ΦόρουμΚαζίνοRolling Slots Casino - γενική συζήτηση

Rolling Slots Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 2 έτη από quett18
|
25572 προβολές 186 απαντήσεις |
|
1...9 10
Προσθήκη ανάρτησης
Rolling Slots Casino
πριν από 5 ημέρες

Έτσι, σας έστειλα ξανά μια διαφορετική απόδειξη διεύθυνσης ως PDF, παρόλο που μου στείλατε το ίδιο email, το σύστημά σας το δέχτηκε. Ελπίζω να λειτουργήσει αυτή τη φορά.

Αυτόματη μετάφραση:
Sinoo89
πριν από 5 ημέρες

Dear Sinoo89,

Thank you for sending the updated proof of address! Our team will review it as soon as possible within their working hours—Monday to Friday, 9 AM to 6 PM (GMT +2).

We’ll keep you informed of any updates along the way, and we appreciate your patience and cooperation!

Thank you once again for working with us to complete this step, and please feel free to contact us if you have any questions.

Warm regards,

Rolling Slots Team.

πριν από 5 ημέρες

Αγαπητέ Romi, δεν είναι η πρώτη φορά που επαληθεύομαι σε ένα καζίνο. Το έχω κάνει πολλές φορές. Προσπάθησα επίσης να συνεργαστώ μαζί τους, αλλά το Rolling Slots δεν με βοήθησε. Δεν σας φαίνεται περίεργο που τα έγγραφα που μου αποστέλλονται πρώτα γίνονται δεκτά και μετά απορρίπτονται ξανά; Έχω ακόμα όλη τη διαδικασία ως στιγμιότυπα οθόνης που μπορώ να σας στείλω. Έχω συμπεριλάβει επίσης μερικά εδώ όπου μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα ότι το καζίνο πρώτα αποδέχτηκε τα έγγραφα αλλά μετά τα απέρριψε ξανά. Υπάρχει κακόβουλη πρόθεση πίσω από αυτό. Δεν έχω στείλει μόνο ένα έγγραφο σε αυτό το καζίνο με απόδειξη διεύθυνσης αλλά αρκετά, πρώτα το δέχτηκαν και μετά το απέρριψαν ξανά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 ημέρες

Hi there.

It appears to me that the casino representative is attempting to assist you, which is not as common as you might believe. Naturally, we do not know why the documents were approved and then denied; yet, thanks to you, perhaps we'll get some insights.

Hope the KYC will soon be over! Would you update us on Monday afternoon?

Radka
πριν από 4 ημέρες

Γειά σου

Ναι, φυσικά, μόλις μάθω περισσότερα θα σας ενημερώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
Sinoo89
πριν από 3 ημέρες

We'll be here waiting.

Romi
πριν από 21 ώρες

Γεια σας, από όσο καταλαβαίνω, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί και σύμφωνα με το καζίνο η απόσυρσή μου έχει προγραμματιστεί για τις 05.11. Θα σας κρατάω ενήμερους

Αυτόματη μετάφραση:
Sinoo89
πριν από 2 ώρες

Hopefully they will do as promised then.🤞

Which payment method did you use, by the way?

1...9 10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα