ΦόρουμΚαζίνοRoyalGame Casino - γενική συζήτηση

RoyalGame Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 μήνες από nebojsasavic12
|
1943 προβολές 43 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το RoyalGame Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 μήνες

Έκανα απόσυρση και περιμένω απάντηση εδώ και περίπου μια εβδομάδα. Δεν θα κάνουν τίποτα, η απόσυρσή μου βρίσκεται ακόμα υπό επεξεργασία, ούτε η υποστήριξη βοηθάει, συνεχίζουν να λένε τα ίδια. Θα χαιρόμουν αν μπορούσατε να με βοηθήσετε!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ζήτησα απόσυρση και πληρούσα όλες τις απαιτήσεις επαλήθευσης καθώς αυτή ήταν η πρώτη μου ανάληψη.

Προφανώς η πληρωμή μου πρέπει να γίνει σε 3 ημέρες. Έχει περάσει μια εβδομάδα και η ζωντανή συνομιλία μου λέει συνέχεια ότι μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση. Αλλά δεν μπορούν να μου πουν πότε θα έρθει η πληρωμή.


Χρειάζομαι τη βοήθειά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Σχετικά με το ONLINE καζίνο ROYALGAME


Γεια σας καλησπέρα!

Έχω ήδη διαβάσει πολλά για το καζίνο εδώ.

Δυστυχώς μόνο αφού έπαιξα.

Και εγώ κέρδισα.

Τώρα δεν θέλουν να πληρώσουν, ή δεν έχει υποβληθεί σε επεξεργασία εδώ και 6 ημέρες...

Κατάθεση με πιστωτική κάρτα, επομένως δεν απαιτείται επαλήθευση, εμφανίζεται επίσης στον λογαριασμό...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Έκανα απόσυρση και περιμένω απάντηση εδώ και περίπου μια εβδομάδα. Δεν θα κάνουν τίποτα, η απόσυρσή μου βρίσκεται ακόμα υπό επεξεργασία, ούτε η υποστήριξη βοηθάει, συνεχίζουν να λένε τα ίδια. Θα χαιρόμουν αν μπορούσατε να με βοηθήσετε!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

As far as I can see, you are not the only player facing delayed payment in this casino. I fear that at this moment, the ball is still on the casino's side. Perhaps you can tell us whether they at least managed to verify your account.

Despite the fact that I understand this is a real pain, when it comes to slow withdrawals, our Resolution Center follows certain procedures, one of which is to secure 14 full days for any casino to resolve the matter on its own.

Due to its small size, the casino may be experiencing staffing shortages as a result of the volume of requests they are receiving. It would be reasonable to at least inform you of something so that we are not forced to make assumptions.

Let's be patient; we shall see what is about to happen.

πριν από 3 μήνες

Σχετικά με το ONLINE καζίνο ROYALGAME


Γεια σας καλησπέρα!

Έχω ήδη διαβάσει πολλά για το καζίνο εδώ.

Δυστυχώς μόνο αφού έπαιξα.

Και εγώ κέρδισα.

Τώρα δεν θέλουν να πληρώσουν, ή δεν έχει υποβληθεί σε επεξεργασία εδώ και 6 ημέρες...

Κατάθεση με πιστωτική κάρτα, επομένως δεν απαιτείται επαλήθευση, εμφανίζεται επίσης στον λογαριασμό...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hi!

I'm afraid I have to tell you exactly the same thing I just said to the other player.

May I know how you found out the verification is not necessary, please? Shall I hope the support has been at least a bit supportive?

πριν από 3 μήνες

ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ

Και η υποστήριξη το επιβεβαίωσε επίσης.

Με εκτίμηση

Γκέρχαρντ

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Λέει ότι έχω ήδη επαληθευτεί, κάτι που μου φαίνεται πολύ περίεργο γιατί δεν χρειάστηκε να τους δείξω κανένα έγγραφο και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται επειδή ο λογαριασμός μου έχει ήδη επαληθευτεί;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ

Και η υποστήριξη το επιβεβαίωσε επίσης.

Με εκτίμηση

Γκέρχαρντ

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ακριβώς το ίδιο και για μένα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Θα με ενδιέφερε να μάθω τι είδους άδεια έχουν?????

Γιατί δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να απαντήσουν σε αυτό. 😉😉

Αυτόματη μετάφραση:
Gerhardopel
πριν από 3 μήνες

Δεν νομίζω αδερφέ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ

Και η υποστήριξη το επιβεβαίωσε επίσης.

Με εκτίμηση

Γκέρχαρντ

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Yes, according to the screenshot it is not necessary I understand. Did you ask the casino why it takes over a week ? We give casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal so hopefully they will be able to send it to you by then. 

In the meantime we will have to be patient and if nothing happens then we will contact the casino. 

I will keep my fingers crossed. 🤞

πριν από 3 μήνες

Λέει ότι έχω ήδη επαληθευτεί, κάτι που μου φαίνεται πολύ περίεργο γιατί δεν χρειάστηκε να τους δείξω κανένα έγγραφο και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται επειδή ο λογαριασμός μου έχει ήδη επαληθευτεί;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hmm, that would be weird even to me if you didn't send them anything. If they said it wasn't necessary yet I would understand, but if they haven't received any documents and you are verified, I would consider it a mistake. Have you tried asking them how this is possible when you have not supplied them with anything? 

πριν από 3 μήνες

Θα με ενδιέφερε να μάθω τι είδους άδεια έχουν?????

Γιατί δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να απαντήσουν σε αυτό. 😉😉

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

This is the license I see in our review. Did you noticed it too ? Looks little bit sketchy when they have unverifiable one and it's also Philippines. 😕

file

Jaro
πριν από 3 μήνες

Έχω ρωτήσει μερικές φορές πώς είναι δυνατόν να έχω επαληθευτεί χωρίς να έχω στείλει έγγραφα δανείου. Αλλά ναι, έλεγαν συνέχεια «Σύμφωνα με το σύστημα είσαι επαληθευμένος» οπότε το βρίσκω περίεργο γενικά. Ανησυχώ για τα λεφτά μου, αυτό το site του καζίνο με τρελαίνει, δεν το προτείνω σε κανέναν, ελπίζω να πάρω τα λεφτά μου, τίποτα περισσότερο. Παρακαλώ βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Εδώ καταλήγουν οι καταθέσεις.

Δήθεν συνεργάτες.



https://www.buton.com/

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Έχω ρωτήσει μερικές φορές πώς είναι δυνατόν να έχω επαληθευτεί χωρίς να έχω στείλει έγγραφα δανείου. Αλλά ναι, έλεγαν συνέχεια «Σύμφωνα με το σύστημα είσαι επαληθευμένος» οπότε το βρίσκω περίεργο γενικά. Ανησυχώ για τα λεφτά μου, αυτό το site του καζίνο με τρελαίνει, δεν το προτείνω σε κανέναν, ελπίζω να πάρω τα λεφτά μου, τίποτα περισσότερο. Παρακαλώ βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Perhaps they don't think it's necessary and that's why they're telling you so far that you're "verified". We'll see, maybe they'll ask for documents. 

As far as the withdrawal and you not feeling good, I'm not surprised. But we give casinos 14 days as mentioned in the complaint you filed. If the casino fails to send you the money, then we will contact them, so I guess it won't be necessary. 

If anything changes, be sure to let us know. 

πριν από 3 μήνες

Εδώ καταλήγουν οι καταθέσεις.

Δήθεν συνεργάτες.



https://www.buton.com/

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hmm, did you let support know what happens when your money ends up there ? Have you ever played in a casino like this ? 

πριν από 3 μήνες

Εκσυγχρονίζω:

100 ευρώ, το μικρότερο ποσό καταβλήθηκε φυσικά.😂😂

Αλλά ήταν αμέσως στον λογαριασμό (τουλάχιστον κάτι)

180 ακυρώθηκαν για κάποιο λόγο 😂😂😂😂





Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 μήνες

1η και τελευταία φορά.

Στην αρχή σε αφήνουν να κερδίσεις και μετά, ξέρεις.


Η συμβουλή μου: αφήστε τουλάχιστον 1 ευρώ στον λογαριασμό για να μην μπορείτε να τον κλείσετε.

Αυτοί είναι συνεργάτες, νομίζω ότι είναι εντάξει...lg

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα