Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRioBet Casino - γενική συζήτηση

RioBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

 από Sharki13286
|
23.850 προβολές 160 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...9
Ailtonsilvarbs διέγραψε τη δημοσίευση

Ανοίξτε μια καταγγελία στο AskGamblers και εδώ σε αυτό το κανάλι.

Μου ακυρώθηκε επίσης η ανάληψη μία φορά μετά την υπέρβαση της προθεσμίας και έπρεπε να υποβάλω ένα νέο αίτημα ανάληψης που θα πάρει πολύ χρόνο. αυτό είναι αν δεν το ακυρώσουν ξανά! Φρικτός. Η κατάθεση στο καζίνο είναι γρήγορη, αλλά για να κάνετε ανάληψη δεν έχετε καν Pix ως επιλογή!

Αυτόματη μετάφραση:
Ailtonsilvarbs διέγραψε τη δημοσίευση

Είχα το ίδιο πρόβλημα, έχω κάνει cash out και το έχουν ακυρώσει δύο φορές.

Αυτόματη μετάφραση:
Ailtonsilvarbs διέγραψε τη δημοσίευση

I saw that you have successfully submitted your complaint here, and our team has already started working on it. Just be a bit patient, please, as there are many complaints that we need to follow every day and that is why the timer is set on every each of them.

May I ask how long you play at this casino and if you had any successful withdrawals there before?

I hope your situation will be resolved soon, and if you have any updates, please let us know.


Η εξυπηρέτηση πελατών της Riobet είναι φρικτή. Έχω το ίδιο πρόβλημα με τις αναλήψεις μου. Όπου ο πελάτης δεν έχει καμία σχέση με αυτά τα σφάλματα ή την επικοινωνία με τον πάροχο. Υπάρχουν αρκετοί εξαιρετικοί πάροχοι που χρησιμοποιούνται από ορισμένα καζίνο που πληρώνουν χρήματα αμέσως. Επομένως, δεν είναι μια σημαντική δικαιολογία που δίνει το καζίνο. Βιδώνουν, ακυρώνουν αναλήψεις, δεν τηρούν τις δικές τους προθεσμίες και δεν αναλαμβάνουν καμία απολύτως ευθύνη. Ale. Εάν θέλετε να κάνετε μια κατάθεση, πρέπει να καταθέσετε αμέσως στον λογαριασμό του καζίνο, εάν χρησιμοποιείτε το Pix. Και για να αποσυρθεί με ευλογιά θέλει 5 μέρες Oi παραπάνω; Αυτό είναι παράλογο, δεν ακολουθούν τους κανόνες της χώρας.

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, I see you have exactly the same problem as the other players. Probably it would be best if you also get information from my previous answer, because I probably wouldn't write anything else. But I hope that you and the other players will manage to get the money and if not our team will intervene after 14 days when you have a open complaint which we give to the casinos to solve everything necessary. 

If something new comes up, let us know. 

Έγινε επεξεργασία
Jaro

Γεια σας, έπρεπε να επιλέξω άλλη μέθοδο ανάληψης για να λάβω χρήματα, αλλά ήταν πολλή δουλειά γιατί έπρεπε να κατεβάσω μια εφαρμογή πορτοφολιού Tron που λαμβάνει χρήματα σε νόμισμα TRX trc-20, παρακολούθησα ακόμη και ένα μάθημα για να μάθω πώς να το ρύθμισα για να λαμβάνω χρήματα και ακόμα δεν μπορώ να μεταφέρω χρήματα από αυτό το πορτοφόλι στον λογαριασμό μου. Θα ήθελα να μάθω σε ποια βάση υποστηρίζετε αυτό το διάστημα των 14 ημερών για να λάβετε τα χρήματα; Εφόσον οι κανόνες που «δημιουργήθηκαν» από το καζίνο αφορούν σε μεγάλο βαθμό τη συμμόρφωση του πελάτη με τους μεγάλους κανόνες και το καζίνο δεν μπορεί να ακολουθήσει τους δικούς του κανόνες; Κατηγορούν τους παρόχους πληρωμών; Ή ότι είναι υπερφορτωμένα. Δεν φταίει ο πελάτης! Είναι υπερφορτωμένοι, οπότε προσλάβετε ανθρώπους και τεχνολογία για να μην είναι! Και γιατί είναι μόνο θέμα δευτερολέπτων η κατάθεση χρημάτων στον λογαριασμό τους;! Το Casino Guru χρησιμεύει ως βάση υποστήριξης για τους πελάτες του καζίνο, αλλά πρέπει να απαιτεί από τα καζίνο να τηρούν τους δικούς τους κανόνες. Καταλήγει άδικο! Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!

Αυτόματη μετάφραση:

Εάν ακυρώσουν ξανά, δυστυχώς θα πρέπει να δοκιμάσετε έναν άλλο τρόπο πληρωμής όπως έκανα εγώ! Αλλά θα είστε στο chat δύο φορές την ημέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
jjotapp

I understand where you are going with this and I also think that the casino should stick to its rules. However, there are situations that are simply beyond the casino's control and unfortunately patience is required. But the casino should communicate everything and certainly not just beat the player. 

The 14 days that I mentioned, we give casinos because there can also be various delays in withdrawals that can be caused by 3rd party providers, or KYC or other things and so it is a standard for us that the casino should sort everything out and send the player the money within this time. If this doesn't happen then when the player has a complaint we contact the casino and try to assist.

Anyway, regarding your withdrawal, did the casino advise you to change the payment method to the one you tried? Did you ask them what the problem is if you can't withdraw money using another method?

