Αγαπητέ Paclmaya,
Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας. Κατανοούμε τις ανησυχίες σας και λυπούμαστε που είχατε αυτήν την εμπειρία.
Η ομάδα μας θέλει να σας διαβεβαιώσει ότι προσπαθούμε πάντα να διεκπεραιώνουμε τραπεζικά εμβάσματα όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Σε σπάνιες περιπτώσεις, ειδικά σε περιόδους διακοπών, ενδέχεται να προκύψουν καθυστερήσεις λόγω χρόνων διεκπεραίωσης της τράπεζας, που δυστυχώς είναι πέρα από τον έλεγχό μας.
Δυστυχώς, με βάση τις παρεχόμενες πληροφορίες, δεν μπορέσαμε να εντοπίσουμε τον λογαριασμό σας στο σύστημά μας. Για να σας βοηθήσουμε περαιτέρω και να επιλύσουμε την υπόθεσή σας, θα μπορούσατε να μας δώσετε τις ακόλουθες λεπτομέρειες:
Το όνομα χρήστη ή το αναγνωριστικό του λογαριασμού σας.
Η διεύθυνση email που συνδέεται με τον λογαριασμό σας.
Η κατά προσέγγιση ημερομηνία και το ποσό της ανάληψης.
Εκτιμούμε πολύ την υπομονή σας και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να επιλύσουμε το πρόβλημά σας το συντομότερο δυνατό.
Με εκτίμηση,
Ομάδα Rolling Slots.
Dear Paclmaya,
Thank you for your feedback. We understand your concerns and regret that you’ve had this experience.
Our team want to assure you that we always strive to process bank transfers as quickly as possible. In rare cases, especially during holiday periods, delays may occur due to bank processing times, which are unfortunately beyond our control.
Unfortunately, based on the provided information, we were unable to locate your account in our system. To assist you further and resolve your case, could you please provide us with the following details:
Your username or account ID.
The email address linked to your account.
The approximate date and amount of the withdrawal.
We greatly appreciate your patience and will do everything we can to resolve your issue as quickly as possible.
Kind Regards,
Rolling Slots Team.
Αυτόματη μετάφραση: