Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRioBet Casino - γενική συζήτηση

RioBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

46.439 προβολές 196 απαντήσεις |
πριν από 4 έτη
|
1...8 9 10
Προσθήκη ανάρτησης
Esmesme13
πριν από 8 μήνες

Σας συμβουλεύω όμως να μην παίξετε σε αυτό το σπίτι, καθώς είναι ένα σπίτι που υπάρχει εδώ και 10 χρόνια, πιστεύω ότι εξαπατούν τον κόσμο εδώ και 10 χρόνια!


Αν το πρόβλημα με τις αναλήψεις δεν ήταν αρκετά μεγάλο, τώρα έχω σχεδόν 5000 r$ σε καταθέσεις που δεν έχουν πιστωθεί και δεν έχουν επιστραφεί στον τραπεζικό μου λογαριασμό!


Έχω σταματήσει να παίζω και έχω ήδη αναφέρει το σπίτι, θα παλέψω μέχρι να το κατεβάσω στη Βραζιλία!

Αυτόματη μετάφραση:
pauloaugustonicolodi
πριν από 8 μήνες

Hello, how about you calm down a bit? You know, based on your complaint, the casino has certainly not been scamming you. So, please try not to panic the others too. Next time, if the initial deposit does not hit your account, please do not send an additional nine attempts.

Did you notice the casino responses, by the way?

"Hello, dear player. According to the information from the payout department, after you started to bet smaller amounts for withdrawal, everything returned to normal. At the moment, everything has been withdrawn and there are no payments in progress.

We see that you have several pending deposits made through the same payment system. Unfortunately, the speed of crediting does not depend only on us. Our technical support specialists are in touch with the payment system every day and do everything possible to ensure that your transactions are credited safely. Thank you for staying with us. We will be happy to get back to you with good news.

P.S. Colleagues recommend that, if possible, you pay attention to alternative replenishment options, namely cryptocurrency, since according to statistics, this method has much fewer delays."


Try to be patient and calm, please.

πριν από 8 μήνες

🚨 Μια προσοχή! Ορισμένοι τρόποι πληρωμής δεν είναι προσωρινά διαθέσιμοι για χρήστες στη Βραζιλία. Εργαζόμαστε για την επίλυση του προβλήματος. Εν τω μεταξύ, χρησιμοποιήστε κρυπτονομίσματα - οι πληρωμές με κρυπτογράφηση διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστέρηση.

Αυτόματη μετάφραση:
RioBet Casino
πριν από 8 μήνες

Thank you, RioBet Casino, for the information provided.

Hopefully your players will get to it.

RioBet Casino
πριν από 8 μήνες

Καταλαβαίνω καλά ότι η αναπλήρωση σε ευρώ δεν είναι διαθέσιμη μιας και εδώ και καιρό ανεφοδιάζω τον λογαριασμό μου σε ευρώ και πλέον δεν υπάρχουν διαθέσιμες μέθοδοι!!;

Αυτόματη μετάφραση:
gpoli
πριν από 8 μήνες

Γεια σου αγαπητέ παίχτη. Πιθανότατα, οι μέθοδοι κρυπτονομισμάτων είναι διαθέσιμες για τον λογαριασμό σας. Ελέγξτε τον προσωπικό σας λογαριασμό στον ιστότοπο.

Αυτόματη μετάφραση:
gpoli
πριν από 8 μήνες

Σταματήστε να παίζετε σε αυτό το σπίτι, έχω καταθέσεις σε εκκρεμότητα για περισσότερες από 15 ημέρες, κρατούσαν τα χρήματά μου όλο αυτό το διάστημα χωρίς σωστή απάντηση! Αναξιόπιστο σπίτι!

Αυτόματη μετάφραση:
pauloaugustonicolodi
πριν από 8 μήνες

Γεια σου Paulo, είμαι κι εγώ Βραζιλιάνος και παρακολουθώ το δράμα σου εδώ. Ποια μέθοδο χρησιμοποιείτε για ανάληψη και κατάθεση χρημάτων;

Δεν είμαι από το καζίνο και δεν έχω λογαριασμό Riobet, αλλά πρέπει να πω ότι ορισμένοι ξένοι οίκοι που δεν έχουν Βραζιλιάνους πράκτορες δυσκολεύονται να βρουν μεσάζοντες πληρωμής μέσω της Pix λόγω των νέων νόμων που έχουν κάνει πολλούς από αυτούς να εγκαταλείψουν αυτήν την αγορά.

Εάν ξέρετε πώς να χρησιμοποιείτε κρυπτονομίσματα, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι τα χρήματά σας θα φτάσουν γιατί αυτό το μέρος πληρώνει όσο μπορώ να δω!!!

Αυτόματη μετάφραση:
RioBet Casino
πριν από 8 μήνες

Με παρεξηγήσατε, όλοι οι παίκτες έχουν χάσει τις καταθέσεις τους σε ευρώ!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
gpoli
πριν από 8 μήνες

Πείτε μου την ταυτότητά σας στον ιστότοπο. Θα ζητήσω από τους συναδέλφους μου να ελέγξουν γιατί δεν βλέπετε τις επιλογές αναπλήρωσης.

Αυτόματη μετάφραση:
RioBet Casino
πριν από 8 μήνες

#9115736 Το αναγνωριστικό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γεια σας, είμαι χαρούμενος που μπόρεσα να κάνω τις αναλήψεις μου μέσω του Tether και μετά τις μετέτρεψα σε BTC.

Αυτόματη μετάφραση:
Esmesme13
πριν από 8 μήνες

Well, that is great. 😀

How long whole withdrawal lasted?

Did you have also some feed when you converted it form one cryptocurrency to another?

πριν από 8 μήνες

Γεια σας, ακόμα δεν έχετε λύσει το πρόβλημα με την αναπλήρωση σε ευρώ, όλοι οι χρήστες έχουν χάσει μεθόδους αναπλήρωσης του λογαριασμού τους;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γεια, είμαι από τον Εκουαδόρ. Παίζω σε αυτό το στοιχηματικό site για πάνω από ένα μήνα. Αφού είδα ότι το σκορ ήταν υψηλό, σκέφτηκα ότι μπορούσα να συνεχίσω να παίζω χωρίς να ανησυχώ. Αλλά τώρα έχω συνδεθεί και έχουν μπλοκάρει τον λογαριασμό μου. Δεν μπορώ να συνδεθώ και η απόσυρσή μου δεν έφτασε. Είναι σε USDT. Μου είπαν να τους στείλω email. Και θα μου δώσουν την απάντηση, αλλά όλα αυτά τα βλέπω ως αρνητικά. Δεν μου έχουν δώσει ακόμα λόγο, αλλά θα σας ενημερώσω. Μην εμπιστεύεστε αυτό το στοιχηματικό οίκο.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Patricio77
πριν από 8 μήνες

ΕΧΑΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΠΡΟΣΕΧΕ

file

Αυτόματη μετάφραση:
Patricio77
πριν από 8 μήνες

Hello, I don't really understand what is this email and information from the casino. I would have expected them to tell you that you broke something or similar and not this. Did they tell you anything more or did they just send this email? Didn't they try to offer some payment method that would be suitable for you?

Jaro
πριν από 8 μήνες

Γεια, αυτό είναι το email υποστήριξης της Riobet. Πώς δεν καταλάβατε; Αυτό το email μου έδωσε εξυπηρέτηση πελατών. Τους έγραψα και μου είπαν ότι δεν θα μου έδιναν τα χρήματά μου πίσω. σύμφωνα με αυτούς, διατηρούν το δικαίωμα να λάβουν την απόφαση. Έχω χάσει και κέρδισα πολύ λίγα. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πώς αυτό το στοιχηματικό οίκο έχει τόσο υψηλή βαθμολογία. Δεν είναι αξιόπιστο.

Αυτόματη μετάφραση:
Patricio77
πριν από 8 μήνες

According to what I understood from the translation, the email said that they don't have a suitable method for you to withdraw. This is utter stupidity to me and is no reason not to pay the money. 

That is why I said that I would like to know if this is all they wrote, because I do not see anywhere that they told you that they could take your money on the basis of this. 

So do you have a screenshot of what they wrote you in customer support?

πριν από 8 μήνες

I like it

1...8 9 10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.