Γεια σας, ήρθα εδώ για άλλη μια φορά για να παραπονεθώ για το καζίνο στοιχημάτων Rio που δεν πληρώνει καθόλου. Έχω μια ανάληψη που είναι ήδη η τέταρτη φορά που ακυρώνει, βοηθήστε με να επιλύσω αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
Ailtonsilvarbs

I can see that you have a pending complaint about this already. So, unfortunately, there is nothing much we can do just to wait to see how it will unfold.🤷‍♀️

But may I ask what the reason is for deleting all the posts you had here? I can see that many people actually replied on those, so I really don't understand why you would delete them.

Could you explain, perhaps, if possible?

why is this scam hanging with such a good rating? you still don't understand what they are canceling so that you lose that money there. a normal casino withdraws in seconds and they don't have any mistakes

Jaro

Δυστυχώς αυτή η διαδικασία θα πρέπει να είναι πιο γρήγορη για τα καζίνο σας! Και γιατί αυτό το καζίνο Riobet έχει τόσο υψηλή βαθμολογία στην πλατφόρμα σας; Εγγράφηκα και έπαιξα εκεί μόνο λόγω αυτής της βαθμολογίας! Όμως, όπως φαίνεται, πολύς κόσμος παραπονιέται!

Αυτόματη μετάφραση:

Καλησπέρα είχα ένα πρόβλημα με το στοίχημα Rio, αλλά μου πέρασαν την πλατφόρμα binance crypimoeda εκεί κατάφερα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου σχεδόν 15 χιλιάδες ρεάλ ήταν γρήγορα λιγότερο από 24 ώρες έβγαλα τα χρήματά μου Πλήρωσα πολύ χαμηλή χρέωση ευχαριστώ την υποστήριξη του στοιχήματος Rio που έδωσε μεγαλύτερη υποστήριξη ώστε να μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου

Αυτόματη μετάφραση:

Ανησυχούσα λίγο για αυτό το στοίχημα του Ρίο, νόμιζα ότι ήταν απάτη, αλλά έκανα λάθος. Δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη μέσω pix, μόνο σε αυτήν την πλατφόρμα binance μπόρεσα να κάνω ανάληψη, ήταν γρήγορο, πλήρωσα ένα τέλος, αλλά αποχώρησα.

Αυτόματη μετάφραση:

why is this scam hanging with such a good rating? you still don't understand what they are canceling so that you lose that money there. a normal casino withdraws in seconds and they don't have any mistakes

Hi GODENKOR, again.

As we are both aware, you have asked us this question numerous times before, so I'll put it shortly, if you don't mind:

Do you recall the idea we have been attempting to convey about the Safety Index's operation, or where you can locate the details we have been considering?

Just to refresh your memory, we can hardly take such a post as a fact until you demonstrate that the casino intends to take this action in a specific scenario backed by the complaint.

This basic stand still. I ask you kindly to prove what you can.

However, I concur that a lot of casinos are very successful at processing withdrawals. Not all of them, obviously.


Δυστυχώς αυτή η διαδικασία θα πρέπει να είναι πιο γρήγορη για τα καζίνο σας! Και γιατί αυτό το καζίνο Riobet έχει τόσο υψηλή βαθμολογία στην πλατφόρμα σας; Εγγράφηκα και έπαιξα εκεί μόνο λόγω αυτής της βαθμολογίας! Όμως, όπως φαίνεται, πολύς κόσμος παραπονιέται!

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

Let me explain the most common misunderstanding of the concept of our casino reviews. For instance, what you call "rated so highly" actually means the casino is most likely to pay the winnings. Not how fast.

Not every KYC process is the same, as you may find out reading through this forum; also, casinos differ in their capabilities to handle higher amounts of withdrawals or just need some time to investigate whether the player may receive the winnings at all. Simply put, there are far too many unpredictable factors to determine how long the withdrawal will take. Thus, you won't find this information included in the review.

If I may give you a tip, always browse the forum and mainly user reviews submitted on the casino. Only the players with concrete experience may say how quick the withdrawal was in their situation. Allow me to add that such experiences also vary a lot, so to have the best "guess" investigate all sources you can find.


Generally speaking, look for reviews presented by players from your country, and keep in mind that the details are subject to change. It would be wonderful if we - data collectors - could predict these values for you, but I hope you just understood it is not very possible. Even user reviews describe a best recent past, if you think about it for a while.


Don't hesitate to ask further, of course.

Ανησυχούσα λίγο για αυτό το στοίχημα του Ρίο, νόμιζα ότι ήταν απάτη, αλλά έκανα λάθος. Δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη μέσω pix, μόνο σε αυτήν την πλατφόρμα binance μπόρεσα να κάνω ανάληψη, ήταν γρήγορο, πλήρωσα ένα τέλος, αλλά αποχώρησα.

Αυτόματη μετάφραση:

Hi there!

Thank you very much for demonstrating how much each experience may vary based on details. 🙂

I'm glad to see you happy! Let me inform Nick the complaint is not needed at all.

Additionally, to help others who may be concerned about this site, as you were earlier, submitting an honest user review could spare them the nerves. Would you consider submitting one describing these latest events with Riobet?

(https://casino.guru/casino-reviews#/reviews/guide)


Radka

listen, I met a casino here that with a rating of 3 or less paid me, if it pays it doesn't mean you need to rate it highly, there are other parameters, for example, the speed of payments, and this casino specifically rejects payments so that players simply lose their money

1...4 5 6...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα