλικοί.. Καλή επιτυχία εν τω μεταξύ....





Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Ακριβώς τρεις φορές 500, ακριβώς αυτό το υποχρεωτικό όριο ανάληψης! Έχω ακόμα 18.500 έτοιμα για ανάληψη και, περιέργως, δεν μπορεί να ανοίξει η ζωντανή συνομιλία, η οποία ήταν ήδη διαθέσιμη τις τελευταίες ημέρες!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

file

Είμαι λίγο διχασμένος όταν πρόκειται για την πληρωμή σας! Δεν θα ανησυχούσα για αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Έχω ήδη ζητήσει 1500 € για πληρωμή αλλά έχω ακόμα 18.500 € έτοιμα για πληρωμή; Δεν θέλω πραγματικά να εμπλέξω τον δικηγόρο μου! Έχω επίσης τεκμηριώσει τα πάντα για να παρουσιάσω στον δικηγόρο μου γιατί τα ποσά που περιγράφετε είναι πολύ μικρά - παρακαλώ βοηθήστε με.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

I won't speak on behalf of your lawyer, and I'm not familiar with "described amounts," but usually the casino sets the limits to apply these. Now that we see the casino has the will to pay you, it's just a matter of time. Am I assuming correctly that this casino is in delay with payouts?

in any case, please update your complaint properly - you can do so right here 👈

I'm eager to see further development on this matter.


πριν από 1 εβδομάδα


hello everyone.


I don't understand that. The dear Royalgame casino checks my account, but does it have to be closed?? Also, the payment was cancelled!

I feel like it's not a fair procedure again :) 

I sent an email, but no reply has been received so far!




janeska1009
πριν από 1 εβδομάδα

Hello to you.

This situation you have described here happens many times whenever a casino is checking everything they need to. We believe that a player should, of course, always be informed about all the situations, but unfortunately not every casino does so.🤷‍♀️

May I ask how long you are waiting for the verification and if it is your first withdrawal attempt at this casino?

Let us know, please, how it all goes, and if you need some help from our complaints team, let us know for sure.

Romi
πριν από 1 εβδομάδα

Hi Romi!filefilefile


As a matter of fact, the first payment was made on Monday, September 9, about HUF 31,000. Here I got a HUF 80,000 transfer. Then yesterday I received an email that my payment was canceled and since then I can't access my royalgame site account or my jackpotfrenzy site either. both pages say that your account is under control! I sent 2 emails to royalgam but no reply! they can't give an explanation at customer service.

I'm a vip on the jackpotfrenzy site, I talked to my vip manager but he couldn't give me an answer either, my account doesn't see a ban.

So what now??

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
janeska1009
πριν από 1 εβδομάδα

Sorry that you have to go through all this.

Try to wait a bit for the casino to get back to you and if there is no communication at all you should file a complaint, I reckon.

Our team will try to find the solution; just keep in mind that they won't be able to intervene before the 14-day time period passes.

So, maybe on Monday, please let us know how the things are, and hopefully we'll find the solution to this.

Would all this be okay with you? What do you say?

πριν από 3 ημέρες

Hi I did withdraw in this casino 4 days ago 500e they still pending,nothing happens,-on chat and emails they just promising and keep contacting with financial department but absolutely nothing !!No idea I will get paid or how long I’m still need wait .Its absolutely joke how they operate.Maybe some advice or what to do…Thanks

Vova1983
πριν από 3 ημέρες

Hello.


I think you should wait 6-7 working days. If it still hasn't arrived, file a complaint. Once you have received the referral, avoid rbidi n.v pages. They don't stick to their own rules! I've been playing on the Softgenius n.v sites (zip casino, spinaro) for quite some time, and with them 72 hours is 72 hours. 3 days and the money is in your account regardless of the amount. it is true that the inspection is detailed with them, but they comply with what is in their regulations.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 ημέρες
πριν από 3 ημέρες

Hi I did withdraw in this casino 4 days ago 500e they still pending,nothing happens,-on chat and emails they just promising and keep contacting with financial department but absolutely nothing !!No idea I will get paid or how long I’m still need wait .Its absolutely joke how they operate.Maybe some advice or what to do…Thanks

πριν από 2 ημέρες

Hi, did the casino also tell you why you have been waiting for some time for your withdrawal ? When you contacted the finance department, did they write you something ? I would try to gradually learn what's wrong with my withdrawal and be patient. We give the casinos 14 days to sort out everything that is needed around the withdrawal and give the player the money. If that doesn't happen you can contact us and we will try to help. 

Do you think you can handle it ?

Jaro
πριν από 2 ημέρες

It’s should be done already it’s passing 5 working days and no sign !!!Its said in 3 working days should go true but nothing it’s still pending.Yes will see what’s going on .Thanks

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα