πριν από 5 μήνες
Εντάξει, τι γίνεται τώρα; Πρέπει να πάρω τα λεφτά με κάποιο τρόπο.
OK, so what happens now? I have to get the money somehow.
Ok gut wie geht's dann jetzt weiter? Irgendwie muss ich ja zu dem Geld kommen.
0
Εντάξει, τι γίνεται τώρα; Πρέπει να πάρω τα λεφτά με κάποιο τρόπο.
OK, so what happens now? I have to get the money somehow.
Ok gut wie geht's dann jetzt weiter? Irgendwie muss ich ja zu dem Geld kommen.
Αγαπητέ cjainter87,
Θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι οι δυσκολίες πληρωμής που αντιμετωπίσατε δεν είναι με το μέρος μας.
Επομένως, η ομάδα μας συνιστά ανεπιφύλακτα να επικοινωνήσετε απευθείας με τον τρόπο πληρωμής μέσω email info@paysafecard.com για περαιτέρω βοήθεια σχετικά με τα όρια λήψης πληρωμών σας.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ειδική ομάδα υποστήριξης.
Εκτιμούμε την κατανόησή σας σε αυτό το θέμα.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Εκπρόσωπος καζίνο Rolling Slots.
Dear cjainter87,
We would like to inform that, the difficulties with payment you have experienced are not on our side.
Therefore, our team highly recommends contacting the payment method directly via email info@paysafecard.com for further assistance regarding your limits of receiving payments.
If you have any questions or concerns, feel free to contact our dedicated support team.
We appreciate your understanding with this matter.
Kind regards,
Rolling Slots Casino Representative.
Έλαβα απάντηση από το paysafe. Απλώς είπε ότι τα στοιχεία πληρωμής για τον λογαριασμό paysafe δεν ταιριάζουν και ότι πρέπει να εισαγάγω ξανά τα στοιχεία. Θα επισυνάψω το email και θα γράψω επίσης στην ομάδα υποστήριξής σας.
I received a reply from paysafe. It just said that the payment details for the paysafe account do not match and that I should please re-enter the details. I will attach the email and will also write to your support team.
Ich habe antwort erhalten von paysafe. Nur würde geschrieben das die auszahlungsdaten com paysafe Konto nicht übereinstimmen und ich soll bitte die Daten bei euch neu eintragen. Werde die email mitanhängen werde ihren support team auch schreiben.
Γεια σου cjainter87,
Σας ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε σχετικά με αυτό το θέμα.
Θα περιμένουμε το email σας και θα φροντίσουμε να το προωθήσουμε στο οικονομικό μας τμήμα για περαιτέρω έλεγχο αυτής της υπόθεσης.
Εκτιμούμε τη συνεργασία και την υπομονή σας όλο αυτό το διάστημα.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Εκπρόσωπος καζίνο Rolling Slots
Hello cjainter87,
Thank you for informing us regarding this matter.
We will wait for your email, and will make sure to forward it to our financial department for reviewing this case further.
We appreciate your cooperation and patience throughout this time.
Kind regards,
Rolling Slots Casino Representative
Συγχαρητήρια για τη διόρθωση των υποδοχών για 230+ περιστροφές με 3 φορές την ευκαιρία στο σιδηροπρίονο να μας ξεπλύνει! Και άλλα φρουτάκια για αυτό το θέμα! Αυτό που η εταιρεία ή το αφεντικό σας αδυνατεί να συνειδητοποιήσει είναι ότι δεν θα έχετε επαναλαμβανόμενους πελάτες. Εγώ για ένα δεν θα επιστρέψω μετά από απώλεια 600$ σε γελοίο rtp! Πείτε στο αφεντικό σας ότι τα κατάφερε! 😁
Congratulations on fixing slots to go for for 230+ spins on 3x chance on hacksaw to rinse us! And other slots for that matter! What your company or boss fails to realize is you wont be getting repeat customers. I for one will not come back after losing 600$ on ridiculous rtp! Tell your boss he/she made it! 😁
Αγαπητέ belloelton249,
Ευχαριστούμε για την ανταπόκρισή σας.
Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι συνεργαζόμαστε μόνο με νόμιμους και αξιόπιστους παρόχους. Δεν έχουμε καμία επιρροή στα αποτελέσματα των παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των νικών ή των ήττων, καθώς αυτά καθορίζονται από τις γεννήτριες τυχαίων αριθμών (RNG) των παρόχων παιχνιδιών για να διασφαλιστεί η δικαιοσύνη και η συμμόρφωση με τα ρυθμιστικά πρότυπα.
Θέλουμε επίσης να σας υπενθυμίσουμε να παίζετε υπεύθυνα και να χρησιμοποιείτε μόνο κεφάλαια που είστε έτοιμοι να χάσετε. Εάν ήσασταν άτυχοι με έναν πάροχο ή σε ένα παιχνίδι, θυμηθείτε ότι προσφέρουμε περισσότερα από 3.000 παιχνίδια σε διάφορους παρόχους. Ίσως βρείτε καλύτερη εμπειρία με διαφορετικό παιχνίδι ή πάροχο.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες ή χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, μη διστάσετε να απευθυνθείτε στην ομάδα υποστήριξής μας.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Εκπρόσωπος καζίνο Rolling Slots
Dear belloelton249,
Thank you for your feedback.
We want to assure you that we only work with legal and reputable providers. We do not have any influence over the outcomes of games, including wins or losses, as these are determined by the game providers' random number generators (RNG) to ensure fairness and compliance with regulatory standards.
We also want to remind you to play responsibly and only use funds that you are prepared to lose. If you were unlucky with one provider or in one game, please remember that we offer more than 3,000 games across various providers. You might find a better experience with a different game or provider.
If you have any concerns or need further assistance, please don't hesitate to reach out to our support team.
Kind regards,
Rolling Slots Casino Representative
Ναι, ναι, ξέρω τη γραμμή του κόμματος. Παίζω κουλοχέρηδες καθημερινά για να ξέρω τι είναι τύχη και τι δεν είναι. Ωστόσο, είναι η απώλεια σας: θα χάσετε επαναλαμβανόμενους πελάτες. GL!
Yea yea, i know the party line; i play slots daily so I know what luck is and isnt; nevertheless, its your loss: you will lose repeat customers; GL!
Αγαπητέ belloelton249,
Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Κατανοούμε την απογοήτευσή σας και εκτιμούμε τα σχόλιά σας. Θέλουμε πραγματικά να περάσετε υπέροχα εδώ.
Έχουμε ένα σωρό διαφορετικά παιχνίδια και παρόχους, οπότε ίσως να δοκιμάσετε κάτι άλλο θα ήταν πιο ευχάριστο για εσάς. Προσπαθούμε πάντα να βελτιωνόμαστε, επομένως η συμβολή σας είναι εξαιρετικά πολύτιμη.
Εάν έχετε περισσότερες σκέψεις ή χρειάζεστε βοήθεια για οτιδήποτε, απλώς ενημερώστε μας. Ευχαριστώ και πάλι για τα σχόλιά σας.
Θερμούς χαιρετισμούς,
Εκπρόσωπος καζίνο Rolling Slots
Dear belloelton249,
Thanks for getting back to us. We understand your frustration and appreciate your feedback. We really want you to have a great time here.
We have a ton of different games and providers, so maybe trying something else could be more enjoyable for you. We're always looking to improve, so your input is super valuable.
If you ever have more thoughts or need help with anything, just let us know. Thanks again for your feedback.
Kind regards,
Rolling Slots Casino Representative
Γειά σου. Μέχρι σήμερα, δεν έχω λάβει καμία απάντηση από την υποστήριξη. Δείτε τι βρήκα. Το καζίνο λειτουργούσε νόμιμα και εκεί; Δεν επιτρέπεται να λειτουργείς στη Γερμανία και το ξέρεις πολύ καλά. τις καλύτερες ευχές ,
Hello. To date, I have not received any response from support. See what I found. Was the casino operating legally there too? You are not allowed to operate in Germany and you know that very well. Best regards
Hallo. Bis heute habe ich keine Antwort vom Support erhalten. Sehen Sie, was ich gefunden habe. Dort war das Casino auch legal tätig? In Deutschland dürfen Sie Ihre Tätigkeit nicht ausüben und das wissen Sie gut. Mit freundlichen Grüßen
Αναρωτιέμαι πώς θα βγει το καζίνο Rollingslots από αυτή την κατάσταση. Στους όρους και τις προϋποθέσεις τους γράφουν ότι λειτουργούν νόμιμα και διαθέτουν όλες τις απαραίτητες άδειες για τις δραστηριότητές τους. Ωστόσο, αυτή η επιστολή λέει άλλα. Περιμένω με ανυπομονησία μια γρήγορη απάντηση. τις καλύτερες ευχές .
I wonder how Rollingslots casino will get out of this situation. In their terms and conditions they write that they operate legally and have all the necessary licenses for their activities. However, this letter says otherwise. I am eagerly awaiting a quick response. Best regards
Ich frage mich, wie sich das Rollingslots-Casino aus dieser Situation herausreden wird. In ihren Geschäftsbedingungen schreiben sie, dass sie legal arbeiten und alle notwendigen Lizenzen für ihre Tätigkeit haben. Aus diesem Schreiben geht jedoch etwas anderes hervor. Ich warte gespannt auf eine schnelle Antwort. Mit freundlichen Grüßen
Καλύτερα χωρίς αυτούς. Τα φρουτάκια τους είναι φρικτά. Παίζω όλα τα καζίνο παντού και μπορώ να σας πω ακόμη και τα κρυπτογραφικά καζίνο, μην έχετε τόσο φρικτά φρουτάκια. Μείνετε μακριά αν είστε παίκτης κουλοχέρηδων 😁
Lol you better off without them. Their slots are horrible. I play all casinos everywhere and I can tell you even crypto casinos, dont have such horrible slots. Stay away if you are a slots player 😁
Αναρωτιέμαι πώς θα βγει το καζίνο Rollingslots από αυτή την κατάσταση. Στους όρους και τις προϋποθέσεις τους γράφουν ότι λειτουργούν νόμιμα και διαθέτουν όλες τις απαραίτητες άδειες για τις δραστηριότητές τους. Ωστόσο, αυτή η επιστολή λέει άλλα. Περιμένω με ανυπομονησία μια γρήγορη απάντηση. τις καλύτερες ευχές .
I wonder how Rollingslots casino will get out of this situation. In their terms and conditions they write that they operate legally and have all the necessary licenses for their activities. However, this letter says otherwise. I am eagerly awaiting a quick response. Best regards
Ich frage mich, wie sich das Rollingslots-Casino aus dieser Situation herausreden wird. In ihren Geschäftsbedingungen schreiben sie, dass sie legal arbeiten und alle notwendigen Lizenzen für ihre Tätigkeit haben. Aus diesem Schreiben geht jedoch etwas anderes hervor. Ich warte gespannt auf eine schnelle Antwort. Mit freundlichen Grüßen
Όπως μπορώ να δω από τις πληροφορίες μας, λειτουργούν υπό το Curaçao (ANT) .
Ας ελπίσουμε ότι θα λάβετε απάντηση από το καζίνο εδώ. Μπορώ να δω ότι έχουν έναν αρκετά ενεργό εκπρόσωπο εδώ.
Σε τι ακριβώς περιμένετε απάντηση, αν μπορώ να ρωτήσω;
As I can see from our information, they operate under the Curaçao (ANT).
