πριν από 4 μήνες
Δηλαδή όταν ακύρωσαν τη δεύτερη απόσυρση δεν σου είπαν τίποτα ; Επειδή έχετε ένα παράπονο μαζί μας, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν όλα τα απαραίτητα και πιστεύω ακράδαντα ότι θα πάρουμε τα υπόλοιπα.
Όσον αφορά το κλείσιμο του λογαριασμού, συνήθως έχω εμπειρία ότι είναι δυνατό όταν έχετε υπόλοιπο 0, είναι διαφορετικό σε αυτό το καζίνο;
So when they canceled the second withdrawal they didn't say anything to you ? Since you have a complaint with us, we give the casinos 14 days to resolve everything necessary and I firmly believe that we will get the rest.
As far as closing the account is concerned, I usually have experience that it is possible when you have a balance of 0, is it different in this casino ?