Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRioBet Casino - γενική συζήτηση

RioBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

46.422 προβολές 196 απαντήσεις |
πριν από 4 έτη
|
1...9 10
Προσθήκη ανάρτησης
hailemariamabel797
πριν από 8 μήνες

Don't hesitate to tell us more then.

πριν από 7 μήνες

Πότε θα είναι διαθέσιμη η αναπλήρωση σε ευρώ, παρακαλώ πείτε μου; Πάντα αναπληρώνω το υπόλοιπό μου μέσω της κάρτας μου, αλλά τώρα αυτή η επιλογή δεν είναι διαθέσιμη!!!!!!!!!!!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
gpoli
πριν από 7 μήνες

Did the casino not get any answer to you regarding this yet?

Have you tried to contact them by email as well?

πριν από 7 μήνες

Τον τελευταίο καιρό, αυτός ο ιστότοπος κλέβει τα χρήματα των χρηστών του. Έχω πολλούς γνωστούς που έχουν κατηγορηθεί για παράλογα πράγματα, όπως ομαδικό τζόγο. Είναι φιάσκο.

Αυτόματη μετάφραση:
aledato7
πριν από 7 μήνες

Δυστυχώς, αυτό δεν είναι παράλογο, αλλά επιβεβαιωμένες σοβαρές παραβιάσεις. Δεν ενθαρρύνουμε τέτοιες περιπτώσεις και λαμβάνουμε τα κατάλληλα μέτρα.

Αυτόματη μετάφραση:
RioBet Casino
πριν από 7 μήνες

They did the same thing to me, and I know they're lying. Give me my money back, you thieves!

πριν από 7 μήνες

Χωρίς καμία δική τους εφεύρεση, είναι ανοησία να λένε ότι κλείνουν λογαριασμούς για ομαδικά στοιχήματα, ότι θέλουν ένα μόνο άτομο να στοιχηματίσει σε ένα γεγονός σε έναν τόσο μεγάλο κόσμο. Δεν ξέρω πώς έχουν καλή βαθμολογία εδώ όταν ο στόχος τους είναι να κλέψουν από χρήστες που τους νίκησαν, αλλά γιατί δεν παρουσιάζουν αποδεικτικά στοιχεία για τις καταραμένες παραβάσεις τους; Κλέφτες.

Αυτόματη μετάφραση:
RioBet Casino
πριν από 7 μήνες

Το ίδιο συνέβη και σε μένα. Το είχα για μερικές μέρες, έκλεισαν τον λογαριασμό μου και κράτησαν τα χρήματά μου, τα οποία ήταν λιγότερα από 100 δολάρια ΗΠΑ. Είναι ψέματα, απλώς για να κρατήσουν τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Αγαπητοί παίκτες, εφιστώ την προσοχή σας στους κανόνες που είναι διαθέσιμοι σε όλους στην ιστοσελίδα μας 😌

Κανόνες του αθλήματος:

7.2 Οι παίκτες επιτρέπεται να τοποθετούν στοιχήματα μόνο ατομικά. Δεν επιτρέπονται ομαδικά στοιχήματα. Επαναλαμβανόμενα στοιχήματα στο ίδιο αποτέλεσμα, που πραγματοποιούνται από τον ίδιο ή διαφορετικούς παίκτες, ενδέχεται στη συνέχεια να ακυρωθούν κατά την αποκλειστική κρίση της πλατφόρμας στοιχημάτων.


7.3 Ακόμα και μετά την ανακοίνωση του επίσημου αποτελέσματος ενός Γεγονότος, η πλατφόρμα στοιχημάτων μπορεί να θεωρήσει τα εν λόγω στοιχήματα άκυρα εάν πιστεύει ότι ο/Οι Παίκτες έχουν ενεργήσει σε συμπαιγνία ή ως συνδικάτο ή εάν τα στοιχήματα έγιναν από έναν ή περισσότερους Παίκτες εντός σύντομου χρονικού διαστήματος.

filefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
RioBet Casino
πριν από 7 μήνες

Thousands of people betting on a single odds—that would also be considered a collective bet. It's absurd. Do you think we're ignorant? Thief.

Patricio77
πριν από 7 μήνες

Καταλαβαίνουμε ότι ακόμη και αυτοί οι υπό όρους χίλιοι άνθρωποι θα μπορούσαν θεωρητικά να παραβιάσουν τους κανόνες της πλατφόρμας για χάρη της νίκης, αλλά οι διαχειριστές κινδύνου των στοιχηματικών εταιρειών και οι υπάλληλοι των παρόχων δεν είναι ηλίθιοι και δεν ακυρώνουν στοιχήματα χωρίς σοβαρό λόγο.

Όλες οι παρόμοιες καταγγελίες σε άλλους πόρους απορρίφθηκαν (σε ορισμένους πόρους οι δημιουργοί αυτών των καταγγελιών αποκλείστηκαν επίσης για πολλαπλούς λογαριασμούς), πράγμα που σημαίνει ότι παρείχαμε επαρκή αποδεικτικά στοιχεία και αιτιολόγηση για όλες αυτές τις περιπτώσεις. Σας ζητώ να παραμείνετε στο πλαίσιο ενός εποικοδομητικού διαλόγου.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
RioBet Casino
πριν από 7 μήνες

You're defending something nonsensical, and I know the rules. I've been doing this for years, and you have a huge margin of error. Talk to an adult and don't call me ignorant. I played at Riobet thinking it was a reputable bookmaker, and they're telling me they're accusing me of collective betting. It's like accusing you of being a thief, and you're not, right? It's an example. What you feel is what I feel. They're accusing me of something false, that's why they're liars.

πριν από 7 μήνες

Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τη φήμη μας και προσπαθούμε να επιλύουμε όλα τα προβλήματα δίκαια. Οι κανόνες του ιστότοπού μας είναι σαφώς και ανοιχτά διατυπωμένοι και έχουμε το δικαίωμα να τους επιβάλλουμε, συμπεριλαμβανομένης της επιβολής κυρώσεων στους παραβάτες.

Σε απάντηση στα παράπονά σας, έχουμε παράσχει λεπτομερή στοιχεία για παραβιάσεις κανόνων, συμπεριλαμβανομένων δεδομένων από παρόχους. Για όλες τις πτυχές των αθλητικών παραβάσεων που συζητούνται εδώ, πριν από τη λήψη αποφάσεων για περιορισμό ή αποκλεισμό λογαριασμών, συμβουλευόμαστε δικηγόρους που ειδικεύονται στο αθλητικό δίκαιο για να διασφαλίσουμε ότι πληρούνται όλες οι νομικές απαιτήσεις.

Γνωρίζουμε ότι διαπιστώθηκε ότι ορισμένοι πόροι χρησιμοποιούν πολλαπλούς λογαριασμούς για να δημιουργήσουν την εντύπωση ευρύτερης υποστήριξης για παράπονα και να ασκήσουν πίεση στην εταιρεία μας. Αυτό έχει επιβεβαιωθεί από τη διαχείριση αυτών των πόρων. Μια απλή δήλωση σχετικά με την ανεντιμότητά μας δεν αρκεί για να επανεξεταστούν οι αποφάσεις που ελήφθησαν βάσει γεγονότων.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Αν θέλετε να χάσετε χρήματα αμέσως μετά την κατάθεση, τότε η Riobet είναι το κατάλληλο μέρος για εσάς. Έχω κάνει αρκετές καταθέσεις, αλλά περιμένω εβδομάδες για την επιστροφή τους. Η υποστήριξη υπόσχεται να επιστρέψει τα χρήματα, αλλά λέει ότι πρέπει να περιμένετε. Το πότε θα ολοκληρωθεί αυτό είναι άγνωστο, επειδή η διαδικασία αξιολόγησης δεν έχει χρονικό πλαίσιο.


Όσον αφορά τη δεύτερη προκαταβολή, η οποία επίσης δεν επιστράφηκε, μου είπαν να προσκομίσω απόδειξη και εκκαθαριστικό. Τους έχω στείλει επανειλημμένα όλα τα απαραίτητα έγγραφα, αλλά συνεχίζουν να ρωτούν σχετικά. Μια τέτοια συμπεριφορά από την πλευρά της διοίκησης μου φαίνεται κοροϊδευτική!


Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για καθαρό παραλογισμό και απάτη. Γνωρίζω ότι τέτοιες μέθοδοι χρησιμοποιούνται συχνά σε δόλιες ιστοσελίδες και η διοίκηση της Riobet δεν φαίνεται να αποτελεί εξαίρεση.

Αυτόματη μετάφραση:
Dimamen007
πριν από 4 μήνες

Hey, let me start by asking questions. 

Am I correct in understanding that you made a deposit at the casino and the money did not reach your gaming account? Not a single deposit? How long has this situation been going on? 

Is the only thing the casino has told you that they are investigating and that you have to wait? 

If this is the case, did the money leave your account normally and there was no problem on the payment provider's side? 

Please let me know.

Jaro
πριν από 4 μήνες

Έκανα δύο καταθέσεις αλλά αντιμετώπισα προβλήματα.

Πρώτη κατάθεση: αριθμός — #28522816550, ποσό — 6236 ₽. Περιμένω την πίστωση εδώ και δύο εβδομάδες. Η υπηρεσία υποστήριξης λέει ότι ο χρόνος εξέτασης της αίτησης είναι άγνωστος. Αυτό είναι παράλογο: ο πελάτης θα πρέπει να λάβει την κατάθεση αμέσως ή, τουλάχιστον, εντός λίγων ημερών. Μου εξηγούν ότι η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει για πάντα, καθώς δεν έχουν χρόνο απόκρισης.

Δεύτερη κατάθεση: αριθμός — #28583142597 ή #28583141407. Μου είπαν ότι τα στοιχεία δεν ταιριάζουν. Πλήρωσα σύμφωνα με τα στοιχεία που υπήρχαν στον ιστότοπο όταν έκανα την κατάθεση. Μεταφέρθηκαν 5132 ₽ στους καθορισμένους λογαριασμούς!!!! Έδειξα έγγραφα πολλές φορές, αλλά οι πληρωμές δεν έφτασαν ποτέ στον λογαριασμό.

Δεν έκανα κανένα λάθος. Αντέγραψα σωστά τον αριθμό της κάρτας και μετέφρασα το αντίστοιχο ποσό. Ωστόσο, μου λένε συνεχώς ότι ο αριθμός της κάρτας είναι λανθασμένος. Ίσως πρόκειται για λάθος της πύλης πληρωμών. Έχω όλα τα έγγραφα που επιβεβαιώνουν την ώρα και το ποσό της πληρωμής. Αντιστοιχούν στα στοιχεία της συναλλαγής.

Αυτόματη μετάφραση:
Dimamen007
πριν από 4 μήνες

It's a shame that the casino doesn't know when this will be resolved. I would expect them to have some idea of what to do and what you should do now. Did they tell you to just wait and be patient? 

Situations involving deposits that have not been credited are difficult for us as well, and are usually resolved between the casino, the player, and the payment provider. We don't have much power to resolve or change anything there.

I would probably try to continue communicating with the casino, and you can probably just wait what happens. 

I don't think I can help you any further.🙁

Jaro
πριν από 4 μήνες

Συχνά αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα σε διάφορα online καζίνο. Συνήθως η μέγιστη περίοδος αναμονής είναι 14 ημέρες, όπως αναφέρεται στους κανόνες των αξιόπιστων και απαιτητικών καζίνο. Συνήθως τέτοια προβλήματα επιλύονται εντός μίας ή δύο ημερών.

Το πρόβλημα με την κατάθεσή μου παρουσιάστηκε στο καζίνο Riobet. Δεν έχει λυθεί για περισσότερες από δύο εβδομάδες και φοβάμαι ότι θα παραμείνει άλυτο. Επειδή η διαχείριση του ιστότοπου λέει να περιμένετε, περιμένετε, περιμένετε περιμένετε.

Σύμφωνα με τους παράλογους κανόνες της Riobet, το καζίνο δεν έχει χρονικό όριο για την εξέταση τέτοιων ζητημάτων, θα περιμένω για πάντα!

Δεν είμαι ευχαριστημένος με αυτούς τους κανόνες. Είναι σαφώς γραμμένοι υπέρ του καζίνο και μου φαίνονται τρελοί. Έχω κουραστεί να περιμένω και χθες μπλόκαρα τον λογαριασμό μου για να τερματίσω αυτήν την αναμονή.

Αυτόματη μετάφραση:
Dimamen007
πριν από 4 μήνες

Γεια σου, αγαπητέ παίκτη.

Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε τις ανησυχίες σας και περιγράψατε λεπτομερώς την κατάσταση στο φόρουμ. Λυπούμαστε ειλικρινά που αντιμετωπίσατε τέτοιες καθυστερήσεις και αρνητικά συναισθήματα και κατανοούμε την απογοήτευσή σας.

Καταρχάς, θα θέλαμε να αντικρούσουμε κατηγορηματικά οποιεσδήποτε κατηγορίες για «απάτη», «παράλογα κόλπα» ή «σκόπιμες καθυστερήσεις». Η Riobet είναι ένα αδειοδοτημένο online καζίνο. Όλες οι λειτουργίες μας, συμπεριλαμβανομένης της επεξεργασίας πληρωμών, ρυθμίζονται αυστηρά και συμμορφώνονται με τα διεθνή πρότυπα ασφάλειας και καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (AML). Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε την ομαλή και ασφαλή πίστωση χρημάτων στους παίκτες μας, όχι να τους καθυστερήσουμε. Μας ενδιαφέρει η πίστωση των χρημάτων σας στον λογαριασμό το συντομότερο δυνατό.


Ας εξετάσουμε τις συγκεκριμένες περιπτώσεις σας με βάση τις πληροφορίες που έχουμε:

1. Πρώτη κατάθεση: #28522816550.

Η διαδικασία πίστωσης χρημάτων μπορεί να διαρκέσει περισσότερο. Δυστυχώς, αυτό δεν είναι ασυνήθιστο όταν μια συναλλαγή διέρχεται από διάφορους μεσάζοντες (π.χ. πύλες πληρωμών) ή όταν υπάρχουν τεχνικές καθυστερήσεις από την πλευρά ενός από αυτούς. Όταν η υπηρεσία υποστήριξής μας αναφέρει ότι «ο χρόνος αναθεώρησης είναι άγνωστος» ή «η διαδικασία δεν έχει χρονικό πλαίσιο», αυτό δεν σημαίνει ότι αρνούμαστε να λύσουμε το πρόβλημα ή ότι η διαδικασία είναι ατελείωτη. Σημαίνει ότι το χρονικό πλαίσιο εξαρτάται από την ταχύτητα απόκρισης και την επεξεργασία των πληροφοριών από εξωτερικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τα οποία, δυστυχώς, δεν μπορούμε να επηρεάσουμε άμεσα. Αλληλεπιδρούμε συνεχώς με τους συνεργάτες πληρωμών για τέτοια ζητήματα, προκειμένου να επιταχύνουμε τη διαδικασία από την πλευρά μας.


2. Κατάθεση #28583142597 – σύμφωνα με την ομάδα υποστήριξής μας, αυτή η συναλλαγή καταγράφηκε από το μήνυμά σας ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν κατά λάθος σε άλλο καζίνο, μετά το οποίο το αίτημα έκλεισε. Βλέπουμε την τρέχουσα δήλωσή σας στο φόρουμ, όπου ισχυρίζεστε ότι δεν κάνατε λάθη. Εάν οι τρέχουσες δηλώσεις σας διαφέρουν από τις πληροφορίες που έχουμε και πιστεύετε ότι η πληρωμή έγινε σωστά στα στοιχεία της Riobet, πρέπει να λάβουμε νέα και πλήρη αποδεικτικά στοιχεία από εσάς που θα επιβεβαιώσουν την τελευταία σας εκδοχή των γεγονότων και θα μας επιτρέψουν να ξεκινήσουμε έρευνα με το σύστημα πληρωμών σύμφωνα με τις δηλώσεις σας.

Τα επαναλαμβανόμενα αιτήματα για έγγραφα (αποδείξεις, δηλώσεις) σε τέτοιες περιπτώσεις δεν αποτελούν χλευασμό, αλλά αναγκαιότητα για εμάς και τους συνεργάτες πληρωμών μας. Κάθε αίτημα στοχεύει στη λήψη ενός σαφούς συνόλου δεδομένων που θα μας επιτρέψει να προσδιορίσουμε την πληρωμή, την πηγή της και να επιβεβαιώσουμε ότι συμμορφώνεται με τους κανόνες ασφαλείας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν τα δεδομένα είναι αντιφατικά ή ελλιπή.


Επίσης, επιτρέψτε μου να διευκρινίσω τη γενική κατάσταση με τις πληρωμές:

1) Σύμφωνα με τους Όρους Χρήσης μας (με τους οποίους συμφωνείτε κατά την εγγραφή σας), η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για καθυστερήσεις που προκύπτουν από την πλευρά των πυλών πληρωμών και των τραπεζών. Αυτοί δεν είναι «παράλογοι κανόνες υπέρ του καζίνο», αλλά γενικά αποδεκτή πρακτική για τις διαδικτυακές υπηρεσίες, λόγω εξωτερικών παραγόντων και του γεγονότος ότι δεν ελέγχουμε την τραπεζική υποδομή.

2) Από πέρυσι, το RuNet έχει αυστηροποιήσει τους ελέγχους σε όλες τις οικονομικές συναλλαγές που σχετίζονται με τα online καζίνο. Αυτός είναι ένας εξωτερικός παράγοντας που δεν μπορούμε να επηρεάσουμε. Γι' αυτό και οι χρόνοι επεξεργασίας ενδέχεται να είναι μεγαλύτεροι από ό,τι έχετε συνηθίσει σε άλλες περιοχές ή σε άλλες χρονικές στιγμές.

3) Η υπηρεσία υποστήριξής μας μπορεί μόνο να υπενθυμίζει τα συστήματα πληρωμών σε καθημερινή βάση, να ζητά πληροφορίες και, ει δυνατόν, να μεταφέρει τις αιτήσεις σε προτεραιότητα εξέτασης, προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία.


Σχετικά με τον αποκλεισμό του λογαριασμού σας - αναφέρατε ότι "αποκλείσατε τον λογαριασμό σας". Ελέγξαμε τις πληροφορίες και ο λογαριασμός σας είναι ενεργός αυτήν τη στιγμή. Ίσως να τις έχετε μπερδέψει με την κατάσταση της αίτησης ή κάποια άλλη ενέργεια. Ανεξάρτητα από αυτό, είμαστε έτοιμοι να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για την επίλυση προβλημάτων με τις καταθέσεις σας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Συχνά αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα σε διάφορα online καζίνο. Συνήθως η μέγιστη περίοδος αναμονής είναι 14 ημέρες, όπως αναφέρεται στους κανόνες των αξιόπιστων και απαιτητικών καζίνο. Συνήθως τέτοια προβλήματα επιλύονται εντός μίας ή δύο ημερών.

Το πρόβλημα με την κατάθεσή μου παρουσιάστηκε στο καζίνο Riobet. Δεν έχει λυθεί για περισσότερες από δύο εβδομάδες και φοβάμαι ότι θα παραμείνει άλυτο. Επειδή η διαχείριση του ιστότοπου λέει να περιμένετε, περιμένετε, περιμένετε περιμένετε.

Σύμφωνα με τους παράλογους κανόνες της Riobet, το καζίνο δεν έχει χρονικό όριο για την εξέταση τέτοιων ζητημάτων, θα περιμένω για πάντα!

Δεν είμαι ευχαριστημένος με αυτούς τους κανόνες. Είναι σαφώς γραμμένοι υπέρ του καζίνο και μου φαίνονται τρελοί. Έχω κουραστεί να περιμένω και χθες μπλόκαρα τον λογαριασμό μου για να τερματίσω αυτήν την αναμονή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Well, I see that the casino has given you a detailed response, and I think it is relevant to everything that is happening.

I hope you haven't given up and will try to resolve the issue.

That would probably be best, and if both sides are proactive, I believe it will have a happy ending.🙂

1...9 10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.