Hopefully, you will get a response from the casino here. I can see that they have a pretty active representative here.
What exactly are you awaiting a response to, if I may ask?
Θα ήθελα να απαντήσουν γιατί γράφουν ψέματα στους κανονισμούς, δηλώνοντας ότι διαθέτουν όλες τις απαραίτητες άδειες και μπορούν να λειτουργήσουν την επιχείρησή τους οπουδήποτε. Παρακαλώ, έχω παρουσιάσει ένα επίσημο προειδοποιητικό έγγραφο από την Αυστραλία σε ασπρόμαυρο. Αποδεικνύεται ότι λειτουργούσαν εκεί παράνομα τις υπηρεσίες τους. Το ίδιο ισχύει και για τη Γερμανία. Καταγράφουν παίκτες που διαμένουν στη Γερμανία και δέχονται καταθέσεις από αυτούς. Γράφουν ψέματα στους κανονισμούς και αν ένας παίκτης ζητήσει επιστροφή χρημάτων, κλείνουν τον λογαριασμό. Χαιρετισμοί.
I would like them to answer why they write falsehoods in the regulations, stating that they have all the necessary permits and can operate their business anywhere. Please, I have presented a formal warning document from Australia in black and white. It turns out that they were operating their services there illegally. The same applies to Germany. They register players residing in Germany and accept deposits from them. They write falsehoods in the regulations, and if a player requests a refund, they close the account. Regards.
Σε αυτή την περίπτωση, θα είναι ωραίο να λάβετε κάποιες απαντήσεις στις ερωτήσεις σας.
In this case, it will be nice if you get some answers to your questions.
Γειά σου,
Σε αυτό το θέμα, θα ήθελα να προσθέσω ένα είδος γενικότερης οπτικής.
Εσείς και πολλοί άλλοι παίκτες σε χώρες με αυστηρούς κανονισμούς γνωρίζετε, από όσο μπορώ να πω, ότι πολλά καζίνο εξακολουθούν να μην ελέγχονται από την τοπική κυβέρνηση. Αυτό, κατά τη γνώμη μου, δείχνει ότι οι παίκτες ενδιαφέρονται ολοένα και περισσότερο για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου και, για παράδειγμα, ενεργούν σύμφωνα με την GGL.
Για αυτόν τον λόγο, πιστεύω ότι είναι απαραίτητο να γίνουν αυτού του είδους οι συζητήσεις.
Αντίθετα, το καζίνο μπορεί να μην είναι απαραίτητα άδικο, παρά τις πρακτικές που μπορεί να θεωρείτε «παράνομες».
Γνωρίζατε ότι τα καζίνο με άδεια GGL, εκτός από πολλά άλλα "με διεθνή άδεια", εφαρμόζουν φόρο σε κάθε στοίχημα που κάνετε; Μειώνοντας ακόμη περισσότερο τις πιθανότητες κέρδους, όπως αν η άκρη του σπιτιού δεν είναι αρκετή.
Θα ήθελα να τονίσω ότι δεν πρόκειται για ασπρόμαυρο θέμα, φυσικά.
Μου φαίνεται επίσης ότι πολλοί Γερμανοί παίκτες απέφευγαν αυτά τα καζίνο εξαιτίας αυτού.
Σε κάθε περίπτωση, το Casino Guru προσπαθεί να τονίσει ότι, ενώ η απουσία τοπικής άδειας είναι αξιοσημείωτη, κατά τη γνώμη μας, δεν είναι επαρκής λόγος για να δοθεί σε όλους τους παίκτες επιστροφή χρημάτων. Δυστυχώς, οι παίκτες έχουν καταλάβει πώς να επωφεληθούν από αυτό, ισχυριζόμενοι ότι το καζίνο παρέχει παράνομες υπηρεσίες και απαιτώντας επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση που χάσουν. Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι, για παράδειγμα, πολλοί από αυτούς τους παίκτες δεν λένε το ίδιο όταν κερδίζουν.
Οι δικηγόροι, φυσικά, έχουν τις επαγγελματικές τους απόψεις επί του θέματος και είναι ασφαλές να πούμε ότι τόσο τα καζίνο όσο και οι παίκτες θα πρέπει πάντα να συμπεριφέρονται με αξιοπρέπεια.
Εκτιμώ πολύ που φέρατε αυτό το θέμα εδώ. Ίσως θα σας ενδιέφερε το νήμα που επικεντρώνεται στα διεθνή καζίνο και στους τοπικούς νόμους και αγωγές. Επιθεωρήστε το εδώ 👈 αν σας αρέσει.
Hello,
To this matter, I would like to add a sort of more general optics.
You and many other players in countries with strict regulations are aware, as far as I can tell, that many casinos are still unregulated by the local government. This, in my opinion, indicates that players are growing increasingly concerned with minimizing risk and, for example, acting in compliance with GGL.
For this reason, I believe it is essential to have these kinds of discussions.
Conversely, the casino may not necessarily be unfair despite what you may consider to be "illegal" practices.
Did you know that GGL-licensed casinos, aside from many others "internationally licensed," apply a tax on every bet you make? Lowering your odds of winnings even more, like if the house edge is not enough.
I would like to emphasize that this is not a black-and-white issue, of course.
It also seems to me that many German players avoided those casinos because of this.
In any event, Casino Guru tries to make the point that while the absence of a local license is noteworthy, in our opinion, it is insufficient reason to give all players a refund. Unfortunately, players have figured out how to take advantage of this, claiming the casino provides illicit services and demanding refunds in the event that they lose. It is interesting to note that, for example, not many of these players say the same when they win.
Lawyers, of course, have their professional opinions on the matter, and it is safe to say that both casinos and players should always behave honorably.
I really appreciate you bringing this matter up here. Perhaps you would be interested in the thread focused on international casinos and the local laws and lawsuits. Inspect it here 👈 if you like.
Γειά σου,
Να πώς το βλέπω εγώ. Οι περισσότεροι άνθρωποι που παίζουν σε καζίνο είναι εθισμένοι στον τζόγο (νομίζω γύρω στο 60% ή και περισσότερο). Οι γερμανικές αρχές γνωρίζουν ότι πρόκειται για μεγάλο πρόβλημα. Οι εθισμένοι παίκτες χάνουν τα χρήματά τους και όχι μόνο. Παίρνουν τραπεζικά δάνεια και δεν τα ξεπληρώνουν. Αυτό δημιουργεί προβλήματα και στις τράπεζες. Γι' αυτό οι γερμανικές αρχές εισήγαγαν τους δικούς τους κανονισμούς. Μπορείτε να καταθέσετε το πολύ 1.000 ευρώ το μήνα σε ένα καζίνο και το μέγιστο στοίχημα ανά παιχνίδι είναι 1 ευρώ.
Τα ξένα καζίνο γνωρίζουν πολύ καλά ότι για να λειτουργήσουν στη Γερμανία χρειάζονται εσωτερική άδεια GGL. Παρόλα αυτά, καταχωρούν λογαριασμούς με γερμανικές διευθύνσεις. Οι άνθρωποι χάνουν τις περιουσίες τους (ξέρω περίπτωση που ένας φίλος υποθήκευσε το σπίτι του και το έχασε). Τα ξένα καζίνο επικεντρώνονται στο μέγιστο κέρδος. Κατά τη γνώμη μου, τα καζίνο που εγγράφουν παίκτες από τη Γερμανία θα πρέπει να αντιμετωπίζουν αυστηρές κυρώσεις. Με αυτούς τους γερμανικούς κανονισμούς GGL, ένας παίκτης δεν μπορεί να χάσει ολόκληρη την περιουσία του. Έτσι το βλέπω εγώ. Οι Γερμανοί παίκτες έχουν δίκιο να ζητούν τα χρήματά τους πίσω, καθώς ένα καζίνο χωρίς άδεια GGL είναι παράνομο, που σημαίνει ότι η συμφωνία μεταξύ του παίκτη και του καζίνο είναι άκυρη.
Τις καλύτερες ευχές.
Hello,
Here’s how I see it. Most people who play in casinos are addicted to gambling (I think around 60% or even more). The German authorities are aware that this is a big problem. Addicted players lose their money and more. They take out bank loans and fail to repay them. This creates problems for the banks as well. That's why the German authorities introduced their own regulations. You can deposit a maximum of 1,000 euros per month in a casino, and the maximum bet per game is 1 euro.
Foreign casinos know very well that to operate in Germany, they need an internal GGL license. Despite this, they register accounts with German addresses. People lose their fortunes (I know of a case where a friend mortgaged his house and lost it). Foreign casinos are focused on maximum profit. In my opinion, casinos that register players from Germany should face severe penalties. With these German GGL regulations, a player is not able to lose their entire fortune. That’s how I see it. German players are right to demand their money back since a casino without a GGL license is illegal, meaning the agreement between the player and the casino is invalid.
Best regards.
Αρκετά δίκαιο.
Αν υποθέτω ότι το 60% των παικτών είναι πραγματικά εθισμένοι, μάλλον θα έβλεπα διαφορετικά αυτούς τους κανονισμούς.
Από όσο μπορώ να πω, δεν έχω ακούσει ποτέ να παρουσιάζεται τέτοιο ποσό. Μπορώ να ξέρω από πού προέρχεται ο υπολογισμός; Κατά τη γνώμη μου, ο Šimon - ο επικεφαλής μας στον Αειφόρο και Ασφαλέστερο Τζόγο , θα ενδιαφερόταν να μάθει περισσότερα.
Ακούγεται μεγάλο όφελος, ειδικά για εθισμένους παίκτες, και παρόλο που πιστεύω ότι τα καζίνο δεν είναι υπόλογα για τους παίκτες που χάνουν την περιουσία τους, εφόσον οι παίκτες είναι ελεύθεροι να θέτουν όρια τζόγου ή να αυτο-αποκλείονται όποτε θέλουν, από αυτά που αναφέρατε Καταλαβαίνω ότι ο GGL φαίνεται έτοιμος να αναλάβει μεγάλο μερίδιο της ευθύνης του παίκτη στους ώμους του.
Κατά τη γνώμη μου, οι κανονικοί παίκτες θα πρέπει να είναι ελεύθεροι να παίζουν όπου κι αν επιλέξουν χωρίς παρεμβάσεις από την κυβέρνηση. Ωστόσο, αναγνωρίζω ότι οι παίκτες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες πιθανότατα θα εκτιμούσαν αυστηρές οδηγίες.
Fair enough.
If I were to presume that 60% of players are actually addicted, I would probably view these regulations differently.
As far as I can tell, I have never heard of such an amount being presented. May I know where the calculation comes from? In my opinion, Šimon - our Sustainable & Safer Gambling Lead, would be interested in finding out more.
It sounds like a great benefit, especially for addicted players, and even though I believe that casinos are not accountable for players losing their fortune, as long as players are free to set gambling limits or self-exclude whenever they want, from what you mentioned I understand GGL seems ready to take a large share of the player's responsibility on their shoulders.
In my opinion, normal players ought to be free to play wherever they choose without interference from the government. However, I recognize that players who are having difficulty would likely value strict guidelines.
Γεια, αναρωτιέμαι γιατί κανείς από το Rollingslots δεν απάντησε στην ερώτησή μου. Έχει περάσει πολύς καιρός. Ναι, έχεις δίκιο, ένας παίκτης δεν πρέπει να έχει περιορισμούς, αλλά τι γίνεται με τους παίκτες που είναι εθισμένοι; Δυστυχώς, αν τέτοιοι άνθρωποι εγγραφούν σε ένα καζίνο χωρίς κανένα όριο και περιορισμό, μπορεί να χάσουν όλη τους την περιουσία. Το GGL έκανε καλά που εισήγαγε περιορισμούς και όρια. Τα καζίνο το γνωρίζουν αυτό, και ωστόσο συνεχίζουν να εγγράφουν παίκτες από τη Γερμανία. Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί είστε στο πλευρό των διαδικτυακών καζίνο. Εάν ένα καζίνο δεν έχει άδεια για μια συγκεκριμένη χώρα, επομένως είναι παράνομο, θα πρέπει να επιστρέψει όλα τα χρήματα που κατατέθηκαν και αντίστροφα, τα κέρδη θα πρέπει επίσης να επιστραφούν. Με εκτίμηση
Hi, I wonder why no one from Rollingslots has responded to my question. A lot of time has passed. Yes, you are right, a player should not have any restrictions, but what about the players who are addicted? Unfortunately, if such people register in a casino without any limits and restrictions, they can lose all their fortune. The GGL did well to introduce restrictions and limits. The casinos know this, and yet they continue to register players from Germany. I also don't understand why you are on the side of online casinos. If a casino does not have a license for a certain country, so it is illegal, it should return all deposited funds, and vice versa, the winnings should also be returned. Best regards
Hallo, ich frage mich, warum keiner von Rollingslots auf meine Frage geantwortet hat. Es ist viel Zeit vergangen. Ja, du hast recht, ein Spieler sollte keine Einschränkungen haben, aber was ist mit den Spielern, die süchtig sind? Wenn sich solche Menschen in einem Casino ohne jegliche Limits und Beschränkungen anmelden, können sie leider ihr ganzes Vermögen verlieren. Die GGL hat gut daran getan, Beschränkungen und Limits einzuführen. Die Casinos wissen das, und trotzdem registrieren sie weiterhin Spieler aus Deutschland. Ich verstehe auch nicht, warum ihr auf der Seite der Online-Casinos steht. Wenn ein Casino keine Lizenz für ein bestimmtes Land hat, also illegal ist, sollte es alle eingezahlten Gelder zurückerstatten, und umgekehrt sollten auch die Gewinne zurückgezahlt werden. Mit freundlichen Grüßen
Δεν ξέρω γιατί το καζίνο δεν σας απαντά, σκέφτηκα ότι αν χρησιμοποιούσατε την απάντηση θα προσπαθούσαν να απαντήσουν σε αυτό που θέλατε να μάθετε.
Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι δεν είμαστε με το μέρος των καζίνο, αλλά προσπαθούμε να είμαστε αντικειμενικοί. Όσον αφορά τη νομιμότητα, νομίζω ότι έχει ήδη εξηγηθεί και δεν ασχολούμαστε με αυτό γιατί δεν είμαστε δικηγόροι.
Ωστόσο, θα έλεγα ότι αν το βλέπετε έτσι, τότε θα μπορούσαμε να το δούμε και αντίστροφα, και αυτό είναι ότι εάν οι παίκτες γνωρίζουν ότι το καζίνο δεν έχει άδεια για τη χώρα τους, τότε δεν πρέπει να πάνε εκεί να παίξει. Με αυτόν τον τρόπο όλοι θα μπορούσαν να λάβουν επιστροφές χρημάτων και οι παίκτες δεν θα έχαναν ποτέ τίποτα. Υποθέτω ότι δεν θα λειτουργήσει έτσι.
Επιπλέον, εάν έχετε κάποιο πρόβλημα και είστε εθισμένοι, έχουμε μια νέα πρωτοβουλία και ομάδα με την οποία ξεκινήσαμε να συνεργαζόμαστε. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα παρακάτω:
Ως μέρος της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Αυτοαποκλεισμού μας, έχουμε συνεργαστεί με την BetBlocker, μια φιλανθρωπική οργάνωση εγγεγραμμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο που παρέχει μια δωρεάν υπηρεσία για την υποστήριξη ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία μας εδώ ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) και για το BetBlocker εδώ ( https://betblocker.org/ ).
Το BetBlocker εγκαθίσταται γρήγορα και εύκολα σε πολλές συσκευές, διαρκεί μόλις 2 λεπτά. Μόλις εγκατασταθεί, αποκλείει την πρόσβαση σε πάνω από 84.200 ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών και εκτελείται αθόρυβα στο παρασκήνιο. Η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανώνυμα και βοηθά τα άτομα να διαχειρίζονται την πρόσβασή τους στον τζόγο με ασφάλεια και κατάλληλα, είτε αυτό σημαίνει πλήρη περιορισμό είτε περιορισμό της πρόσβασης σε ευάλωτες περιόδους.
Επιπλέον, το BetBlocker περιλαμβάνει μια λίστα με 824 ιστοτόπους πληροφοριών τζόγου. Αυτοί οι ιστότοποι ενημερώνουν κυρίως τους χρήστες και διαφημίζουν τις υπηρεσίες τζόγου. Μπορείτε να επιλέξετε να συμπεριλάβετε αυτούς τους ιστότοπους στον περιορισμό σας επιλέγοντας ένα πλαίσιο. Ωστόσο, εάν έχετε μια συνεχή καταγγελία εναντίον ενός χειριστή τζόγου, μην επιλέξετε αυτό το πλαίσιο, καθώς θα σας εμποδίσει να αποκτήσετε πρόσβαση και στον ιστότοπο του Casino.Guru.
Επομένως, εάν θα σας φανεί χρήσιμο, απλώς προσπαθήστε να το ενημερώσετε και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στο μέλλον.
I don't know why the casino doesn't reply to you, I thought if you used reply they would try to answer what you wanted to know.
I would also like to add that we are not on the side of the casinos, but we try to be objective. As far as legality is concerned, I think that has already been explained and we don't deal with that because we are not lawyers.
However, I would say that if you see it that way, then we could also see it the other way round, and that is that if the players know that the casino does not have a license for their country, then they should not go there to play. That way everyone could get refunds and the players would never lose anything. I guess it won't work like that.
Additionally, if you have a problem and you're addicted, we have a new initiative and group that we've started working with. You can read more below:
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Moreover, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
So if it will be helpful for you, just try to inform about it and you can use it in the future.
Έκανα εγγραφή σε κουλοχέρηδες και προς έκπληξή μου αφού έκανα αρκετές καταθέσεις έχω 600 ευρώ σε κέρδη. Έχουν περάσει 4 εργάσιμες ημέρες και το καζίνο δεν πληρώνει. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους αρκετές φορές μέσω email και συνομιλίας χωρίς να λάβω καμία συγκεκριμένη απάντηση. Λένε απλώς ότι το καζίνο έχει τους δικούς του κανόνες και ότι θα ειδοποιηθώ όταν επεξεργαστούν το ποσό. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να το λύσω αυτό;
I registered at roling slots and to my amazement after making several deposits I have 600 euros in winnings. It's been 4 working days and the casino doesn't pay out. I've contacted them several times by email and chat without getting any kind of concrete answer. They simply say that the casino has its own rules and that I will be notified when they process the amount. Can anyone help me resolve this?
Registei me no roling slots e para meu espanto depois de fazer vários depósitos tenho um montante de 600 euros de ganhos já vão 4 dias úteis e o casino não paga já contactei varias vezes por email e por chat sem obter qualquer tipo de resposta concreta simplesmente dizem que o casino tem as próprias regras e que serei notificado quando processarem o valor alguém me ajuda a resolver?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.